stratos_r1250gs



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V7 Racer (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník StepanP
Vloženo 11.6.2019
Aktualizováno 12.6.2019
Zobrazeno 837x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ohromnej fun faktor. Tezko tomu se 37kW verit ale je to tak.

Více fotografii

První dojmy - Je to nizky, dle technicaku to ma 37kW a vsichni se za tim otaci. Nevyhodou je, ze chromova nadrz se hned otlapka. No a kdyz se vylesti, tak se v ni odrazi muj ksicht, coz motorce ubira na krase...

Motorku bych doporučil pro - Pro notoricke cistice zrcadel a chromovych nadrzi

Doplňky na motorce - Origo Arrow vyfuky a paska na svodech. Zvuk krasnej.

Recenze

Po Triumphu pokracuje era nizkovykonnych motorek. Clovek by rekl, ze z T100 na V7 nebude (krom nizsiho vykonu) zadna zmena.
Jaky to omyl.
Na tomhle jezdit je opravdu velka sranda.
Zacnu ale vzhledem, coz je u tehle motorky to prvni cim upouta.
Ram, kyvka a naboje jsou vyvedeny v nadpozemsky krasne cervene metle. Ta v kombinaci s cernymi blatniky, rafky s draty a chromovou nadrzi privadi tuhle motorku k vizualni dokonalosti. Jako tresnicka na dortu je sedlo evokujici brousenou kuzi. Dokladem pritazlivosti budiz scena, kdy tri gracie, lehce kolem padesatky, ocumuji zaparkovanou motorku a clovek by mel pocit ze se jim snad zacaly zapalovat lejtka.

K motce strucne:

Aerodynamika a ergonomie:

Predni stitek neposila vitr na prsa, ale na bradu. Jelikoz ma guzzina delena riditka chycena na vidle, poloha je silne “na ruce”. Riditka vsak nesedi primo na vidli, ale mezikus je lehce zveda nad uroven hornich bryli. Mam 181 cm a tato poloha mi nevyhovovala. Bylo to neprijemne a proto jsem si je pustil po vidli o kus nize. Poloha se jeste vic snizila, ale mne to bylo mnohem pohodlnejsi. Sel bych i niz, ale narazil jsem na limity ve forme lanek a kabelu.
Zrcatka byla puvodni, at se ale snazim sebevic, vubec si neuvedomuji, jestli v nich bylo neco videt, nebo ne.
Nadrz a jeji tradicni tvar s vybranim na kolena +/- ideal. Pri sve bezne vysce jsem ale narazel na limit a koleny obcas tukal pres vybrani. Dalsi veci je neco co uz u dnesnich motorek nebyva zvykem a tim je mrznuti kouli. Kovova nadrz umistena tam kde driv mela nadrz kazda motorka totiz dava znacne pocitit nove natankovany benzin, ktery jak je znamo, byva ulozen v podzemnich a velmi chladnych nadrzich. Po doplneni po okraj nastava proces tlumeni hormonu = ochlazovani kouli. Jeste ze to nejezdi na kapalny dusik...
Stupacky a prepakovani, radost pohledet. Soustruzeny a frezovany hlinik. Krasa.

Jizda:
Vykon je vykon a kdo rika, ze ho nepotrebuje, tak keca. Hm, tak tady ho zrovna moc neni. A kde nic neni ani smrt nebere. No a tady to zase uplne neni pravda. Musi se radit, radit a radit. Porad. Drzet to 4800-6000 aby po prerazeni neklesly otacky pod 4500. Ortodox.zastanci budou asi nesouhlasit a neustale vyzdvihovat pruznost a kroutak nizko, jenze ja tvrdim, ze kdyz se chcete svezt, musite radiiit!!!
A to je presne to co me bavi. Furt to tam kopu, nahoru dolu. Pred zatackou jdu ostre na brzdy a pomaham si i zadni. Tim jak je predek zatizen ma zadek snizenou adhezi, takze ho lehce prebrzdim, do toho kopnu kvalt dolu, zadek lehce ustreli (me se z toho div nepostavi... ehm.) a pak ji slozim do zatacky. Minimalni vykon, nevhodna velikost kol, slaba brzda, kardan... a i presto s tim je tolik zabavy!

Minusy?
Zadni paradni stavitelne tlumeni nekoresponduje s jalovym utlumeni predku.
Topi. No, ten pocit jsem mel vlastne do ty doby nez jsem presedlal na Adv1190R. Po teto zkusenosti uvedu jen, ze V7 netopi, nybrz lehce temperuje.
Vzhled. Proc vzhled kdyz ho uvadim jako jednu z jejich nejvetsich deviz? Nesedi ke mne. Nemam kozeny hadry imitujici opotrebeni loktu odiranim v hipsterskych kavarnach. Mam normalni integralku a ne helmu Davida s imitaci rzi a vykladanou kuzi. Spis nez kafe piju cernej caj a na srazu jsem byl jediny, ktery ma fousy z lenosti a ne z modniho zavanu. Ja vim, ze za sveho majitele motorka nemuze ale tohle je nepopiratelny fakt, tento typ motorek je ted v kurzu. Stejne tak jako panska pletova cistici voda. Pri pokecu s par motorkari zazniva hlavne slovo STYL. Asi to tak je. Ja jen dodam, ze vic nez styl ma tahle motorka dar pobavit pri jizde. A to i kdyz ji chytnete pod krkem.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Brzous
Brzous napsal 18.06.19 v 18:27 10b.

nádhera

Kukkan
Kukkan napsal 18.06.19 v 14:54 10b.

Krásně, uvolněně napsáno, evidentně tě mašina (mašinka) baví. A v-v-v-vo tom to je! Jen bych se pro příště přimlouval za diakritiku...

Krakatau
Krakatau napsal 18.06.19 v 14:27 10b.

Racer je len jeden.

Více komentářů



TOPlist