Je to velka, silna, moderni, pekna a podle meho nazoru hodne univerzalni motorka. Presne podle mojich predstav.
Motorka koupena od Desmocenter.se
První dojmy - Pocitove daleko lehci nez ve skutecnosti je. Mel jsem ji pujcenou na jedno odpoledne a bylo "vymalovano" Tohle bude moje pristi motka. O mesic pozdeji byla v garazi. Doplnena o nejake "drobnosti"
Motorku bych doporučil pro - Opravdu tezka otazka. Je to hlavne otazka vkusu. Ja davam prednost univerzalni motorce
Doplňky na motorce - Kufry, padaci ram a GPS. Vsechno ostatni uz Multistrada ma.
Recenze
Zatim ji mam asi mesic a ca 2500km. Stale se ucim, ale budu postupne doplnovat.
Tady je cast textu recenze MOTOHOUSE se kterym vic nez souhlasim:
Na začátek je třeba říct, že nová Multistrada Enduro je Ducati se vším všudy. Je krásné sledovat, jak jednotlivé značky vycházejí každá z jiného základu. Zatímco všechny KTM jsou tak nějak pořád krosky, pro BMW je na prvním místě maximální komfort, Ducati je prostě furt sporťák i když ji postavili na vysoké zdvihy. Mluvit o tom, že motor Testastretta je jedním z nejzábavnějších dvouválců na trhu asi úplně netřeba. Ale jak se popere s cestovatelskými ambicemi Multistrady a především offroadem?
Nutno podotknout, že obě disciplíny zvládá naprosto v pohodě a nejen to. Ducati vyzbrojila Multistradu Enduro přepínáním jízdních režimů, k dispozici jsou čtyři (Sport, Touring, Urban a Enduro). Nejde ale jen o režimy nastavení, jde také o čtyři úkoly, které podle továrny Multice zvládá. Podle nás takto.
Cely text na: http://www.motohous...o-po-prvnich-3000-km
krásný stroj
nadhera