renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník BFG
Vloženo 1.11.2019
Aktualizováno 3.11.2019
Zobrazeno 2 006x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Krásná italská modelka (Honda vyrábí tuhle motorku v Itálii) s japonským názvem, která je pro každou špatnost, ale zároveň doveze i docela daleko na výlet a zpět.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati ST3: designově už přeci jen starší, co jsem našel nevypadaly naživo zcela důvěryhodně
Kawasaki ER 6F: příjemné moto, ale všichni mě strašili, že je to na chvíli, relativně malá
Kawasaki ZX-6R Ninja: pila je to rychlá a krásná, ale není na cestování, to byl už trochu úlet z toho, co jsem hledal
Ducati SuperSport: splňuje vše co jsem od motorky chtěl, i za cenu ústupků (téhle motorce bych odpustil hodně nedostatků), bohužel pro mě moc drahá

První dojmy - Bytelná, poslušná, nezáludná, krásná, padla docela rychle do ruky i jelitu jako já a přitom má limity sakra daleko, dělá přesně a jen to, co jí řeknete. Na druhou stranu by to ale mohla být alespoň 750, krouťák jí dole trochu chybí, člověk se často zapomene a tahá a tahá :) Jo a svody dělal absolutní magor, přes zimu jsem je leštil a už bych to nechtěl nikdy dělat znovu.

Motorku bych doporučil pro - Moto pro všechny, i pro začátečníky, není vhodné pro milovníky velkoobjemových 3 a 2 válců.

Doplňky na motorce - Laďák LeoVince, CNC páčky, gripy, zvýšené plexi Honda, padáky, ukazatel řazení, LED blinkry Rizoma, držák značky Rizoma

Recenze

Vybíral jsem samozřejmě v době, kdy žádné motorky v inzerátech nebyly, což je pokaždé, když něco sháním :) Nakonec vyhrála proto, že je to Honda (i když z Itálie), prostě přijdete, sednete, pokaždé nastartujete, zařadíte a jedete, žádné kixy, žádné odmlouvání, prostě nuda. Tedy nuda jen co se problémů týká. Za jízdy to nuda rozhodně není, motorka vhodná pro závodění na okrsce i pro delší přesuny po dálnici. A je krásná, to u mě bylo taky důležité. Je to poctivý kus železa, například ve srovnání s novější CBR650F - můžu to přímo porovnat, protože momentálně stojí obě vedle sebe v garáži.
Po naježděných 8tKm můžu říct:
Podvozek je příjemný pro jednoho i pro dva, snese dost z českých silnic a přitom není měkký, nebo uskákaný, má možnosti nastavení, ale já do toho nechtěl vrtat. Nezažil jsem žádné protesty vyjma vlnění předního kola, a to pouze jednou při přejezdu kolejí s odlehčeným předním kolem. Jede tam, kam ji pošlete, v tom hraje roli i posez mírně na rukou.
Motor jede tak akorát na 600ccm, naprosto lineárně, bez špiček a propadů, dal bych mu ale víc kubíků, silnější motorka (cestovnější 750 s kapotou) prostě na trhu chybí. Zvuk je díky laďáku super, navíc není ani bez tlumítka moc hlasitý. V originálu ale moc nepotěší. Nevím proč, ale motorka není za jízdy moc slyšet, teda to je aspoň můj pocit.
Brzdy podle mě super, neunaví se a nastupují docela rychle, ABS mi nijak nevadí, ale nejezdím úplně v extrému a na okruhu jsem nebyl. Bral jsem ho jako plus (jsem jelito :) )Zadní brzda by mohla přidat, nicméně já ji prakticky nepoužívám.
Kapotáž je to, proč jsem motorku chtěl a funguje dobře, se zvýšeným plexi ještě líp. Pokud jedu s mojí lepší polovičkou, tak cca do 150Km/h můžu jet naprosto vzpřímeně a dá se to v pohodě vydržet (vyzkoušeno na trase cca 280Km). Ve dvou se jede příjemně, ale mohlo být lepší madlo vzadu, to co je, je vyloženě nouzovka. Ve dvou je moto znatelně línější, ale žena je za to ráda :D
Moto se cítí dobře na dálnici i na okrskách, tam je s hondičkou spousta zábavy, ale člověk musí vědět, jak řadit. Nejlíp to jede nad 7tisíc, nad deset už je dobré dávat pozor, to umí vystrčit růžky, dole to jde bublat při klidné jízdě na 6ku v obci. Samozřejmě to nevystřelí za cedulí jako na trojku, přičemž se vše odehrává bez škubání a protestů. Motor po ubrání plynu necuká, pouze když zbrkleji zavřete dvojku pod 5tisíc, vibrace zde také skoro neexistují, je třeba se na ně opravdu soustředit, aby se daly zaregistrovat, při jízdě neruší ani nevadí.
Celková spotřeba je u mé motorky 5,5l, přitom nezáleží až tak na stylu jízdy, nešla pod 5 a nedal jsem víc než 6. Je pravda, že jsem nikdy netahal pilu celou nádrž, nejnižší spotřeba byla ve dvou a plně naloženo, divná motorka...
Hlavní plusy pro mě jsou ovladatelnost a blbuvzdornost, univerzálnost a to jak vypadá. Hlavní negativum je z mého pohledu krouťák, který prostě v tomhle objemu a počtu hrnků není takový a pak úložné prostory, v podstatě nejsou, jen malý prostor pod sedlem.
Za celou dobu žádné problémy, nebo závady, spíš resty po předchozím majiteli (řetězovka, baterka, ultrašpinavé svody, drobné oděrky. Mám obuto celou dobu Pirelli Angel GT a musím říct, že super gumy. Až budu měnit, tak znovu tyhle. Musí mít celkově najeto víc než 9000km. Moto aktuálně prodávám, nicméně si jej asi nechám do jara a pořádně porovnám s CBR650F, kdo ví, co nakonec skončí v inzerátu. A to myslím naprosto vážně.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
BFG
BFG napsal 05.11.19 v 20:50

Ostrý supersport je asi větší legrace a těžko se z něj půjde výkonově dolů. Na druhou stranu tady mi záda pořád ještě neříkají ne :)

cebeer
cebeer napsal 05.11.19 v 10:56 10b.

Paráda. Dobře popsané zkušenosti. Taky se mi líbí. Dovedl bych si ji představit v garáži, až mě přestane bavit ostrý supersport.

ff_macek
ff_macek napsal 04.11.19 v 19:34 8b.

kolamadolů

Mac73
Mac73 napsal 04.11.19 v 17:22 10b.

Je to krasavica. Tesim se az zase vyjedem

Více komentářů



TOPlist