renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Vtipi
Vloženo 12.9.2020
Aktualizováno 12.9.2020
Zobrazeno 1 599x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jednoduché, lehké a dobře ovladatelné menší cestovní enduro pro začátečníka.

Výška jezdce: 181 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT 660 R: vyšší pořizovací cena za dobrý kus
Kawasaki KLE 500: starší, s vyšší spotřebou, nemá přímé vstřikování

První dojmy - Jelikož se jedná o mou první motorku a mám srovnání pouze z autoškoly s Yamaha XT 660R, která má podobnou ovladatelnost, první dojmy byly velmi podobné - zkrátka levná motorka na naučení se, která disponuje lehkou ovladatelností, má ABS a nízkou spotřebu.

Motorku bych doporučil pro - začínajícím jezdcům, lidem nižšího vzrůstu, někomu, kdo chce za málo peněz hodně muziky.

Doplňky na motorce - originální kufry - bočkí + top case
držák na mobil
vypínatelná USB zásuvka

Recenze

Můj výběr byl limitován řp. sk A2 (do 35kW), rychle jsem zjistil, že není příliš z čeho vybírat v kategorii menších cestovních endur. Líbila se mi Honda CB500X, Kawasaki Versys-X 300 a BMW G 310 GS, ale cílil jsem na nižší cenu do cca. 60-70tis. Kč, jelikož se jednalo o první stroj a nevěděl jsem, jak moc mě to chytne.

V nižší cenové kategorii se mi líbila z autoškoly známá Yamaha XT660 R a dostal jsem od více lidí doporučení na spolehlivé BMW F650GS, které má však 37kW, ale bylo jich více na výběr za lepší ceny. Také jsem pokukoval po starší Kawasaki KLE 500 a Aprilii Pegaso 650, které je udájně poruchovější vůči GS-u.

Nakonec jsem se rozhodl pro BMW F650GS s tím, že budu hledat provedení se sníženým výkonem v TP na 25kW, to se nepovedlo, ale povedlo se mi oficiální cestou výkon v TP snížit.







Motorka přesně splňujé mé požadavky a očekávání:
- lehká, dobře ovladatelná, s nižším těžištěm
- nízká spotřeba (vyměnil jsem řídící jednotku za novější z modelu z r. 2003, která má lepší palivovou mapu, chod motoru je pocitově plynulejší. Poklidnou jízdou po hlavní dokážu jet za 3,7-4 l/100, po okreskách nebo s bočními kufry okolo 4,5 a ve dvou s naloženými kufry okolo 5l.
- snadná a nenákladná údržba. Motorku jsem koupil v dobrém technickém stavu, připravenou na sezónu, takže zatím tankuji a čistím řetěz a brzdy.

Zatím jezdím z 99% po silničkách kategorie 3. třídy na kochačku. Delší přejezd přes půl ČR mi nedělal problém, možná budu přes zimu řešit vyvýšené sedlo nebo přešití a vyvýšením o pár cm. Je mi pohodlná rychlost mezi 80-100km/hod, určitě to není žádný závodník na dálnici. Vyvýšené plexi je určitě fajn věc, člověku pak tolik nefičí při vyšších rychlostech na přilbu. Také oceňuji originální kufry, které jsou všecny na jeden klíček od zapalování a bez problému se do nich zabalím na vícedenní výlet se spaním pod stanem.

Suma sumárum motorka jede velmi dobře, je obratná a dělá mi radost vždy, když na ní nasednu. Slabší stránkou může být jednoválcový motor s vyššími vibracemi, nemám srovnání s dvouválcem. Řekl bych, že za málo peněz udělá spoustu muziky.





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mark09
Mark09 napsal 16.09.20 v 17:43 10b.

Více komentářů



TOPlist