PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024
Zobrazeno 1 970x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 07.06.2023, Uskutečněno: 07.06.2023, Stav tachometru: 25300 km, Zhlédnuto: 40x, Firma: bikes4life , Bod zájmu: AUTODROM MOST


Po předchozím poflakování se na GP okruzích na Pyrenejském poloostrově v místním království se naše zájmové sdružení nadšených závodníků vydalo zajezdit si nejdřív tréninkově s GAP promotion 30/04/2023 do Mostu kde se událo následující: padaly osobáky, ztracené transpondéry. Procházka po dráze kde bylo šmejděníčko šmejdění XXXL a vybufetil sem v kačeru mraky věcí tak transpondér nenalezen …. Ozzy suma -500€ kuny ta agentura starej hnusnej hranatej tranďák( neplést si to s LGBTIQOMFGLMAOLOLBANDICKOUDEMENTICKU

Ozzy se nevzdal a v Mostě díky Alici se tranďák našel ovšem světe div se nebyl to on! Záhada pokračuje.

No to bylo skoro vše k eventu a teď ještě se udám ukončil sem kroužení s osobákem a pečeným kuřetem na palubce ( závada serva přívěry) teď dostanu hate ale potřebuju to na Sachsenring abych tam jel. Plus teda v Mostě na měření hlučnosti kde sem byl hned vybrán jsem nasypal na 5000 ot/min krásných 88dB! S akrapem a přívěrou …. Na výkon amatéra nemá vliv.

Tak to byl krátký souhrn před akcí, rozjetý jsem, motocykl, kolo zážitky z Aragonu ( z těch jedu ještě teď) a první akce se blíží.
Taktika Endurance den zakoupen pak uvidím co moje ručičky aneb na mě došlo – arm pump, karpály atd. Lékař předepsal procedury po Endurance jdeme na to. Díky tomu už je jasné, že Endurance na Slovakia Ringu se mě netýká hold to vyšlo neoblíbený okruh a nejedu … trochu jezdecky win-win ale kluky budu koučovat na livestreamu což je u B4L letošní novinka. A teď přeskočím ale je sakra zajímavá.

R6 připravena, k tomu jsem jako hyena okruhová vyloupil u jednoho borce co chce skončit 9ks pneu různý mix směsí a rozměrů za celkem 40 000,-czk což s povděkem ostatních hyen bylo formulováno hlasitým hyením štěkotem/smíchem.

Start úterý 30/05/2023 odpoledne kdy vyzvednu R6 v servisu, naložím zásilku pryží s hurá směr Most. Cíl na vrátnici být cca 18:15 a uvidíme kdy nás pustí. Cestou kafíčko, krmení pro pilota i R6. Cesta na spotřeba je fajn takže Kamzíq s povozem se vlezl pod sedm litrů gasoliny novente y synco ?
Zaparkuji na parkingu a nejsem tam první! Och. Nevadí chvíle čekání a pokec s Veverkou u plechovky Braníka.
19:05 jdeme na věc a parkuji u boxu č.19 s tím ,že bookuji box 20 pro Pepína Staňka. Box 18 Marek Hartl a spol. Trochu přetlak na parkingu ale vyřešeno po domluvě dost hezky. Linka hranka to parkoviště.
Samozřejmě naše hromada pneu přitahuje zvědavce a jiné konkurenční hyeny s tím, že bych se mohl podělit ? Nemám nedám! Naše!

R6 ubytována v boxu, přezutá zadní pryže a po zkouknutí přední pryže, měním i přední Bridge Soft za Pirelli SC2. Dobrá volba.
Postupně se do boxu přidá Roumen bez Aleše hold chlapci s tříválcovejma píčovinama kempuji odděleně aby se ty Triumphy nenakazily zvlášť. Zvlášť když jezdí k jednomu veterináři….zvířata!

Ještě u R6 napojím nabíječku ať to mám komplet.
Hotovo pivo v ruce a okruhový pokec.

Konečně jako Kopyta jsme kompletní čili Roumen, Pankáč, Ozzy a CEO Hruštička aka „ACE“
Večerní lehká etiketa je obohacena návštěvou – Pankáče kamarád Ivan jako fotograf se nám přidal k eventu? Budeme mít zajímavé momentky.
Probíráme taktiku na Endurance jelikož jsme potenciální 4 piloti, teda Roumen lehce s otazníkem co jeho nožička po saltu mortale di Fabia de la křižovatka.
Je necelá půlnoc a jdeme směr postel. Teda jako obvykle jsem ubytován v hotelu psí bouda, nejlepší mobilní psí bouda na okruhu v úrovni 4 hvězdiček.
Kvalitní spánek a ráno se probudím brzy vychutnám východ slunce nad okruhem ještě to zalomím. No chvíli před rozpravou, tak se jdeme zúčastnit.
Rozvrh skupin D-C-B-A a Roumen jede béčko a zbytek áčko. Konkurence na zbrojila, kolem jsou rychlé šestky a litry. No bude to velice zajímavý den a závod.
O závodě ani nevím co mluvím. No nevadí jdeme na věc. Nahřáto máme, vzadu médium chlívek SC2 z Aragonu a minulého Mostu.
Pit out teda než vyjedu důkladně provedu odlehčení pilota abych předešel incidentu v kalhotách.
První runda ubíhá v pohodě a jede se mě fajn, samozřejmě se týmově teda mezi mnou a Ozzym opět rozhořel emocionální humus v podobě laptimeru na nádrži. Čtyři kola v tempu čas lehce pod dvě minuty, sem spokojen.

Na dráze ač je 45 lidí vytvářejí se skupiny takže trénink předjetí začal. No něco je upřímně neřešitelné.
Pit in, kafíčko opalování. Oskar to přitápí hned od rána. Přední guma podvozek cajk, vzadu deluxe sjetá SC2 na obě strany symetricky och lahůdka.

No jdeme do druhé rundy a hned od začátku slušné tempo sehnu dvě rychlá kola a nechám před sebou jet s odstupem ne tolik rychlou skupinu kde na dostřel mám Ozzáka. S tím že ve třetím kole dám gas a bude push push mode. Ideální letím cílovku v klidu dobrzdím začnu sklápět a najedou to přijde. Z prava mě přeletí bike v rychlosti co není zcela zdravá … tvl fuj to bylo těsně, musím dotočit vingl ale vlevo ode mě rána z retardérů ….. vyjíždím retardér pilot zmíněného biku leží za bariérami dělající zpomalení při průjezdu rovně v kačeru v poloze …. RIP. Bariéra je převržena, trochu kouře. To bylo jako hnus, navalilo se mě zle, rozklepal sem se , zvedám ruku a jedu dál. RED FLAG! Tohle nebylo hezký ani nemůžu jet díky hlavě rychle…. Mám sjet protože tohle nebylo hezký a nebude to na chvíli …..

Hnus pit in, klepu se…. Tohle bylo o fous a mohl jsem se tam válet taky …. Ten průlet okolo mě byl full gas no brakes …. Jediné co vím, je červený podsedlák R1/R6.
Na místě medical car. Sanitka, safety car po delší době přijede sanita ZZS hned po ní v Yettim doktor ….. klepu se. Asi sem jako jedinej viděl co se stalo live. Za mnou kdo jel tak viděl jen zakouřenou bariéru ale pilota neviděl ….
Hnus tohle mě nahlodalo v mozku tak, že jako nejedu a radši se ožeru. Ošetřování trvá přes 30 minut a docela je to nekonečné. Nakonec vrtulník nikde a sanitka odjíždí i s pilotem směr nemocnice. Trochu úleva ale nervy pracují.
Odpoledne jedeme Endurance tak přezuju zadní kolo na K1 a jdu na oběd. Voucher -100czk na oběd se hodí.
Nakrmím se a v pohodě relaxuju. Ke krmení nebyly výpečky což je škoda taková moje Mostecká klasika od dob fanclubu z Plísně, ani nebyl Schintzell mit Kartoffelsalat .
Letošní B4L Endurance je 3h s tím ,že se nestřídají transpondéry ale páska na ruce. Tím pádem v časomíře se transpondéry sčítají a startuje se na best lap kapitána a to není označení z deníku bydlenky na mimibazaru o nejlepší spermii ale můj nej čas na kolo. Zvolil sem se kapitánem.
Kvalifikovaní budeme, konkurence velká bude boj. Přeci jen vloni jsme to vyhráli a tak uvidíme jak pojedeme letos.
Demokratické hlasování jako v KLDR tudíž já syn nejvyššího maršála sem demokratickým hlasováním 3-0 ze 4 možných hlasů jednohlasně zvolen. Bude mě ctí běžet s praporem při startovní zteči. Hrrr na ně bijte je mor ho!
Start 14:00 vč live stream přenosu na Youtube … prosím neplést si s Redtube v tom se často chybuje.
Ještě k časomíře tu má na starost nově Pierre Coppa a má držáky a transpondéry alá Gully racing ( no possiblo ) ano ta gumová píčovina co drží jak helvétská víra – ale co aspoň nic neztratíme! Co my, ale Ozzy.

Tankuji plnou nádrž s tím ,že uvidím co vydrží tlapičky, forma a hlava. Dráha má přes 40°C. Forma by výdrže byla záleží na tempu atd.
13:45 rošty nikde, takže čekáme. Odklad na 14:15 startovní procedura. Ok cajk, napiju se uvolním a prostě pojedeme. Za chvíli jsou rošty na světě akorát nevíme kdo je kdo v kategorii takže jednoduše jedeme na plno.

14:12 asi, se otevře pitline, nahříváky dolů a jedu zaváděcí kolo na rošt. Ozzy backup rider, Pankáč je držák!
Procedura startu klasika Le Mans, vlajka se pohne běžíme! Vedle mám R6 docela na těsno, běh dobrý naskočím startuju ale borcoj vedle to zařvalo tak jsem se lekl, neslyšel jsem svůj motor tak během startu měl převalil. Každopádně start byl na jistotu přeci jen 3h se Endurance vyhrává až ve třetí zatáčce.
Nevadí v houfu letím do šikany, trochu mám respekt po ranním extempore. No zprava se zjeví žářivě červené GSXR a je to tu opět. Richard Bazala začíná závodit hned v prvním kole. Jsem na jeho zádech až do dolíku kde Richard provede stunt riding vložku a já získám pozici.

Za chvíli mě přefrčí Bohouš Jošt a hned v tom okamžiku Safety car #1.
Jedeme za SC a docela v pohodě jsme vepředu za SC asi na šestém místě plus mínus. Spokojenost ale bude to boj. SC#1 je kvůli kolizi dvou jezdců v šikaně za cílem.

SC#1 trvá dvě kola a restart. Tam bohužel ztratím pozici na brzdách a situace se opakuje Bazala mě má na zádech. Nemohu chytit úplně tempo a odnesu to na motor od Míry Polácha. Toho díky jeho GSXR uháním asi tři kola než ho udolám a směr Richard! Netrvá dlouho a po cca 23 minutách závodu sem na Richardovi a rozhoří se boj.

Načtu si jeho slabší místa a má to následující průběh. Za matadorem v levé na překlopení udolám Richarda, poprvé mě to hned vrátí pod boxy a já jemu opět na stejném místě. Následuje oplácení na cílovce a moje předjetí za matadorem. Vsadil sem na jistotu.
Komplikace v předjíždění po cca 30minutách jsou jezdci o kolo. Dost se střídá takže to je obložka na obložku. Nakonec si vedení nad Richardem beru a už ho nepustím. Podle zpětného záznamu na youtube jsem měl náskok kolem 3s.
Paráda ruka trochu protestuje ale máme za sebou 40min. Cedule na pitwall jasná jedu dál. Cedule + kola a trochu tuhnu, motorka je lehká blíží se rezerva a vysílám signál na střídání.

Potvrzení a last lap in my stint. Pit in, brzdím na pitline i očima. Dobrzdím dle instrukcí a Roumen přehodí pásku ( díky, trénink pomohl)
Ozzy pit out. Já dochladím moto, trochu se hřeje ( chladič je trochu zamrdanej, musím pořešit)
Pankáč mě chválí, že jsme na P2 overall ale díky trochu časomíře co je trochu zmatená lítáme od P2-6. No dělám servisní úkony, zkouknu zadní pryž, nouzově tahle K1 od Aragonu dá ještě krátký stint.
No a než se naděju je zde SC#2 Ozzy uprostřed pole a tempo SC#2 vyjížďka buzniček na čopru.
No Ozzy se velmi nudí ale keep calm. Po asi 10minutách restart a Ozzy se prokousává polem. Má lepší pace a po vykrouháni pomalých jede časy 46-47. Já jezdil po boji s Richardem a předjížděním 49-50.
No a po další chvíli je tu další SC#3 Ozzy opět ve vláčku za SC. No dle časomíry okupujeme TOP5. Já osobně dostal kola od litrařů a jedné šestky. To je dobrý skóre na mrdala.

Takže uvidíme, šance na výhru tu je. Co se ovšem po SC nestane je přílet vrtulníku ZZS jelikož pád pod boxy byl velký a pro pilota přiletělo EC 135. No a tohle EC135 vyházelo oblak prachu do vzduchu tak to na konci cílovky vypadá jako desert storm nikoliv endurace.

Husty videl sem dost ale ne tohle …..

Ozzy po restartu jak je vepředu pushuje a seká tam krásné časy. Katka ho hlídá na zdi a po cca 1h 10 min ukazujeme ceduli s tím, že takticky na Roumena a Pankáče zbyde stint max 36 min vč střídání takže reálně 30 min každý.
Před střídáním je trochu chaos jelikož Roumen nemůže zapnout kombinézu na lýtku. Aktivuju záložní plán Pankáč je R2R obratem. Nakonec Roumen zapne zip a vytlačíme jeho Daytonu ven.
Poznávací znamení úzká motorka tlusté kapoty moto2. Ale kdo z vás to má …… jen Roumen.
Ozzy pit int, Roumen pit out.

Skóre SC ACE 1x, Ozzy 2x, Roumen uvidíme!
Provedeme střídání, kde Ozzy krásně zajede na pozici přehodím pásku a po odjezdu Roumena sem jako CEO provolal to zvolání no do píč*…. Tohle si vyřeším interně týmově proč? Porušení instrukce CEO při proceduře.

Každopádně chybí do konce závodu 1h 6min a hlídám Roumena. Než si zvyknu na kapoty a design tak to chvíli trvá ovšem pro mě vše vyřeší SC#3
Roumen krouží cca 10 pozic za SC a má dost času, za chvíli je restart a jede se na věc. No radost z racingu není dlouhá Roumena poháním z boxovky jelikož se na nás tlačí piškoti jako tým a další pronásledovatelé.
No a co se nestane?!

SC#4 na scénu! Bohužel Roumen jak neměl pace tak to odnese a SC vjíždí přímo před něj. No co tentokrát divočina!
A někteří mají problém dojet SC v rychlosti 80km/h. Vždy mě to vede k úvaze jak asi jezdí tito piloti s SPZ na silnici, se nedivím jak je uloví kdejakej důchodce ve wowci tédéí.

Bojujeme o bednu akorát nevíme s kdo je kdo takže úkol zní jasně push push. Roumen ještě za SC si prohlíží moto sem a tam, nevíme co se děje. Každopádně jsme ready na střídání. Já kdyžtak záloha fast sprintu na konci. Vymyšleno to máme dobře.
Trochu drama se SC ale v cílové dvoj zatáčce je olej a zbývá cca 27 minut do konce.

RED FLAG! Bezpečnostní důvody což je jasné.
Hlášení: restart bude za 15 min, 26minut race, 2x lap za SC.
Roumen pit in, motorka se chová divně, nyní můžeme říct proč jeho tlakoměr ukazuje random hodnoty vepředu měl asi 1,5 a vzadu 2,0 bar ….. o držku.
Provedeme switch jezdce, MH79, Tyrex, Tomoco, AV Tank a Kopyta top . V tomhle pořadí bude restart.
Ještě doplním, že po svém střídání jsem pokecal s Ríšou a tohle závodění nás baví.

Restart je tu, Pankáč tím ,že jede vepředu hned po ostrém startu začne sekat super kola a jede velmi dobře.
Náskok šestek před a za námi je konstantní tak to dnes vypadá na P2 SSP. No proč by ne sezona bude dlouhá.
Blíží se konec a na tabuli jsou necelé 1,5minuty kdy protne cíl vedoucí jezdec týmu MH79 pan MH Last Lap!

Jsme na P2 SSP a celkově na P5. No tak jsme druhý na a coooo. No drama přichází obratem jelikož jsme informování, že jsme první v SSP.
Jak to? To se dozvíme následně na podiu. Ale visím z plotu na dráhu a slavím když Pankáč projede cílem.
V paddocku hned připravím pivo pro Pankáče a jdeme se veselit. Je to potřeba dnes kdo dojel vyhrál!
Na whatsappu začnou skákat gratulace jelikož dost lidí koukalo! WOW to sem nečekal a tak si zahrajeme na TV GP stars při gratulaci.
No a jdeme na podium, vyhlášení SSP a objasnění proč tým Tomoco není na P1. Bylo mě jich líto, došel jim benzín a nedotlačil to do cíle pod šachovnicí……
Nebudu tady spekulovat ale tohle bylo moc krutý a jasně řeknu neměli jsme na ně dnes vůbec jako!
Bereme P1 SSP, proběhne kvalitní střik, sprcha objednáme pizzu a začneme boxovou kulturní vložku. Popíjíme a povídáme. Srandičky veliké ovšem nejsou zaznamenány.
Já s tím, že budu další závod declare unfit for racing, opečuju Tajfunu a věnuju se chvíli telefonu abych měl romantiku na dálku při západu slunce když už romantika z pracovních důvodů nemohla přijet. Příště už tě čekám!

Tak dost bylo lásky, té sem si užil než sem dopsal report.

Po minulých zkušenostech objednáme pizzu a tentokrát i když dodávka byla 1h a něco tak pizzerie cajk! U Lišáka se to jmenovalo nebo nějaký podobný zvíře s chlupatým wocasem.
Přežereme se jako čuníci a hezky trávíme. Trávení mě zpříjemní Veverka, který má chuť na víno tak přinese takticky dvě lahve. Po celém dni v akci, nacpanej pupek jdeme kolem půlnoci spát.

Dobrou noc strýčku Fido ?

Druhý den musím tvořit hodnoty ve světě šroubků tak no racing a jen sleduju dění v boxu.
Zkouknu SSP a následně start SBK a go home.
Racing nedopadl nejlíp ale to jsou sprinty;)

Závěrem: první akce s českou agenturou letos, B4L ukázaly progress jako kráva. Libí se mě jejich smysl a pojetí. Samozřejmě setkávání se s extra pomalejma jezdcema je náročné, pro obě strany.
Takže 21/06/2023 budu fandit u Livestreamu tymu KOPYTA RC a kdy dál ? 17/07/2023 před WSBK to dáme v Mostě co Vy na to?

Tak někdy příště, tentokrát to nebylo úplně vtipný ale byl racing.

Ps.: díky Ivanovi mám super momentku ze startu závodu a všem zraněným uzdravení!

Ps2.: zbytek týmu kdyžtak okometuje humornou historku od autora citátu p. Chlupa: ty vole kluci, proč po sobě házíte motorkama

See ya next time

CEO KOPYTA RC
I LOVE HER6

VAMOS!

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jindřej (472) napsal 07.06.2023 v 20:50

Jsem velice rad, ze jsem mohl na chvilku a na vlastní oči vidět legendární psí boudu Úplně jsem dostal chuť, jít se tam hned natáhnout
A pouze malá poznámečka - můj domovský team (AV Tank je řekl bych náš sesterský team kde hostuju, protože litr) se jmenuje Toyoco! Nikoliv Tomoco, jak asi stopadesátkrát během dvou dnů zaznělo
Jinak teda chybějící půlka zážitků a absence humoru trochu zklamala, příště snad lépe.
Tak příště v Mostě

3 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 10.06.2023 v 17:15

Ja to napravim


Kubik19 (780) napsal 07.06.2023 v 11:59

jako vždy skvělé čtení :) dost mě to bavilo .. ale chybí ti trochu humor... až ti opraví pacinku tak to snad bude lepší

1 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 07.06.2023 v 12:12

přesně tak, uvidíme co příště :)



Nejnovější záznamy v deníku
  • Jerez de la Frontera Circuit Angel Nieto & Circuito Ca

    JEREZ 2024 „ řeklo se bez bab“ aneb co se přihodilo ve Španělském království! Tak sezona 2023 skončila zářijovým eventem v Misanu kde to bylo epické a romantické včetně loket fotky od fotografa. No a co dál?! Jerez

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.01.2024
    Uskutečněno: 29.01.2024
    Komentářů: 14x
  • RIDE ON COLOURS!

    RIDE ON COLOURS! MISANO CIRCUIT MARCO SIMONCELLI #58 Misano! Uprostřed sezony na okruzích, kdy se tu poflakujeme po ČR tak Pankáč jako správný kumpán zasel myšlenku na zářijový víkend do Misána. No myšlenku a dvě pro

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.09.2023
    Uskutečněno: 27.09.2023
    Tachometr: 26666km
    Komentářů: 4x
  • KOPYTA RC BRNO 2023 final event B4L!

    Tak se pojedeme podívat do Brna, kde se uprostřed srpna koná finálový event B4L sezony v rámci Endurance sezony a i sprintů. Event se konal 16-17/8 2023 kde kluci s B4L pojaly jako Malou cenu Brna. Konkurence a zvlášť

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.08.2023
    Uskutečněno: 24.08.2023
    Komentářů: 5x


TOPlist