PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Wolferinek
Vloženo 4.1.2019
Aktualizováno 4.1.2019
Zobrazeno 301x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Sportovne cestovni motorka.
Jedna se o vyvazenou kombinaci motorky se sportovnim designem a cestovnim pohodlim.

První dojmy - Motorku jsem jel zatim jen jednou kdyz jsem ji prevazel od puvodniho majitele plus neco malo navic (celkem 160 km). Moto jede krasne i kdyz do zatacek se musi nutit, ale to je mozna kvuli pneu. Dale ten obavany a V-Tec. Uprime me udivilo jaky je to propad pri/pred sepnutim. Porad nechapu, ze Honda tohle dopustila :(. Jinak je to super stro s pro me prijemnym zvukem a nemuzu se dockat sezony 2019 abych ji poradne projel.

Motorku bych doporučil pro - Pro jezdce, kteri chteji jezdit na cesty i na rychlejsi vyjizdky at uz sam nebo s batuzkem.

Doplňky na motorce - Vyhrivane rukojeti, automaticky vypinani blinkru, padaky Dragon od Rutan.



Recenze

Po designove strance je to krasna masina a vykonove je o malo lepsi nez moje predchozi VFR 99. Po prvnich par kilometrech jsem zjistil, ze se jedna o presne takovou masinu jakou jsem chtel. Jen se musim naucit s V-Tec :)
Velkou vyhodou o proti moji predchozi jsou 3 original kufry v barve moto.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Cert91
Cert91 napsal 12.01.19 v 12:41 10b.

Paradni kousek.

Ozzy67
Ozzy67 napsal 11.01.19 v 16:37 8b.

Zdravim k tomu V-tecu, není to klasicky Vtec (ventilový rozvod DOHC ovládaný pres dvě vačky jako je to Tajparech na čtyřech kolech, ale do sepnutí Vtecu ( okolo 7000rpm) motor jede s jedmim vstrikovacem v sacich ventilech a pote ECU prepne i ten druhy vstrikovac. Přechod se da zjemnit pres tuningovou jednotku detaily na YouTube. . Jinak moto krásné, když budou na jaře "dukáty" jdu do ni take. Cus PS

Taliján
Taliján napsal 06.01.19 v 22:01 10b.

mas to moc pekny.

Více komentářů



TOPlist