renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Multistrada 1200 Enduro (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Buellrider
Vloženo 29.3.2020
Aktualizováno 15.3.2022
Zobrazeno 4 650x
HODNOCENÍ PROFILU OD 27 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 40 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jejdapatník...
Jejdapatník... napsal 22.09.20 v 19:56 10b.

Pěkný článek - píšeš to hezky!

katpilna
katpilna napsal 05.09.20 v 19:35

Mám 1260 enduro a máš pravdu , hezčí moto jsem nikde neviděl a tech pár mušek co má ji lehce odpustím

Sete
Sete napsal 05.04.20 v 09:23 10b.

Moc pěkná

Bikovec
Bikovec napsal 03.04.20 v 07:33 10b.

Pěkná motorka a pěkný článek

hans1978
hans1978 napsal 02.04.20 v 11:44

K tvému dotazu níže: Na sport i touring, jak píšeš, je motor stejně na plný výkon. Akorát jeho odezva, reakce je jiná, v souvislosti s tím máš ještě jinak nastavené ABS, trakci apod...

Buellrider
Buellrider napsal 01.04.20 v 22:53

Quickshifter jsem měl možnost zkusit jen na KTM 790, kde fungoval naprosto ukázkově, bez jediné chyby. Bylo znát, jak už při jemném doteku na páku řazení už motor vypínal a proběhla příprava na řazení, nebál jsem se, že bych převodovce ubližoval... Ale nechybí mi to. Stejně, jako bych si nevybral Afriku v DCT. Pořád ještě mě baví jezdit hlavně kvůli všemu tomu ovládání stroje. A když budu línej řadit, nechám tam 3 nebo 4 podle terénu celej den...

Tuji
Tuji napsal 01.04.20 v 22:48

Stejně bych k tomu chtěl dodat, že ta motorka je naprosto skvělá. Samozřejmě ze je zábavná, ale taky strašně pohodlná a argonomie je neskutecná. Teď neřeším displaye a tak, ale celkovou ovladatelnost motorky!

Tuji
Tuji napsal 01.04.20 v 22:44

Ještě k tomu quickshifteru. Měl jsem půjčenou 950S na 4 dny v Alpách. Takže je to jiná motorka a krátká doba na zvyknut, ale zase v těch Alpách člověk za 4 dny, od rána až do večera, nájede víc než za měsíc v ČR.

Takže ten QS tam fungoval naprosto perfektně. Ani jednou s tím nebyl problém v obou směrech. Má to ale jedno velké ale a to je ta převodovka samotná. Motorka měla strašně moc falešných neutrálů a to jsem na žádné jiné motorce takhle nezažil. Je důležité dodat, že se dá naučit těch falešných N vyvarovat, ale já na to nemám povahu. Pokud totiž budete do tý páčky kopat razantně a stejně pokaždé, tak tam ten falešnej N asi vždy vynecháš. Já toho nejsem schopen. Z nějakého důvodu jdu rád citlivé do řazení a furt pozoruju, jak na to převodovka reaguje. Ona ta převodovka dost často jde jemně a proto moje noha najednou jde čím dál s menší razancí na páku. A pak to překvapí, že několikrát ta převodovka je úplně v jiném nastavení a najednou jemné zacházení nestačí. Hodně jsem o tom přemýšlel a zkoušel to a není to vůbec teplotou oleje a okolí a není to dané žádným nastavením mapy, proste se to občas chová jinak.

Honza-K
Honza-K napsal 01.04.20 v 19:13 10b.

Moc hezká motorka, moc hezky napsana recenze...
Ať slouží, tahle továrna na emoce...

Buellrider
Buellrider napsal 01.04.20 v 18:34

Není na Sport i Touring úplně stejná mapa? Oba režimy v tom matrixu na displeji mají defaultně parametr engine = high... Nebo je tam ještě něco jiného?

pagliaorba
pagliaorba napsal 01.04.20 v 16:50

MiG 35 - Můžu pár dotazů?
píšeš, že Multice v trošku ucukaná a potřebuje vyšší otáčky. Jak se to změní, když to přepneš na enduro mód? platí to pořád, nebo se zklidní?

To se časem podá.

Má jí krátce a ještě neumí zacházet s plynem. Měj jsem to úplně stejně, hlavně na "sport" byla Ducatka trochu divoká. Pak stačí pár měsíců a zápěstí se s tím naučí pracovat.

pagliaorba
pagliaorba napsal 01.04.20 v 16:46 10b.

Vítej do klubu.

Ducati je jen jedna !!!

Buellrider
Buellrider napsal 01.04.20 v 11:01

...to by mě i napadlo , jen to zatím nebylo potřeba..

Mig_35
Mig_35 napsal 01.04.20 v 10:56

ten enduro režim můžeš vyzkoušet i na asfaltu:)
jinak díky:)

Buellrider
Buellrider napsal 01.04.20 v 10:15

>Mig - na Enduro jsem jel zatím jen těch pár desítek metrů po polňačce a nemohu soudit. Ale zkusím to. Čekal bych, že změna bude velká. Topení do sedla jsem nepozoroval, ale možná jen proto, že jsem jezdil v 10-15 stupních a jen v kevlarových džínách. Nečetl jsem návod, ale z praxe bych řekl, že tam quick není... Řazení obecně není taková paráda, jako na Hondách, lehké ťuknutí leckdy generuje falešný neutrál, takže to chce opravdu dokopnout. Bude to o zvyk. Je fakt, že občas jsem trefil falešný neutrál i na Varaderu a to pak byl příšernej zvuk. Tady je to aspoň "bezpečné", nic nejde přes zuby...

Mig_35
Mig_35 napsal 01.04.20 v 10:07 10b.

Můžu pár dotazů?
píšeš, že Multice v trošku ucukaná a potřebuje vyšší otáčky. Jak se to změní, když to přepneš na enduro mód? platí to pořád, nebo se zklidní?
jak se ti zdá to, jak topí do sedla? někdo na FB teď psal, že mu hodně pomohla výměna svodů plus výfuku, že to hodně opadlo
máš quickshifter? jak funguje, řadí hladce?

31081
31081 napsal 01.04.20 v 10:01 10b.

Kollďas
Kollďas napsal 01.04.20 v 08:51 10b.

AdventureFree
AdventureFree napsal 01.04.20 v 01:09 1b.

Tak ty kufry to maximálně zabili

Lukeeno
Lukeeno napsal 31.03.20 v 22:37 10b.

Krasavice, jestli něco Italové umí tak pizzu, zmrzlinu, design a Ferrari Jinak tvrzení, že z dnešní produkce už nevydrží nic odolávám starou GS11tkou ... posílám 10

Petr45
Petr45 napsal 31.03.20 v 21:29 10b.

Pěkná, ať slouží.

Buellrider
Buellrider napsal 31.03.20 v 21:13

Asi má... Ale já jsem ten typ, co si Ferrari koupí ve žlutý, když se vyrábí Ideálně jsem chtěl pískovou, ale pak jsem jí viděl na živo a je to taková prapodivná struktura... Asi svojí bílou brzy vylepším nějakým polepem, váhám mezi motivem "kompas" nebo legendárním "lucky explorer"...

Lucasbiker
Lucasbiker napsal 31.03.20 v 21:10 10b.

Moc pěkná recenze i motorka Italové prostě design umí Snad jen...nemá být Ducati červená?

Tuji
Tuji napsal 31.03.20 v 19:59

Věřim, že něco najedem. Taky si chci užit svoji Morini :)

Buellrider
Buellrider napsal 31.03.20 v 19:52

>Tuji Snad vydrží, letos teda určitě, protože v zavirovaný Evropě najedu asi prd...

Tuji
Tuji napsal 31.03.20 v 19:51 10b.

Je to super volba! Vůbec nevěř, že na motorce od jiný značky, byť i nová Africa, to jsou spolehlivý stroje navěky, ale snad s kvalitním servisem to muže dlouho vydržet všechno. Jel jsem jenom 950 S a bylo to nezapomenutelné! Ten bezklič mě taky štval a v kombinaci s nemožností najít neutrál to bylo občas peklo, když jsem měl stojánek venku a startoval. Ale fakt super stroj!

hans1978
hans1978 napsal 31.03.20 v 19:15 10b.

Moc krásná motorka, gratuluji ke skvělému výběru, budeš spokojený. A jak jsi si zdůvodnil její pořízení mě pobavilo, skvělá recenze.
Takže mnoho šťastných km přeji

Gulf
Gulf napsal 31.03.20 v 18:35 10b.

Taky 10 jasňačka

spike-cz
spike-cz napsal 31.03.20 v 07:17 10b.

Když se řekne Italka naskočí mi obrázek Stelvia NTX, ale chápu a gratuluju.
Tohle je jako spanilá osmnáctka, přeju, aby nebyla svéhlavá a naopak měla ráda cestování.
Kolama dolů a palec nahoru!

Bullshit
Bullshit napsal 30.03.20 v 21:13 10b.

Hezky pěkně ...přeju hodně zábavných kilometrů!

VenaJH
VenaJH napsal 30.03.20 v 10:06 10b.

Moc pěkná Italka, ať Ti dobře slouží

Jarda
Jarda napsal 30.03.20 v 08:47 10b.

Super recenze. Tesim se potom na vetsi zkusenosti az neco najedes a nemusi to byt ani po 90tis. km. Klidne driv, díky
https://www.motorkar...-varadero-36885.html

Raisik
Raisik napsal 29.03.20 v 23:04 10b.

Hodně šťastných kilometrů. Pěkná recenze.

Radus88
Radus88 napsal 29.03.20 v 21:40 10b.

Parádní stroj jen ta elektronika

Milan1963
Milan1963 napsal 29.03.20 v 20:00 10b.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 29.03.20 v 19:51 10b.

Trinnlee
Trinnlee napsal 29.03.20 v 19:35 10b.

Krasavice italska...moc pekny stroj a tato enduro verze je o level výše...

Petr_TA
Petr_TA napsal 29.03.20 v 19:32 10b.

Parádní italka
Jsem zvědavej na další zkušenosti

viking.2
viking.2 napsal 29.03.20 v 19:15 10b.

Pěkná motorka. Kdybych byl na cestovatelské vlně, taky bych šel do ni.

biosák
biosák napsal 29.03.20 v 18:58 10b.

Parádní stroj,užívej



TOPlist