renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS Dakar (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Slávek-TDM
Vloženo 24.4.2019
Aktualizováno 15.6.2020
Zobrazeno 1 527x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Doplněk k velkému GSu. Rozhoduji se, kterou si nechám.
Nakonec prodáno v červnu 2020 Adamovi do Havířova. Snad mu bude dělat radost jako mně.

Více fotografii

Výška jezdce: 192 cm

První dojmy - Lehoučká (v porovnání s boxerem), při vytočení nad 4 tisíce i trochu jede. Hodně výbavy včetně ABS, doplňky. Slabší přední vidlice, nastavitelné zadní předpětí. Dost slušná spotřeba.

Motorku bych doporučil pro - Asi pro lidi, kteří jezdí většinou sami a po silnicích nižších tříd nebo na delší výlety směrem na východ.

Doplňky na motorce - Kryt motoru, centrální stojan, kryty rukojetí Barkbusters, nohavice na vidlicích, kratší kryt řetězu, sedlo Touratech Kahedo, padáky Bartus s kapsama, nosiče a hliníkové kufry BigHusky včetně kanystrů a vnitřních tašek, topcase originál na jeden klíč s motorkou, deflektor z číny, Renthal řídítka, Progrip rukojeti, vyhřívání rukojetí 15W. Originál tankvak.

Recenze

Chtěl jsem něco na výlety mimo asfalt na Balkáně. Sice jsem zatím všechno vyjel i se svou R850GS, ale kolikrát jsem toho měl dost a kdybych byl někde sám, měl bych i se svou postavou co dělat motorku dostat na kola.
V únoru 2019 jsem dovezl Dakara z Brna. Je to rok 2004, takže dvousvíčka a ABS. Majitel mi sice zatajil, že problikává mazání, čehož jsem si zezačátku nevšiml, takže doma jsem musel začít rozborkou elektroinstalace. Taky hůř startovala, ale baterka se zdá pořád dobrá. Takže komplet výměna náplní, filtrů a svíček, oprava uchycení airboxu (známá bolest malých GS) a výměna svíček (přístup jak k penězům..) K motorce jsem dostal horní originál topcase (malej, ale enduro helma se do něj vejde) a za příplatek boční Big Husky hliníkáče i s kanystrama. Bylo na ní už Touratech Kahedo sedlo, který je fakt pohodlný.
Motorka má mrak doplňků, já jsem jen dokoupil lepší padáky od Bartuse včetně brašniček (2400Kč) - akorát nevím co do nich dát :) Taky jsem kvůli plánovanému obutí chlupatých gum koupil za 100Kč zkrácený kryt řetězu (není na fotkách). Jo a na plexi deflektor za 700Kč a rukojeti ProGrip - pod ně jsem nainstaloval vyhřívané 15W topné folie, protože originál vyhřívání někdo ustříhnul. Asi kvůli Renthal řídítkům, které nemají přípravu pro originální vedení kabeláže. Napojil jsem je na původní ovladač, takže to nevypadá tak špatně, akorát hřejou méně než originály a jsou tlustější.
Teď (konec dubna 2019) jsem prodloužil technickou do roku 2022 a už mám najeto asi 1000km se spotřebou od 4 do 4,6 litru. Na nádrž (cca 16 litrů) do rozsvícení hladovýho oka rezervy (cca 4 litry) najedu asi 270km a vím, že tam ještě na 80km je benzín.
Objednal jsem široké stupačky a singlevýfuk (tam ale ještě nemám potvrzení, že je na modely 2003 a 2004 stejný).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
VlastiMatty
VlastiMatty napsal 20.12.19 v 08:44 10b.

Slávek-TDM
Slávek-TDM napsal 23.06.19 v 19:13

MedWed> nahodou me maly GSo celkem mile prekvapilo v Rumunsku v terenu. Prestoze jsem mel nalozeno 43kg zavazadel, projel jsem vsechno s relativne malo usilim. Ale nova Tenere je bomba

MedWed
MedWed napsal 23.06.19 v 18:41 9b.

Ahoj pane,
maly GS jsem vloni zkousel (mel jsem ho asi 2 mesice... a prilo mi desne "soft" ... cili kdyz ctu o tom, ze se rozhodujes, ktere BMW nechat, tak se dost divim... ale ja Tenerka by asi mohla byt resenim...
Jinak 650 hezky, vymazleny...

owenovic
owenovic napsal 04.06.19 v 12:35 10b.

Moc pěkná a vymazlená motorka, posílám 10 bodíků.

Více komentářů



TOPlist