Sportovne cestovni motorka.
Jedna se o vyvazenou kombinaci motorky se sportovnim designem a cestovnim pohodlim.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Motorku jsem jel zatim jen jednou kdyz jsem ji prevazel od puvodniho majitele plus neco malo navic (celkem 160 km). Moto jede krasne i kdyz do zatacek se musi nutit, ale to je mozna kvuli pneu. Dale ten obavany a V-Tec. Uprime me udivilo jaky je to propad pri/pred sepnutim. Porad nechapu, ze Honda tohle dopustila :(. (Poznamka, po vsech opravach - propad zmizel) Jinak je to super stroj s pro me prijemnym zvukem a nemuzu se dockat sezony 2019 abych ji poradne projel.
Motorku bych doporučil pro - Pro jezdce, kteri chteji jezdit na cesty i na rychlejsi vyjizdky at uz sam nebo s batuzkem.
Doplňky na motorce - Vyhrivane rukojeti Oxford, automaticke vypinani blinkru od STS, padaky Dragon od Rutan, ukazatel zarazene rychlosti, drzak mobilu RAM.
Recenze
Po designove strance je to krasna masina a vykonove je o malo lepsi nez moje predchozi VFR 99. Po prvnich par kilometrech jsem zjistil, ze se jedna o presne takovou masinu jakou jsem chtel. Jen se musim naucit s V-Tec :)
Velkou vyhodou o proti moji predchozi jsou 3 original kufry v barve moto.
Moc pěkný kousek, tahle barva jí fakt sekne!
Maly update po letosni oprave krku rizeni se uz do zatacek nutit nemusi :)
Paradni kousek.
Zdravim k tomu V-tecu, není to klasicky Vtec (ventilový rozvod DOHC ovládaný pres dvě vačky jako je to Tajparech na čtyřech kolech, ale do sepnutí Vtecu ( okolo 7000rpm) motor jede s jedmim vstrikovacem v sacich ventilech a pote ECU prepne i ten druhy vstrikovac. Přechod se da zjemnit pres tuningovou jednotku detaily na YouTube. . Jinak moto krásné, když budou na jaře "dukáty" jdu do ni take. Cus PS
mas to moc pekny.