PROFIL MOTORKY

MZ ETZ 251 (1990)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Warin71
Vloženo 6.10.2018
Aktualizováno 28.4.2019
Zobrazeno 1 343x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Jedním slovem můj sen, který se stal skutečností. Rukama mi už prošla řada motorek. MZ ETZ 251 je v současné době již docela nedostatkové zboží. Je fajn si ji hejčkat. Půjde čeká do původna ?.

Více fotografii

První dojmy - Měl jsem MZ ETZ 150, která byla exkluzivní. Pak Honda CBR..., Nyní jsem se vrátil k jednoválci, dvoutaktu. Dvestěpadesátka je zcela o něčem jiném. Neskutečná síla v jednom cylindru v kombinaci s jedinečným rámem, to je MZ. Rozjezdy a zatáčky jsou její.

Motorku bych doporučil pro - V současné době je moto spíše pro fajnšmekry, kteří si ji jsou hledět jako milenky??. Ale samozřejmě díky své spolehlivosti a obratnosti ji mohu doporučit komukoli. Měl by mít ale srdce a cit. Tahle motorka to potřebuje a vycítí, jako málokterá jiná.

Doplňky na motorce - Koupil jsem mašinu sice v moc dobrém stavu, s celkovou generálkou motoru a převodovky, ale přední světlo bylo z Jawy 350/640, stejně tak i jako přední blatník. Přední blinkry nesmyslné. V zadní části je že sedlem navarený rám z kulatiny, který ale vypadá velmi hezký a oproti originálnímu držadlu je i praktický. Ponechám ho. Půjde také do červené barvy s černými nápisy.

Recenze

Je to léty osvědčený stroj. Ve své době přímý konkurent Jawě 350. Jenže ani v době socialismu se zde moc dvestěpadesátky neprodávaly. Byly drahé a málokdo si je mohl dovolit. Jawy byly výrazně dostupnější. I tak, kdo měl stopadesátku, byl král našich silnic. Emzeta obecně je velmi pohodlný a spolehlivý stroj. Má vynikající pevný rám a spolehlivý masivní motor. Jakékoli ovládání je jednoduché a výdržné. Sedlo je nízko a nádrž naopak vysoko. Vypadá to moc krásně, i po tolika letech je to krasavice.Jizdni vlastnosti emzety byly vždycky vyhlášené. Zrychlení dvestěpadesátky je exkluzivní, až má člověk obavu, aby rám nezůstal za ním, a dál nejel jenom na motoru. V jednom je to drak. Ve dvou těžkých lidech je optimální cestovní rychlost 100 - 110 km/h. Maximálně v jednom je opravdu horko těžko těch 140. Oproti stopadině se dává pětka až tak v devadesáti. Zvuk je mohutnější, ale doporučuji origo výfuk. Mnozí neumělci výfuk nahrazují různými pavýtvory, které spíše prdí a snižují tak vážnost takového krásného stroje. Je radost ale vidět, jak, stejně tak jako různé Jawy, i emzety rostou v ceně a jejích majitelé poslední kusy dávání do špičkového stavu. Náhradních dílů z druhovýroby jsou mraky, originály jsou drahý jak čert. Emzeta je prostě jedinečná a vidět ií dnes na ulici je radost.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
tomcruise77
tomcruise77 napsal 29.04.19 v 06:05 10b.

Warin71
Warin71 napsal 22.04.19 v 19:39

Targus
Targus napsal 13.10.18 v 08:08 9b.

MZ byla v ČSSR prakticky nesehnatelná. Pamatuju si, jak jsem záviděl feferónům, když jsem je sledoval v socialistické Budapešti, jak si dávají závody na křižovatkách v prázdných pruzích pro autobusy.
Kdeže ty časy jsou...

Taliján
Taliján napsal 08.10.18 v 23:12 10b.

Drzim palce, at to das do puvodniho stavu. Na 251 jsi za komaru musel mit nekoho hodne dobre zahackovanyho v mototechne, jinak nebyla...

hruso25
hruso25 napsal 07.10.18 v 18:04 10b.

Po Jawe 90 SK druhý môj veľký sen.

Více komentářů



TOPlist