renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLE 500 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PepinoV27
Vloženo 1.4.2021
Aktualizováno 14.12.2021
Zobrazeno 1 862x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pohodlné cestovní enduro. Ideální na naučení a dá se řídit od 18 s řidičákem A2.

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Obratná. úzká a poctivě zpracovaná. Motor má pěkný dunivý zátah od spoda. Zdvihy tlumičů mi s mojí výškou 176cm vyhovují a tlumiče krásně pobírají nerovnosti. A už se nemůžu dočkat až s ní vyrazím na delší výlet.

Doplňky na motorce - Centrální stojan, zvýšené plexi GIVI, padáky SW motech, držáky kufrů Bartus, Kufry Alu Milanek, držák mobilu DR2.CZ, blastry Barkbusters, hlíníkový kryt olejové vany, zrcátka Double take mirror, zvýšený přední blatník, enduro stupačky, zvýšení řídítek +3cm, změkčené a přešité sedlo a nabíječka s voltmetrem.

Recenze

Na střední jsem zvažoval nástupce mojí Hondy Varadero 125. Už od 125 jsem věděl že chci cestovat a nejen po asfaltu takže nástupce muselo být cestovní enduro. Uvažoval jsem o Hondě Transalp 650, Aprilia Pegaso 650, BMW 650 GS a Kawasaki KLE 500 o které jsem se dozvěděl od svého spolužáka.
No po dlouhém zvažováním jestli prodat Hondu po a nebo před sezónou jsem se jí nakonec rozhodl prodat hned po sezóně abych měl čas novou motorku připravit na další sezónu 2021 a tak jsem začal hledat moji nastávající.

V mém výběru vyhrála Kawasaki KLE 500 z důvodu že to je dvouválec, a mně ty jednoválce moc nesedí. Vím že je ještě Transalp, ale ten na mě tak nezapůsobil jak KLE.

Po dvou týdnech hledání jsem našel krásnou v modré metalíze. Byla ode mně kousek takže druhý den se pro ní jelo. Byla naprosto v pořádku jen lehká kosmetika a trošku natrhlé sedlo, ale to mi ani tak nevadilo. Kawu jsme dovezli 8.10.2020 po ose domů a začaly přípravy na další sezónu. Pár krát jsem jí ještě před zimou projel a uložil k zimnímu spánku a začal šetřit na servis, úpravy a doplňky.

Únor 2021
KLE jsem probudil ze zimního spánku a namontoval jsem padáky od SW MOTECH, blastry od Barkbusters a nosiče bočních kufrů od Bartuse. Poté mi přišly hliníkové kufry od Alu Milanek s držákem pro 2L kanystr a můžu jen doporučit.

Dále jsem dělal servis. Klasika olej, chladící kapalina, svíčky a filtry. No a pro jistotu jsem sundal víko alternátoru a dva magnety z rotoru mi zůstaly na statoru.

No nic tak jsem objednal nový od ELECTREX a největší bolest KLE mám za sebou.


Aby se mi pohodlně cestovalo tak jsem dokoupil nabíječku s voltmetrem a držák pro mobil DR2.CZ, který můžu taky jen doporučit mobil se do něj jednoduše dává a
drží jak přibitý.


Do zálohy jsem ještě koupil náhradní regulátor dobíjení, lanka a ložiska do kol. To jsou základní věci včetně nářadí, které budu s sebou vozit když pojedu někam dál.
Vím asi je to zbytečná zátěž, ale náhoda je sviňa a štěstí přeje připraveným

Teď už jen koupit nové pneu, plotnu na zadní nosič a vak.
Další info už budu přidávat do deníku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
KAWAHAB
KAWAHAB napsal 30.11.21 v 20:55 10b.

Dle foto máš pěknej kus ... a kolama dole

StandaD46
StandaD46 napsal 17.08.21 v 15:21 10b.

Pěkný , hlavně ať slouží , než přijde něco silnějšího

mojoflix
mojoflix napsal 06.04.21 v 14:09 10b.

Parádní stroj

rraadduuzz
rraadduuzz napsal 06.04.21 v 12:18

Dobrý stroj, taky jsem o KLÉčku uvažoval, no prozatím to nechávám v klidu...ať ti slouží

MichalKimlo
MichalKimlo napsal 06.04.21 v 10:55 10b.

vyzera naozaj velmi dobre

Více komentářů



TOPlist