renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBX 650 (1985)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník BogoBanshee
Vloženo 17.1.2021
Aktualizováno 19.1.2023
Zobrazeno 1 787x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Honda CBX 650E Nighthawk = Smooth, happynes, engineering, beauty, steel, smile, youngtimer, love

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBX 550: mala
Honda VF 500 C (Magna 500): Nema kardan, problemi s vackou

První dojmy - Ked som ju zbadal nazivo hned som vedel ze ju chcem.

Motorku bych doporučil pro - Cloveku alebo mimozemstanovy, ktory vie ocenit kvalitu a krasu pri maximalnej uzitkovej hodnote rokov osemdesiatych.

Doplňky na motorce - Dobovy ladeny vyfuk SIFO, novo instalovane plexi, padaky, nizssi a sirai volant (origo)

Recenze

Je to krasavica, neviem sa na nu vynadivat.

V tej dobe neexistovala obdobna motorka. Tj. ziadna moto nemala toto vsetko naraz: kardan, sest rychlosti (5+OverDrive), dig. ukazovatel paliva a zaradenej rychlosti, automaticky napinak rozv. retaze, automaticke vymedzenie vole ventilov (hydraolicke), proti ponorny system na prednej vidle z tromi stupnami nadstavenia, dva dvojpiestove kotuce, vzduchove dostelovania tuhosti prednych tlmicov, nadstavenie odskoku ale aj tuhosti zadnych tlmicov, hydraolicky ovladana spojka, 16 ventil, motor zaveseny na gumach...

Je to stylom hybrid, nieco medzi nahacom a kriznikom, ale skor nahac. Za pomala velmi dobre ovladatelna, nad 80 sa to zhorsuje (asi velke predne kolo...). Kultivovany chod motora co chyta na brnk. Jemne davkovanie vykonu, odozva na plyn (radovy 4val). Nad 7000 ot/min doslova skokovy narast vykonu. Zakruty super, aj ked podvozok ma pri vysiich rychlostiach tendenciu k vlneniu. Ma krasny zachripnuty zvuk, ktory nuti pridavat hlavne v nizsiich otackach (ladene vyfuky).

Je to "babicka" aj ked iba papierovo, pretoze ide a vizera skoro ako nova a snazim sa aby to tak aj zostalo (na vyblaznenie mam Dominatora). Radost jazdit a radost sa kochat takym krasnym kusom zeleza.

Tak po case pridavam aj par minusov:
Mas sice 2x2 piestove kotuce v predu, ale brzdny ucinok sa s novymy motorkami neda porovnat.
Sedlo je smyklave a sklzavam do predu (mozno by to vyriesli poriadne nohavice, nove sedlo davat nechcem).
Riaditka som dal naspat "sportove" nizsie a sirsie, kedze original sice bol vzpriamenejsi posed ale riaditka boli uzke a predsa pri klopeni sa pozicia viac na ruky zide.
Inak ani neviem, mozno ten vykon do 7000ot/min je taky slabsi a tocit stale vysoke otacky mi je luto. Nie ze by to bola zavada ale skor charakter motoru a 650ccm.
Ano a zadne tlmice su tiez z rokov 80tych preto som ich vymenil za YSS RE302-340T-0188 je to ovela lepsie.

A ci sa tyka zavad? 2x po dlhsej odstavke nechcela ist za do otakoc, zdochynala pri pridani plynu. Po 1 km sa to stratilo. Okrem beznej udrzby nic.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Duin
Duin napsal 24.07.23 v 11:01 10b.

Krásný stroj

MOTORoba
MOTORoba napsal 17.01.23 v 21:38 10b.

Jdu do ní také... už se těším...

BogoBanshee
BogoBanshee napsal 24.02.21 v 09:10

Diky ludia, som rad ze viete ocenit "klasiku", dlho som vybral a nasiel. Celkovo moto z `80 mali nieco doseba.

pigi79
pigi79 napsal 26.01.21 v 09:50 10b.

Nevím proč, ale vždycky jsem tuto motorku přehlížel. Asi kvůli tomu hranatýmu světlu a budíkům, ale jak člověk zraje , tak ocení krásnou klasiku. Moc pěkná .

hansdorf
hansdorf napsal 24.01.21 v 12:33 10b.

Taky se mi moc líbí !

Více komentářů



TOPlist