renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 750 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Bajgoš
Vloženo 16.2.2018
Aktualizováno 16.2.2018
Zobrazeno 1 303x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Starší klasická motorka s oblíbeným a spolehlivým motorem. Pěkný naháč. Poměrně těžká - 220 kg, přesto dobře ovladatelná.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 650: důvod neuveden
Kawasaki Z650: důvod neuveden
Honda CB 750: důvod neuveden
BMW F 650: důvod neuveden

První dojmy - První jízda příjemná, na to jak je těžká, tak bylo ovládání docela lehké, akcelerace parádní, zvuk krásný, trošku chřestil rozvodový řemen. V zatáčkách jsem cítil mírnou nejistotu řízení, motorka jakoby trochu padala, prodávající i můj parťák necítili nic divného... Po koupi jsem si za pár dnů začal zvykat, ale pak jsem objevil poškozené těsnění pod spodním ložiskem krku řízení a poškozené kuličkové ložisko - úplně zrezivělé, vyzlačené dolíčky a fest dotažené - příčina malé závady. Obě ložiska jsem již vyměnil za neoriginální kuželíková a teď je to parádní... Motor šlape jak hodinky všechno funguje jak má.

Doplňky na motorce - Na motorce byl nainstalovaný nosič kufru, dělaný posledním majitelem, odstranil jsem ho.

Recenze

Sháněl jsem starší motorku, youngtimera... z 80. let, nakonec jsem koupil trochu novější Inazumu z roku 1999. Zatím nelituji. Povyřešení prvotního problémku s ložiskem krku řízení se chová jistě a ovládá lehce i při pomalé jízdě a manipulaci. Co se týká designu, mám trochu problém se sedlem a jedinou kapotáží kolem něj a zadního světla. Ctím původní stav starých motorek, ale moje Ina už má nový lak, nové blinkry... a rozhodl jsem se ji trochu přestavět. Odstraním tu kapotáž vyměním sedlo za jednodušší, nový zadní blatník, světlo a blinkry. Motorka má taky sjeté oba pláště a tak řeším jaké koupit. Motorku přestavbou přiblížím klasické motorce - scrambler , takže koupím pláště pro enduro od Pirelli.
Až budu hotov, napíšu jak se motorka chová na cestě a v lehkém terénu...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bajgoš
Bajgoš napsal 25.02.18 v 20:27

Možná i snížím světlo a budíky... :)

Bajgoš
Bajgoš napsal 25.02.18 v 20:06

Samozřejmě jsem pečlivě schoval všechny origo díly. Uvedení do původního stavu bude otázka jednoho dne...

Bajgoš
Bajgoš napsal 25.02.18 v 20:04



Díky za vaše názory. S přestavbou jsem skoro u konce. Jen vyměním pneu (za enduro) a asi ještě změním lak nádrže...

5157
5157 napsal 23.02.18 v 22:09 9b.

Osobně bych ji zachoval takovou jaká je,ale je to na tobě. líbí se mi origo stav,za 10let bude mít ještě větší hodnotu než předělávka.

Seri34
Seri34 napsal 23.02.18 v 20:40 9b.

Taktiez som zvedavy na vysledok, urco sa potom pochval :)

Více komentářů



TOPlist