PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 500 (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník votruyen6
Vloženo 14.4.2020
Aktualizováno 17.4.2020
Zobrazeno 294x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


S novým řidičákem sk. A jsem začal hledat ojetou motorku s objemem 500 ccm (ideální na začátek). Po dlouhém zvažování různých modelů a alternativ jsem se nakonec rozhodl pro Kawasaki GPZ 500S. Vyšla mi ze všech nejlépe, co se týče poměru cena-výkon-zábava

Výška jezdce: 176 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 500: Honda CB 500 je mnohem dražší a přitom v ničem lepší není. Kawa má výkonnější a zábavnější projev motoru. Má i lepší brzdy vepředu (2 kotouče).
Kawasaki ER 5: Hodně lidí ve fóru si stěžovalo na brzdy (zadní je dokonce jen bubnová)
Suzuki GS 500E: Technologicky starší motorka, ojeté modely bývaji hodné omlácené, protože se na tom každý učí jezdit. Kawa navíc jede líp :)

První dojmy - Lehoučká, protože v autoškole jsem jezdil na Fazerovi a Banditovi, což jsou větší a těžší motorky. Hezký zvuk motoru, obzvlášť, pokud jste na dvouválce :). Při první jízdě (vezl jsem si motorku domů), byl jen trochu nezvyk při řazení levou nohou, protože boční stojan byl nastaven celkem blízko řadící páce. Ale po pár rozjezdech jsem si zvyknul a noha už trefila přesně mezeru mezi řadící pákou a stojanem.

Motorku bych doporučil pro - Začátečníci s řidičákem sk. A

Doplňky na motorce - Zadní kufr

Recenze

Jízda ve městě i na výlety naprosto super. Ve dvou je potřeba upravit zadní tlumič, protože motorka je nastavena spíš doměkka. Brzdy naprosto dostatečné, citlivé tak akorát pro začátečníka. Servis a spotřeba ok, samozřejmě motorka už má něco za sebou, takže je potřeba to brát v potaz :). Cestovní rychlost 120-140 km/h zvládá bez problémů. Za mě je spíš víc ideálních těch 120. Rychleji jezdím jen při předjíždění.

Začátečník taky ocení skvělý přehled v zrcátkách . Jak jsou velká a hodně vepředu, tak má člověk skvělý přehled o provozu za sebou.







Tip od majitele: pozor v létě při parkování na rozpáleném asfaltu, boční stojan má tendenci se zabořovat do silnice :D. Jednou večer po práci jsem šel k motorce a stojan byl zabořený asi tak 5 cm pod zemí. Je to tím, že styčná plocha bočního stojanu je menší než bývá u ostatních motorek. Na takovém povrchu je lepší parkovat na centrál. Anebo si vybírat stabilnější povrchy jako třeba žula na chodníku.







Pozor, i když se jedná o motor s objemem 500ccm, tak má výkon nad 35kw, tím pádem řidičák A2 nestačí. Jinak moc nevím, co jiného říct :). Je to prostě ideální motorka pro začátečníka s řidičákem sk. A. Dle mého názoru (a i jiných lidí) má nejlepší poměr cena-výkon-zábava.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Čadil
Čadil napsal 14.04.20 v 18:26 10b.

super,pěkný stroj at slouží

Více komentářů



TOPlist