PROFIL MOTORKY

Ducati Multistrada 1200 Enduro (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jirka-GSX
Vloženo 15.4.2017
Aktualizováno 12.2.2020
Zobrazeno 4 542x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Multice je úžasná a doslova mě uhranula na výstavě v Kolíně... Vůbec jsem dřív o Ducati neuvažoval...

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 1190 Adventure: Nemám ke KTM vztah, moto výborná, funkční, ovladatelná, ale... pro mě nemá duši...Někdo mi možná bude rozumět :-)
BMW R 1200 GS: Nový vodník mě vůbec neoslovil a chtěl jsem změnu.

První dojmy - Jede to jako kráva...je krásná, svůdná, po nastartování už je nasraná a chce vyrazit se projet. Zatím min km, ale po BMW je to úplně jiná motorka. Už jen dívat se na ní je vzrušující a designově prostě jako socha,,,

Motorku bych doporučil pro - Určitě pro mě

Doplňky na motorce - Padací rámy, kufry Big Husky a zadní Shad.

Recenze

No proč, už jsem to napsal, chtěl jsem změnu, moto, která by mi splnila požadavky jak na cestě tak při cestování a lehkém OFF. Zároveň, aby jsem si mohl opravdu zařádit, což u Báwa úplně nešlo.

Pokračování... Takže na tachometru svítí 6000km a absolvovali jsme cestu po Balkáně, převážně Bosenské šotoliny. Motorka funguje, odjela to na Anakee Wild, ale trošku rozporuplné dojmy. Přední guma velmi tvrdá směs a zadní zase příliš měkká.



Pružení a tlumení funguje na 1, proti GS žádné třískání šusplechem o šutry. Podmínka svižné jízdy po šotolinách je nemít plnou nádrž, je to neskutečně poznat. Výborná spotřeba, až jsem překvapen... brouzdání a cestování 4,4-4,8. Silniční přesun na Balkán v nelegálních rychlostech 5,8.

Motorka skvěle svítí a byť nerad jezdím po tmě, tak je to aspoň trošku bezpečnější.







Hezky shrnuto, jsem pořád z Ducati trochu nervozní, ale čím dál víc si to užívám... najeto už 8500km, spotřeba ustálená na 5,7 a nehýbe se a jezdím velmi svižně... Z Anakee wild opět na cestovních Scorpionech a už obejdnávám zadní brzdové desky

Půjčil jsem si od kamaráda nové BMW R1200GS LC v krásné rally verzi a ...jsem hrozně rád, že jsem koupil Ducati. BMW dělá všechno samo, správně, dokonale, nesnaží se mě zabít apod... Tak stejně fungovalo i mé GS. Ale jinak vodník hrozné zklamání...motor je strašně blízko kolen proti vzducháči, podvozek prakticky stejný a průběh výkonu...nevím, jak to pospat, svezte se...

Dokoupil jsem roztahovací kufr SHAD 58X a je opravdu povedený.







Sezóna ukončena s cca 10tis km. Poslední delší výlet Sk, PL, H. Dokoupeny další dva kufry od Romana Big Husky. Ještě jednou díky, za rychlou akci výsledek viz foto.







Motorku teď aktuálně čeká servis v Brně ve firmě TSS. Jsou vypsány tuším dvě svolávací akce a také se po posledním startu a chcípnutí zřejmě rozsypala volnoběžka startéru. Přesně ještě nevím, ale kluci z Italského fóra mi psali, že se jedná o závadu prvních sérií.







Přes zimu půjdou na moto ještě polepy, které trošku změní vizáž a snad bude víc červenější...







Další plánována cesta zřejmě na konci března Řecko...







Tak dopisuji pokračování reportu s mou vášnivou italkou . Proběhlo Řecko...







Bylo to moc hezké, bez turistů a s kromě jednoho dne s dokonalým počasím. Nevím kolik jsme přesně najeli, neboť předposlední ráno zdechl displej na palubovce a už jsem to dojel bez dalších info.







Takže po servisu, kde se dala dohromady volnoběžka, teď displej...kromě toho 2 měsíce po záruce.







Jinak motorka fungovala na výbornou a s prakticky nulovou spotřebou oleje.







Po návratu tedy do servisu na diag a výsledkem opravdu špatná palubovka. Nová 27.000,- Kč, doporučeno komunikovat s Ducati, zda by to neuznali. Prý displejů odchází více...
Po třech týdnech čekání a dopisování, ND uznán, práci jsem si uhradil. Takže chvála, ani jsem to nečekal. Pak trvalo 5 týdnů, než nový díl přišel a bylo to dost na poslední chvíli s mým odjezdem do Albánie. Stihlo se a já s plně funkční moto odjel.







Albánie byla úžasná jako vždy, obul jsem trochu "mužnější" pneu. Předek Mitas E10 (jezdil jsem ho i na Báwu) a zadek Metzeler Karoo 3. Předpokládal jsem sucho a doufal v něj, protože ty gumy do bláta opravdu nejsou. Najeli jsme cca 3500km, moto bez závad, tedy trošku jsem jí upravil "make up".







Spotřeba 4,9 a olej 2dc na 3500km. Takže paráda.







Aktuálně mám najeto necelých 17 tis km a kromě těch dvou zmíněných závad je vše OK a jsem pořad z moto úplně nadšený.





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kodl1405
kodl1405 napsal 05.01.20 v 23:25 10b.

ahoj
prosím řešil jsi vibrace plexi?? to mě zatím jedině štve.. mám najeto cca 8 tis.
taky zlobí ukazatel paliva.. jinak vše ok..

díky za zprávu

karel

Tlapin
Tlapin napsal 12.05.19 v 20:12

Ahoj, Jirko kde jsi sehnal ty polepy. Trochu bych je tedy potřeboval pozměnit, ale na bílou multistradu jsou super.

Sete
Sete napsal 03.02.19 v 18:43 10b.

Umazané od bláta jí to sluší A to o 1190 jsem jako nečetl, takže za 10b.

Jirka-GSX
Jirka-GSX napsal 07.01.19 v 09:21

Díky za hodnocení... No je pravda, že jsem zatím nenarazil na nikoho, kdo by s ní jezdil aspoň lehký off

Mann
Mann napsal 06.01.19 v 13:41 10b.

Polepy tu motorku neskutečně "oživily" Celkově Multistrada využívaná způsobem, který se jen tak nevidí

Více komentářů



TOPlist