renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 650 CS (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Burmadžons
Vloženo 15.6.2018
Aktualizováno 15.6.2018
Zobrazeno 1 569x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


S motocyklem jsem naprosto spokojen. Dojíždím s ním pravidelně do práce cca. 15 Km. Cca jednou za týden jezdím cca. 80 Km. Servis jako u běžné motorky.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ER 5: BMW zaujala vzhledem a lepší tah při nízkých otáčkách

První dojmy - Naprosto lehounké ovládání. Velmi slušný kroutící moment na daný obsah. Vzpřímený posez a nevšední vzhed.

Motorku bych doporučil pro - Prostě ten, kdo chce motorku na pravidelné dojíždění do práce, občas vyjížďka, tak určitě ano. Také jsem několikrát četl, že je spíše pro menší postavy, ale měřím 180 cm a je mi tak akorát, kdy sedím vzpřímeně. Zejména s fantastickou spotřebou. Určitě není moc vhodná na dálniční cestování. Výkon je 37 Kw. Kdyby měla do 35 Kw, tak by o ni byl řekl bych větší zájem.

Doplňky na motorce - Přední kufr do bazénku, zadní kufr a boční držáky pro kufry, padací rámy. Vyšší plexi

Recenze

Motorku jsem koupil v loňském roce na jaře. Motorka byla na první pohled udržovaná. Provedena pouze projížďka před koupí a převoz domů cca. 90 Km. Moto měla najeto 66 tis Km. Před koupí jsem se byl dívat do bazaru, která měla na tachometru 23 tis, ale v daleko horším stavu z dovozu bez doložení původu. Po prvním servisu, zejména seřízení ventilů, výměny provozních náplní, svíčky ap. byl daleko tišší chod motoru. Nalezen ještě snad originální vzduchový filtr. Během několika prvních vyjížďkách výměna přední pneu Barum, ač byla tato tloušťkou dezénu v normě, tak na ní bylo podepsáno její stáří. Ke konci loňské sezóny vyměněna vodní pumpa s těsněním. Letos na jaře vyměněn na doporučení mechanika i rozvodový řetěz a vše k tomu potřebné. Servis byl sice dražší, kdy zejména rozvodový řetěz byl pouze originál, ale motorka se ještě víc ztišila. Investice mě za to stála. .Přes zimu dokoupen přední originál kufr a na jaře zadní a padací rámy a cestovní vyšší plexi. Pár dnů zpět vyměněn řemen za starší, u předešlého zjištěno v jednom místě poškození, taj sem to nechtěl riskovat. A co bylo asi úplně nejlepší změna, tak seřízení předních vidlic. Před výměnou po zabrzdění se předek hodně snížil a byl horší komfort. Nyní o x procent lepší. Asi 3 roky zpět jsem měl Suzuki 650 Freewind. U mého stroje převažovaly pozitivní vlastnosti, zejména vstřikování. Suzuki se musela chvíli zahřát, než jsem mohl stáhnout sytič. Lepší kroutící moment, Suzuki byla živější až ve vyšších otáčkách a nižší maximální rychlost. Dále příjemnější pozez. Suzuki byla více enduro, BMW je přece funbike. Vibrace tak nastejno. Suzuki jsem musel občas startovat na víckrát. Uvedená motorka je super na denní dojíždění do práce. Cestovní rychlost je cca. 90 Km/Hod. Občas se projedu, kdy vyženu pavouky z výfuku, ale spotřebu jsem snad nikdy neměl nad 4 litry. Technické parametry si přečte každý. Pro mnoho lidí podivný, až nehezký vzhled, ale předčí jízdními vlastnostmi. Dva známí se ni svezli, kdy ji posléze odpustili její vzhled.
Mě nijak nevadí, že je její vzhled pro někoho prapodivný, ale jezdí se mi na ni dobře, v jednom dni jsem zvládl na jeden zátah cca 170 Km. Samozřejmě mě zejména mezi městy a na dálnici chybí vyšší cestovní rychlost a vibrace při vyšších otáčkách, myšleno od 5 to tisíc. Do terénu vůbec nejezdím, vyhledávám spíše okrsky.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Burmadžons
Burmadžons napsal 27.06.18 v 22:50

Děkuji, tobě také přeji spoustu km. Někdy v září zvažuji cestu nejspíš do Chorvatska s kamarádem, který si nyní dodělává rozšíření ŘO a pokukuje po obdobné motorce.

Piaggio1102
Piaggio1102 napsal 18.06.18 v 09:49 9b.

Krásná motorka, měl jsem ji jako první velkou motorku. Minulý rok jsem s batůžkem a plně naložené 3 kufry na ní jeli na dovolenou až do Bosny, i trochu terénu. Během 14 dní a cca 3000 km neměla žádný povolený šroub. Nesmrtelný Rotax, bezúdržbový řemen atd... . Ať slouží a hlavně vždy s kolama dolů .

Více komentářů



TOPlist