GSA vodník = skvělá, velká, pohodlná, všestranná motorka!
První dojmy - To návykové na GS zůstalo a posunulo se ještě dál. Je to obrovská změna, zátah motoru, jízdní režimy, ESA, el. plyn, 10 let od mé předchozí GS 2005 je obrovsky znát.
Motorku bych doporučil pro - Pro každýho, komu se líbí a komu sedne. Nejsem příznivec kategorizací podle toho jestli se jezdí kolem světa, něbo kolem komína, jestli jen asfalt, nebo i Off. Dá se s tim jezdit vše a to i ve dvou.
Doplňky na motorce - Navíc proti standartní GSA výbavě je tam:
TT kryt předního světla
TT polep vidlí
TT toolbox (momochodem velmi praktická věc),
TT rozšíření stojanu.
Recenze
Na GS vzduch jsem přešel ze stromka DL 650 a to byl velký skok, hned mi bylo jasný, že GS 12ctka mi sedí a už u ní zůstanu. Mám 187 cm a 100kg + , což jde s GS dobře dohromady. Jde krásně do zatáček, zvládne šotolinky, táhne, dá se jet dlouho bez únavy, pohodlí a místo i pro batůžek...
Jenže pak jsem se svezl na vodníkovi GSA a už byl jsem lapen. Je to nádhera. V listopadu se zadařilo, kápl jsem na dobrý kousek od 1. majitele (najeto 28700) a šel do toho.
I oproti klasické GS je to kus motorky navíc, zejména pocitově díky větsí nádrži a je i o kousek vyšší. Jakmile se rozjede, všechna ta mastodontnost de stranou a jede krásně, vše funguje jak má, ESA žehlí nerovnosti dohladka, elektronický plyn je pěkně citlivý. Znatelný je rozdíl v jednotlivých jízdních režimech. Například dnes 26.12 jsem dal 80km a vzhledem k teplotě 0-2 ° C použil režim "Rain" a zadek se ani jednou neutrh, funguje to opravdu skvěle. Naopak Dynamic je o hodně agresivnější. Nádhernej zvuk a odpich. Už se těším na sezónu 2018, kdy mám s advikem naplánováno několik cest a to i ve dvou.
Nicméně mám velký respekt k množství elektroniky a celkem chápu "východní" cestovatele, že volí 1150 a jednodušší stroje, aby minimalizovali rizika, vodník se na koleně určitě neopraví. Připojoval jsem přímo na baterku konektor k nabíječce, aybch mohl přes zimu dobíjet bez odstrojování a ty svazky kabelů v útrobách mě vyděsily. Já ale ještě několik příštích let budu cestovat v civilizaci kolem komína (EU), mám zaplacenou asistenci, tak se mě tenhle aspekt moc netýká.
2018 najeto přes 14 tis km. Kolem komína, Rumunsko (včetně offu), UK + Irsko ve 2, 2 x Enduroškola v CZ... a jsem čím dál víc rád, že jsem rozhodl pro tenhle stroj. Je to prostě skvělá motorka. Dá se jet svižně, dobře do zatáček, v lehčim terénu, po šotolinkách je taky super, nabalíte ji i s manželkou na 10 dní a pohoda.
No tak si rikam ze tu moto znam a ejhle taky ze JOOO preju v novem roce hodne bezpecnych km.Uzivej jo a moto po ktere taky pokukuju
" Nejsem příznivec kategorizací podle toho jestli se jezdí kolem světa, něbo kolem komína, jestli jen asfalt, nebo i Off. Dá se s tim jezdit vše"
Nic ve zlém,ale zkus někdy sléz z hrocha a sednout na nějakou lehkou ostrou.Pak pochopíš že kategorizace má smysl...
Jak jinak než 10b.