PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024
Zobrazeno 1 970x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 21.07.2023, Uskutečněno: 21.07.2023, Stav tachometru: 25555 km, Zhlédnuto: 54x, Firma: bikes4life , Bod zájmu: AUTODROM MOST


Chvíli před mistrovstvím světa silničních motocyklů v Mostě se náš mediálně známý tým se jménem KOPYTA RC vydal na třetí event agentury Bikes4Life do Mostu, kde je hlavní cíl posbírat body v 3h vytrvalostním závodě Endurance. V rámci pořadí sezony Endurance se držíme na hezkém prvním místě v polovině sezony, a to i díky výkonu na Slovakiaringu kde to zacinkalo stříbrně.

Já jsem se od minulého most nesvezl jelikož po vzoru MotoGP a WSBK pilotů řeším arm pump, kdy poslouchám něco o masturbaci jinou rukou…. kéž by toto řešení bylo tak jednoduché.
Takže motocykl připraven, pilot také. Jako trénink na kole jsem přihodil ještě těžbu v lese kde krvím dva dny, jelikož se lýkožrout smrkový činil. Odhadem asi třicet kubíků.
No tak to by bylo, na začátku července si hodím dovolenou v Tatrách, kde lezu po kopcích teda ne sám ale jak to u mě bývá tak do Mostu jedu sám. No tentokrát žádná kapitola z červené knihovny o lásce nebude musí si princezna vybrat, jestli kamaráda nebo vztah a já to all or nothing.
Tak to by byl úvod mimo racing a teď zpátky k ojnicím a motorům jednostopých vozidel.

Event je naplánován na 17 a 18 července, zaplacen mám první den a uvidíme co dál. No dál to je dané oba dny jsou cca 3 týdny před eventem SOLD OUT! Och! Mám radost za kluky z B4L, protože to úsilí co do toho vkládají společně se s širokým okolím včetně rodin je neuvěřitelné!
Pokrok ať už registrace, transpondéry, livestream youtube, zázemí, catering je super!
Pro mě tedy je super poměr cena vs čas na dráze. V rámci Endurance dne je i pro nezávodící fajn 45min open pitline kde teď trochu předběhnu jezdilo asi 8 lidí. Pohoda!
Takže zabaleno je, vyrážím směr Brabaxmoto pro bike, vyjedu na D10 a hned doslova red flag. Trhám smutný rekord 21 km za 46 minut. No to sem mohl jet na kole.
Zapřáhnu vozík, nahodím bike, kanystr a stojany. Vyrážím směr Most. Na pohodu tempo, Mělník Benzina pit stop na krmení pilota a Tajfuny. Jedu směr Most, je hezký nechutný vedro, trochu obavy mám z chladiče uR6, který je za tu dobu dost posekaný a čeká mě v zimě oprava. Teda oprava mám náhradní tak to prohodím a sem Ready2Race.
No smysl akce je potkat se na parkingu, ulovit box, vybalit a hezky si dát večeři s pivem.
Myšlenka, že všichni budeme ve shodný čas na místě, když já a Ozzy tam jsme, Pankáč na cestě je lehce narušena Roumenem v 18:21 sms vyrazime. No trochu chlapci s tříválcema mají jiný life balance.

#zaujal sem místo ve frontě a spatřil jedno báwo! Bijte je ! aneb komentář po příjezdu
Na parkingu povídáme s Veverkou a Ozzákem. Já tenhle event beru jako test co ruce udělají po rehabilitaci a odpočinku.
Jako obvykle nerudnej protivnej vrátnej nás pouští 19:04 na místo činu. Trochu racing na parkingu ale chvíli potom už parkujeme před boxem 13-14, tentokrát je box#13 naším sídlem. Ještě, než začneme vybalovat je znám čas před WSBK, natřené pruhy, pitline atd! Krásný jako amatéři z toho teď těžíme.
Tak ubytováno, bike připraven, transpondér nasazen. Startovní číslo #713 by šlo.
Gril roztopen, už máme v boxu i Pankáče a vesele kecáme. Teda než se začlo kecat byl se na nás podívat Ondra z Mostu co jezdí Thruxtona pro rady co si pořídit. Jako zápisné přinesl lahev rumu! Chválihodná adaptace! No ovšem Ozzyho nenávist k rumu ( stejně jako moje k opičí rokli čili perníkovu čili pardubicím) vedla k tomu, že to vší silou jebnul o zem. Radši vidět školku v opičí rokli hořet než rum na podlaze.
No střepy přinášejí štěstí, nevadí vykydáme a pokračujeme v kulturním programu.

Dle meteo modelu má zapršet, takže vedu dešťový pokec a dost lidí s tím vytáčím. No ale jako fakt má pršet, aspoň vedle Mostu.
Kultura s pive a grilem pokračuje máme debatní kroužek o MotoGP, WSBK a dalších aspektech života. Tím, že nás čeká důležitý závod tak jdeme spát brzy ať jsme ráno fit.
Jsem trochu trapnej chodit neustále pro malé pivo, ale ráno mě díky tomu nebude bolet hlava. Ve výčepu je tentokrát obsluha s vazbou na Kopyta a ESP 2022 event a to umbrellagirl Dana ;)

Pondělí 17/07/2023 05:53 Ozzyho whatsapp > bude se prcat! Přiloženo moje foto transpondéru na rámu jako obvykle u R6. Kde to ovšem měřilo bez problému a Roumen se přidává slovy zase na rámu a vysmátý smajlík! No dobře na tebe dojde taky!
Ještě než bude snídaně už mám transpondér na šavli dle požadavku časomíry!

Ráno je velmi plodné na trochu fekální téma po snídani a to kultura kabinek. Je zajímavé, ač je to téma o hov*nu tak každý přispěje do diskuze.
Ono předběhnout někoho kdo čeká na kabinku je umění #overtaking do kabinky #když se dva perou tak třetí s***
Dojde také k hodnocení WC na světových okruzích a Brno prohraje kvůli toaletnímu papíru směsi extra hard!
Následně pořešíme svět EWC a výhru YART ve SPA. Ovšem v YART je veselo jelikož Marvin obšťastňuje láskou sestru Karla Haniky a Ozzy kontruje já ale nemám setru …… no tak jako YART nebudeme?

08:30 rozprava a tu poslouchám v klidu na křesílku. Počasí ideální je chladněji pod mrakem, ale než jdeme na dráhu v 10:00 vyleze oskar a už to smaží!
10:00 pit out a jdeme na věc
Začínám kroužit první kola a zkouším dolík jezdit na čtyřku, pro pohodlí se to jeví jako dobrý nápad, než tedy mě to ve druhém tréninku Pankáč vysvětlí.
Jedeme pouze 4 kola a následuje red flag. Zakousl sem zadní K2 od metzeleru jelikož už nemám žádný chlívek na rozjetí. Tuhle dvojku ojedu a do závodu uvidím.
Jdeme na druhou rundu a je znát, že rychlá skupina to je. Taky čelo jede kolem 1:42.
Olíznu o dvě desetinky osobáček ale radost mě dělá konzistence času kousek za osobákem. Nevadí ono to tam padne.
Pankáč mě vysvětlil ten dolík na trojku a před polednem piluju pasáže, následně pit in a jde se na oběd.
Výpečky bohužel nejsou což můj fanklub nese velmi nelibě. Vdechnu gulášek s těstovinou a pivo. Po obědě následuje šlofík a jsem R2R.
Máme v rámci závodu změnu a Ozzy kvůli jeho návštěvě jenž dorazí tak chce jet první. No dobrá, moje EGO startéra utrpělo ale co tak aspoň uvidíme jak mu to půjde.
Ozzy #1 Ace#2 Roumen#3 Pankáč #4 takový je plán!
Rošt #10 celkově a v SSP asi pátí. Netuším přesně ale v průběhu závodu se to vyvine. Cíl dojet před týmem Piškoti a Bikesáci (Ríša Krvič Bazala)
Jako pilot #2 jsem ready i na start kdyby náhodou, R6 natankována a připravena k boji!
Pitline open, Ozzy vyráží a vše v cajku. Tady bych měl menší připomínku k agentuře a to, pokud je pitline otevřená na 3 minuty tak není možné ještě 20s po uplynutí času pouštět biky na start. Zdržuje to proceduru a sice bylo teplo ale být chladněji tak gumy stydnou a smrdí to crashem.
Start se blíží, startér na pozici vlajka letí nahoru běh. Podle livestreamu jsou první biky dost těsně u sebe.
No ale hezké vše se povedlo a Ozzy se v prvním kole posune na #9. Před sebou má 4 šestky takže je o co jet ať jsou v jakémkoliv týmu i s litrama. Není čas ptát se kdo je kdo!

Ozzy se dostal do tempa a už je to boj. No ovšem ten netrvá věčně a je tu první safetycar. Race incident v poslední zatáčce. Chvíli trvá ošetřování a pole krouží za SC. Tady pochvala zázemí okruhu reakce aktivace fáze SC, sanita a medical car na místě v super čase!
SC trvá 7 kol á 4min takže půlku stintu Ozzy jede ve vláčku. Na tomto SC první tři týmy vydělaly kolo! Hold rychlíci. Nevadí stane se. To je Endurance.

Je tu restart závodu a jde se na věc, Ozzymu lehce šestky ujedou ovšem bojuje srdnatě a troufale! Seká hezké časy, ale podle nich je provoz na dráze značný. Na startu bylo 45týmů!
Velmi hezký počet, tady si zazávodí každý!
Kolo číslo 14 a postupujeme celkově na #6 ale bitva velká. Hlídáme čas Ozzy už tam je dlouho a čekáme na signál. Bystré oko Nikči na pitwall odhalí, že se Ozzák hlásí o střídání, další kolo je mu cedulí naznačeno, že jako jo.

Jdu na věc! Střídáme a vyjíždím do svého stinu pit out lap, chytám tempo a hned někoho melu a zároveň jsem omlet! Wow tohle bude sranda!
Hned do náletu prvního ostrého kola dávám ve vracáku dva motocykly jeden s SPZ Fireblade a další netuším jedeme dolík a před Matador do kopce mě ten fároš přejede na motor. Ovšem jak mě spálil na motor tak vidí v matadoru válet se bike v kačeru a nepochopitelně to tam pošle taky! No je tu další SC!
Sem třetí za SC kontroluju teplotu motoru a pohoda kroužení a jedu na 91°C voda. Chvíli to jde i na 87°C takže se za SC bavím technickým okénkem chlazení.
Měl sem o to strach ale je to dobré. Fáze SC trvala asi 3 kola a je tu restart. Zpětně podle TV dobré a hned za retardérem lovím dalšího fíroše před sebou a následně sem obložen Starým psem na R1 a další skupinou šestek – jeden z nich je Indi.

Každopádně je to boj o zrno a počet předjetí a nutnost velmi zpomalit je velká takže se tam sem tam šmrdlám pod 1:50 jinak spíš 1:51-53.
Tentokrát ač vlály často modré vlajky se dařilo díky rozpravě držet na uzdě divoké manévry pomalejších jezdců. Dvě krizovky kdy jsem se přerazil o stojící BMW v matadoru kdy jezdec po modré vlajce jel z leva doprava a potom Triumph R1200s kdy v retardéru byl skoro pád pro ztrátu rychlosti.
No zbytek stintu utíkal a tři kola po ceduli K40 ukazuji ruku, trochu sem vytuhnul a nejde mě to dobře a chybí do konce závodu podle času 1h 15min cca.
Pit in střídáme, procedura s páskou je fajn! Roumen pit out. Jsem trochu ze sebe rozmrzelý ale nebylo mě dnes souzeno pushardovat více. Prostě sem trochu vyměknul ke konci stintu spíš mentálně než fyzicky.
Dávám bike na stojany lehce doleju palivo „ kdyby náhodou“ a Ozzy stanovil taktiky do konce závodu. Jsme aktuálně na P4 overall a P2 SSP. WTF? Já to dotáhnul takhle nahoru.

Roumen krouží a během chvíle jsme ne na P4 ale na P7 a klesáme?! No Roumene tady ač máš transpondér na správném místě tak to asi neměří a to jsi mě plísnil ráno něco na rámu!
Reklamace na racedirection a časy se tam objevují. No hold trochu záhada. Ufff
Je do konce necelá 1h a pro mě nastává premiéra na komentátorském stanovišti u Pierra Coppy.
Přesně 44min do konce jsme na P8 a v SSP P5. Trochu chaos ale šestky jsou za sebou tři týmy a čtvrtý dotírá.
Z komentátorského stanoviště vidím jasně střídání týmu KOPYTA RC a hned za ním BIKESÁCI! To bude boj!

Nasazujeme Pankáče jako sprintera a WUNDERWAFFE!

Ha překvapení pro ostatní jste nečekali co?! Střídáme a mám možnost komentovat naše střídání live. No je to záhul, hned za námi vyjíždí Ríša Bazalů a fight is on!
Před námi je DK race ale budou střídat takže to bude zajímavé i pro diváky přenosu jelikož to komentuji s Danem Kičkou z DK Racce!
Ovšem situaci nám utlumí safetycar a tím celý náskok je pryč. Bude to drama jelikož Pankáč má dvě motorky za sebou Richarda.
DK race vystřídá s jsou i stejně v jednom kole. Takový drama ale zpátky na dráhu. Podle LT pilně Pankáč sbírá náskok před Richardem!
Teamový whatsapp => vidíš jak to jedeme takticky! Vidím a jsem rád!
Cíl sezony se blíží ! Jak se blíží konec závodu tak to vypadá nadějně. Podle LT ještě lépe jelikož Richard ztratil dost času.
Následně po závodě se dozvíme proč. Necelých deset minut do konce Richardovi z pitline ukazují na ceduli „ fekální ornament“ a Richard tím, že jede zmíněné h***o to zahodí.

Prapor vlaje nad cílovkou a KOPYTA RC #4 OVERALL A #2 SSP OCH! V SBK vyhrávají MH79 před AV tankem?

Poděkuju za komentář a jdu za týmem jelikož tohle bylo vydřený! Všechno zafungovalo.
V boxu už má Ozzy dalšího hřebečka od koní a to Tiaga z Portugalska ( to jak k němu přišel jestli na tindru atd to nechám na jeho verzi)
Tiago bude další den jezdit na Ozzyho R6.
Začíná lehká oslava, potom podium kdy nás porazil tým Indiracing. Slušný raceři v čele s Indiánem, který letos posbíral stříbrného merkura v Twinech na IOM TT.
Střik máme slušný a hezky to štípe v xichtu, na P3 mají kluci jumpstart! Nevinný výstřik ….
Jdeme grilovat a následně na trackwalk. No u grilování stihnu nasát trochu chmelového smoothie a tím pádem rozprava na trackwalku s Alešem je dost veselá. Třeba jako tady v levé zatáčce jedu doleva jako….. jako fakt?
Po trackwalku následuje večerní kulturní program. Ovšem já sem v úterý nucen pracovat od rána proto nemohu akceptovat výzvu týmové jedničky, která se nám potuluje paddockem.
Vysondoval jsem jako Hyena vyšší kategorie oběť a zaťal sem dráp, očuchal kořist a následně večer rozjednám deal. Ty mě dáš ježdění když nejedeš a já ti dám peníze. Obět chce 4000,- já v dobré náladě, no víc jak 3500,- sem ti dát nechtěl.
Oběť má dívku vedle sebe, kouká dost zmateně a je mě jich líto, proto se musíme domluvit na půl cesty takže 3700,-. DEAL!

Já jsem si do sosáku dal pivo, jägera a následně do nás pan Hanzlík nalil něco jako višňovku s ořechovkou.
No tím, že jdu spát (nemusím ale jdu). Já sice spát jdu ale někteří pokračují, a proto jediné co si pamatuju týmová jednička přišla za světla. Teda asi šla chcát, ale pamatuju si za světla.

To, co vše jsme tam řekli atd bych radši nepitval, ráno to v boxu vypadá jako po párty. Smutné obličeje jsou paradoxem tak veselé párty.
V Brně párty bude větší když tam bude pořádná Blassmuzik!
Úterý ráno, práce porady na dálku a tím, že vedoucí vše zrušil mám ideální slot na racing. Proč toho nevyužít, takže beru volno!
Bude racing a sprint race!
Ač ulovila ježdění ze skupiny D administrativně musím do A abych se rozjel.
No to rozjetí je trochu vlažnější první rundu trochu je včerejší Endurance znát. Pankáč takticky dospívá v muže. Výborná volba!

Dopoledne 3x 20 min kvalda a odpoledne závod na 9 kol. Tam to půjde. Dopoledne jsem 1,5s za osobákem ale motivaci mám velkou to posekat. Zvlášť když okolo na roštu samá známá tvář a hecování.
Oběd v restauraci, jedna plznička a Relax před závodem. Roman sprint bojkotuje, Pankáč řeší brzdovou pumpu tak jsem jediný reprezentant v SSP závodě našeho týmu.
Start závodu chvíli po 14h a jdeme na věc. P19 na startu kvalifikační čas 48,5 takže tady se ukázalo jak B4L zrychlilo. Navíc má 4 závody SSP, SBK, OPEN1 a OPEN2 fakt si zajedou závod všichni!
Tak jdeme na věc, stojím na roštu první cíl Pepíno, druhý Fricák, třetí Richard! Do toho na zádech další adepty co mě chtějí vdechnout!
WUP LAP startuju na klid tj abych se rozjel, odjedeme WUP LAP a stojíme na roštu. Je to relativně rychlé startér odchází točím plynem, světla blik start. OMG! Nemám klokaní benzín a odstartoval jsem velmi dobře!
Mačkanice v retardérů a jedu jako obvykle na první kvalt, v tomhle muchlání je to výhoda a do retardéru vyřeším dva cíle. Před sebou mám jednu R6, Pankáče, Richarda.
Do technické pasáže vyřeším R6 a jedu dál. 9 kol bude dlouhých, teplota vody v cajku. Jedu ano na 92-94°C a po náletu v technické to vyskočí na sto a hned před dolíkem opět dolů. Mám času, že to sleduju.
No sleduju hlavně boj před sebou. Richard se tam tesá s jednu černou R6. Nálet do dalšího kola v retardéru jsou dva biky ufff. Tahám dál ale bohužel ta mačkanice v retardéru mě na prvním kole stála 3s podle zpětného rozboru a neměl jsem energii na konci na předjetí Richarda.
Richard a s ním bojující R6 trochu cuknou a ve čtvrtém kole se ovšem pomalu začnu blížit! V mezičase jednomu GSXR selže motor za vracákem a je cítit olej ale na dráze nic, ve vracáku to zahazjue Matyáš Vaněk a poslední dvě kola se za retardérem v T2 válí R6.
No a jak to bylo dál, jsou tři kola do konce a já se bojující dvojici blížím pomalu a jistě! Sleduji Richard dominuje za cílovkou na brzdy a černá R6 si počká do pasáže za matadorem stejně jako já minule využívá Richardova slabého místa a ten to vrací pod boxy na brzdy. Dvě kola blížím se ještě víc, to by mohlo dát!
Last lap!
Blížím se díky jejich souboji, kdy si mění pořadí a jsem na dostřel, pokud to vyjde tak bude drama na pásku.
Sekce vracák a jsem za touto dvojicí, dolík nahoru a technická pasáže za matadorem tam si ro Richard pohlídá a nepustí R6 před sebe což znamená ztrátu rychlosti obou a moje docvaknutí!
No tak uvidíme, jak to zkusíme, letíme pod boxy a začíná cílová dvoj zatáčka tam opět souboj a já to zkusím mezi cílovou dvoj zatáčkou tam poslat …. No nebylo místo tak nezkusím ale výjezd na cílovku a všichni za sebou a už se nic nezmění do praporu! Rozdíl nás třech byl v 0,4s
No hezký, osobáček nebyl o 0,16s což bylo blízko ale celkově jsem jel nejlepší race ever.
V cíli P9 to by šlo.
Ještě jedno kolo a Richarda bych měl no tak příště si to dáme? podle času jsem poslední kolo měl o 2s lepší než tahle dvojice proto jsem se velmi rychle přiblížil.
V cíli si zaplácáme a jdu balit plus po očku kouknu na SBK race. Kde máme novou týmovou jedničku týmu SUPER KOPYTA RC a jak název napovídá budeme Vás trápit i v SBK!
No to bylo naznačení.
Závod vyhrál Patrik Homola, kterého naháněl Richard Sedlák hezký boj!

Závod SBK je atraktivní o čelo se pere čtveřice pilotů 3x R1 + 1x Kawa a pozice 8-9 2x GSXR Ozzy a Jindřej! Jedou proti sobě a je to boj kde v modrých kapotách a levém rohu je Ozzák „ blbeček z děcáku“ a v pravém rohu v šedých kapotách s rozsypaným čajem je Jindřej!
Po devíti kolech boje je výsledek jasný vyhrává Jindřej!
Zbytek závodů zkouknu při balení, Tiago bral bramboru v open2 a poprvé v Mostě, poprvé na R6 a 1:59,4 hezký!

No závěrem co? Do Brna jedeme jako vítězové kategorie SSP takže Ozzy si vybojoval opušťák a prodávám ho jako jezdce na burze stylem do dá více € a trus vyváží diamanty!

16+17 Srpna BRNO B4L aka MALÁ CENA BRNA!
Těším se na Vás
CEO KOPYTA RC
I LOVE HER6

Ps.: v Brně zkusím další komentování přenosu a chci přinést zajímavosti ze světa mistrovství kde jak víte vím o každé kravině => kdo jako s kým čím komu kam kdy

See ya next time!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
doucha (184) napsal 28.07.2023 v 14:46+1

Paráda kluci ať se vám daří i nadále

Jindřej (472) napsal 24.07.2023 v 20:31+1

Pěkný zápis. Chvalim provedení, zase je to jako dřív Gratulace k zaslouzenemu titulu a k pěknemu výkonu při sprintu

1 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 26.07.2023 v 06:02

díky


Novis46 (7) napsal 24.07.2023 v 15:49+1

Kamaráde, ty nezklameš... :D
gratulace k bedně :)

RoumenS (153) napsal 21.07.2023 v 18:58+1

Super cteni Rozhovory s fekalni tematikou jsou vzdy plodne
V Brne si to uzijeme na pohodu, protoze proc? Protoze sme prvni no a co

Kubik19 (780) napsal 21.07.2023 v 17:32

Skvelej rapport jako vždy. Jen úprava Patrika Homolu nahanel Patrik Sedlák . To je ten talent do jezdí rok a něco

1 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 21.07.2023 v 19:18

Diky


LukynO17 (14) napsal 21.07.2023 v 16:33

Konečně, super čtení jako vždy

1 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 21.07.2023 v 17:13

Opomenul sem Te zminit za setkani, tak ja to napravim


Ozzy_ (1137) napsal 21.07.2023 v 16:18

Nerudnej vratnej nas pustil v 7:10. Chruska byla cely event nejaka nervozni. A ozzak byl kvuli navsteve duchem napul mimo. Ale vsechno klaplo, stribro se pocita, a obhajoba v ssp endurance u B4L je pecka. Vlastne ani v jednom zavode jsme nebyli nejrychlejsi, ale konzistence a vydrz tam byla. A o tom je endurance. Diky teame!!!!

alobalista (85) napsal 21.07.2023 v 16:18+2

Parada .

Kopyta VAMOS!

Dva se perou a treti sere


Nejnovější záznamy v deníku
  • Jerez de la Frontera Circuit Angel Nieto & Circuito Ca

    JEREZ 2024 „ řeklo se bez bab“ aneb co se přihodilo ve Španělském království! Tak sezona 2023 skončila zářijovým eventem v Misanu kde to bylo epické a romantické včetně loket fotky od fotografa. No a co dál?! Jerez

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.01.2024
    Uskutečněno: 29.01.2024
    Komentářů: 14x
  • RIDE ON COLOURS!

    RIDE ON COLOURS! MISANO CIRCUIT MARCO SIMONCELLI #58 Misano! Uprostřed sezony na okruzích, kdy se tu poflakujeme po ČR tak Pankáč jako správný kumpán zasel myšlenku na zářijový víkend do Misána. No myšlenku a dvě pro

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.09.2023
    Uskutečněno: 27.09.2023
    Tachometr: 26666km
    Komentářů: 4x
  • KOPYTA RC BRNO 2023 final event B4L!

    Tak se pojedeme podívat do Brna, kde se uprostřed srpna koná finálový event B4L sezony v rámci Endurance sezony a i sprintů. Event se konal 16-17/8 2023 kde kluci s B4L pojaly jako Malou cenu Brna. Konkurence a zvlášť

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.08.2023
    Uskutečněno: 24.08.2023
    Komentářů: 5x


TOPlist