KTM! Tož už sme spolu skoro rok a zatím jen a jen spokojesnost:) Zas přibylo projetých nádrží a znova a znova si připadám jak v nebi O
Furt je se co učit :)
Live to ride, ride to live!
PS: Je na prodej(výměnu) - rád bych si zkusil SX-F 250.
Motorka koupena od Pán z Karolinky
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - Bylo to láska na první pohled. Byť toto píšu v r.22, tak zrovna dneska jsme se sósedem u Zelenýho pivka vzpomínali, jak jsme pro ni jeli kamsi na severovýchod do Beskyd do Karolinky. Byla to láska, tehdy největší a zamilovali jsme se do sebe asi na tolik, že mi ani nevadilo, že jsem ji tehdy musel vzít za plnou cenu a nedalo se smlouvat :D
Recenze
HUKÓÓÓT!!! Jak sviňa a to bez kecu
Je to prostě něco naprosto úžasnýho, takové stroj, smekám před ním. Fakt RESPEKT. Jen těch peněz co to stálo a ještě bude stát, než si ju vyladím k obrazu svému, ale to jsou jenom vizuální prkotiny a na ty se nejezdí
Motor je hustej jak sviňa, naprosto brutální, ten 4T je hold věc. Jakože fakt Tahá to jak nic a ten laďák, to je kurňa aspoň pořádné orgáč pro ty mí ušiska! ...A nejspíš taky ušiska sousedů. Přece jenom o půlnoci to tu prohánět po takové klidné dědině ...
Tož to sou zatim dojmy z mích prvních pár jízd, časem toho bude určite mnohem a mnohem víc, ale říkám časem, teď se bude jezdit a ne seďet u komplu
VOSTRÝ ENDURO JAK SVIŇA!!! )
Yaba-daba-důůů!!!
Tak po skoro třech měsících už toho máme za sebou celkem dost. Kaťuška je většinou aspoň půlku týdne v provozu a když se o ni starám tak jak mám, tak si přede pořád tu svoji a nic na sobě nedá znát;) Je to hold čupr baba!
Jediný nedostatky jsou zatím v jezdcovi, stroj zvládá všecko. A to se sem tam musím opravdu hodně divit, co všecko tadle 250 zvládne. A vydrží! Je to občas až neskutečný, ale jak říkám, s láskou a správnou péčí se ničeho nezalekne
Máme za sebou už skoro půl roku a furt stejné hukot. Přibylo něco málo equipu, takže už aspoň nevypadám jak bezdomovec na motorce Projetý nádrže lítaj sem a tam, oleje do motoru jak by smet, náhradní díly taky a pomalu ale jistě začínám z těch peněz šílet. To je tamhle dvě ložiska, tamhle dvoje destičky, tamhle nový kostky, tam kapalina, tam olej, nový světlo, tam to a ono... kurňa těch peněz, to je masakr! Chtělo by to najít si nějakou pořádnou práci nebo dobrýho sponzora
Nicméně po jisté době a trocha zkušenostech mi přijde, že by občas kapka výkonu navíc nebyla špatná O
Edit (asi už sto padesáté ): Nechce to výkon, ale větší fyzičku. Výkonu je pořád dost, ale občas už nejsou síly na to, na co by byt měli. Musí se jezdit, trénovat, jezdit, trénovat... však to znáte K tomu furt měnit kapaliny, oleje, motor, šavle... že já si jako koníček nevybral vyšívání
BAHNU ZDAR!!!
PS: Tak už jsem se nejspíš rozhod. Chtěl bych zkusit SX verzi (SX-F 250), abych měl možnost provnat a zkusit zas něco jinýho. Pokud máte zájem o EXC nebo se podělit o zkušennosti s SX-F 250, klidně pište. Budu rád
Přesně Heršpitz! Akorát jsem teď motorkáře celkem dlouho zanedbával, tak snad to deníku a fotkám po zkouškovým vynahradím
Btw díky moc všem a vám ať to jezdí minimálně stejně dobře!!!
PS: Vlaji já už taky ne, ale jak nám to jezdí, tak to bohatě stačí! Teda, pokud počasí spoň trochu přeje
at jezdí kačena 10 bodů
Párádní Stroj...jasných 10 bodu, ale jinak přeji hodně ujetých Km..:)
Výměna v rámci kontroly rezervy hustě ty to zní dobře...
bahnu moc nerozumím, ale super fotky 10b