Výborný posed, lehká, pro mě dostatečný výkon.
Motorka koupena od FIRMA:PEMM Brno (Brno-Bohunice) - Testovací jízda v pohodě, na prodej jsem chvilku čekal (prodej jiné motorky), garanční prohlídka cca 40 min-nahoře křesílka a moto časopisy.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 500X: Výkon 35 kW, na dálnici by se asi trápila.
Kawasaki Versys-X 300: Výkon, ale na ní byl asi nejlepší posez.
První dojmy - Z Bohunic je to nyní vopruz, ale aspoň jsem si hned vyzkoušel kličkování mezi auty. Motorka se dobře vede, vzpřímený posez, výkon dostatečný.
Motorku bych doporučil pro - Asi pro začátečníky a pro nás důchodce.
Doplňky na motorce - Dokoupil jsem hlavní stojan a tankvak SW a dále nosič zadního kufru, plotnu, nosiče bočních kufrů, kufry 2x35 l a plexi GIVI. Padáky rutan.
Recenze
Udělal jsem si velkou radost a poprvé v živitě jsem si koupi funglovku. Rozhodující kriterium byla pohotovostní hmotnost do 200 kg. Tím padl malý Stromeček, Versys a další. Měl jsem Yamahu FJR 1300 a už na mě byla příliš těžká při manipulaci na místě.
Zatím najeto přes 1000 km a jsem velmi spokojen. Do zatáček motorka padá sama a je hlavně lehká. Už si i říkám abych to tolik neklopil. Výkon pro jednoho stačí, s kolegy na FJRkách jsem jak na gumě ale v zatáčkách je doženu. Posez vzpřímený, nohy skečeny méně jak na FJR, výška sedla pro mě akorát. K sedlu poznámka - při jízdě sjíždím dopředu k nádrži, což pro chlapy není ideální - asi přes zimu navštívím DDT customseats. Volil jsem záměrně základní provedení, u GT mi nepasovala velikost kufrů 2x20 l. Dokoupil jsem hlavní stojan a tankvak SW a dále nosič zadního kufru, plotnu, nosiče bočních kufrů, kufry 2x35 l a plexi GIVI. Od GIVI to bylo za 20700 Kč, GT je dražší o 20000Kč a navíc tam mám nosič zadního kufru a plotnu. Nemám kufry v barvě motorky. Dobré řešení jsou odnímací rámy bočních kufrů na rachloupínících.
Jediné co musím překousnout je řetěz a jeho mazání a čištění. Další poznatek je šestka. Měla by být o něco rychlejší - ne kvůli maximálce, ale při 130 km/h točí motor 6000 ot/min což je dost. (FJR 5000 ot/min).
Jinak spojojenost, ještě musím vyzkoušet jízdu z baťůžkem.
Tak ať dělá radost
uctivý hlubokosklon, pane