Zatím to nejsilnější, co se dá jako naháč koupit, ale dodáno v perfektně použitelném balení
Motorka koupena od FIRMA:Racetool (Praha 4-Hodkovičky) - Velmi vstřícný a profesionální přístup, je vidět, že je ochota motorky nechat vyzkoušet a poradit s výběrem.
První dojmy - Motorku jsem si půjčil na krátkou projíždˇku a zažil krásné počasí vystřídané pořádným lijákem. A to bylo to hlavní co rozhodlo pro její koupi, protože jsem se na ní cítil perfektně i v tom špatném počasí. Samozřejmě vám každý řekne, že tohle není na klidné projíždění mezi vesnicemi, ale je dobré vědět, že když to bude třeba, zvládne to v pohodě!
Motorku bych doporučil pro - Asi nejlépe pro motorkáře, kteří mají dřívější zkušenosti se supersporty nebo postupně vyrostli z menších naháčů. Ta elektronika na tom dovolí jet každému a to je možná to největší nebezpečí téhle motorky.
Recenze
Motorka je teprve zajetá, což znamená prvních 1000 km a používání pouze poloviny otáček. I tak jsem jel na spoustě úseků mé oblíbené cesty rychleji, než kdy předtím. O motoru nemá smysl moc psát, to si představí každý po přečtení technických dat. Co mě překvapilo a baví mnohem víc je kvalita podvozku, který je subjektivně pohodlnější než velké cestovní enduro, zároveň přesný a velmi stabilní. Jenom to vnímání rychlosti je na týhle motorce ošidné, všechno působí tak přesně a přitom lehce, že teprve pohled na budíky ti řekne, kolik už to pálíš. No a když ubereš a pojedeš podle předpisů, tak má člověk pocit, že může po cestě ještě sbírat houby v lese.
Líbí se mi taky veškerá elektronika, ikdyž jsem spíš typ, který to jednou nastaví a pak to už nemění, protože mě nebaví pořád něco překlikávat. Těším se ale na okruh a tam to samozřejmě měnit budu. KTM má pod sedlem nalepené doporučené nastavení podvozku na okruh, což je podle mě super nápad.
Cestovat na tom asi taky půjde, tempovat jsem nikdy na motorce neměl a na dálnici je super. Samozřejmě sedíš na naháči, takže ta cestovní rychlost je do 150 a pak už je to boj (alespoň pro mě).
Z fabriky montované pneu Metzeler M7 RR nejsou asi špatný, ale já je rád nemám a těším se až půjdou pryč a dám tam oblíbené Pirelli. Jinak ale podle mě není potřeba cokoliv měnit, mnoho věcí které jsem na ostatních motorkách dokupoval je tady už v základu.
zjistil jsem, ze nez Afrikatour, Ukrajinatour, Rumunskotour... a podobne tripy me vice oslovilo "mazleni se" s klikatymi serpentynami v horach... takze budu velmi pravdepodobne menit
Tichá závist, můj dreambike :D
Má to tlumič řízení?
Naživo už jsem Ti jí pochválil, tak ještě tady. Jasná desítka, masakr stroj!