Účel motorky byl – cajk k zábavě. Pro mě do toho spadá i možnost doladit si ji podle svýho, dopředu jsem tušil, že rezignuju na záruku a servis budu dělat doma.
Ne, že bych byl lakomej na placení servisek, ale mám to přes hodinu cesty k dealerovi, štve mě objednávání v sezóně, kdy snad neexistuje vhodnej termín a řešení zpětnýho odvozu po odevzdání/pro vyzvednutí. U toho posledního, Lety prý půjčujou skútr, to je fajn.
Upřímně řečeno mi ani ta záruka za to moc nestojí. Spoléhám, že velký výrobní chyby, by se snad projevily během tý první tisícovky (a to bych tam pak jel). A ty drobnější chyby si vyřeším sám radši, než to vozit na reklamaci a čekat 30dní (v sezóně jsou servisy prostě plný, tak si nedělám moc iluze). Kurva, je to Honda, ne? Značka! Jistota! ?
Měním řídítka za vyšší duralový, gripy a opráším starý blastery s výztuhou. Od týhle chvíle motorka trochu víc brní do rukou, bo origo řídítka mají vlisovaný závaží. Nevadí, nic tragickýho to není.
Vlastník | callowsick | |
---|---|---|
Vloženo | 22.10.2021 | |
Aktualizováno | 28.4.2023 | |
Zobrazeno | 3 272x |
Já to u jedné motorky řešil tak, že jsem řídítka napěchoval pískem na zasypávání zámkové dlažby .. a pak ladil hmotnost závažíček na koncích řídítek a docela slušně to pomohlo .