renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024
Zobrazeno 1 970x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 27.09.2023, Uskutečněno: 27.09.2023, Stav tachometru: 26666 km, Zhlédnuto: 111x, Firma: ACTIONBIKE


RIDE ON COLOURS! MISANO CIRCUIT MARCO SIMONCELLI #58

Misano! Uprostřed sezony na okruzích, kdy se tu poflakujeme po ČR tak Pankáč jako správný kumpán zasel myšlenku na zářijový víkend do Misána. No myšlenku a dvě promile pod kůží, jak si to mlhavě pamatuji jsme při WSBK udržely při životě.
No a pojedeme, když se ok vrátíme z Brna kde jsme si převzaly trofej pro vítěze B4L Endurance SSP.

No to bylo Brno, jelikož jsem druhý den v závodě protnul v celku cílovou pásku tak akce MISANO 2023 come on!
Event zaplacen díky za organizaci Katce (od Parmiče)

Cenovka 760€ 4 dny a kurz nákupu byl 24,8 CZK/€ pro srovnání Misano od roku 2018 zlevnilo! Pro ilustraci v roce 2015 byl nový povrch a do této doby povrch znovu nový a chystá se další výměna. Ukázka, když se chce jde to!
Sestava Ozzy, Veverka a Pankáč tohle už litrové trio a já se šestkou je sestava. Plán akce spojit se do české vesničky v paddocku je zajímavý s tím, že zakempujeme vedle Chuďase a Přibylovic rodiny.

Sestava v boxu Richard z Brabaxu a B4L CEO atd.
No a začíná emocionální humus. Jak povezu bike: Pankáč veze biky dva a s vozíkem atd to už je ekonomicky nic moc. Italské mýto je hnus a cena naftičky taky v souhrnu +10kč proti CZ.

R6 nakonec pojede s Richardem v dodávce kde budou celkem 4 moto, takže ideální stav a co já¨?
No Misano je vedle Rimini a stačí chvilka na těch internetech Praha – Rimini 550czk s Ryanair takže přihodím kufr a za 10káčé sedačku plus zpáteční a celkem 3495,- Kč kdyby to bylo bez zavazadla tak 2400 …. no krása.
Odlet 20/09/2023 06:10 z Prahy a zpět odlet v neděli 24/09/2023 19:55 ideální slot na racing.
Takže jsem na týmové skupině pro tento event označen za velkovévodu, co letí!
A první den po příletu je v plánu se flákání na pláži, espresso, vino bianco …. Prostě trochu pre event Relax.
Celý event začal 14/09/2023 kdy jsem Richardovi složil vedle motorky celý svůj racing bordel. Druhý den mě volá ty vole to se nevejde, ale vejde! Vešlo se!

Takže motorka už od 16/09/2023 byla v Misanu a nasávala místní vzduch. Ideální čas eventu po MotoGP a MotoGP testu! Incredibile!
Předpověď počasí na event bude jeden den mokro jinak v pohodě. No tu předpověď dělá random chatbot a podle toho to vypadal ale o tom později.

20/09/2023 ráno budík po 03:00 ráno ano tady se milovník cest dodávkou Ozzy projevil jako nepřející, prej to není komfortní no ale 03:35 nasedám do Kamzíka a jedu směr letisko
04:40 parkuju a 04:50 sem na T2 jde to velmi hladce.
Klasika letiště, dávám si jedno startovní snídaňové chmelové smoothie z Plzně!
06:10 se B737-800 vznese a já letmo zkontroluji z okénka Malé přílepy odkud vyráží Ozzy směr Beroun kde je sraz výpravy Ford Tranzit 07:00 plus mínus. Les pana Ozzáka zkontrolovat nemohu, neboť je pod letadlem tak příště příšeráku.
Cestovní rychlost Ozzyho, který moc nečekal na zbytek je 99 km/h což Katka protestuje a jak napsala kontinuálním rejpáním – no já taky. Výhra 115km/h občas 120 km/h
U B737 je to cca 400 uzlů.

7:30 sem v Rimini a vydávám se na procházku směr pláž kde se dožaduji otevření baru na první ranní drink. Procházka na okruh cca 10,5km takže ve stylu.
Chuďas je na místě tak co vyrazit na oběd … no Chuďase postihla rýmička takže letí na hotelu a je na hraně to otočit domů. Tvl! No slušný začátek. Pokračuju v korzování po Rimini, Riccione pohoda klídek.

Zavolám Jirkovi Přibylovi, jestli je vytáhnu na oběd a tak následně jdeme na oběd. Předtím ještě drink a povídání v kempu kde přichází druhá nepříjemnost dne Aleš Khol s manželkou jednou domů kvůli zdravotním potížím! Ouuu tak Alešovi odlehčím auto o 40l sud benzinu (plný sud)

Cena paliva na místě v Rimini 1,93 nafta a 1,97 benzin v eurech

No další info přichází z trasy od Pankáče – Brenner a motor ztrácí výkon (13:07)
Teplota leze nahoru a už to přestává jet 13:45
14:10 zastavujeme
14:38 jedem 60 km/h a teplota drží
15:05 sjeli jsme a hledáme servis
15:42 telefonicky jako jediný němčinář široko daleko překládám mechanikoj co a jak
16:46 proklemoval větráky na chladiči ať to pořád chladí a uvidí se, nic jiného nezjistil, takže teď přichází Jirka Přibyl a jeho popis jak se jim minule vysypala převodovka na obytce v Misanu.

Máme tady servis a bylo to o půlku levnější, než v ČR protože Fiaty tady umí všichni. No, a to kvůli vozí už i svoje náhradní turbo atd! Takový příběh!
A podezření na turbo u Pankáče je tu stále. Turbo, těsnění pod hlavou apod …. uvidíme co to bude. Turbo potvrzeno 17:28.
Jedou spolu s Veverkou speed 120 max když to dá …. Ale nechce se tomu.

19:30 ve frontě u dromu předtím sem dal moře
Tranzit bez turba předjel Ferrari 18:30 …. No to je event!
Já se po attacku na místo v paddocku nasáčkuju do stanu k Chuďasovi, který odevzdal Honzovi Přibylovi báwo X7 takže můžeme machrovat na promenádě. Fake taxi BMW
Takže já jsem za chvíli ready včetně motorové zkoušky! Příkladný počin pana CEO!
Ozzy přijede chvíli po osmé asi tak a postaví dva stany, krásný nový! Skoro nový ale v topu(zatím). Nejdřív teda hledá jiný plácek a vymýšlí si to či ono ale nakonec zakempuje na původním místě. Je trochu nervní, protože poprchává vůbec byl takový neklidný.

23:16 příjezd Veverky a Pankáče -> vítězství!
Vykydání zázemí, psí bouda na spánek ready tak to se mě bude líbit! Už bych chtěl jít spát nachodil jsem dost km v rámci přípravy a zítra chci osobáček!
Na dobrou noc dáme kalíšek lahodné scotch whisky! Deluxe!
V rámci krátkého večerního programu se urodí pár památných zvolání
# v litrech, že nemáme šanci? něco o B4L endurance, že KOPYTA RC v SBK budou od počtu ( to kurwa ani omylem nebudou)
# mě neříkej, že tu není vypínač na osvětlení paddocku a dráhy (moc mě svítilo do očička)
# já se občerstvuju celou cestu (Veverka odpověděl na hlášku, že by někdo dal svačinu, protože Veverka nasával celou cestu domácí řízky!
# já sem myslel, že to je lvíček …… asi téma plyšový hračky
SPÁNEK!

21/09/2023 FREE PRACTICE DAY
Nad ránem jdu zkontrolovat, jestli funguje pisoár a je příjemné počasí. To bude ideální racing.
Tahle pohoda trvá do 04:01 kdy se otevře obloha a někdo začne dodávku kropit. Intenzivní přeháňka na tři části. Před mytí, mytí a oplach. Můžu spát dál tohle je full wet. Vylezu před osmou a zapnu nahříváky a obratem zpět do pelechu.
Tohle uschne jen to bude trvat, mokré pryže mám připraveny. Zahájím ráno v kavárně teda jak vznešeně místnímu bistru říkám. Uno espresso e un croasánt per favore…. Za 3,3€ sem to dostal.

Och! Uvnitř croissantu je puding …. Smajlík obzerstvi
Postupně to usychá ale velmi „piano“
Pomalu se chystáme oskar hřeje, dopoledne vyrazilo na dráhu trio odvážlivců a za chvíli pit in.
Na sušení dráhy tam v paddocku byl sraz eM Baworáků samá M2CS, M4 competition atd…. zajímavost sraz klubu zadního blinkru.
12:20 skupina A2 Já, Ozzy, Pankáč, Veverka je v B

Slick allowed! Come on! Po 5ti letech sem zde. Tajfuna má něco najeto, já taky v mezičase. Nebudu tady pitvat láska sex a něžnosti ale sem tu kvůli žrádlu a motorkám.

Jedeme první kolo Jirka Přibyl vyráží přede mnou a jedeme v klidu první kolo. Už před Curvone dojedeme borce na RSV4 a Jirka ho vyřeší v dalším vinglu a já sem dále takže si ho připravím. Tempo opravdu pomalé a co se nestane! V tomhle nájezdovém kole borec před odbočením do zatáčky Carro vezme za přední brzdu panicky a plesk! Tvl von sem rozplácnul přímo přede mnou! Ho obkroužím a jedu dál. Carro corner plyn a RED FLAG!
No tvl …. Takže pit in, Jirka ten stihl ještě projet do dalšího kola.

Na pitline čekáme a z celé rundy máme celkem 3 měřená kola. Best lap těsně pod 2 minuty, tudíž kousek za plesnivým osobákem.
Dráha je famozní a náročná. Oběd v restauraci Santa Monica za 13,5€

14:26 píše ROUMEN> zákaz padání je v platnosti
Jdeme do druhé rundy, kde zkouším trochu jet normálně a dobře řadit. No zajímavé to bylo a vylepšuju si čas a mám plnohodnotný osobák! No konečně sem z databáze smazal Mišpuli Šmatovou, která byla přede mnou několik let.
Uff začíná to vypadat dobře, zadní K1 z Brna tam funguje ale jen díky ostrému slunci, které to roztopilo.
Druhá odpolední runda a stabilizuju časy pod 1:55 a cinkne tam 1:53 sem spokojen a poslední rundu dojíždím gumu.
Trénink Curvaone na šest plnej to chce mít mentální setup na vypatlance.
A2 docela široký rozsah lidí a časů. Občas mě někdo přemete a občas já se o někoho přerazím.
Porušení zákazu padání číslo 2 – Ozzy v Curva del Rio hodil prdeláče něco jako pitlandí crash. Hold trochu mu jeho tamagoči neřadilo a když jo tak ve špatný čas a místě

15:25 ACE: CEO porušil zákaz padání jebnul sem s tím o zem ve stanu …. škody na technice nula na EGU MAXIMÁLNÍ, díky klukům ihned bike je zpět a ani sem Chuďasovi neodřel vozík.
Konec jízd dnes, jde se dát pivo a odjezd na večeři. Teda odjezd směr Catollica, kde se neparkuje v centru u pláže nejlépe zvlášť když máme vyzvednou Katku, Aničku a Barboru někde u fontány a Katka: tady sem našla restauraci a Ozzy: našla si i parkování … ne proč….. tak my jedeme kroužit a urvat parking.

Hláška: ta dráha je tak hlaďoučká a když jedeš to je, jak když hladíš klitoris // já bych hladil až bych brečel ….

To se po chvíli daří a máme to tak 300m procházku do restaurace. Tam nastane u vchodu menší debata, jelikož Ozzakoj se ta restaurace nelibi …..asi podle nazvu Cocktail Cucina ….. mě to je fuk mám hlad a jdeme dovnitř.


Obžerství! Co Vám budu vypisovat. Drink sladké hnusne limočééélo piju ze žárovek….

Následuje nákupní vložka v LIDLU #CEO S DVOJKOU NA ŽÍLE BY NEMĚL NAKUPOVAT a hrát si s motorovou pilou na prodejně.

O víkendu se současně jede WSBK V Aragonu kde máme týmové bodové ambice v SSP #50 VOSTY! Vosty před naším odjezdem dostal týmovou výstroj, takže KOPYTA jsou světová!
VAMOS VOSTY!

Pokračuje rozprava ve stanu.
22:18 Chuďas: já si jdu dopit paralen (sem rád, že Chuďas zůstal a porazil virózu)
To byl první den, který ač sem se snažil tak skončil degradací do B …. a naopak do A2 šel Veverka…. Dál to komentovat nebudu sem lemra.
Před půlnocí se jde chrápat

22/09/2023 RACE DAY #1
Kvalifikace od rána, odpoledne poslední kvalda a jeden 15min WUP potom závod 7 kol s letmým startem protože Itálie.
No začínáme ráno 09:40 oskar topí a je suprový den. Ráno hned okusuju osobáček a je zajímavé, že v Béčku opět potkávám stejný piloty jako den předtím v A2. No jako souboje se opakují neustále, litraři to neunášejí protože si s nimi vytřu, ale přijde delší rovina a na motor jasně! Brzdy zpět a ukazuju mým dvou oblíbencům Hrušku na (_I_). Zvlášť ten s V4 Panižále to ve třetím kole potom co mě pojede na motor tak pak se otočí a ukáže ať jedu před něj, zlomil sem ho.

11:31 Skupina B je válka!
Zadní guma vydrží dopoledne, v druhé rundě red flag. Opět crash před mým předním kolem. Borec na brzdy přeletí do Curva Quercia a na modrém barevném asfaltu vezme za brzdu a mrd na zem!
Stane se, po restartu na mě vyjde ideální slot bez nikoho a sekám 1:52 vysokých a to je příslib do závodu a útok na 50 a pod 50( snové přání)
Pro ilustraci 160 SBK a 35 SSP v pořadí, jak Ozzy komentuje Helmuti nic jiného než litra neuznávají! O to víc když je nahání rozzuřená šestka!
Trénuju předjíždění což se hodí! Navíc předjetí roku, Curvone a jedu za BMW to vyměkne a zpomalí na vnitřek, zarazím tam plnej plena povoluje ale báwo ometu venkem na výjezdu po obrubníku! Incredibili mama mia ….. čas stojí za nic ale tenhle pocit šimrá na vajcách!

Tak jde se na závod! Bude boj před sebou mám Ondru Plesla a koho mám za sebou ?! Jednu MV Agustu F800R a GSXR600 s Richardem Krvičem Bazalou! To bude fight!

Tak hlavní závod SBK Chuďas – DNS šetří to na další dny, ladí V4R a zadní tlumič – jeho výšku díky Schraubmeister PARMA MICHAL hat richtig Vorrichtung!
A teď to přijde! Attenzione attenzione raggazi! Il pilota ? in pole posizione numero seicentoventisei MARTIN LIPINSKY! Il pilota ? in quarta posizione il piloto centocinquantanove
ŠTĚTINA PETR!

Piloto scoiattolo ( Veverka) position ventisette!

Tak to je závod SBK #2 kde bude kalit ocel!

Jedu na koloběžce zaujmout pozici na tribuně, dám dle plánu tři kola a až bude first call for SSP zmizím …. Nebo taky prima camata de la supersport!

Tak na tribuně se sejdeme s Petrem Kokojanem a sázíme se jaký Ozzy bude mít náskok po LAP1 natáčím pár videí a Ozzy kostí P1, Pankáč jede P7 ale bojuje. Vevrka se prokousal pořadím a slušně pushuje!

Musím se vzdálit je first call SSP. Takže jak to dopadlo Ozzy #2 ten dostane na fóru MCZ bídu, jak na to nemá atd. Prohra o 2,3s

Pankáč dojede na #7

Veverka v cíli #18 všichni mají osobáky!

Tajfuna má útočnou SC2 vzadu, předek SC2 nalito 8l paliva na 7 kol závodu? plus něco co zbylo v nádrži.

Second call, Camata numero due ….. beru helmu jsem ready!

Third and final call …. Ultima camata de la Supersport.

Jdeme na věc, na poleposition stojí Honza Přibyl! Já před sebou 2x R6 a 1x Krämer GP a za sebou již zmíněnou dvojici.

Vyjíždíme do WUP kola a je to v (_I_) Patric s R6 nechává díru na Curvone a tím pádem vize táhnutí rychlejšíma co jedou pod 50 se vzdaluje.

Tak nic remcám do přilby a na cílovku vyjíždíme jak banda wocasů….. dost vlažně. Tohle mě vytáčí a tak se snažím držet borců před sebou. No mají to najeté a ten s tím Krämerem mizí v dál i když jsem mu to tam poslal v Rio tak hned mě to vrátil.

Výjezd z Curva Tramonto do Curvone a síla MV Agusty se ukazuje no jedem spolu v závěsu a nálet na cílovku jedeme za sebou a co se nestane hned před brzdama se vedle mě objeví červená kapota GSXR a Richard! Tohle ne! Emoce stříkají ale Richarda ukázkově defenzivně ubráním!

Další kolo a MV Agusta se ukazuje kde má slabší místa a kde mě ujíždí ta kurva s 800ccm motorem má výjezdy jako brutální já jen držím plyn a čekám.

Je to čistě náš souboj, jelikož zbytek je v dálce.

Máme za sebou tři kola a jelikož nepočítám tak tahám co to jde ale MV stále před sebou. Červená kombinéza s nápisem TOM tak pojď Tomášku já s tebou vymetu. Nálet na cíl mě to nevyjde ale MV jede dost vnitřkem a horší výjezd takže se docvaknu a ve čtvrtém kole do dám mezi T1 a T2 Ozzy to okomentoval , že sem tam hodil takovou placku co svět neviděl. No dobře já tam příště dám loket slibuju.

Tak z lovce se stala kořist. No netrvalo to dlouho slovy dvě zatáčky a já do zatáčky Rio zatočím špatně a jedu za obrubníkem po barevném asfaltu…. Tomášek ten starej vypelichaný italský kohout a mě to vrátil a hned se opakuje souboj do Quercie sice na brzdy vyhraju ale on na výjezdu si to povodí! Takže opět jedeme za sebou a následně na časech bylo vidět jak nás souboje brzdily jelikož 4 kola jedem v rozmezí 4 desetin 1:52,xx což byl osobák každé kolo( zpětně z lap chart). Není čas koukat na laptime ale soustředím se dál. LAP 5 a vypelichaný kohout tuhne! Ha je to tady! Netrvalo to dlouho a a v Carro jsem nalepený na jeho kolo! Nemám skill to poslat do T15 tam kde titul pohřbil před pár lety Pecco, v roce 2015 tam to rozstipl Jorge Lorenzo….. ale povede se výjezd a tady to půjde. Cílový vingl tak ho s elegancí objedu sklopím a tahám. Ted ho musím udržet za sebou! Co ž se daří a celé kolo ho neregistruju. Vše se povede nálet na cíl a hle prapor! Jop slušnej race!
Laptime blikne na 1:51,0. No to by šlo. Tím, že jedu na telefon značka socialus racing equipment tak dnes přeměřuje.

Ve stanu už mám delegaci a gratulace k fightu i osobáčku. Tím osobákem jsem trochu nasadil level hard pro Veverku, jelikož mm lepší čas?

1:50,914 best lap no cíl je jasný v dalším závodě nebo dnu se zlepšit o 0,915s a pak jen kafíčko!

Honza Přibyl bere bronz s 1:45,9 ? hezký!

Obecná spokojenost a než jdu zaplácat klukům dám sprchu a základ večeře společně s Ondrou Pleslem jednoho Jacka!

Tento základ byl doplněn chmelovým iontovým nápojem z Beskyd!

Následuji grilování a povídání.
Díky taky supportu na dálku!

Večerní etiketa se velmi slušně rozjela a dost mě načla návštěva boxu 27 kde tekl proudem do sklenic snad i benzín.

Cestou do pelechu jsem ještě navštívil seanci u Ondry Plesla a Petra Kokojana ?

No tam mě to zmohlo a po chvíli jsem šel spát. Začalo totiž poprchávat, takže ideální čas se odvalit do boudy.

Poslední co si pamatuju #čmuchen moje hachsen tak to ani nevim kdo pronesl…..

Zdechnul sem asi v 21:30 v otevřené dodávce. Slušnej výkon.

Ráno se proberu je mě cajk, lehký error v paměti mám ale nic co by naznačovalo co se stalo.

Protože se hledá židle pana Veverky! Já svoji mám sem v klidu. No zápletku vyřeší Ondra Plesl, který přinesl židli!

Nejdřív teorie jak jsem usnul u Pleslů na židli se následně zdrcla do toho: přišel si i s židlí, posadil se pronesl tři moudra a usnul. Po chvíli jsi se probral a šel spát.
Hezký rychlý! To v boxu 27 je trochu větší únava! No ještě, že brzy chodím spát!

Sobotní program ovlivnil ranní déšť a tak se řeší úpravy na GSXR, Ozzak, že tam dá Öhlins a bude mít bike jako Guintoli načež se mu dostane odpovědi máš takové embryo guintoliho.

Pohodové dopoledne v klidu Relax, uno kapůče e un kroasánt … v kavárně funguje výměnou za 3,5€

Odpoledne kvalifikace , WUP a závod na 8 kol pak je plán na deluxe večeři v La Stazione MISANO! Taková nádražka jinak! Jinak k mému smutku nemám před sebou na startu GENKU což je pilot s R6 a R1 kterého jsem naháněl v zimě po Španělsku takovej Wolfgang Butz #2 ….

Odpoledne se rozjedeme a na roštu jsem opět na P19, soupeři okolo stejní. SBK2 Ozzy je na #5 a Pankáč #9 a Veverka #35

Chuďas z WUP přijede a probíhá kurwowání a silná sebereflexe neboť lehce odložil svoji V4R za cílem. Chvilka spolupráce a než by řekl espresso má vyměněnou stupačku a zabroušenou páčku a R2R!

Pozice na roštu #12

Jdu se dívat na SBK2 race opět na tribuně E a jde se na věc. Fandím Ozzymu a Pankáčoj ? v čelní skupině. Ozzy se prokousal na podium a hned za zády má Pankáče! Ultimativní výkon!

Takhle to jde tři kola a ve čtvrtém Ozzy za Curvone velmi zpomaluje a zmizí mě v mrtvém úhlu v Carro ovšem rychle se mu přiblížila smečka za ním! Čekám natáčím a Ozzy nikde?! Néééé tohle ne, přejede Pankáč a red flag! Néééé wtf?! Ozzy se objeví a jede jako mrtvolka.

Jdu do stanu. Záhy se dozvíme co se dělo. Ozzy táhne řetěz za sebou teda spíš po kyvce. Uvolněná matice na levém napínáku způsobila vyosení kola, povolení řetězu a strašlivý bordel. No a Ozzy než zjsitil co se děje tak ho další iniciativní borec smahnul zezadu.

Zero z Hamamatsu si připisuje první sestřel!

Výsledek: Ozzy #3 1:47,2 #3 Pankáč 1:47,5 Veverka # 17 1:49,7 grázl to se budu muset snažit

Ultima camata supersport!

Jdeme na věc! Sestava na pitline stejná a jdeme na WUP lap! Dopadlo to jako včera jen s tím rozdílem, že visím na Krämer biku a před ním jede R6 Patric na kombi! Černo, žluto bílá kombi …ha s tebou už sem racingoval v Brně.

Start cílovka and fight has begun! První runda hned v Rio útočím na Krämer bike jelikož byl delší a já se tam proplížil. Ovšem výjezd na rovinu a je hned zpět a já jsem na jeho podsedlaku!

Curvone tam jsme na stejno ale pravá před Carro tam jsem silnější a do Carro nemám ještě srdce.

Nálet na cíl a jedem v trojici za sebou. Následuje T1-2 a tam to do Rio zkusím znovu! Nezkusím! Krämer letí na předeček v táhlé rovině docela rychlý vingl! Wtf! Další crash. No nevadí oklepu se, jedu dál a cíl #1 a jediný je Patric. Hned mu to v dalším kole pošlu do Quercie ale obratem mě to vrátí.
Nedám se a v dalším kole to zkusím do Rio ale už putuju ven na obrubník a vnitřkem mě to vrátí.

Jedu za ním dost blízko ale silný soupeř si to hlídá. Jeho akrap řve můj akrap řve tohle je fajn souboj!

Tři kola do konce a tohle je kolo kdy cítím a vidím podle mezičasu, že to pod 50 půjde. Proletím Tramonto za Patrickem směr Curvone, vezu se ve sliptreamu jo tohle jo!

Směr Carro brzdy podřazení a krátká rovinka ke Carro ….. plyn a tvl error zůstala mě tam 4ka místo trojky a jak sem zatočil plynem se to rozjelo víc než sem čekal a brzdy panické koukám do zdi v Carro …..promrdal sem to otočka za obrubníky a gasuju. Nikdo za mnou a na cílovce 1:52,9 sem ale kokot …..

No Patric cuknul a já jedu sám koukajíc na něj. Trochu ho sjedu v posledním kole ale už jsem cítim po tom výletu v Carro, že předek má docela dost. Nadávám si, že sem nepřezul předek ale hold příště. Poslední kolo zkusím co to dá a v cíli 1:50,554 ….. no hold dnes to nevyšlo.

Ale v cíli jsme v celku, mávneme si s Patrickem a pit in. Uvítací výbor sice mám ale nejsem spokojen. Mělo to být lepší zvlášť když sem slíbil Chuďasoj, že to pod 50 dám…..

V cíli celkově P16

Honza bere stříbro o 0,4s mu uniklo zlato. No a mě v cíli chybělo na Patricka 0,41s

Plán sobotního večera – úklid před bouřkou, na noc jsme v klidu zatím podle předpovědi zakape nad ránem jako již několikrát pak to uschne a v neděli zkusíme time attack na 49,9

Na trackwalk nejdu protože po tmě se mě nechce a jít s litrařema fakt ne tak radši přezuju gumu o servisuju bike a následně se přestěhuju ke klukům jelikož sestava Přibyl family a Chuďas to balí.

Chuďas se dostal kousek za osobáček a ze závodu si odnesl bramboru s tím, že v závodě byl na cílovce dobře poznatelný pořád po zádech!

Takže čekám až přijdou litraři z trackwalku. Tady doplním, že Pankáč rychle nasává litrové hlášky a chování!

Jedeme na večeři do nejlepší nádražky pod sluncem La Stazione, fronta před restauraci a nával. No asi bez rezervace smolík ale zkusíme to. Výhoda 6 lidí a máme zatím stůl na zahrádce! Po chvíli kdy Katka remcá, že se jí to nelíbí a že čekáme ….. já sem v klidu já se dočkám tady to bude cajk!

Za chvíli máme i ubrus a přehoz na stole – španělský chlapec ho tam instaloval. Následuje objednávání a potom to začne!

Okolo restaurace pro hučí vlak. Teda zahrádka kdy k plotu kolejí máme tak max 15m je stylová!

Už chápu La Stazione. Pankáč s Bárou si objednávají pizzu, Ozzy pizzu jeho dítě co musí spát u veverky aby nespalo v mokru taky pizzu, Katka něco s mořskou potvorou. Já? Předkrm a následně steak!



Sice hospoda narvaná ale personál lítá dost!

Občas drobná chybka. Mám předkrm Ozzy hyena se přiživuje, já kombinuji sýr a lok vína od pankáče deluxe kombinace!

Pak chvíli čekám ostatní už najedený, a tak se připomenu armandoj o můj steak, ten chytne sprint do kuchyně a přináší steak. Podezřívám ho z toho, že to vzal z pánve rovnou!

Jsme zcela spokojen a nacpán k prasknutí. Zbytek pokračuje v dezertech!

Prasečina!

Co je hezké, je na 200 lidí 2 toalety! Místní štiky, že jich tam bylo chodí na dámské po dvou!

Výhoda čekání v restauraci je gauč ve foyer wecka. Na nádražku luxus! Vždy si vzpomenu na WC nádražní restaurace Libuň tvl …..

Zaplatíme a jedem do víru vášně paddocku!

Shodou náhod nás ten večer nasaje box číslo 27!

Vyhrávají se lidové songy, takže si hezky zabékáme!

V rámce tohoto bujarého veselí se ukazuje, jak má kdo pod čepicí.

Na Pankáče padá hláška tvoje máma je Štětináč!

# tancuj tancuj vykrůcaj #27 boxo de la discoteca

V půl jedné se zazpívá hymna a jde se spát!

Nejde!

#už se našla Bára
#team #1 si hunting the beer

Pak se dotáhneme do dodávky a Honza Přibyl otevře dveře a pronese: vy jste zvířata!

Dobrou ….

Krutá rána opilcova…. no ty kráso to bylo něco jak večerní párty tak ranní bouře!
V šest ráno začne chcát….. chcát foukat vítr stany drží!

V sedm ráno je dílo zkázy dokonáno! Pankáče stan se zbortil! Zlomené nohy a opřelo se to do motorek.
#GSXR v kleci

Ozzáka stan je též KO ….. zjišťujeme další škody. V dodávce je trochu mokro, hold už moc netěsní.

Jelikož jsme ještě ve fázi „ je veselo“ tak rozebíráme věci!

Social racing homeless bikers!

Stanů v Misanu co tam dokončí život je nejvíc co sem kde viděl!

No vykydám věci a v zavřené plastové bedně mám akvárium!

Svíčky NGK jsou ulitý v akváriu….. tvl jako je to velmi veselé protože se takhle poklidí dost bordelu.


Ozzy zkoumá stan ale je jako hyena upozorněn na zdroj dílů uprostřed paddocku kde je jeho stan na transformera tak jde kuchat cizí stan!

Z konstrukce od pankáče děláme design sušák na prádlo model Misano Adriatico 2023 a věšíme tam kombinézy a hadry.

Co není mokré je vlhké ale optimismus tu je, proč? Protože odpoledne bude sluníčko a zajezdíme si. Stejně mám odlet až večer takže tu zůstávám.

Udělám generální úklid ve věcech a škoda u mě? Asi vytopená nabíječka acumate 6/12V až vyschne uvidíme jestli přežila

Přibylovi odjíždí, pak dopoledne odjede Chuďas a následně Pankáč!

Budeme držet palce ať to auto vydrží.

My se poflakujeme na homeless racingu paddock plácku. Koukáme na MGP a zároveň na Aragon WSBK.

Poloprázdný paddock slibuje odpolední slibnou jízdu, proto se regroupuju do A2 a zkusíme time attack.

Oběd v restauraci při sledování MGP, Baggania crash a to je hlášek! Na MGP v restauraci kouká i kuchař takže kdo si nevzal jídlo před nic nedostane

Mě je blbě asi přicházím k sobě, takový návaly ty kráso…..

Odpolední racing se blíží a 14:20 to bude ok. Slick allowed!

Jdeme na věc a jede se tak akorát. Nechápu, jak to týmová jednička dělá protože mám návaly a výsledek stabilních 52 a 4 kola mám v 4 desetinách to je fajn?

No a čekám na druhou rundu balím věci bilancuji. Možná se pokusím o 49 v jednom kole a budu se vozit for fun.

No v druhé rundě se povede 50 vysokých ale nemám už morální sílu jet. Svezu se za Parmičkou a pak mě napadne myšlenka roku. Tak loket!

No takže se o to začnu pokoušet! No nevypadá to zle cítím jak se blížím, vychytané vingly to půjde. Teď do Quercie! Krásně se vyvěsím tlačím to tam a místo lokte save roku….. já Hruška pitomá z toho málem spadnul. Takže zázračně se loktem opřu o nohu a nohou o asfalt a PIT IN.

Varování přišlo a nechci to rozbít tuhle sezonu. Takže ukončuju event, odstavuju motorku v boxu 27 kde Richard nakládá. Vezmu transpondér a dobalím věci, dostanu OP po vrácení transpondéru. Dám si pivo a opaluju se.
Veverka s Ozzákem si dají ještě jednu open pitline a potom balí.

Přijedou místní ničitelé umění a zkonfiskují věšák kombinéz ve prospěch kovošrot Corleone a spol...

Pokec s Bóžou a Jochenem. Pomůžu Veverkovi naložit, on mě vyloží následně na letisku Rimini a jede dom. Já počkám na přípoj překonám GATE 11 kde mě ta čarodejnice povídá: I dont see your name! ID! No z registrace tam je samolepka s číslem transpondéru, což je praktické.

Odlepím samlepku a čarodejnice broken! Ja ty krávo vím, že mám vobčanku broken….. protože je nakřupnutá ale ty mě pust směr samaljot a arivederci!

Přes její obličej vidím něco o say hello in Italy Vafancullo! Odcházím.

Odlet směr Praha, transfer na parking beru Kamzíka a před 23:00 jsem doma v pelechu vč útoku na mek žrutku protože mě cestou vyhládlo.

Tak takové bylo Misano, doplnění co se kde dělo bude v reportech ostatních. Třeba jak se opravovalo GSXR u Pankáče když mu zhaslo jeho high tech Tamagoči I2M

Tak bez pneu jsem v nákladech za event na 34 500,- Kč bez pneu což je v průměru na den 8 600 na den. To je skoro standardní cena všude.

Dráha jak bylo řečeno při MOTO GP is grippy! Krásnej kus asfaltu včetně okolí!

CEO KOPYTA RC #13Hruštička

I LOVE HER6

Italsky Kopyto? Zocolo! E allora! No a co!

See ya in 2024 season ……. January 2024 Jerez de la Frontera !

VAMOS!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kubik19 (780) napsal 03.10.2023 v 09:54

jako vždy boží rapport :) jen mi tak připadá, že KOPYTA začínají být SBK tým :D

2 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 03.10.2023 v 12:53

no do WSBK máme daleko ale v WSS sbíráme body pravidelně :)


Ozzy_ (1136) napsal 27.09.2023 v 13:11

Pecka výlet, i přes ty vodní smrště. Jerez bude, a ideálně ještě teď pannonka


Nejnovější záznamy v deníku
  • Jerez de la Frontera Circuit Angel Nieto & Circuito Ca

    JEREZ 2024 „ řeklo se bez bab“ aneb co se přihodilo ve Španělském království! Tak sezona 2023 skončila zářijovým eventem v Misanu kde to bylo epické a romantické včetně loket fotky od fotografa. No a co dál?! Jerez

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.01.2024
    Uskutečněno: 29.01.2024
    Komentářů: 14x
  • KOPYTA RC BRNO 2023 final event B4L!

    Tak se pojedeme podívat do Brna, kde se uprostřed srpna koná finálový event B4L sezony v rámci Endurance sezony a i sprintů. Event se konal 16-17/8 2023 kde kluci s B4L pojaly jako Malou cenu Brna. Konkurence a zvlášť

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.08.2023
    Uskutečněno: 24.08.2023
    Komentářů: 5x
  • KOPYTA RC & MOST - preWSBK event

    Chvíli před mistrovstvím světa silničních motocyklů v Mostě se náš mediálně známý tým se jménem KOPYTA RC vydal na třetí event agentury Bikes4Life do Mostu, kde je hlavní cíl posbírat body v 3h vytrvalostním závodě Endur/cestovani/?act=poi&did=856

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 21.07.2023
    Uskutečněno: 21.07.2023
    Tachometr: 25555km
    Komentářů: 11x
    POI: AUTODROM M


TOPlist