Honda Goldwing 1800 je perfektní stroj. Má skvělé jízdní vlastnosti.
Motorka koupena od Motobazar Břeclav
První dojmy - Koupí GW 1800 jsem si splnil svůj sen. První jízda mě zbavila obav, že si budu muset delší dobu na nový stroj zvykat. Na GW 1800 jsem totiž přesedlal z moto Yamaha Dragstar 1100 Clasic. Stačilo opravdu pár kilometrů a nám oběma (motorce i mě) bylo jasné, že patříme k sobě. Moto GW 1800 perfektně sedí na silnici, je svižná a poslušná, díky kapotáži se dá přežít i nějaký ten deštík, je šetrná k životnímu prostředí ( nízká spotřeba) a vzhledem k této skutečnosti se na benzín potřebný pro celou sezonu nechá pohodlně přes zimu našetřit.
Recenze
Na motocyklu jezdím od svých patnácti let. JAWU Pionýr v mých osmnácti letech vystřídala JAWA 250 "panelka". Když jsem na toto moto ulovil svojí manželku, šla motorka stranou a do popředí se na dalších dvacet pět let dostala rodina. Když děti odrostly koupil jsem si Choppera Yamahu Dragstar Clasic 1100. Ani k tomuto stroji jsem neměl žádných připomínek. Přesto jsem si splnil svůj sen a po delší době získal GW 1800. Dobře na silnici sedí, pokud nejsou zrovna na silnici v Česku všudypřítomní "hadi". Je to skvělý stroj pro cestování i pouhé "kochání se "za přijatelné rychlosti kolem 90km/hod. Velký úložný prostor v bočních i zadním kufru sebou umožňuje vzít i půl šatníku a samo ,že také půl lednice. Solidní spotřeba benzinu dovoluje ten přepych, že se na dálkových výletech nemusí stavět u každé čerpací stanice.
Vzhledem k tomu,že se o naše silnice cestáři celou zimu dobře starají a vysypou tuny soli i štěrku, je jízda na jednostopce hned z jara docela dost nebezpečná a musí se čekat , až to svinstvo ze silnice díky jarním dešťům zmizí. Bydlím se svými stroji pod Krušnými horami a mám rád silnice na obou stranách kopců –na České i Německé. Stroj, který vám umožní excelentní jízdu i v brzo na jaře se jmenuje CAN AM Spyder. Foto posílám. Je z letošního 28.února 2019, kdy na se německém Fichtelbergu ještě lyžovalo , ale na tříkolce už se tam i přes štěrk na silnici a přes trochu mokra dalo dojet. Je naším dobrým zvykem motorkářů pozdravit se když se míjíme. To ale u většiny motorkářů, když se sedím na tříkolce moc neplatí. Asi proto, že mají tento stroj za méněcenný. Opak je pravdou. Novináři, když CAN AM Spyder testovali v Alpách o něm napsali : První,druhá,třetí jízda – nic moc. Není to ani ryba,ani rak. Teprve když ujedeš 400-500kilometrů,všechno se změní. Stroj a jeho vlastnosti Ti vlezou pod kůži a pak je to teprve ten správný požitek. Měli velkou pravdu, na vlastní kůži jsem to poznal a všem vřele doporučuji, zkusit.
Vážení, ať jste zastáncem jedné, dvou , nebo dokonce tří stop na silnici, všem vám přeji pevné zdraví , krásné a pohodové Vánoce 2019 a do sezony 2020 stovky kilometrů bez nehod na silnicích, ať je budete psát jednou,dvěma nebo snad třemi stopami svých skvělých strojů.
Zdraví vás všechny váš motokámo Pepa.
Klasický průběh motorkářského života
Vypada super, a je videt, ze z ni mas radost. Tak hodne stastnych kilometru v dalsi sezone 10b
Ta je nádherná