renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R1 (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník AdamR1
Vloženo 10.5.2020
Aktualizováno 10.5.2020
Zobrazeno 1 926x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Rychlá kráska s obrovským výkonem...

Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1)

Výška jezdce: 187 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 1000: Čistě jen kvůli věrnosti znacce

První dojmy - Prvni jízda byla jako splněny sen. Ten pocit, kdy máš pod zadkem atomovku a všechno je ve Tvých rukách. Někdo si možná bude tukat na celo, ale ja miluju cestování právě na tomhle stroji.

Recenze

Yamaha YZF R1. Pro většinu populace cistokrevny supersport. Stroj na okruh.
Mě motorky vždycky pritahovaly. Začal jsem jezdit už jako malý na Babete, pak přišel Pionýr, Jawa 350 a pak už jen sama Yamaha. A s tím jak rostly zkušenosti, tak rostl i objem. A nakonec vše směřovalo k jasnému cíli. Yamaha YZF R1.
Osobně jsem si vyzkoušel víc modelů, ale pro mě je jednoznačně nejhezčí modelová řada 2004 - 2006.
Není pro to žádný konkrétní technický důvod. Prostě jen pocit.
Vím, že teď si většina nejspíš bude myslet něco o idiotech, blaznech, magorech atp..., ale víte co mě je to fuk.
Já na té motorce moc rád cestuju. A tak i úpravy vedly a nejspíše i dal povedou k tomu, aby požitek a užitek z cestování byl co největší. A pokud možno, tak i porce ujetých kilometrů.
K úpravám se dostanu ještě později, protože už když jsem motorku kupoval, tak jich měla spoustu. Všechny byly ku prospěchu, ale jedna mě neskutečně sere. Ten idiot který měl motorku předtím, ji zavařil zadní kyvku. Nejspíše kvůli vzhledu superbika, ale udělal to dost nechutne. Sváry udělal z venku a ani je neobrousil. No prostě hnus.
Ale co už, byla to jediná vada na kráse, která rozhodně nebránila tomu, abych ji koupil.
Na a takhle vypadala, když jsem si ji přivezl ?
















Když jsem ji koupil, tak rozhodně nebyla ve 100% stavu. Bylo potřeba udělat spoustu věcí. Ale o tom zase příště. Píšu to skoro ve tři ráno a už mi to nemysli?

Tak hurá zpět ke psaní.

Jak to celé začalo?

To, že si jdu jednoznačně za Yamahou R1 už bylo napsáno a je to víc než evidentní.
V době, kdy jsem se poohlizel po nějakém pěkném kousku jsem zjistil, že na trhu je velmi málo ročníků 2004 - 2006. Naděje svitla ve chvíli, kdy se objevil jeden kousek u Free moto. A vzhledem k tomu, že reference na ně jsou ok, tak jsem vyrazil.
Jednalo se o dovezeny kousek z Itálie. Byla dána protiuctem za novou Ducati. Takze celkem prověřeny stroj.
Zkušební jízda byla skvělá. Trošku hlucnejsi spojkovy kos, ale jinak se zdálo vše ok.
Upravy: Komplet sada radialniho brzdění Accossato. Kompletně vyměněný vyfukovy systém od svodu až po koncovky. Bohužel zavarene diry v zadni kyvce ( amatérsky ). No a pak ještě pár detailů, jako např. zadní světlo s blinkry, malé přední hlinky atd...
Takže kupuju.
Kluci mi rovnou domluvili vše na STK, aby jsem si motorku mohl na sebe přihlásit.
No a hurá domů. Vydal jsem se na cestu dlouhou 260 km.
Motorka mě dovezla v pořádku, ale už se ukázaly nedostatky, které bylo potřeba řešit.
1) Termostat - teče!!! Takže ihned řešit.
2) Lehký únik oleje odkudsi !!! - takže hledat a pretesnovat.
3) No a když už jsem v tom, tak komplet servis.
4) Vzhledem k tomu, že jsem detailista, tak i výměna pár šroubů za originální.
5) Se spojkou nic nedělám. Po nastudování vseho možného jsem zjistil, že zatím není potřeba nic měnit.
6) Potkavaci žárovky jsem vyměnil za led, protože svitivost původních v noci je vážně nic moc.

Tak a jde se zase chvilku jezdit ?

Po pár stech kilometrech se objevuje další závada.

Do věčných lovišť odešel altik. Takže výměna.
No a když už se na motorce pracuje, tak rovnou prezout. A protože chci cestovat, tak začínám přemýšlet, jak na R1 dostat zavazadla.

Ale o tom zase priste?.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PYTEL1
PYTEL1 napsal 17.05.20 v 09:33 10b.

milec
milec napsal 14.05.20 v 04:15 9b.

radi5
radi5 napsal 12.05.20 v 20:57

Aha. Tak pokud to dělal někdo, kdo to umí, tak jo...

AdamR1
AdamR1 napsal 12.05.20 v 20:29

Celá operace byla udělaná odborne. Žádná podlozka nikam nezapadla. Za to ale patří veliký dík Tomášovi Kopeckemu, který prostě ví co a jak a na všechno dohledl.

radi5
radi5 napsal 12.05.20 v 20:16

Jestli se Ti ho podařilo vytáhnout i s rotorem, tak je za ním velká plochá podložka, která spadne do motoru a pak vyláme zuby na primárním ozubení klikové hřídele. Nejdříve je třeba demontovat víčko na krytu a něčím dlouhým podrzet rotor na místě. Teprve pak stáhnout víko se statorem.

Více komentářů



TOPlist