PROFIL MOTORKY

Honda VT 750C Shadow (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JeffryLebowski
Vloženo 27.8.2020
Aktualizováno 27.8.2020
Zobrazeno 912x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Myslím, že je to klasický cruiser pro všechny, jak muže tak i ženy, dnes již pro mnohé až legendární.

Více fotografii

Motorka koupena od pivrsmoto (Chrudim IV) - Naprostá, maximální spokojenost s prodejcem, žádná skrytá závada, nebo problém při koupi, vše za mě zařídili (dovoz Itálie) STK, přepis atd. Jediné co jsem musel...přijet si pro stroj, což už sám o sobě je zážitek.

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki VL 1500 Intruder: ...asi láska na první pohled, když jsem stroj viděl vystavený k prodeji.

První dojmy - Jelikož se jedná o moji první motorku, když nepočítám 20 let zpátky pionýra...,nejsem schopen posoudit z hlediska dalších motocyklů, nicméně první dojem byl maximální zážitek, možná umocněný tím, že jsem se na tento stroj hrozně těšil.

Motorku bych doporučil pro - Myslím, že tento stroj je vhodný pro muže i ženy hlavně menšího vzrůstu, sedlo ve výšce 658 mm a všem komu padne do oka jeho robustní vzhled.

Doplňky na motorce - Boční kufry + zadní velký kufr, střapce.

Recenze

Tento stroj jsem si vybral, protože vypadá jako klasický chopper, o kterém jsem jako náctiletý snil, tím neskryji, že už mi není dvacet a koupě motorky už byla asi vyústění krize středního věku ... V době kdy toto píšu, najeto na stroji cca 3.000 km. Co se týče jízdy celkově nemám problém, do 100 km/h řekl bych až komfortní. Vyšší rychlost než 110 km/h není pro tento stroj už tak komfortní, začínají vibrace celého stroje a nedovedu si představit, že bych měl takhle jet delší dobu, nicméně ze své podstaty chopperu, tohle není stroj k rychlým jízdám.
Brzdy dle mého názoru nic moc, myslím tím účinnost. Přední kotoučová ujde, zadní bubnová skoro k ničemu. Na tomto stroji je lepší předcházet nějakému krizovému brzdění, než se dívat půlkou těla do interiéru kombíku, který jede před Vámi.
Podvozek dobrý, bez připomínek. Ovladatelnost za jízdy dobrá, horší již manipulace nebo otáčení na místě, uvítal bych zpátečku, ale obejdu se, co mi zbývá.
Jezdíme většinou s manželkou, takže otestováno s větší hmotností než je povolená, sám vážím 120 kg. Nemyslím si, že by to stroji vyloženě vadilo, ale někdy se trochu trápí jak motor, tam mi připadá že i kardan ... rozhodně bych si pro příště vybral pro nás oba větší kubaturu min. 1500 cm3. Co se týče jízdy sám bez spolujezdce, bez problémů v tomto ohledu. Spotřeba cca 5l na 100km.
Za 1 rok co jí mám tak servis pouze výměna oleje v motoru a kardanu, bez poruchy.
Tato motorka asi jako každý chopper se samozřejmě dobře cítí na pěkném, nejlépe novém asfaltu, mimo město, ale kolik takových silnic u nás je? A když se najde, tak skončí než se pokocháte.
Co se týče delšího cestování, budu se opakovat, nemám jak posoudit v ohledu jiných strojů. Bohužel pro mě je 250 km za den maximum, jelikož nevydržím dlouhý posed (bolest zad). Do jaké míry je to posedem na stroji nebo již degenerací mé páteře je ve hvězdách.
Nakonec bych ještě zmínil co mi na moto chybí nebo nedostatky:
1. rozhodně nejvíce palivoměr, pokud si nevynuluji km, jsem odkázán na palivový ventil (rezerva), když vám dojde benzín po rezervu a začne Vám stroj kuckat v křižovatce při rozjezdu, než najdete poslepu ventil abyste přepnuli na rezervu - nic moc situace :-/ , nezbývá než si hlídat ujeté km.
2. otáčkoměr by taky nebyl špatný, potažmo ukazatel zařazené rychlosti ... ale oželím
3. po delší jízdě s kámošem, který jel za mnou, absolutně nedostatečné brzdové světlo, není moc vidět, zvlášť pokud máte na zadním nosiči nějakou batožinu (budu řešit přídavným světlem)
4. absence vypínače světel, jen po otočení klíčkem do první polohy se ihned rozsvítí světla (podle mě krátí životnost baterie)
5. zadní brzda by mohla být už kotoučová (ročník 2004)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
LK33
LK33 napsal 15.07.22 v 14:54 10b.

Brzdy jsou v pohodě - jezdíme skoro pořád ve dvou a stíhají.
Moto 10b jasných - jezdím na ní 7let .

SlimM
SlimM napsal 07.09.20 v 10:57 10b.

Moje srdcovka
Taky na ní jezdíme ve dvou a pohoda.
Ať ti dlouho a dobře slouží!

Myschan
Myschan napsal 03.09.20 v 08:43 10b.

Pohodová motka, klídek, kochačka, rád na ni vzpomínám. Takže 10 a užívej si

Bloodhawk
Bloodhawk napsal 31.08.20 v 22:47 10b.

Souhlasím s Vildusem. Nechápu proč všichni nadávají na brzdy. Vezmu za přední a zároveň za zadní, ta jde bez nějaké větší síly do smyku (jak víc by to sakra mělo brzdit ?) Vidlice ve předu jde až k dorazu a přední kolo se zaryje do asfaltu. Pokud máš kvalitní gumy a nebojíš se brzdit, stojíš na fleku. No dobře, zázraky to nedovede vzhledem ke stavbě. Rozdíl v dvoukotoučových brzdách ( a kotouči vzadu) vidím v tom, že při sportovní jízdě se prostě tak rychle nepřehřejí a brzdí stále dobře i při velkém namáhání. Víc pístků na třmenu znamená méně síly na páčce a taky je jiné dávkování hydraulikou na kotouč než táhlem na buben. No a ? Tak použij přiměřenou sílu a je to. Jsi z cukru ?
Ne, sorry, nepropadej vzteku. To já jen, že mě ty plky o brzdách nějak uvádějí do rozpaků.
Pokud Ti zadní brzda nebrzdí, je potřeba to dát do cajku.
Jinak mašina parádní, za mě deset pointů a přeji milion krásných kilometrů.
A pokud jedeš ve dvou, neboj se za to vzít a řadit mnohem později. Ten výkon tam pak najdeš.
(Nechte mě sakra bejt, já vím, že 34 KW není výkon motoru v Grippenu)

žižala.
žižala. napsal 29.08.20 v 17:24 10b.

Supr stroj.

Více komentářů



TOPlist