renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda Forza 300 (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Marty1077
Vloženo 10.11.2021
Aktualizováno 3.3.2023
Zobrazeno 921x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Forza 300, 2019, černá na denní dojíždění.

Motorka koupena od FIRMA:Honda Lety - Racing Team HJM (Dobř - Bazarový skůtr se 13tkm, německý původ, perfektní stav.

Výška jezdce: 181 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda SH 300: Podobná cena jako Forza, jinak naleštěná bída.
Honda Forza 125: Málo výkonu na meziměsto.

První dojmy - Super skůtr, dostatečně výkonný na blízké meziměsto, mrštný do městského provozu.

Motorku bych doporučil pro - do města a blízkého meziměsta na denní dojíždění ideál.

Doplňky na motorce - Bezklíčový kufr, vyhřívání sedla a heftů

Recenze

Byl jsem zvyklý na slabší, ale forza mi hned sedla. Stále si bohužel nemůžu zvyknout na zvláštní nestabilitu v zatáčkách a při brzdění v zatáčce, kdy se mi snaží motorka vytrhnout řídítka z ruky. Jinak je to super stroj a možná i zatáčet se na ní jednou naučím :) Jezdím denně do práce a zastaví mě akorát náledí.
EDIT po 1,5 roce provozu:
Jezdím stále denně, zima léto, pořád. Zažil jsem i sněhovou vánici, kdy se opravdu jet nedalo přes několik cm mokré sněhové břečky. S Forzou jsem spokojený, nepříjemnosti se stabilitou se o dost zlepší s kvalitními nesjetými gumami se správným nahuštěním. Když se se mnou skůtr začne prát v zatáčkách, je jasné že musím dofoukat pneu. I po 16tkm mě nikde nenechal, pokud nepočítám patálii s vybitou baterkou v "klíčku" pro bezklíčové odemykání. Skůtr pak nejde nijak nastartovat, to mohli v soudruzi v Japonsku vymyslet líp. Ano, baterka se dá vyměnit, pokud teda zrovna nestojíte mezi poli a po čurpauze nejde otočit startovacím "kolečkem" :) Než jsem přišel na to co s tím je a jak to mám vyřešit, zažil jsem pár horkých chvilek. Baterku jsem zahřál o horký výfuk a ještě jedno nastartování dala, ufff. Trošku jsem zklamaný z provozních nákladů (bazarová moto se 13tkm). První servis po 4,5tkm za 10tis, druhý servis po 8tkm za 13tis a třetí servis po 4tkm za 15tis, když se mi ve 30tkm kompletně vysypal výfuk. Originální stojí neuvěřitelných 26tis, nakonec jsem šel do neorig. Arrow za půlku.
Dlouhodobý průměr spotřeby 3,42.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Marty1077
Marty1077 napsal 03.03.23 v 09:47

ááá, vidím že jsou i tady a v češtině. Super a díky

Marty1077
Marty1077 napsal 03.03.23 v 09:37

Dík, zkusím si ten německý návod k vozidlu přelouskat :)

CB600
CB600 napsal 03.03.23 v 08:22 9b.

Skůtr lze normálně nastartovat i bez klíčku. Jak? Stačí si přečíst návod k vozidlu...

Jinak ty servisy, to je šílenost.

Více komentářů



TOPlist