renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM Duke 125 (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník FILI-ktm
Vloženo 3.2.2022
Aktualizováno 17.5.2022
Zobrazeno 1 402x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nejprve si všimneš LED světlometu a agresivní přídě, pak celkově dravého postoje. Nakonec si uvědomíš, že standardy designu a výroby byly stanoveny nesmírně vysoko- vypadá jako obnažená naštvaná a nezkrocená bestie, i když s motorem pro týnejdžry.

Více fotografii

Motorka koupena od Zbyněk FIRSOW - Velice vstřícný přístup, ochota a snadná vzájemná dohoda.

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Kupoval jsem sice již starší model, ale člověk se na první pohled ihned zamiluje. Moto vystupuje z davu svou vizáží a kvalitním zpracováním. Po osedlání stroje zjišťuji, že ihned padne do ruky, snadná ovladatelnost, dostatečný výkon, skvělé jízdní vlastnosti, ... prostě pěju jen chválu a jsem nadšený, že mám tuhle možnost- zaparkovat stroj doma v garáži ...

Motorku bych doporučil pro - Moto je určeno pro mladé týnejdržy k naučení a vyblbnutí. No a hlavně pro ty, co chtějí zakusit špičkovou kvalitní techniku a mají finančně naspořeno. Za mně- mohu jen doporučit.

Doplňky na motorce - Musím říct, že rozsáhlý sortiment KTM PowerParts ti poskytuje možnost dodat motocyklu svůj osobitý styl a vzhled, ale bohužel také né za malé peníze.
Já sám jsem jej našperkoval do TOP stavu ….. na řídítkách USB zásuvka + zkrácený držák SPZ + polep nádrže- TANK PAD ( osazeno původním majitelem ), rukojeti jsem opatřil orange PVC/ AL kryty rukou ( blastry ), osadil držák telefonu, původní koncovku výfuku jsem nahradil laděnou titanovou koncovkou Akrapovič, na boky stroje namontoval oranžový padací rám, všechny krytky vyměnil za orange CNC včetně orange CNC podložek pod osu zadního kola a CNC orange ochranných hran na motoru. Na zadní podsedlový rám jsem namontoval madla pro spolujezdce s AL zadním vrchním nosičem a brašnou KTM, boční stojan jsem doplnil o rozšiřovací podložku, osadil kryt chladiče ( který byl vyměněn za nový včetně ventilátoru a chladící kapaliny, kupuje se bohužel jen jako set ), vyměnil jsem zadní rozetu za špičkovou SuperSprox včetně vysoce kvalitního zlatého řetězu DID Racing 520 ERV3, stroj byl oblepen novými polepy Factory KTM DUKE Akrapovič včetně víka nádrže, ……..
Nyní už snad jen chybí boční kufry s rámem pro osazení ….. to je další ranec peněz a nyní to asi nepotřebuji- vezmu vše potřebné do batohu, když budu cestovat dále ….. no a snad ještě alarm se zámkem předního kola ( roadlok ), či PowerParts sedlo …… což je taktéž ranec peněz ……
FOTO přidám PO dokončení všech úprav !!!

Recenze

Motocykl byl původním majitelem zakoupen jako nový 1.2.2018, ježděno jen HOBY, s pravidelným servisem a výměnou oleje co 3.000 km. Já jsem moto koupil skrz inzerci na motorkářích ( inzerovaná cena 85.000,- Kč, mínus vzájemně dohodnutá sleva ) v únoru 2022 s nájezdem 16.700 km a v dobré kondici ( mimo olej již nutný k výměně, dále s lehce vytahanou řetězovou sadou a opravovaným chladičem, který se rosil ). Moto po vlastní koupi a přepisu putovalo do servisu KTM Ostrava Martinov ( celková kontrola, vyměněna oleje a všech filtrů, nová originál AKU 12V/ Exide ETZ-9-BS, nový originál chladič s ventilátorem KTM a chladící kapalinou, nová špičková řetězová sada D.I.D./ SuperSprox a montáž doplňků KTM PowerParts- no a připraveno na sezonu ). Teď je již moto jako nové, vyčnívající ze šedi standardů, kde ta celá sranda úprav včetně servisu, pro vaše info, zatím vyšla na úctyhodných cca ……. cca.70.000,- Kč.
KTM 125 DUKE je sice základním modelem této řady, ale rozhodně to není žádná hračka. Je postaven stejně jako větší stroje – a dává to najevo. Stroj disponuje suchou hmotností 139 kg ( provozní hmotnost 153 kg ), s ocelovým mřížovým rámem obalovaným práškem a s úhlem hlavy řízení: 65 °, s výškou sedla 830 mm a světlou výškou 175 mm. Tenhle městský bojovník s LED světlometem a TFT displejem se rozhodně nedrží zpátky. Čtyřtaktní jednoválec se systémem vstřikování paliva a 6-stupňová převodovka nabízejí prvotřídní výkon a nízkou spotřebu paliva, abys mohl dojet ještě dál.
Lehký a kompaktní kapalinou chlazený motor ( se zdvihem: 47,2 mm a vrtáním: 58 mm ) s elektrickým startérem, s vícekotoučovou mechanicky spínanou mokrou spojkou a zdvihovým objemem 124,7 cm?, poskytuje úctyhodný výkon 11 kW (15 k) s kroutícím momentem 12 Nm.
Motor má čtyři ventily v hlavě válce ovládané dvěma vačkovými hřídeli a ultra tvrdými zdvihátky s nauhličeným povrchem. Výsledkem je spolehlivost a dlouhá životnost motoru, jehož výkon je jako z jiného světa. O přenos síly motoru na zadní kolo se stará řetězová sada složená z předního kolečka- 14 zubů, zadní rozety- 45 zubů a řetězu 520 X-Ring s 112 články.
Vyspělá konstrukce, špičková elektronika vstřikování a 6-stupňová převodovka s úzkým rozsahem převodových poměrů pomáhají modelu KTM 125 DUKE dosáhnout působivého výkonu, ale také extrémně nízké spotřeby paliva. Díky řízenému katalyzátoru tak současně vytváří jen minimum emisí CO2 56 g/km, i když tomu budeš pořádně topit.
Moto má šikovně tvarovanou palivová nádrž o objemu 10,5 l a poskytuje jezdci nejenom dokonalý kontakt s koleny, ale také dojezd více než 300 km, i při nesmlouvané jízdě, a to díky hospodárnému motoru ( cca 2,5 L/ 100 km ).
Model KTM 125 DUKE je standardně vybaven ultra lehkou a vysoce výkonnou upside-down vidlicí od WP Apex 43 se zdvihem 142 mm. Kromě technologie s otevřenou patronou a perfektním výkonem v extrémních situacích tyto vidlice zaujmou také krásným designem a snadnou údržbou.
Zadní tlumič WP Apex- monoschock, díky pružině s progresivním chodem 150 mm, obstojí všude, kam ho pošleš. Předpětí je nastavitelné, takže můžeš počítat s dobře vyváženým odpružením, ať se vydáš na jízdu sám nebo ve dvou, se zavazadly nebo bez nich, na silnici nebo v terénu.
Lehká a stabilní lakovaná závodní 17" kola z lehkých slitin ti pomohou přenést výkon na silnici. Jsou osazena 110 mm širokou pneumatikou vpředu a působivou 150 mm širokou pneumatikou vzadu. Na prémiových pneumatikách s profi parametry bude KTM 125 DUKE doslova přilepená k silnici.
Stroj je osazen špičkovým brzdovým systém BYBRE, který pracuje v dokonalé harmonii s vyspělým dvoukanálovým systémem ABS značky BOSCH 9.1 MB ( již ve standardu ) a poskytuje jezdci v každé situaci vysoký a skvěle dávkovatelný brzdný výkon. KTM 125 DUKE využívá 300 mm kotouč vpředu ( čtyřpístkový radiální pevný brzdový třmen ) a 230 mm kotouč vzadu ( jednopístkový plovoucí brzdový třmen ).
FOTO PŘIDÁM PO DOKONČENÍ VŠECH ÚPRAV !!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Paulano
Paulano napsal 10.02.22 v 07:41 10b.

Skvělá volba!

33.petr
33.petr napsal 07.02.22 v 09:06 10b.

Užívej a uč se,špičkový stroj...

CaptainBoycot
CaptainBoycot napsal 05.02.22 v 10:09 10b.

Myslím, že volba nemohla padnout na lepší stroj. Za mě asi nejlepší 125 na trhu. Skvělá hračka, gratuluji! Přeji hodně zábavy a najetých kilometrů bez nehod.

RostaZahel
RostaZahel napsal 03.02.22 v 08:19 10b.

super volba pane, gratuluji a přeji hodně krásných km, hlavně bez kolizí dávám za 10b

Více komentářů



TOPlist