renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024
Zobrazeno 1 968x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 17.03.2023, Uskutečněno: 17.03.2023, Stav tachometru: 25055 km, Zhlédnuto: 38x, Firma: BIKEPROMOTION


Tak potom co jsem se poflakoval na dráze v Almérii, Andalusii, Ibérii a Valencii bylo jasno, když sem poslední den protnul cílovou čáru 8.1.2023 ve Valenci, že musím letošní dobrodružství ve Španělsku prodloužit. Taky to dává rozum parking za 30€/měsíc a Tajfuna spinká ve Valencii.

No MR. Ozzy alias bejvalej kamarád škrtnutej z facebooku (a to ho ani nemá) si koupil Aragon v březnu. No co jsem mohl dělat tak mu to nedám zadarmo s tou jeho nově nastříkanou ZUKI ( ano část nápisu chybí) asi YAMA aby to byla Yamazuki, zde je chyba je to SUZUKI. NE lamino nově stříknuté jako španělský mušky přitahující kačer (doufám když to píšu, že tomu tak nebude a vyhne se mu porušení zákazu padání).

Prostě budu trpět na SSP proti SBK. No to bude v cajku, jelikož sestava boxu bude silně nad litrová. Sestava rudých Khmerů s V4, jedna GSXR aka ZUKI a R6 – moje.

Znáte tu říkanku koupil jsem si Suzuki nas***** sem si do ruky, Koupil sem si Yamahu ***** nebudu se navážet do kvality strojů z Japonska když budeme mít takový italsko japonský box.

Letenky zakoupeny tentokrát jako správná uživatel IPhone ve verzi SE – social edition low cost do Barcelony. Auto naklikám v půjčovně – opět italskou svini a pozor tentokrát ABARTH 500! No co takovej hezkej KAPR - KapesníPrcátko
Ať tu italskou sestavu potěším v boxu. Když jsme u Italů tak jsem se odhlásil ze sdíleného boxu a budu hostovat u Douchy v boxu. Značka množství piv a rumu je v zásobě!

No těším se i přesto, že týden před startem mě uchvátila ne blondýna do pelíšku ale rýmička, teplota. Aj aj aj. No nevadí v rámci home office to zvládnu.
Smysl akce započal již druhý únorový víkend kdy jsem v rámci přípravy dělal s Ozzákem pořádek v lese, kde se mě líbilo katastrálně to je dnes vedle části zvané U hruštičky – tam chci asi bydlet.
No je 02/03/2023 a ten grázl mě vyloučil ráfky z přepravy!

Hotovo, zabaleno( tričko, trenky, notebook a kartáček). Vyrážím na letisko a středa 8.3.2023 je den přeletu PRG-BCN. Následně dám hotel u Barcelony, ve čtvrtek trocha flákání a turistiky s tím, že večer bude grande servis Tajfuny. Olej, přezutí atd.

Takhle v zápisu je předvečer odjezdu a řeším třeba plnou moc pro staříka na honební společenstvo – to není spolek masturbantů ale jako vlastník pozemku honitby pro myslivce jim půjčuju kousek kde můžou honit.
Starouš se probral a chce plnou moc chvíli před odletem. No čas na internetový hejty a fóra má pořád ale na věc 1x 10 let ( ano tak to v CZE je) nemá.
Plán akce je ráno tisk dokumentů, na letisku přepadnout poštu a poslat to směr Orlické hory. Bohužel je mě líto, že přijdu o povedené jednání s myslivci kde se projeví charaktery lidí!

Plán akce započal cestou na letisko. No chytnul jsem chování hvězd MGP,WSBK hold lítám. Cesta přes Prahu byla spíše poskakováním a z obvyklé 1h cesty je 1h 50min. No měl jsme rezervu takže parking, tentokrát úplně na střeše a jde se na poštu.
Neuvěřitelné se podařilo a za 8min u okénka vyřešeno. Následuje nákup snídaně a předletový ceremoniál otevření piva.
Na to mě je odpovězeno, proč nepiju pivo, když piju Budvar a to od Ozzyho po týmovém chatu. Odpovědí mu je mé: říká někdo kdo táhne do Španělska Ostravar!
Bezpečnostní prohlídka opět random check na výbušniny. Tvl už zase a je mě zabaveno taktické pero co se mnou lítá už 6 let!!! Dohady bla bla a pero zůstalo v Praze hezky uloženo.

No pořád stejné pero a letiště….. nechápu ale nemá smysl to chápat.
Kafíčko, zákusek a nástup do letadla. Docela pohoda zpoždění na odletu, jelikož dráha v Barceloně je zavřená. Nevadí.
Let v pohodě chvíli spím a už se blížíme k Barceloně. Jdeme na přistání už se blíží beton a GO AROUND, motory místo ubrání jedou full gas. V letadle ticho. Pohoda normální proces.

Za chvíli hlášení duet he bird strike go around. Tak volaký ftáčik zaútočil na někoho před námi a zkoumá se mrtvolka a jestli něco někomu přitom neupadlo.
Pohoda jezdíme po letišti a zaparkujeme u druhého terminálu úplně v (_I_). Perfektní, takže vylezeme ven, sednu do autobusu a jedu vyzvednout Bártíka.
Půjčovna trochu chaos slečna si není jistá, jestli mě něco má půjčit protože odpovědí na otázku kam pojedete suše Motorland Aragón! Sí!
Dostávám klíče od Bártíka a jdu si pro něj. Nalezeno vyzvednuto jedem na hotel. Aklimatizační odpoledne v Casteldefells. Hotel velmi hezký, kousek od pláže. Teda, než dorazím do hotelu tak zjišťuji jak se Bártík umí hýbat.

No ty malá svině! Nalézám ego masturbační gombík se štírem a Bártík umí práskat do výfuku!
Tím sem se na promenádě stal členem místní masturbační komunity aneb „ kurwa riadny zvuk!
Hotel, sprcha walk a pivo na pláži.
Následuje menší Fau pax s restaurací, jelikož všechny mají 18-20:00 zavřeno a jedou po osmé.
Beru restauraci v hotelu a spokojen ulehám.

Čtvrtek 09/03/2023 snídaně v hotelu, nákup v Lidlu a směr Motorland Aragón! Cesta na necelé 3h a cestou se děje toto: vymrdaný počasí, chcavec jako svině….. jeď do Španělska je tam krásně celý rok si zajezdíš ….. no v tomhle mordoru teda ne Máchale!
No počasí se zlepší až když se blížím k Alcanizu. Přepadnu vrátnou na dromu a nechce mě pustit dovnitř – testují placky.
Proto se stavím do kempu za DUCATI sekcí, k níž jsme vpadly do boxu. Pavel „DOUCHA“ a OTA s V4 Panižále v TOPU. Support jim dělá Radek.
V kempu si dám pivo jelikož akce vypukne 18:00 to bude vstup do paddocku.

Odpoledne u piva uteče a chvíli před 17:30 jsme ve frontě u okruhu. Sedím u Douchy v autě piju pivo a sleduju jak se okolo honí mraky. Následuje mordor storm, vítr blesky déšť. WTF?! Tohle mě jako nechutí!
Ještě doplním, na vstup jsem vyfasoval festival náramek už po poledni od místní security štiky, jak by řekli pánové dost dobrá. Večer už tam nebyla štika ale velryba tak hold kdo pozdě chodí má smůlu.
Pit in paddock, zjistíme číslo boxu. 16 ten je ovšem bez dělící stěny a borec od vedle bere situaci do svých rukou a mění nám box! Pohoda box 18 je naším domovem.
4 motorky na plochu na 135m2 takže asi můj byt se sem vejde 3x.
No motorky, já vyhlašuju kriminální ústředna pátrá po R6. Přijela? S kým, jak kde…..
Láskyplné shledání na paletě je s R1, takže vytáhnu bike se stojanem a parkuji v boxu. No máme zatím bike a stojan, jde se pátrat dál kde máme věci. Och! Nalezeno pro změnu v boxu 2, beru paleťák jako Gáblerštábler Klaus v kurzu ještěrkáře a za chvíli v boxu u moto složeno a následně rozbaleno.
Začíná operace olej, přezouvání a servis. No začíná nejdřív oživení baterka je mrtvola.
Podsedlák dolů a nabíjíme. TADY POZOR V BOXU JSOU JEN 230V CAMPING NEBO 400 16-32A ZÁSUVKY! Žádná klasika 230V a to ani na WC, které je součástí boxu!
No pomalu odstrojím bike a připravím si filtr, olej a další nástroje na výměnu. Elegantní lavor červené barvy mě půjčuje Pavel. Pivo v ruce a zkouším oživit bike. No ještě tomu dám hodinu ať se nabije baterka. No nevydrží to hodinu a za chvíli to vrčí.

Provedu ohřátí stroje, vyzkoušení funkcí a jdu měnit olej. Tak olej tam byl déle než obvykle asi o 1,5akce navíc. Barva oleje v normě, na výpustném šroubu není žádný kus kovu nebo další kovové nečistoty.
Naleju olej do motoru, pivo do sebe pro drátuju filtr a šroub zkontroluju další části biku a nahodím kapoty. Kromě podsedláku hotovo. Rozhodím si spaní a už se krmím a napájím u stolečku.

Sestava boxu je pro SSP značně diskriminační v součtu asi 620HP SBK a můj příspěvek k tomu 128 před dávným časem celkem 648HP. Ozzy má sebou pomocnice v podobě manželky a dcery ( ano ta co vloni v reportu měla cestu EC 135 do špitálu. Letos si ji ohlídám vloni mě překazila milostný akt!
Tak kluci s V4 jsou skupina D, já B a Ozzy A. No dostane tam mordor v Áčku. Já pro změnu v B.
Tento event je pro nás hobíky a následuje po nás race camp events pro piloty. Tentokrát nikdo z MGP nebude jelikož testují v Portimau.
Večer je veselý a klidný. Probíráme racing a život.
Jdeme ulehnout.

Spím vedle biku a o kousek dál pochrapuje Ozzy vedle ZUKI ( čti Suzuki dle samolepek)
Pohoda klídek se vyspím jen teda v 06:00 se v okolních boxech začne rozsvěcet a někdo tam šmrdlá. Ha úklidovka WC, venku to s Josém vyřeším plynulým španělským no es necesario, grácias.

Ještě ulehám ovšem předtím pozapínám nahříváky.
Snídaně, kafíčko a 08:30 povinná rozprava v media centru! Když píšu povinná opravdu povinná bez výjimek.
08:10 německy mluvící
08:30 riders briefing
8:33 zavřely se dveře sálu a kdo nebyl tak neměl samolepku rozpravy! Žádný sraní!

Race director nás cepuje a vlastně mě to nevadí. Jezdí se tu WSBK, MGP ( letos ne) CEV atd.
Ten kdo nestihl rozpravu a neměl samolepku přišel o půl dne! Další šance na rozpravu je v poledne.
Jdeme do boxu a já musím ven z kombinézy jelikož se musím odlehčit. Šestka tu má handicap ale o tom později. Reálně odhadujeme 3-4s odhadem
Ozzy vyjíždí na první rundu a za chvíli je zpátky RED FLAG.
Počasí ideální, Tajfuna ready, tlak v pneu ok, dojeté pryže z Valencie budou ideální na trénink.

09:18 sundám nahříváky, dám dolů bike ze stojanů. Výjezd z boxu , plexi dolů. Dojíždím na konec pit line kde Jose kývne a ARAGON 2023 IS UNDERWAY! První kolo ochutnávka dráhy.
TVL! DO KOPCE/DOLEVA/DOKOLA. Krásný rytmus dráhy kombinace zatáček ideální. První vývrtka a tvl to je cajk. Další pasáž u zdi po níž sem toužil je fajn a na srdíčko. Tři gaz gaz horizont a otevře se výhled na širokou krajinu vč kostelíku v Aragonu ale to musíte hned brzdit do další šikany, která je podobná té mostecké jen s bonusem je v kopci dolů. Následuje TERITORIUM VYPÍČENCŮ na litru. Zalehám a mám dost čau!
Blíží se cílový vingl a tady to bude teda mordor, litry brzdí brzy já pozdě a nálet na cíl jako brněnská T1 ovšem tady do kopce. Na trojku sem rád v Brně čtyřka navíc tady mám převod 15-46 s možností výměny na 15-45.
První runda za námi a pit in. Má to tady koule. Sekce V4 jde na věc zkusit to projet jestli jim něco neupadne a tak. Je to sranda s nima jezdit.

Druhá runda už si zvykám na řazení a provedu pár předjíždění. No jde to chytám pace a hezky si jezdím. Dráha to je super jelikož tady to má kouzlo.
Každopádně první dopoledne pod 2:15 by šlo. Ale další vteřiny budou těžký.

První oběd a restaurace. Menu za 13€. Porovnání TOP SPEED 282 Ozzy a já 242km/h. A co tady je na SSP cítit je vítr. Do T4-5 tam foukne a málem ležím.

Odpoledne začnu trochu stagnovat a dostávám oklep od V4 a teď k nejdelší rovině v první polovině trati dokážu litra dohnat technikou, ale ujíždí mě do kopce a táhlé vingly kde to za ně řeší trakce vid Ozzáku ?
A teď sekce nejdelší rovinka a nájezd na cíl. Vyjedu ze šikany za litrem zatáhnu a čekám2-3-4-5-6 no a litr udělá to samé a je kde? V <I> …. Na R6 se blížím ceduli 300 a litr je ve vinglu. Přeletím 300-250 tam přibrzdím a pošlu to do vinglu a na konci před výjezdem na cílovku tu V4 mám a okusuji ji!
No a proces se opakuje….

Tak první den je u konce #litrjetadyztelesnenimordoru
Co testujeme je přezouvání u kluků na přezouvačce. Cena u BP 20€ vč likvidace ( agentura ve Valencii a tady dostane penaltu 50€ za nechané gumy po paddocku)
Zadní přezuto, přední také ale nemohu předek vyvážit nemáme správný dildo tak jdu na vyvážení do boxu 1.
Zadní guma už měla dost dala 1,5den ve Valencii a tady den.
Jinak k tomu přezouvání a cenovce u agentur to má smysl náklady 5000,- czk a při ceně 250 czk v CZ nebo 15€ u BP bez likvidace to je u 20tého kola doma. Pro ilustraci já v Aragonu přezouval 3x, Ozzy asi 4x, Pavel a Ota 5x … takže ekonomická návratnost veliká. Pokud nás pojede víc tak pohoda.

TRACK WALK. Ozzy se pořád někde mrdlá jak beznohej poník a my s Pavlem jdeme slušný výšlap. Cestou máme společnou zálibu sbíráme co najdem v kačeru, tak já sem našel 1x DB killer ten prodám na MCZ jen co přijede dom. Trackwalk velmi výživný a pár fotek k tomu hlavně u kamenné zdi. No na fotce vypadáme jako banda úchyláků.

#cikánkaza500 druhá za 300 příběhy Pavla z práce! Bože srandičky veliký. Trochu si dáme do rypáčku dobroty jako šunka, sýr, losos a víno.
Obžerství buržoazie!
Spánek. Ráno jsem R2R dnes to půjde díky menšímu větru. No teda ten vítr se tu dost mění a při výjezdu na dráhu si José nasazuje zimní čepici. No tvl.

Sprcha pohoda tekla teplá voda jen strejdovi Helmutovi padalo moc často mýdlo na zem.
Jinak i mrtvoláček je v akci a mají tu systém dost vychytaný. Traťáků mají asi 12 v autech po dvou. Jak je někde pád místo vlajek LED panely a traťák k tobě dorazí s autem. Samozřejmě mají stanoviště v místech s největším počtem pádů.
Samozřejmě v boxu proběhla kultura muziky #sonnenschein #dobraranocuraci
09:13 Ozzy sekne 2:08 a 2:07

Jedu na první rundu no a vyfasuju před sebe o trochu rychlého žáka s instruktorem Jurgenem Fuchsem. Tak si dám dvě kola instruktáže potom pit in průjezd a vyjedu znovu na dráhu a začnu tahat. Fight s oblíbenou Ducati jednovýfuk pod sedlem alá Bassani WSBK a pořeším ho brutálně. Na rovině mě sekne ale v zatáčce dna cíl dostane venkem co proto.
No tahám dál sem rozjetý a koho nedojedu?! Stará Koberhůdová z minulé Valencie ( ano jemné dámské ale rysy mužské) na CBR1000RR-R Celou dobu na zádech a neřešitelný protože ten litr je zlo.
NENÁVIDÍM VÁS!

No nevadí velmi motivován po kafíčku na další rundu. Tam se projeví soutěživost Oty a je to taková kapitola V4 CHASING R6 WITH PEAR!
Vyhrál sem o desetinu osobáček na 2:12,1, Ozzy 2,07,5 reálný rozdíl 4s v prospěch litra zbytek ruce. Topspeed R6 s větrem v zádech 249,3km/h.
Oběd teda před obědem Ozzy dá loket – on který mě poučuje pořád o pozici těla atd před nedávnem se děsil kolene a dnes poučuje jo to pro doplnění. Jinak někteří tu loktují hodně a venkem je smahnu bez lokte ….. no stačí mě jezdit rychleji bez loktu než pomalu s loktem.

Cesta na benzínové krmítko následovaná obědem v MOTORLAND restauraci, ještě odpoledne navštívím shop okruhu.
Ozzy hned po obědě naseká 2:06,3 a 291,7km/h top speed no na tu jeho vydechlinu gsxr dobrý no.
No já po obědě srovnám čas 2:10,6 a chci 2:09,xx Doucha skoro uloven ale V4 sekce probouzí temnou sílu Borgo. Ono teda je to crash fest runda a dokonce live vedle mě. Fight s Daytonou co jede dost podobně a nakonec to borec zahodí ale naštěstí dobře bylo to v šikaně a kdyby pokračoval tak by na výjezdu mohl spálit na komoru i mě.

Pit IN, prostě nová guma ready a teď bude time attack mode.
No už se nic nestane protože to nejde. Nevadí další den taky den. Navíc nej počasí třetí den bez větru.
Každopádně 2:10,6 je dobré ?

Sprcha a je čas kultury. Naložím zbytek na Bártíka a vyjedeme směr Alcaniz. Restaurace, benzinka, nákup jelikož další den neděle zavřeno.
No na principu náhody parkujeme u jednoho kruháče, kde je památník CIRCUITO GUADALOPE měststký okruh kde se jezdila auta do roku 2000+
No následuje hledání restaurace na principu náhody. Ok nalezena krásná restaurace jen kuchyně s menu až od 20:00, je 18:20 a já hladovění po celém dnu makání teda nechci. Další restaurace 19:30 …. No nic jdeme zpět a zkoušíme na principu hospodu. Jo princip náhody funguje. Kuchyně od 19:00 a je 18:45 pivo sem a jedeme menu….. přežrán a spokojen.

Po večeři cesta zpět, kde teda mě zadní posádka chce vzít bezpečnostní pás a nějakým způsobem se připoutat tak takhle ty to nešlo!
#ja vas slyším …….a co jste rikali? Doplnění stavu posádky ve voze
V boxu následně dopijeme rum, napadneme JBL reprák a vyhráváme. Teda Ozzák se utrhne ze řetězu. No já to mám v pohodě ale on ráno říká, že si to poslední pětipivo neměl dávat….. spíš ten mRUM!

No začíná třetí den počasí ideální, pro jistotu na odpoledne nasazená útočná K1 dozadu. Zatím dojedu to co tam mám a uvidíme.
První runda roztahuju Otu a soupeříme, spíš se to podobá malému závodu ale je to fajn.
Přehazuju pryže mohlo by to jít, teplo je. Zadní K2 bude do Mostu na trénink dobrá.

Poslední dopolední runda a V4 dle příkazu jedou za mnou abych je roztáhnul a ukázal jim jak se letí cílovej vingl. To jim ukážu a už jedu za Otou.
Ten dojede někoho pomalejšího a než ho vyřeší tak je vyřeším oba dva. Není čas ztrácet čas. Nálet na cílovku Ota přede mnou a tak mu to venkem opět ukážu aby on mě ukázal motor na cílovce. Na brzdy mu to nevrátím ale vezu se za ním. Slepený chladič mu drží tak cajk ( já mu předtím vystřelil bordel do chladiče a trefil ho údajně tak, že chladič dírka….. no lepidýlko to včera vyřešilo.
Ota mě trochu cuknul po řešení jednoho pilota mezi náma a mám ideál fast lap. Ota na dostřel a sjíždím ho, to by mohlo být cajk a poslední runda před obědem končí. Jedu na rezervu a blik 2:08,8 pit in. Olalalala hezký čas.
Mít soupeře tak makáš co to jde!

Odpoledne uvidíme jak to půjde ale hned jsme zastaveni červenou vlajkou jedna R1 v sérii ochutnala kačer.
Druhá runda už regulérní závody ve skupině s litrama to bylo nefér ale slot předjíždění ve dvou místech tam to bylo na srdíčko takový overtakingy roku. V překlápění do šikany a cílový vingl. Tam už mě skoro štěká R6 před omezovačem LED dioda se může usvítit ….. a zkouším to lítat na čtyřku no a pocitově stabilní kola 2:10,0 a méně …… osobák by mohl být.

Příště Long Lap pentle 2x!

Nebyl zato Ozzy sekne 2:03,xx … blbeček ale já bych mu to neuznal místo pit in projel cílovku a má osobák navíc jel po zeleném na cílovku takže LAP CANCELED TRACK LIMITS ! Blbeček

Čekají nás poslední dvacky, teda pospal bych situaci takhle:

CENZUROVÁNO abych se nedopustil nějakého ublížení a nevyvolal odpor k motocykům

Poslední dvacka a tentokrát se z toho stalo čtyřkolové nahánění Oty. Na motor vede, v prvním sektoru ho dotáhnu, druhém ve vývrtce vidí můj stín a třetí sektor v šikaně v překlopení to dostane! Na rovině obvykle ujede ale cílový vingl ho dám ovšem naposledy, hrozně se tam zlepšil. Každopádně reálně na té rovině šestka dostane 3s prostě to tak je howg.
Takže scénář kola stejný a na stejném místě si ho předjedu. Normálně se směju jak stejně sem ho dal. Rozsvítí se rezerva začnou blikat vlajky posledního kola a paráda ARAGON 2023 je u konce.

PIT IN! Tajfuna je v celku, jen lamino je takové jeté takže postupně to vyměním a udělám hezký lak taky. Dragon Skin, Phoenix orange, Mamba green … uvidíme.

Každopádně začnu balit, teda naházím to na paletu, před boxem uděláme fotky, od fotografa si fotky nekoupím vč slow motion jelikož tentokrát nesmlouvá. Uvidíme v týdnu až pošle všechny náhledy.
Ulovím paletu v boxu č.2 kam zaparkuju R6 ukurtuju, přiházím věci osobní a Thomas z BP přijde s nabídkou 3 dnů v Almérii/Andalusii za 50€! Tomu říkám nečestné a nesportovní.
Bike přijede v dubnu po Portimau do města GERA, kde si ho vyzvednu. Nebo si střihnu ještě Portimao abych vzbudil trochu emocionálního humusu. Teda humus pokračuje Peťan jako týmová jednička si zabookoval Mugello na Velikonoce! No já Itálii nedám protože nemám čím. A taky se musím věnovat jiným věcem než je válení OTK na Pyrenejském poloostrově.

Zabaleno, rozloučení s BP crew, s Tomášem mechanikem od Vostyho. S Vostym se nerozloučím jelikož v červeném dresu jede po dráze na kole Onra a v zeleném Honza. Takže příště ale polední pokec byl fajn a držím palce až to ve WSS vyjde jak nám bylo řečeno.
S Tomášem povídáme včetně sestavy Dafitu co přijela na racecamp. Odjezd s bártíkem na full gas směr hotel v Alcanizu vedle repsolky. Tam kupuju dvě piva a naložím se do vany. Úplně paráda, následuje večeře dole v restauraci, kde vedle u stolu potkám Markuse s RSV4F s nímž sem sdílel box v Almérii jak je svět malý.
Event podařený, krása. Osobáček byl pod deset já sem spokojenej velmi.
Druhý den dopoledne se odeberu cestovním tempem směr BCN Airport. Cestou teda s Bártíkem proháníme jedno BMW M3 prostě se nedáme lacino! Vyprasím mekáč na letisku a jdu na letadlo.
No díky trafic jam in air zpoždění 2h a něco na odletu. Proti plánovanému příletu v Praze 3h 3min takže reklamace letu a zkoušení kompenzace dle směrnic EU tak uvidíme jak to dopadne.
V Praze vezmu Kamzíka a za hnusného počasí sem chvíli před 00:30 v posteli.
Ráno směr práce a tam sedí můj otisk. Trochu to na mě padlo. To nevadí dospíme to jindy.

Tak, a to je vše přítelé závodního údolí!

VAMOS!
Ted trochu rozboru cenovek: Lenty BCN-PRG 4300,- celkem, auto na den 16€ …. Cenově debata co se vyplatí mě teď jasně ukázala letadlo protože ač jsem letěl o den později tak nemusím po 3 dnech na dráze sedět v autě. Celkově na delší trip bude dodávka o trochu lepší ale na úkor času v autě a následná regenerace. Jako přijet po dvou dnech v autě pozdě večer na drom a ráno jít na věc mě naprosto neláká a aklimatizace se osvědčila takže delší plánování je potřebné aby se to povedlo.

Jinak ARAGON: super dráha, náročné zatáčky ať už utažené, otevřené, výškový profil ( nic pro SSP) grip super a asfalt hladký prostě TOP!

Nakrouženo 567km
Cena paliva v Aragonu 1,6€ per litro Noventa y cinco gasolina
A cenově den v Aragonu byl levnější než den v Brně v předprodeji, to pro upřesnění.
Parta s Otou, Radkem a Pavlem a týmovým vypíčencem na litru se povedla!

Teď bude chvíli pauza a jiné kratochvíle života.

Díky za počtení a zase někdy příště!

HRUŠTIČKA #13 CEO KOPYTA RC
VAMOS!
I LOVE HER6!

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jindřej (472) napsal 21.03.2023 v 22:03+1

Krása, nádhera. Mělo to vše, jako vždy

Kubik19 (777) napsal 20.03.2023 v 07:53+1

úžasné, skvělé, nádherné, závidím vám.... jste svině a mám vás rád.. posílám mír a těším se až pojezdíme

Wodewer (2) napsal 18.03.2023 v 14:43+2

Top
Jen inzerát na Db killer nevidím

3 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 20.03.2023 v 13:17

až přijede z ESP ale nebojte inzerát bude


doucha (183) napsal 17.03.2023 v 17:30

Pěkně jsi to napsal , měli jste s náma jet ještě do tý Valencie, třeba bych pak i něco zajel

2 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 20.03.2023 v 13:17

no Cartagena by se mě líbila


Kitty (8) napsal 17.03.2023 v 11:29+1

Hezké počtení a gratuluju k pěkným časům

1 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 17.03.2023 v 11:47

dík


Ozzy_ (1136) napsal 17.03.2023 v 07:48

Dobre si tam kluky na dukatkach vydrazdil aby se trosku snazili


Nejnovější záznamy v deníku
  • Jerez de la Frontera Circuit Angel Nieto & Circuito Ca

    JEREZ 2024 „ řeklo se bez bab“ aneb co se přihodilo ve Španělském království! Tak sezona 2023 skončila zářijovým eventem v Misanu kde to bylo epické a romantické včetně loket fotky od fotografa. No a co dál?! Jerez

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.01.2024
    Uskutečněno: 29.01.2024
    Komentářů: 14x
  • RIDE ON COLOURS!

    RIDE ON COLOURS! MISANO CIRCUIT MARCO SIMONCELLI #58 Misano! Uprostřed sezony na okruzích, kdy se tu poflakujeme po ČR tak Pankáč jako správný kumpán zasel myšlenku na zářijový víkend do Misána. No myšlenku a dvě pro

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.09.2023
    Uskutečněno: 27.09.2023
    Tachometr: 26666km
    Komentářů: 4x
  • KOPYTA RC BRNO 2023 final event B4L!

    Tak se pojedeme podívat do Brna, kde se uprostřed srpna koná finálový event B4L sezony v rámci Endurance sezony a i sprintů. Event se konal 16-17/8 2023 kde kluci s B4L pojaly jako Malou cenu Brna. Konkurence a zvlášť

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.08.2023
    Uskutečněno: 24.08.2023
    Komentářů: 5x


TOPlist