Legendární malej japonskej sporťák, je to verze NC30 pro japonský trh. V tuto chvíli už má odstraněný omezovač rychlosti.
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Že dobré motocykly už se vyráběly :) první co člověka učaruje je zvuk motoru, V4ka se točí až k 16tis. a rozvody ozubenými koly, prostě nádherná technika. Motorku jsem rozebral hned co jsem ji přivezl na dlouhé zimní večery a těším se až ji na jaře teprve pořádně vyzkouším.
Motorku bych doporučil pro - Pro nadšence a sběratele.
Recenze
Byl to můj dětský sen, v Evropě je těchto NC30 velmi málo, takže jak se objevila hned jsme pro ni jeli. Zatím proběhla jen testovací jízda a motorka už je na dílně a rozebraná, každopádně ten motor si myslím, že učaruje každého kdo má benzín v krvi, do 8 tisíc je motor bez výkonu, ale přitom krásně plynulý a bez cuknutí v 8tis. však nádherně zabere a člověk má hned rohlík ve tváři. Teď nás čekají karburátory, ventilové vůle, spojka a repase přední vidlice a na jaře budeme chytřejší.
Po první sezóně můžu VFR zhodnotit jako svou doposud nejlíp zvolenou motorku, vyzkoušel jsem na ní ježdění v Mýtě a je to naprosto čistá zábava, motorka padá do zatáček úplně sama a na malém okruhu se cítí jako doma.
Ahoj, motorku už jsem projel a je neskutečně zábavná a hravá ,už koukám ještě po jedný kterou bych nahradil svoji Ducati V zatáčkách je opravdu doma a je neskutečný co si na tom člověk může dovolit a s jakou lehkostí, podřazování o 3 kvalty dolů a motor držet nad 10.tisíc trochu jak na dvoutaktu :)
Ahoj, už jsi motorku projel? A jaké jsou první dojmy? ?
Parádní, taky jeden z mých dětských snů