renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM EXC 250 (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník KTM-EXC-2TPower
Vloženo 19.2.2009
Aktualizováno 14.6.2015
Zobrazeno 9 488x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


KTM EXC 250 2T (2011 Nicasil+Sada Wossner(+0,5mm vrt.= 253 ccm)1997=(Marzocchi Magnum/Ohlins,Ráfky DID,Nádrž Acerbis 9,5l,Brembo),Bastry Acerbis Rally,Progrip 799,Ojnice prox,Delta Braking,ČZ,14/50,Mitas C-15,19/C-12,10,20,18 Motul 800,Motorex GearOi

Více fotografii

První dojmy - (Marzocchi Magnum/Ohlins,Ráfky DID,Nádrž Acerbis 9,5l,Brembo),Bastry Acerbis Rally,Progrip 799,Ojnice prox,Delta Braking,ČZ,14/50,Mitas C-15,19/C-12,10,20,18 Motul 800,Motorex GearOi

Recenze

2008 Zpátky na dvou kolech po několika letech :)

Poslední model osazený Marzocchi Magnum + Ohlins Centrál +
Klasický Airbox má ještě přístup z podsedla - takže žádné problémy s bordelem jako u novějších KTM s bočním přístupem. Sériové výf. kolena tehdy neměli žádné katalyzační vložky beroucí výkon.

Vzhledek k mé váze s výbavou bych sice po rozježdění bral EXC 300. Rozhodně by se hodil 6ti kvalt, aspoň pro 250 už tam měl dávno být. Je to ještě verze motoru 96-99 = vrt 67,5/ zdvih 69,5 - teď převrtaná +0,50 mm tzn 68/69,5 = 253 ccm. Píst WOSSNER(oversize)+ 0,50 mm - tzn. 67,94 mm. Vše od Oulehla.cz

Od originálu sundané už přede mnou všechno co se dá:
- těžký mech.náhon tachometru a mech.tachometr,
- zadní blatníček a světlo, blinkry.
- původní centrální ocelový H stojan (jako u LC4) 2 Kg (i duralový bočák KTM s ocel kloubkem sem po vlastním ulomení sundal, váha přesně 0,5 Kg:) Podsedlový rám do půlky zad. blatníku je super, blatník se neulomí, a ochrání i koncovku výfuku.
Váha z napsaných 109 Kg je teď zhruba někde na 105 Kg. ( verze SX 250 má psáno 101 kg).

nové věci od 2011
-Nicasil, Wossner sada +0,50mm = 253 ccm
-Nové přední ložiska.
-Rozšíření chladičů - odsunutí i s prsíčkama dál od rámu, prsíčka jsou u verzí do 2007 málo rozevřené a v létě až 35 stupňů.
-Oprava(pořádná)vymačkaného dorazu nakopávačky.
-Nové kolečka Grosskopf 14 a(15 zubu=na nízké,pneu).
-Nový řetež ČZ 520.

nové od 2012
- Mitas C-19,
- MItas C-10, Mitas C-18
- Nové zad. ložiska
- Gripy Proprip 801
- Řadička Torq1Racing
- zad. blatník UFO Plastic, originál tvar, oranžová 96-97.
- rozeta 51z PBR-ocelová
- přední destky GoldFren materiál K1 (Ceramic carbon-Sintered).
- řetez ČZ 520 ORMX Gold (x-ring).

nové od 2013
- Wirtz objímka spojkové páčky.
- rozeta 49z Grosskopf Extreme (ocelová).
- nový zad.kotouč original KTM (2008+)
- zad. desky Delta Braking
- Michelin S 12 CrossCompetition

léto 2013: GO-Ojčni ložsko (zaslouženě) odešlo, píst 120 mth.
- Ojniční sada WOSSNER +přelisování klikovky (Ouhlehla)
- Písní sada WOSSNER (Oulehla)
- Ložiska na kliku Koyo+Nachi JAPAN (JN-Moto)
- Nové NHC Lamely spojky.

- Mitas EF-07 Enduro FIM
- Pirelli MT32A 80/100 r21
- "nová" řadící hřídel KTM originál (bazar), stará byla stržená a vařená už přede mnou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Endurak123
Endurak123 napsal 10.07.19 v 21:45 10b.

Super všechno popsané dávám 10 bodu , škoda že nejde víc .

ottas
ottas napsal 21.02.12 v 17:26

Mně se současný hranatý design motorek moc nezamlouvá,mám rád právě tuhle dnes už klasiku.Mám tu samou ale plasty jsou už celkem bída,místy to má spíš bílej odstín.

KTM-EXC-2TPower
KTM-EXC-2TPower napsal 12.02.12 v 23:53

Proto se mi ted taky nechce prodávat i když bych rách EXC 300 :) Hlavně ta barva se tak nepřejí jak ta současná agresivní cihlo-oranžová :D Po generaci 99-03 sem už zavrhl i 04-07 a až tak za rok či dva to vidím na Exc 300 2008, i když 6-ti kvalit na 2011 by se taky velice hodil :)

ottas
ottas napsal 06.02.12 v 17:37

Designově nejhezčí ročníky co KTM udělala.
Vypadá moc dobře.

krocan125
krocan125 napsal 07.07.11 v 18:11

pěkná 10 b

Více komentářů



TOPlist