Zajímavá změna oproti FZ 6. Vyšší měkčí posed a výkon absolutně dostačující.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 800 XC: Zrovna přišlo GS, jinak stejně mašiny..
První dojmy - Budu si muset chvíli zvykat, řazení- kratší kvalty, motor- nižší výkon, posez- vyšší a víc narovnaný. Od 5500 otáček jsou poměrně dost cítit vibrace. Uvidime, jak to bude působit na delší trase.
Doplňky na motorce - Ladeny vyfuk, vyhřívané rukojeti, cestovní plexi, padací rám BMW, Stupačky Pivot-Pegz, nerezový plech pod motorem blastery BMW, zvýšená řidítka, komplet kufry Trax, přídavné svícení BMW.
Recenze
Rozptyl v hledáčku byl velký. Dival jsem se po motorkách od Honda 700V Transalp až po BMW GS 1200. Nakonec jsem zvolil zlatou střední cestu a zúžil výběr na Triumph Tiger 800XC a BMW F800 GS.
A tak jsem koupil tohle GéeSo od 1.majitele, melo najeto jen 10.000 takže prakticky nová masina. Předchozí majitel ji vybavil všemi možnými doplňky, tak na me uz zbývá jen par drobnosti...
Tenhle typ mašiny jsem vybral pro její univerzálnost. Krásně sedí na silnici a nemusím řešit žádné výmoly a díry, kterých jsou naše silnice plné Když mám chuť, tak motorka nemá žádný problém s lesními a nezpevněnými cestami- podvozek je dostatečně pohodlný a jistý v horším terénu.
Spotřeba se pohybuje okolo 4.5l na lehko a 5-5.5l naložený a ve dvou.
GS 800 a Tiger 800XC patří ke špici v této třídě! ?
Dobrá volba