renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM EXC 250 (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ren.e
Vloženo 12.11.2018
Aktualizováno 12.11.2018
Zobrazeno 2 284x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Supr stroj . Koupeno s 78 Mth. Mousse. Neuvěřitelně hravá motorka.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM EXC 300: na enduro ježdění moc silná ve vršku, nevyužitelný výkon pro mou váhu ,menší FUN FACTOR. 250 mi dává více zábavy z jízdy, netrestá chyby.

První dojmy - Úžas. Proti dvoukilu 2002 lepší ve všem. Pocitově lehčí. Hravá. Výkonu dost. Spodek větší docela dost. Vršek parádní. Zvedá se plynem na zadní i na 4 po otevření přívěry. Továrně naladěná. Netrestá chyby jako exc 300. Žere méně než exc 200.

Motorku bych doporučil pro - Pro mně

Doplňky na motorce - Bástry KTM

Recenze

Zatím jen chvála. Měl jsem exc 200 rok 2002. S tímto strojem se to srovnat asi moc nedá. Úplně jiná motorka. Navíc se startérem. Vybíral jsem ještě mezi 300 dvoutakt a 350-F. Po vyzkoušení cca o 3 kg těžšího 350 EXC-F jsem tento stroj zavrhl. Pocitově o 20kg těžší, neobratný, nezábavný stroj. A servisně o dost náročnější. Vůně dvoutaktu mě vedla do rozhodování mezi 250 a 300. Svezl jsem se nejdřív na 300exc a jaksi mě to s mými 80 kg trhalo ruce. Spodek to mělo jako tank, ale po otevření přívěry to chce hóóódně rychlé reflexy pravou rukou s plynem a pravou nohou na brzdě, hlavně ve složitém terénu.Neopatrné brnknutí po plynu ve složitém terénu je nemilosrdně ztrestáno vyrváním rukou z těla a azimutem jinam, než člověk zamýšllel. Na trati zase je ten výkon naopak +.
Staré dvoukilo bez startéru vážilo 101kg. Bylo zábyvné ( do koupě 250 102kg), taková koloběžka, ale chyběl výkon. Dlohé rumunské výjezdy to dávalo nadoraz.
První 250 - six dayska 2014 , co jsem měl vyhlídlou, mě nemile překvapila už na první pohled. Proti fotkám v inzerci snad jiný stroj. Otloukánek pošitý grcpáskama, servis snad neviděla, byť doklady o servisu asi celý šanon. Jízda na hranatých kolech s chybějícíma špicema , neochotou motoru jít za plynem (výkon tak mého 200ccm) a přesvědčováním celým tělem, že chci opravdu zabočit, mi rozmetala iluze o koupi něčeho, co jsem si představoval.
V záloze jsem měl ještě jeden stroj, dovoz rakousko. O něco dražší. Na fotkách neuvěřitelná leštěnka. Navíc bylo třeba udělat dovozouu STK... Ale tonoucí se stébla chytá. Jel jsem za vysněným strojem 350 kiláků, nepojedu přece s prázdnou domů.
Borec vytáhl zpoza vrat stroj jako nový, v původním stavu . K tomu origo brašna KTM se všema manuálama a COC listem. Příbal nebyl, ale ten si půjčím od kámoše.
Dotekem na kouzelné tlačítko startéru motor okamžitě chytl a že se mám projet. Chvíli se kochám a v zápětí rvu na hlavu helmu. 1-2-3-4- furt na zadním na půl plynu. Otočka kolem nohy jak na kole. Nevěřím svým smyslům. Pocitově neuvěřitelně lehká, ovladatelná a poslušná, tuhá, nevlní se. Měkké origo sedlo. Beru, hotovo.
Nadšení ze stroje umocnil výlet do Rumunska. To, co jsem se placatil s dvoukilem , jsem proletěl jakoby nic. Jezdecky o level výše. Jízda neunavuje, naopak budí potěšení ( oproti ostatním v týmu :))) Po celodenním ježdění jsem nebyl vyřízený jako s minulým strojem a spotřeba byla neuvěřitelně malá. Po 90km jsem jako jediný nepřepl na rezervu . Dolil jsem 7L. S dvoukilem bych si nedovolil vyjet bez petflašky s benzínem.
























Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rischwon
Rischwon napsal 13.03.19 v 12:57 10b.

pěkný stroj, jen at jezdí,...taky mě přijde 250 nejideálnější,..btw vážím též kolem 80kg

Více komentářů



TOPlist