renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 800 R (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník kotouc.
Vloženo 9.4.2014
Aktualizováno 30.7.2017
Zobrazeno 6 300x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Bmw F800R - lehká, krásná, pohodlná, výkonná a hlavně - BMW

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ8 N/S: důvod neuveden

První dojmy - super super super super super super super super super super super super super super super

Doplňky na motorce - Originálni držák a topcase od BMW. Koncovka výfuku Leo Vince SBK INOX LV ONE EVO II 8289.

Recenze

Delší dobu jsem pokoukával po F800R. Měl jsem ale Yamahu FZ6N rv. 2007 a říkal si, že mi ještě postačí. Nakonec jsem se nechal přemluvit ke koupi většího obsahu. Dal jsem inzerát a čekal co se bude dít. Doufal jsem, že se prodá, ale že to bude 5min od vystavení inzerátu? To jsem fakt čuměl...

Druhý den byla motorka pryč a já najednou nevěděl co dělat. Trochu jsem tušil co bych chtěl a hlavně za kolik. S neomezeným ŘP a penězma "navíc" jsem měl ale obrovský výběr. Do nejužšího výběrka se dostala Yamaha FZ8N a BMW F800R. Nakonec jsem se rozhodl pro dvouválec, který jsem vlastně od začátku chtěl.

Koupě
Na prodej jich moc nebylo. Konkrétně byly jen dvě, které vypadaly slušně a měly co jsem chtěl. První se prodala den před telefonátem...škoda. Zkusíme druhou..

Jednalo se o dovoz z Itálie. Najeto 22tis, 2010 rv. Veškeré potřebné dokumenty k přihlášení, po prvním majiteli a se servisní knížkou - vyplněnou!! Na fotkách vypadala perfektně, v reálu to bylo trošku něco jiného. Baterka KO, okruhové pneu KO, retěz a rozeta na první pohled hrůza a v neposlední řadě, na tu motorku snad nikdo nikdy nesáhnul hadrem. Zbytek, to hlavní, naštěstí vypadalo dobře a dohodli jsme se na ceně.

Za hodinu jsme motorku vezli na vozejku domu a po cestě stihli koupit i baterku.
Začalo nekonečné mytí, leštění a odmašťování..co bylo pod krytem pastorku ani nebudu říkat...Nazul jsem sadu Pirelli Angel ST, udělal STK (to byl příběh na hodinu vyprávění :-/...) a přihlásil. Do týdne jsem měl SPZ a moto odvezl na servis. Olej, filtry, brzdovka, ventily a především zkouknutí okem znalce. Vše je nakonec v naprostém pořádku, jedná se o zánovní moto. Desky a řetězovka až příští rok.

První kilometry
Tři roky jsem jezdil na FZ6N. Nečekal jsem, že jako méně zkušený zaznamenám tak obrovský rozdíl! Všechno je uplně jinak! Uplně!

Posez je víc vzpřímený, nohy mám ale pokrčenější. Motorka je relativně dost dlouhá a dostatečně vysoká - mám 191cm a přijde mi, že se na ní vlezu líp.
Překvapila mně váha. Podle manuálu jsem čekal, že bude lehčí, ale pocitově je to hrozně znát. Manipulace na místě je hračka, ve městě popojíždění v pohodě a překlápění v zatáčkách nebo rychlá změna směru - BOMBA!
Brzdy Brembo jsou absolutně dostačující, spíš se mi zdají až dost surové.
Přední vidle se na brzdách moc nepotápí, nerovnosti ale podvozek naopak tlumí perfektně. Motor má oproti čtyřválci ucukanější reakci za plynem, nástup výkonu je od nízkých otáček, maximum je ale znatelně až uplně nahoře. Jsou dost krátce poskládané kvalty a tam, kde jsem jezdil 2 mám 1, kde 4 mám teď 3. Čekal jsem to obráceně... Maximálka na vytočenou šestku je 209km/h podle navigace, na tachometru asi 225. Nejlepší je ale jízda v nižších rychlostech, od 160 už je to ne tak pohodlné.

No a zbytek zase příště ...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Axllugi
Axllugi napsal 23.07.14 v 21:50 10b.

dobře ty

FrogySkoky
FrogySkoky napsal 09.07.14 v 20:46

Pěknej stroj máš

ktmkarlos640SMC
ktmkarlos640SMC napsal 23.06.14 v 20:12 10b.

parádní stroječek

Boča.
Boča. napsal 12.04.14 v 09:55 10b.

super

Boča.
Boča. napsal 12.04.14 v 09:54

konečně máš pořádnej stroj vítej mezi baworáčníkama

Více komentářů



TOPlist