Starší klasická motorka s oblíbeným a spolehlivým motorem. Pěkný naháč. Poměrně těžká - 220 kg, přesto dobře ovladatelná.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 650: důvod neuveden
Kawasaki Z650: důvod neuveden
Honda CB 750: důvod neuveden
BMW F 650: důvod neuveden
První dojmy - První jízda příjemná, na to jak je těžká, tak bylo ovládání docela lehké, akcelerace parádní, zvuk krásný, trošku chřestil rozvodový řemen. V zatáčkách jsem cítil mírnou nejistotu řízení, motorka jakoby trochu padala, prodávající i můj parťák necítili nic divného... Po koupi jsem si za pár dnů začal zvykat, ale pak jsem objevil poškozené těsnění pod spodním ložiskem krku řízení a poškozené kuličkové ložisko - úplně zrezivělé, vyzlačené dolíčky a fest dotažené - příčina malé závady. Obě ložiska jsem již vyměnil za neoriginální kuželíková a teď je to parádní... Motor šlape jak hodinky všechno funguje jak má.
Doplňky na motorce - Na motorce byl nainstalovaný nosič kufru, dělaný posledním majitelem, odstranil jsem ho.
Recenze
Sháněl jsem starší motorku, youngtimera... z 80. let, nakonec jsem koupil trochu novější Inazumu z roku 1999. Zatím nelituji. Povyřešení prvotního problémku s ložiskem krku řízení se chová jistě a ovládá lehce i při pomalé jízdě a manipulaci. Co se týká designu, mám trochu problém se sedlem a jedinou kapotáží kolem něj a zadního světla. Ctím původní stav starých motorek, ale moje Ina už má nový lak, nové blinkry... a rozhodl jsem se ji trochu přestavět. Odstraním tu kapotáž vyměním sedlo za jednodušší, nový zadní blatník, světlo a blinkry. Motorka má taky sjeté oba pláště a tak řeším jaké koupit. Motorku přestavbou přiblížím klasické motorce - scrambler , takže koupím pláště pro enduro od Pirelli.
Až budu hotov, napíšu jak se motorka chová na cestě a v lehkém terénu...
Možná i snížím světlo a budíky... :)
Samozřejmě jsem pečlivě schoval všechny origo díly. Uvedení do původního stavu bude otázka jednoho dne...
Díky za vaše názory. S přestavbou jsem skoro u konce. Jen vyměním pneu (za enduro) a asi ještě změním lak nádrže...
Osobně bych ji zachoval takovou jaká je,ale je to na tobě. líbí se mi origo stav,za 10let bude mít ještě větší hodnotu než předělávka.
Taktiez som zvedavy na vysledok, urco sa potom pochval :)