pěkná japonská klasika,pohodlná,rychlá a silná i když je už veterán :o)
První dojmy - ..klidný až sametově něžný projev motoru ,zvukově skvělý balzám na duši , pro romantiky úplný šepot květin :-D ,není ovšem problém z něj v momentu vytvořit ostřejší agregát ,který okouzlí okamžitou změnou spektra otáček a požene motorku vpřed bez odmlouvání a jakékoliv ztráty dechu ač má již seniorský věk sílu nepostrádá
Motorku bych doporučil pro - motorku bych doporučil speciálně pro romantické srdcaře, je potěšením jak pro oko tak uši a opravdu lahůdkové svezení.
Recenze
motor čtyřdobý klasický řadový čtyřválec s rozvodem 2*OHC,vzduchem a olejem chlazený,zdvihový objem je 655cm,nějvětší výkon 53,7kw/9500 1/min. 4 ventily na
válec s kapalinovým vymezováním ventilové vůle,kapalinové ovládání spojky,
6 rychlostí,litá kola,brzdy v předu 2* kotouč a dvoupístkové třmeny,vzadu bubnová brzda.
Ahoj, , mám prosbu, řeším boční stojan.Pružina ho drží jen v poloze "jízda", pokud chci dát mašinu na bočák,pružina ho stále vrací zpět.Motorku pokládám, stojan se zavře a ležíme...Můžeme si zavolat?Dík
To si dělal renovaci sám? Super. Krásná klasika.
Zdar chlape, nějak jsem před časem přehlédl tuhle Tvoji krasavici, ale musím uznat, že jsi na ni odvedl pěknou práci Tak ať slouží k plné spokojenosti a někdy na viděnou Dávám 10b
na svou dobu hodně propracovaná mašina-dneska parádní youngtimer Tak a´T slouží plnými doušky
Koukám, že je pořád dost lidí kteří mají rádi klasiku.
Pěkně jsi si s ní vyhrál, tak ať ti to šlape chlape.
Dávám 10