Vlastník | Buellrider | |
---|---|---|
Vloženo | 29.3.2020 | |
Aktualizováno | 15.3.2022 | |
Zobrazeno | 4 650x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 27 UŽIVATELŮ
Vlastník | Buellrider | |
---|---|---|
Vloženo | 29.3.2020 | |
Aktualizováno | 15.3.2022 | |
Zobrazeno | 4 650x |
Pěkný článek - píšeš to hezky!
Mám 1260 enduro a máš pravdu , hezčí moto jsem nikde neviděl a tech pár mušek co má ji lehce odpustím
Moc pěkná
Pěkná motorka a pěkný článek
K tvému dotazu níže: Na sport i touring, jak píšeš, je motor stejně na plný výkon. Akorát jeho odezva, reakce je jiná, v souvislosti s tím máš ještě jinak nastavené ABS, trakci apod...
Quickshifter jsem měl možnost zkusit jen na KTM 790, kde fungoval naprosto ukázkově, bez jediné chyby. Bylo znát, jak už při jemném doteku na páku řazení už motor vypínal a proběhla příprava na řazení, nebál jsem se, že bych převodovce ubližoval... Ale nechybí mi to. Stejně, jako bych si nevybral Afriku v DCT. Pořád ještě mě baví jezdit hlavně kvůli všemu tomu ovládání stroje. A když budu línej řadit, nechám tam 3 nebo 4 podle terénu celej den...
Stejně bych k tomu chtěl dodat, že ta motorka je naprosto skvělá. Samozřejmě ze je zábavná, ale taky strašně pohodlná a argonomie je neskutecná. Teď neřeším displaye a tak, ale celkovou ovladatelnost motorky!
Ještě k tomu quickshifteru. Měl jsem půjčenou 950S na 4 dny v Alpách. Takže je to jiná motorka a krátká doba na zvyknut, ale zase v těch Alpách člověk za 4 dny, od rána až do večera, nájede víc než za měsíc v ČR.
Takže ten QS tam fungoval naprosto perfektně. Ani jednou s tím nebyl problém v obou směrech. Má to ale jedno velké ale a to je ta převodovka samotná. Motorka měla strašně moc falešných neutrálů a to jsem na žádné jiné motorce takhle nezažil. Je důležité dodat, že se dá naučit těch falešných N vyvarovat, ale já na to nemám povahu. Pokud totiž budete do tý páčky kopat razantně a stejně pokaždé, tak tam ten falešnej N asi vždy vynecháš. Já toho nejsem schopen. Z nějakého důvodu jdu rád citlivé do řazení a furt pozoruju, jak na to převodovka reaguje. Ona ta převodovka dost často jde jemně a proto moje noha najednou jde čím dál s menší razancí na páku. A pak to překvapí, že několikrát ta převodovka je úplně v jiném nastavení a najednou jemné zacházení nestačí. Hodně jsem o tom přemýšlel a zkoušel to a není to vůbec teplotou oleje a okolí a není to dané žádným nastavením mapy, proste se to občas chová jinak.
Moc hezká motorka, moc hezky napsana recenze...
Ať slouží, tahle továrna na emoce...
Není na Sport i Touring úplně stejná mapa? Oba režimy v tom matrixu na displeji mají defaultně parametr engine = high... Nebo je tam ještě něco jiného?
MiG 35 - Můžu pár dotazů?
píšeš, že Multice v trošku ucukaná a potřebuje vyšší otáčky. Jak se to změní, když to přepneš na enduro mód? platí to pořád, nebo se zklidní?
To se časem podá.
Má jí krátce a ještě neumí zacházet s plynem. Měj jsem to úplně stejně, hlavně na "sport" byla Ducatka trochu divoká. Pak stačí pár měsíců a zápěstí se s tím naučí pracovat.
Vítej do klubu.
Ducati je jen jedna !!!
...to by mě i napadlo , jen to zatím nebylo potřeba..
ten enduro režim můžeš vyzkoušet i na asfaltu:)
jinak díky:)
>Mig - na Enduro jsem jel zatím jen těch pár desítek metrů po polňačce a nemohu soudit. Ale zkusím to. Čekal bych, že změna bude velká. Topení do sedla jsem nepozoroval, ale možná jen proto, že jsem jezdil v 10-15 stupních a jen v kevlarových džínách. Nečetl jsem návod, ale z praxe bych řekl, že tam quick není... Řazení obecně není taková paráda, jako na Hondách, lehké ťuknutí leckdy generuje falešný neutrál, takže to chce opravdu dokopnout. Bude to o zvyk. Je fakt, že občas jsem trefil falešný neutrál i na Varaderu a to pak byl příšernej zvuk. Tady je to aspoň "bezpečné", nic nejde přes zuby...
Můžu pár dotazů?
píšeš, že Multice v trošku ucukaná a potřebuje vyšší otáčky. Jak se to změní, když to přepneš na enduro mód? platí to pořád, nebo se zklidní?
jak se ti zdá to, jak topí do sedla? někdo na FB teď psal, že mu hodně pomohla výměna svodů plus výfuku, že to hodně opadlo
máš quickshifter? jak funguje, řadí hladce?
Tak ty kufry to maximálně zabili
Krasavice, jestli něco Italové umí tak pizzu, zmrzlinu, design a Ferrari Jinak tvrzení, že z dnešní produkce už nevydrží nic odolávám starou GS11tkou ... posílám 10
Pěkná, ať slouží.
Asi má... Ale já jsem ten typ, co si Ferrari koupí ve žlutý, když se vyrábí Ideálně jsem chtěl pískovou, ale pak jsem jí viděl na živo a je to taková prapodivná struktura... Asi svojí bílou brzy vylepším nějakým polepem, váhám mezi motivem "kompas" nebo legendárním "lucky explorer"...
Moc pěkná recenze i motorka Italové prostě design umí Snad jen...nemá být Ducati červená?
Věřim, že něco najedem. Taky si chci užit svoji Morini :)
>Tuji Snad vydrží, letos teda určitě, protože v zavirovaný Evropě najedu asi prd...
Je to super volba! Vůbec nevěř, že na motorce od jiný značky, byť i nová Africa, to jsou spolehlivý stroje navěky, ale snad s kvalitním servisem to muže dlouho vydržet všechno. Jel jsem jenom 950 S a bylo to nezapomenutelné! Ten bezklič mě taky štval a v kombinaci s nemožností najít neutrál to bylo občas peklo, když jsem měl stojánek venku a startoval. Ale fakt super stroj!
Moc krásná motorka, gratuluji ke skvělému výběru, budeš spokojený. A jak jsi si zdůvodnil její pořízení mě pobavilo, skvělá recenze.
Takže mnoho šťastných km přeji
Taky 10 jasňačka
Když se řekne Italka naskočí mi obrázek Stelvia NTX, ale chápu a gratuluju.
Tohle je jako spanilá osmnáctka, přeju, aby nebyla svéhlavá a naopak měla ráda cestování.
Kolama dolů a palec nahoru!
Hezky pěkně ...přeju hodně zábavných kilometrů!
Moc pěkná Italka, ať Ti dobře slouží
Super recenze. Tesim se potom na vetsi zkusenosti az neco najedes a nemusi to byt ani po 90tis. km. Klidne driv, díky
https://www.motorkar...-varadero-36885.html
Hodně šťastných kilometrů. Pěkná recenze.
Parádní stroj jen ta elektronika
Krasavice italska...moc pekny stroj a tato enduro verze je o level výše...
Parádní italka
Jsem zvědavej na další zkušenosti
Pěkná motorka. Kdybych byl na cestovatelské vlně, taky bych šel do ni.
Parádní stroj,užívej