PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS Dakar (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník majakmp3
Vloženo 30.6.2020
Aktualizováno 30.6.2020
Zobrazeno 1 881x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Hodnocení motorky
Nalezeno 29 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 72000
Silné stránky

Motor
Podvozek
Brzdy

Slabé stránky

Terén na cestovních pneu

Moje úpravy

Neuvedeno

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Motor

Spotřeba paliva l/100km 4.5
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Obecné

Moje závady 1. Prodřená vodní pumpa – měněna mezi 50 000 – 60 000 km
2. Chyba primárního přenosu síly – nevím, co přesně se stalo. Přijel jsem před nákupák a když jsem chtěl odjet, tak to nešlo. Motor nastartoval, rychlost se zařadila, spojka fungovala, ale motocykl se nerozjel. Cítil jsem, že převodovka byla OK, spojka rovněž pracovala, ale přenos síly na zadní kolo se nekonal. Zvuk motoru absolutně v pořádku, bez čehokoliv rušivého. Řetěz, rozeta, přední kolečko vše OK. Nakonec pomohla rozborka a složení motoru, ale co bylo za závadu si už nepamatuji. Celkem to nebylo ani příliš drahé včetně práce do 5000 Kč.
3. Výměna klaksonu – konstrukční chyba. Houkačka je v „zobáku,“ a tak se do ní celkem brzy dostane voda a špína. Celkem jsem klakson měnil 3x.
4. Stávkující otáčkoměr – často se stávalo, že ukazoval o 1 – 4000 RPM víc, než jaká byla skutečnost. Občas se to srovnalo po odpojení či výměně baterie. Protože jsem převážně parkoval na silnici, bez použití plachty, mám podezření na zatékání vody do elektroniky
5. Prodřené kabely mezi řídítky a brýlemi
6. Popraskané žárovky v přístrojovce
7. Vibrující zrcátko, které se při pádu rádo láme
8. Hliníkové lamely, chránící chladič praskají – kryt jsem nechal 2x svařovat


TOPlist