PROFIL MOTORKY

Yamaha Tracer 700 (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník vit51
Vloženo 16.9.2019
Aktualizováno 9.10.2019
Zobrazeno 1 736x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Výborný posed, lehká, pro mě dostatečný výkon.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:PEMM Brno (Brno-Bohunice) - Testovací jízda v pohodě, na prodej jsem chvilku čekal (prodej jiné motorky), garanční prohlídka cca 40 min-nahoře křesílka a moto časopisy.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 500X: Výkon 35 kW, na dálnici by se asi trápila.
Kawasaki Versys-X 300: Výkon, ale na ní byl asi nejlepší posez.

První dojmy - Z Bohunic je to nyní vopruz, ale aspoň jsem si hned vyzkoušel kličkování mezi auty. Motorka se dobře vede, vzpřímený posez, výkon dostatečný.

Motorku bych doporučil pro - Asi pro začátečníky a pro nás důchodce.

Doplňky na motorce - Dokoupil jsem hlavní stojan a tankvak SW a dále nosič zadního kufru, plotnu, nosiče bočních kufrů, kufry 2x35 l a plexi GIVI. Padáky rutan.

Recenze

Udělal jsem si velkou radost a poprvé v živitě jsem si koupi funglovku. Rozhodující kriterium byla pohotovostní hmotnost do 200 kg. Tím padl malý Stromeček, Versys a další. Měl jsem Yamahu FJR 1300 a už na mě byla příliš těžká při manipulaci na místě.
Zatím najeto přes 1000 km a jsem velmi spokojen. Do zatáček motorka padá sama a je hlavně lehká. Už si i říkám abych to tolik neklopil. Výkon pro jednoho stačí, s kolegy na FJRkách jsem jak na gumě ale v zatáčkách je doženu. Posez vzpřímený, nohy skečeny méně jak na FJR, výška sedla pro mě akorát. K sedlu poznámka - při jízdě sjíždím dopředu k nádrži, což pro chlapy není ideální - asi přes zimu navštívím DDT customseats. Volil jsem záměrně základní provedení, u GT mi nepasovala velikost kufrů 2x20 l. Dokoupil jsem hlavní stojan a tankvak SW a dále nosič zadního kufru, plotnu, nosiče bočních kufrů, kufry 2x35 l a plexi GIVI. Od GIVI to bylo za 20700 Kč, GT je dražší o 20000Kč a navíc tam mám nosič zadního kufru a plotnu. Nemám kufry v barvě motorky. Dobré řešení jsou odnímací rámy bočních kufrů na rachloupínících.
Jediné co musím překousnout je řetěz a jeho mazání a čištění. Další poznatek je šestka. Měla by být o něco rychlejší - ne kvůli maximálce, ale při 130 km/h točí motor 6000 ot/min což je dost. (FJR 5000 ot/min).
Jinak spojojenost, ještě musím vyzkoušet jízdu z baťůžkem.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
LadasM
LadasM napsal 23.09.19 v 23:48 10b.

Tak ať dělá radost

ras62
ras62 napsal 16.09.19 v 14:19 10b.

uctivý hlubokosklon, pane

Více komentářů



TOPlist