renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 750 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MrJ
Vloženo 16.5.2018
Aktualizováno 16.5.2018
Zobrazeno 564x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pohodový naháč pro začátečníky. Hodná motorka s božím zvukem, která toho dost odpustí.

První dojmy - Při prvním nastartování mě nejvíce zaujal zvuk vzduchem a olejem chlazeného čtyřválce. Inazuma je poctivý japonec, hromada železa, titanu a minimum elektroniky. Hodně se mi líbí přední kulaté světlo a budíky. A zrychlení z nuly na sto za cca 4 sekundy je prostě boží!

Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky.

Doplňky na motorce - Průhledný přední štít

Recenze

Když jsem se rozhodoval, jakou si pořídit motorku, tak jsem přemýšlel nad nějakou šestistovku, tedy takovou začátečnickou klasikou a to buď Suzuki Bandit nebo Hondu Hornet. Naháče se mi vždycky líbily a v motoškole jsem jezdil na Suzuki SV 650.

K Inazumě jsem trošku přišel jako slepý k houslím. Byla možnosti si koupit motorku, kterou známý dovezl ze Švýcarska a já jsem si řekl, že mít 600-ti stovku nebo 750-ku už není takový rozdíl. Inazuma je o něco větší než Bandit a jelikož já mám 185 cm a 120 kg, tak větší motorka rozhodně nevadí.

Jelikož je Inazuma moje první motorka, tak nemám moc srovnání, co se týče jízdních vlastností. Jak jsem již psal v úvodu, zrychlení je parádní. Po pár cestách po dálnici jsem si pořídil přední plexi a musím říct, že to je dost velký rozdíl. Předtím jsem se při 130 km/h cítil, že mě to odfoukne, se štítem už je to pohodička a do stovky není skoro nic cítit.

Co mě docela překvapilo je spotřeba. Do 18-ti litrové nádrže se toho moc nevleze a spotřeba cca 6 litrů/100 km vyžaduje docela časté návštěvy benzinky. Na druhou stranu, kdybych chtěl šetřit na benzínu, tak si koupím skůtr.

Tento rok je moje druhá motorkářská sezona. Všimnul jsem si, že pod pravou přední vidlicí je olej a že i ta vidlice je od oleje. Myslel jsem, že výměna gufera ten problém vyřeší. Jak se ukázalo, předchozí majitel udělal výměnu toho těsnění šroubovákem a kladivem tak nešťastně, že poškrábal titanové trubky. V servisu se pokusili ty trubky vybrousit, ale bez úspěchu. Výměna trubek, oleje ve vidlici a všech serepetiček mě tak nakonec vyšla na dalších cca 15 000 kč.

V servisu mi zároveň ty vidlice nastavili na moji váhu a při jízdě to jde dost znát.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
dekel
dekel napsal 18.05.18 v 09:26 10b.

Více komentářů



TOPlist