Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
65 kg moto, bez problémov sa dá vytiahnuť z blata ak zapadneš a plechovky sa nestíhajú diviť keď ich predbehne v 100 km/h tento bike.
Malé kolesá, pozor na nerovnosti vozovky. Motorka je super v meste, ale strašne vratká, treba si na ňu zvyknúť.
Moje úpravy |
Riadidlá, zrkadlá, tlmič riadenia, nové rukoväte so spínačmi, motor Zongshen 190 ccm s chladičom, prečalúnené sedadlo, iný výfuk, topcase, LED svetlo vpredu, predný nosič, silnejšie pružiny vpredu, panzierová hadica brzdy. Rýchlosť max 125km/h |
---|
Jízda
Cestování | |
---|---|
Město | |
Sport | |
Terén |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Možnost nastavení |
Motor
Spotřeba paliva l/100km | 2.4 |
---|---|
Spolehlivost | |
Zvuk | |
Vibrace | |
Mechanická hlučnost | |
Průběh výkonu | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0,1 L |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Servisujeme v komunite Goríl na východe SR |
Obecné
Moje závady | sem tam nekvalitný benzín a moto sa rozkašle, takže už jedine 95 |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Motul 20 W 50 minerálny olej je best, doporučené Ivom Kaštanom |