renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 800 XC (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník bodus
Vloženo 18.6.2019
Aktualizováno 18.6.2019
Zobrazeno 2 869x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po skusobnej jazde bolo rozhodnute..Tiger mal vsetky atributy ktore chybali alebo nedominovali u ostatnych kandidatov na kupu

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha Tracer 900: Traceru som dal sancu 2x pri skusobnej jazde,no nedostatocna ochrana plexi,ci neprijemne vibracie ma odradili od kupy,hoci som ho velmi preferoval..
Suzuki DL 1000 V-Strom: V Strom 1000 po velmi dobrej skusenosti s mensim bratom bol tiez horuci favorit,no okrem objemu som chcel aj vyraznejsiu zmenu,aspon v pocte valcov

První dojmy - Prve dojmy z jazdy boli velmi pozitivne.V predajni triumph maju vybornu stradegiu ako nalakat a presvedcit potencialneho kupcu na konecny vyber ich produktu.Ako predvadzacku vam daju hned vrcholnu vybavu a to vas navnadi tak,ze uz nechcete uberat zo svojich narokov :-D

Motorku bych doporučil pro - Vhodna je uplne pre vsetkych...

Doplňky na motorce - Od vyroby je Tiger vybaveny vsetkym co bezny clovek potrebuje na cestovanie a moc priestoru na dodatocne tunenie uz nezostava

Recenze

TIGER 800 XCA
po takmer 4500km na XCAcku a 850km na XRXku uz je cas na ake take bilancovanie a aj skusenosti.
Motor : tak to je srdce celej moto a to doslova.Trojvalcovy motor je zlaty kompromis medzi 2V a 4V...zatah od spodu ale aj radost a hlad po otackach./oproti 3V od Yamahy ma motor od TRIUMPHU menej vibracii a je kultivovanejsi,hoci slabsi/ Podla mna je to klenot.Bez vibracii,taha od spodnych otacok takmer ako elektromotor az do vyssich pasiem neunavne a prakticky rovnakou silou linearne v celom spektre.I ked zvladne aj nejake to podtacanie,tak prijemne otacky pre ucho ale aj zdravy rozum zacinaju od cca 2800-3000rpm co je zhruba rychlost v obci na 4.rychlostny stupen.,potom staci bez podradenia pridat a motor okamzite chyti sadze a leti.
Ochrana a komfort: plexi stit je stavitelny aj za jazdy v piatich polohach,mne vyhovuje stred pripadne na dialnici horna poloha.Prakticky jazdim v otvorenej prilbe aj endurovej pri vsetkych rychlostiach a pocuvam hudbu z MP3 alebo komunkujem s inym jazdcom.Na Vstrome ale aj Multistrade co som vlastnil to bez stuplov do usi takmer neslo.Na Tigrovi nepoznam turbulencie!!Urcite za to mozu aj bocne deflektory pri nadrzi.Gelove sedadla su nepreseditelne,vyborne tvarovane,pohodlne a vyhrievane,rovnako aj rucky a aj v dazdi vodu vyborne odvadzaju kryty ruk.
Podvozok: Tu nie je co riesit,plne stavitelne WPcka v predu i vzadu.Po cca 2000km ked uz si vsetko na moto ako tak sadlo,som malinko pritvrdil kedze XCA je pomerne makko/pohodlne nastavene uz z vyroby a ja mam radsej trosku sportovejsie nastavenie.Inak je to neskutocna zehlicka,nedbajuc na kvalitu povrchu cesty a poctu dier na m2.V zakrutach drzi bezpecne aj napriek 21palcov kolesu aj vo velmi sviznom tempe. Oplati sa urcite ak planujete jazdit rozne povrchy v roznom tempe pripadne nalozeny bagazou ci so spolujazdcom obetovat peniaze a ist do nastavovatelnych tlmicov...
Spotreba paliva: Bezna jazda,turistika predpisovymi rychlostami mimo dialnic cca 4,0L! Dialnica a rychle presuny ci horske serpentiny do 5,5L v priemere.Urcite si dokaze Tigrik potiahnut aj viac ale mojim stylom jazdy mu nedavam sancu
Brzdy: Predne Bremba brzdia spolahlivo hoci to nie su ziadne jedovky,ale na bezpecne zastavenie spolu s dobre vyladenym ABS stacia.proti brzdam u VStroma to su brzdy z inej galaxie,no na bremba z Ducatky nemaju.Zadnu pouzivam minimalne.
Ulozny priestor: Oproti konkurencii je pod sedlom spolujazdca fakt luxusny priestor pre lekarnicku,origo naradie,+ moje doplnkove naradie,nejake drobnosti,handra,rukavice.Este som doplnil na bocne nosice dodatocnu srobovaciu schranku na lepiacu sadu na kolesa,montpaky a nejake elektroinst.prkotiny.Samozrejme som na Tigra obstaral osvedcenu sadu kufrov SW Motech TRAX spolu s drziakmi.
Cestovanie: Tu nie je co dodat.Tiger bol navrhnuty tak aby sa dalo pohodlne cestovat nie len okolo komina ale aj dlhe trasy v maximalnom pohodli a fakt si to uzivam.K tomu prispieva v neposlednom rade aj super vec TEMPOMAT.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
fantomaz
fantomaz napsal 08.11.19 v 17:07 10b.

Díky za dobrou recenzi, poslední dobou, když čtu recenzi od Slováka , tak je vždy skvělá, nevím čím to je. Právě se rozhoduji pro 1200 XCa a tato recenze mě dost znejistěla. Sice ta 800ka nemá tolik serepetiček (el.plexi, přísvit, quikshift, atd.), ale o 34 kg lehčí je dost plus při manipulaci.

bodus
bodus napsal 14.07.19 v 16:02

Zabudol som zmieniť prevodovku,to je samet aký som na inej moto nezažil!Ziaden slepý neutrál,tichučka a presná smerom hore aj dole.Komu chyba výkon tak je fest citeľný rozdiel medzi mapou road a šport.Sport fakt chytá sadze na jemne otočenie plynu,zatiaľ čo Road je na take prdkanie a hlavne v meste na prijemne popojizdeni bez sklbania

fotograf
fotograf napsal 14.07.19 v 14:58 10b.

Pěkně popsané, také jsem na Tigera přecházel z DL650.
Místo pod sedlem spolujezdce jsem ještě zvětšil odstraněním nálitků pro U-zámek a přemístěním zásuvky diagnostiky na stranu.Jinak 3válec má své kouzlo, kterému jsem také neodolal.

Lukeeno
Lukeeno napsal 25.06.19 v 16:24 10b.

Dobrá volba bratranec z TT prodává XCa 2017, poslední model bez displeje, Ať to jezdí Tři hrnce 3ever

bodus
bodus napsal 25.06.19 v 16:09

Dakujem všetkým a ak niekomu moja recenzia pomohla tak ma to teší dvojnasobne

Více komentářů



TOPlist