Californian jak má být.Jeden z nejkrásnějších modelů Jawa 350.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Motocykl jsem koupil v rozebraném stavu,kde 50% dílů chybělo.Než jsem vše nasháněl uběhlo hezkých pár dlouhých let.Pak už vše šlo ráz naráz.Kamarád mně pomohl s renovací,a tak během dvou měsíců bylo vše hotovo.
Recenze
Zkušenosti s tímto modelem Jawy moc nemám,jelikož nemám doklady a rozhodl jsem se,že Californian bude jen na výstavku.Ale jinak je plně funkční,po precizní renovaci odzkoušen v terénu,takže motor běží,světla svítí a houkačka houká.Dokonce je i plně funkční Oilmaster,jelikož se mně kdysi podařilo sehnat nové olejové čerpadlo.Teď už se chystám dát dokupy dalšího Oilmastera,a to Bizona 350.
Co si pamatuju, tak šlapal pěkně. Ale paměť je prevít.(ten šroubovák tam byl taky) Já ho prodal
v 82 za 6000Kčs. A byl na něm člověk borec
Milan 1963
Prosím tě, alespoň naznač, která z vyrobených Jaw nebyla kvalitativně na hranici zoufalství?
Opravdu mne nenapadá, který z modelů nepotřeboval či nepotřebuje mít zastrčený před motorem šroubovák, jak bývalo na kyvkách a panelkách zvykem...
Mám už čtvrtým rokem 639 z roku 2006 a doposud se ji mně ani předešlým zoufalcům - pardon - majitelům nepodařilo rozjezdit. Nekonečný příběh - svíčky, benzín, karburace, furt dokola. Prostě na český karbec nepůjde a slavné Brisky vydrží tak jednu nádrž, Japonci někdy i dvě.
A to nejsem fakt dřevák, kluk se v tom vrtá už šest let, za tu dobu tu prošlo nějakých dvanáct motorek, které jsem mu rozjezdil, od báby po třiapůlu...
Hezká práce. Taky jsem ho v 80. letech měl, ale kvalita motorky - bída. Californiana bych už nechtěl, ale tobě přeju radost z pěkně udělané motorky.
Krásný stroj,snad nejlepší co JAWA vyráběla , v roce1972 jsem taky jednoho sedlal cely červený tenkrát pro vývoz do Kanady.
Najkrajšia 350ka, ako píšeš Máš to luxusné