S Ohlins v zakladu nejlepsi pomer cena/vykon mezi vsema V7.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Cele je to takove old skůl v dobrem slova smyslu. Vykonu tak akorat, pohodlna a svizna.
Recenze
Po vymene cartrige predni vidlice uplne jinej svet oproti seriovemu maslu.
Motorka konecne i hezky brzdi na novem podvozku.
S Beringerama je to ale uz trochu overkill.
Vymena pneu byla nutnost. Sport demony po prvni jizde v desti a nadmernem klouzani predku na kostkach nenadchly.
Na motorce se vymenili vsechny kryty, plasty atd. za karbonove z V7 Carbon. Je to racer, tak to ma byt racing, ne? ?
Agostini vyfuky musi mit tlumici vlozky, jinak se s tim clovek stydi prijet vecer domu.
To potunění díly z V7 Carbon už tak moc pěkné motorce pomohlo ještě výš!
@Fatzna
Ahoj, asi by to sikovny clovek s naradim atd zvladl sam, ale pro me to uz ma vic nez 2 sroubovaky z 5 a tudiz mi to delali u Halbicha. Vnitrek je Andreani, kteri by snad meli pouzivat i nektere dily od Ohlinsu. Meli by to byt tyhle - https://www.andrean...+III+Trofeo+%2719+-+
Kazdopadne resi to i vyrazne problem s predni brzdou a brzdama obecne. Beringery jsem proste chtel pro vzhled a tak a v dobe kdy byl domontovany podvozek uz byli na ceste, takze jsem to nerusil. Jinak tech variant cartrige je hodne, ale tohle by melo byt snad to TOP :) Ohlinsy origos komplet tam dat nesli bohuzel. Vyzadovalo by to upravy na trubce vidlice, nejaky soustruzeni a podobny divociny, to uz se mi opravdu resit nechtelo a nedavalo smysl
Ahoj,přední tlumiče a brzdy mě taky trápí.
Mohl bys mě napsat za cos to vyměnil ,nějakej odkaz na přesný typ.
Vyměnil sis to sám nebo sis to nechal někde udělat?
Děkuji předem
Pěkný kousek
Za Continental Road 3. Coz jsou hlavne radialni gumy, sport deamony tusim ne. Ale nechci bejt chytrej, motorka je na tom pocitove prijemnejsi a hlavne ten vzorek je takovej na pohled ne jako motorka z 90’ :) Ale rozhodne doporucuju vymenit ty predni cartrige, to je fakt den a noc motorka potom.