PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z 1000 SX (2017)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Roman_x
Vloženo 27.2.2020
Aktualizováno 12.1.2021
Zobrazeno 2 774x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


S mou Z900 jsem se rozloučil a přišla řada na něco cestovního, kde se dají šoupnout kufry a jet i dál. Z1000sx jsem si vybral proto, že vypadá famózně a nechtěl jsem opustit značku ...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Jan Konečný - Motogaráž (Český Těš

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Musel jsem si hodně zvyknout na uzké řidítka a mírné vibrace (Z900 neměl žádné) ,ale co se týče posezu tak na mou velkou postavu ideál. přece jen jsem byl na Z900 jak vosa na bombóně. Motorku jsem si vybral taky pro to, že měla tolik doplňků co jsem snad ještě nikdy neviděl (odhadem tak za 120 - 150 000Kč) o nich se zmíním později.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého, co chce s moto cestovat i blbnout. S kufry je to cesťák a když je sundáš, můžeš blbnout jako na Z900

Doplňky na motorce - Je jich strašně moc, ale zkusím:
Origo kufry kawasaki s vnitřními taškami
Origo kouřové + čiré plexi
Origo tankpad i boční
Origo držák Navi
Koncovky výfuků Akrapovič
RD moto padáky
RD moto páčky
sedlo na zakázku DDT
polepy ráfků Kawasaki + Monster
Tankvak Shad
kryt chladiče s logem kawasaki, hliníkový kryt řetězu v zelené, mraky ozdobných blbostí do zelena ( závažíčka, krytky atd.)

Recenze

Stroj jsem vybral kvůli cestování, ceny a doplňky kterými byla osazen. Opravdu nejde na cestě potkat stejné SXo. Byla to láska na první pohled. ale starého Zeda jsem obrečel, né že né.
Jediná věc ihned po koupi byla, že jsem s ní sundal všechny nálepky od původního majitele, každému sedí něco jiného no, pro mě to bylo jako pěst na oko.
Za sezónu 2019 jsem najel okolo 7000km, takže už něco posoudit mohu.
Bezkonkurenční jsou světla, moto s nimi krásně vypadá a jejich účinnost je oproti klasické žárovce jinde. Pohodlí je super, nevím zda za to může na zakázku šité sedlo DDT, nemohu posoudit, origo sedlo jsem nikdy nevyzkoušel. Štítek mám pořád v nejvyšší pozici, ale i přesto na mě fouká, ale o dost míň než na Z900. Motor má více síly, ale o malinko. El. asistenty mám pořád v jendé pozici (mapa F a KTRC 1), vyhovuje mi to tak nejvíc.
Skvělé je usazení kufrů, žádné rámy, takže moto bez nich vypadá jako supersport a uchycení funguje na 1. Tankvak na nádrž vozím jen na opravdu velké vyjížďky, ale taky mi nevadí.
Mám za sebou asi nejdelší trasu na východ Slovenska (cca 1100km) s přítelkyní a pohoda, hrozně mě překvapila spotřeba na trase ( 5,3 l ) , jinak jezdím za 6.5L.
Akrapy mají vyndané vložky a zvuk je pro mě akorát. (Svody měnit nebudu)
Jediné co mi přijde horší oproti Z900 jsou brzdy, Z900 s deskama Brembo brzdil jak o zeď, tady po výměně desek v 21900km za Brembo jsem čekal stejné zlepšení , ale nekonalo se. Brzdy jsou ale i tak dobré.
Moto jsem koupil s Dunlopy a ve 14 000km obul Micheliny Road 4, zatím mi sedí a neubývají tak. Jsem zvědav zda dají víc jak 7000km , na Z900 zadní odešla v 6000km a přední v 9000km.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Doctor74
Doctor74 napsal 14.03.24 v 10:30 10b.

Moooc pěkná , kdybys náhodou uvažoval o změně tak dej vědět

VFRED
VFRED napsal 24.09.21 v 08:05 9b.

Krásná mašina, je to výbava PERFORMANCE proto ty Akrapy a další věci. Můj sen, ať slouží.

vopák
vopák napsal 05.03.20 v 08:48 10b.

Vypadá perfektně..

CB1000R
CB1000R napsal 03.03.20 v 16:29

Krásnej bike!
Taky jsem po něm chvilku pokukoval...

PYTEL1
PYTEL1 napsal 02.03.20 v 15:35 10b.

Více komentářů



TOPlist