renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Griso 1200 8V (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Falco55555
Vloženo 11.5.2021
Aktualizováno 11.5.2021
Zobrazeno 3 544x
HODNOCENÍ PROFILU OD 34 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Hodná, poslušná, přímo pro začátečníky. Klidný motor, ideální do města …. ALE hovno!!!

Ne není hodná! Naopak pěkně štěká, kope a musí se s ní už něco umět. Ale dá toho víc než kterákoliv jiná!!! Je to splněný sen, vrchol, kam jsem mířil, Mount Everest

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:AMG moto (Kobeřice) - Nákup probíhal přes První kozí a Ostravácí všechny mé připomínky vyřešili ke spokojenosti. Takže za mě velmi pozitivní jednání, i když bylo na dálku.

Výška jezdce: 179 cm

První dojmy - Jak mám Guzzinky rád, tak tohle je prostě nejvíc. Je to pořádný kus železa, nechá se přemlouvat, ale když si začnete rozumět, tak pak je jízda neskutečná. emoce, vibrace, rachot… jsem naprosto ztracen a zamilován!!!

Motorku bych doporučil pro - Jednoznačně pro mě, neboť mít Krysu je jak pokořit nejvyšší horu světa, nebo pomilovat se s Claudií Schiffer před dvaceti lety. Jinak je to motorka pro trochu zkušenější jezdce, kteří potřebují ven ze stereotypu a milují poctivou jízdu na nahé motorce.

Doplňky na motorce - CNC páčky V-trec, padáky, ukazatel zařazené rychlosti Gipro. Už tak to tu uměleckou čistotu kazí... ale je nám třeba i trochu praktičnosti.

Recenze

Bude to asi delší, ale jinak to nejde…
Kdo to dočte je frajer a má u mě virtuálního panáka, kterýho si ale musí sám zaplatit i nalít ?

2017 – kupuji Brevu 750 a propadám jedné stopě, taky padám a skoro s tím končím, ale dal jsem to a jsem na sebe hrdej :D

2018 – kupuji Brevu 85O, jsem nadšený a jezdím a jezdím … a taky padám a zase jdu dál

2019 – kupuji Brevu 11OO – naprostý cestovatelský porno… pohodlná, výborně se vodí je krásná, jezdím a užívám si. Už nepadám.

2020 – Upravuji Brevu 1100 – mezisvody a lauf Agostini, cnc páčky s orlem, zrcátka do řídítek, tužší olej ve vidlích a takový ty klasický blbosti. Mám ji doladěnou tak jak jsem chtěl (nejsem tuner, jen úpravář :D)

2020 podzim – objevila se na netu MG Griso 8V Speciale. Mojí Berevičku chce kamarád, a tak se do toho jde. Volám ke Kozičkám, dostávám informace a pak už jen čekám. No a hup na krávu a je tele. Přes zimu servis a takový ty věci okolo jako gumy, cnc páčky a hurá je tu březen a jdeme na to.

Už v říjnu, když jsem se projel jsem byl nadšenej. Sice mě předběhla prdel, když jsem šlápl na zadní brzdu nevěda, že to nemá ABS, ale ustál jsem to a aspoň to vím :D

No a prvních 1800 km máme za sebou, v tom i motoškolu u Míry Lisýho. A já prakticky denně vymejšlím kam pojedu, sleduju co dvě hodiny předpověď a ob den chodím do garáže, vyleštit, umýt, podívat se …. a radši nebudu psát co všechno tam dělám :D

Griso je prostě TOP. Je to dlouhá motorka, dost se na něm leží, má hodně široká řídítka. Převodovka super, padá to tam samo, brzdy radiální a dá se na ně lehce zvyknout a pak tedy brzdí jako že hóóódně… . Dávkovat se to ale dá s přehledem. Spojka hodně tuhá, ale kruciš, chlap, pravák, tak co bych neměl vytrénované levé zápěstí, že jo

Ovládání téhle mašiny je nutné rozdělit. Fakt se s ní dá jet v klidu, kochat se, i po městě se dá jet celkem bez problémů, ale řekl bych, že to chce trochu zkušenosti a klid v hlavě. Když se jede na klídek, tak padá do zatáček, krásně se vodí, všechno v pohodě.

Jakmile chcete tahat tak bacha. Sice to nemá 200 koní a neváží 190 kg, ale když za to vezmete od 2500 otáček to dává hrozný pecky. Letí to jak papír od sekaný a když chcete jet vostře do zatáček, musíte si to zasloužit. Ale když jí vezmu, trochu vysednu, pořádně se podívám a tu zatáčku projedu, pak dostanete naprosto bezprostřední pocit z jízdy. Tohle jinde mít nebudete. NINET hodně Grisem srovnávají, ale je to jiný. Ten vrtulovej divnostroj co má povislý kozy (BMW je prostě Guzzi s povyslýma kozama) je prostě moc vychytanej, ABS, kontroly tlaku v žaludku a já nevím co ještě. Jasně prostě bezpečnost je nutná a je to vlastně super na těch strojích, ale … No tak tady na Kryse není nic. Jenom ty a stroj. Uděláš chybu, dostaneš varování, uděláš velkou chybu a dostaneš rovnou vyhazov. Nehraje se tu na druhou šanci. A to mě hrozně baví. Sice ti odpustí malinkatý přešlapy, ale jinak stále ve střehu. To ale znamená, že když si dáte 200, 300 kiláků po okreskách máte extrémní pocit z jízdy, 100% zážitek.

A když už to tedy vezmeš na kochačku, což se mi libí snad nejvíc, tak pořád vrní, vibruje poslouchá, pojede 55km/h na 4ku, nebo taky 155km/h a je jí to jedno… Stejně žere 7-8 litrů ať dělám co dělám.

I když nejvíc… ono totiž když trochu zatopíš koksem do toho jadernýho reaktoru pod nádrží, tak řekněme hodně svižná jízda po pěkných cestách je přesně to, co na Kryse chceš. To tě baví nejvíc, to ti dává všechno, co od motorky chceš. Kochat se a koukat je super (víš jak, město, léto, sukně…), ale když se s Krysou spojíš jak Avatár s Torukem (to je ten lítající dinosaurus), tak nějaký kochání krajinou není podstatný.

No prostě, je to něco, co jsem chtěl, trvalo mi 1000 km si na to zvyknout (včetně motoškoly), ale teď už vím, že jsem udělal dobře. Jó jseš z toho polámanej jak Šumava po Kyrillovi, jasně že to žere víc než obě auta v rodině dohromady, nádrž to má menší zahradní autíčko pro děti a já nevím co všechno … ale je ti to fakt úplně u …. pravý stupačky. Prostě jedeš, natankuješ, jedeš, natankuješ (pak se konečně dostaneš ze středně velkýho okresního města) a jedeš…

No co říct o Grisu závěrem první etapy mého srdečního výlevu? Je to fakt dobrý! Fakt! A navíc nádherný stroj. Něco, co buď chceš, nebo tomu nerozumíš . Na cestování to pro většinu není, ale dal jsem si první jarní výlet za 400 km a dá se to, 350 za odpoledne taky zvládneš. OK, Breva nebo Stelvio jsou pohodlnější, ale zvládnout se to dá, a když za ten den potkáš 30 km pěknýho asfaltu na cestě co se kroutí, tak ten zbytek klidně odjedeš.

Ještě tedy nějaký ty fakta, když se tomu říká recenze:
Brzdy radiální bez ABS. V pohodě, dobře se dávkují, výborně brzdí. Zadní brzda na opření nohy.
Spotřeba normální provoz 7l/100km, s mojí jízdou 8-10l/100km, když člověk jede na klid a vyšší stupně převodu tak se dá jet i pod 6. Ale od toho ta Krysa asi není, že?
Úložný prostor… ty vole jako k čemu? Se nestěhuju, ale jdu se projet. Takže ten tu prostě není žádný.

No a teď už resume:

Pro začátečníky to ale fakt není. Má to hodně síly a hned od spodu.
Podvozek ukázkový, brzdy velice dobrý. Ovládání tužší, ale dá se to přežít.

Prostě Griso není stroj pro každého. Musíš se chtít odlišit, musíš chtít něco jiného a musíš milovat GUZZI. Pak je to přesně ono. Poctivá motorka, kus železa jednoduchá a funkční.

Jsem ztracen, zamilován a odkázán na nákup alespoň jednoho záložního stroje, protože se obávám, že Krysa moje bude jezdit hodně moc.

Kdo jste tohle dočetli až sem, tak máte můj obdiv a dík.

Tak zatím ahoj, kolama dolů a v sezoně přidám nějaké to info.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bratwurst
Bratwurst napsal 04.11.23 v 19:33 10b.

Parádní, přečetl jsem si tu tvojí Guzzi genezi jako čtyři kapitoly knížky a bavilo mě to. Guzziny se mi vždycky líbily, tak třeba se mi v garáži časem taky nějaká objeví:) Čau.

dzonnek
dzonnek napsal 24.09.23 v 21:43

Naprosto souhlasim naprosto genialni stroj ktery nema obdoby. Uz se tesim na patek na na skoro 500km. bude to narocne ale uzasne.

Falco55555
Falco55555 napsal 17.04.22 v 08:21

Díky!

Range: Vůbec nevím, já mám zadní sedadlo na tašku. Ale Kamarád má Sport 1200 SE a tam mi přijde sedadlo a i posez mnohem lepší pro jízdu ve 2!

Range
Range napsal 17.04.22 v 07:27

Ahoj, krásný stroj spíš umělecké dilo. Zvažuji koupi Sportky nebo Griso. Griso je jako první. Jak zvládá jízdu batůžek. Díky

D297
D297 napsal 10.02.22 v 12:06 10b.

Parádně popsané, souhlas.

Více komentářů



TOPlist