Yamaha YZF-R6R (2016)

Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024

Vloženo: 24.08.2023, Uskutečněno: 24.08.2023, Zhlédnuto: 69x

Tak se pojedeme podívat do Brna, kde se uprostřed srpna koná finálový event B4L sezony v rámci Endurance sezony a i sprintů.
Event se konal 16-17/8 2023 kde kluci s B4L pojaly jako Malou cenu Brna. Konkurence a zvlášť po těch internetech třeba vyprovokovala naši sestavu přijet v plné síly a Ozzáka prodat za třicet velbloud do jiného litrového týmu když v SSP už bylo v rámci sezony hotovo.
V SSP hold pojedeme s „B týmem“ a třeba Bikesákům v čele s Richardem dáme čuchnout. Ono na Kopyta se začínají pořádat hony. Porazí nás kde kdo ale konzistence sezony znamená POKAL!
Ozzy nám nějak nemá formu a hraje si na pana Lorence doma před barákem tak prodává ježdění, které díky mému inzerátu na fišbůku prodá – čekám provizi!

Takže sestava boxu : Já z boží vůle CEO, Pankáč, Roumen, Aleš, Kubík, Veverčák ,Radek a Kitty. Jako support je objednána bystrá bystrcká bulva Hanče. Box domluven, ovšem lehkých chaos v organizaci přináší zmatek hlavně s placením. Mě se platí cash ne slevenkama ( jako ve vrchní prchni). Proto my ihned kasírujeme.
Sestava SBK co se chystala do Brna nese hvězná jména jako #Chuďas991 #Poky atd ?
U Chuďasovi bude v reportu věnována extra pasáž na s názvem How I met Chuďas!

No Ozzy by s námi i jel ovšem dle skladby boxu a historických vazeb by nekempoval s námi. Děkuju za pochopení, dál to rejpat nebudu.
No jelikož je tento event již třetí výročí noci dlouhých nožů, kdy se stalo zranění nespecifikované osoby dost specifikovaným nástrojem je uklizeno všechno ostré. Preventivně!
Tak úterý 16/8 den odjezdu takže naložím jak mokré pneu pro odstrašení deště tak útočné SC0, která možná zhyne na velmi hrubém brněnském asfaltu.
15:30 naloženo u Brabaxu a vyfasuju ještě jedno GSXR na vozík, jelikož se nevracím z Brna dom ale pokračuju na léčebnou kůru směr Lednice na Moravě, kde budu požívat požitky života.
Tak Kamzík s plnou nádrží se pohnul a než začal souboj na dráze tak se naháníme s Richardem Bazalou cestou do Brna. Jo hecování ano ale už teď cestou no vše je poprvé.
Cíl eventu pojeď Richarda začal už u Čáslavi!
Havl. Brod Shell krmítko včetně dobré blond štiky jako obsluha! Parametry na JIKRY to mělo!
Pokračuju směr Brno po D1 a v 18:00 zaujmu místo ve frontě před bránou. Dovnitř v 19:00 povídání chvíli s fricákem a spol. Hecování ale vydám se přes vrátnici do paddocku kde se utkám s Richardem o klíče k boxu. Ha box#20! Naše doupě.
Takže pokračuju v rozpravě s Pokym, Kubíkem a Ondrou Kubičkou. Kluci to přijeli vyhrát! Teda Poky a Ondra ( jestli se to povedlo dozvíte se dál v textu)
19:02 závora nahoře a racing před závorou. Cíl do 20:00 registrace, ubytko v boxu a přezutí zadní gumy
19:55 pivo v ruce, přezuto a motorová zkouška hotová. Mezitím Roumen sockuje polohu boxu v GPS … trochu remcám ale posílám mu ji .
#21:12 BUDIŽ SVĚTLO! Kubík vytahuje flašku své slivovice och lahoda!

Pankáč co dorazil nepije vůbec! Je asi nemocný takže já to krmím když ráno jedu až v 10:00 to bude vobložka!
Probíhá diskuze na všechna témata! Našlo se téma bejvalky a Vevrčák skóruje hláškou #bejvalky jsou zlo # viď Kitty tvl jako drsnej vtípek ale sranda o to větší.
Pokračuje lehčí party jelikož je ten racing náročný # jedu do fitka #držím kasu #kdybych něco vyved tak si balim kufry ja ( to byl asi Chuďas na návštěvě)
A poslední téma bylo EWC a Le Mans party což poznamenám, že jsou věci, ze kterých mám i já respkt.
Součet večer 9piv malých, 2x slivka 1x jäger
Dobrou noc psí boudo!

Morgan! 08:01 jsem ready 2 race úplně v klidu. Těším se na skupinu abych se tam udržel. Teda takticky mám jen koupen první den, druhý den bude hyena! Možná teda jelikož plán je, že než dorazím na hotel ve čtvrtek večer tak vyzvednu Vyruší v Břeclavi na nádraží kam dorazí vlakem, kam jsem jí koupil lupení.
Tak plán by byl a co dál? Snídaně, kafé a 09:00 jde na věc Radek a Kitty, která ráno pořeší baterii KTM RC 390.

# jsem nervozní jak sem střízlivej
#nervozita druhy fekální stupeň

To je Déčko, Céčko – tříválcové píčoviny Brother Roman a Aleš, Skupina B – Kubík a zbytek áčko.
Béčko jde na věc a hned red flag! No na brno slušný, no a tak počítám piloty na pitline tak jeden chybí – Kubík! Tvl néééé
No zkrátím to – pohádka jak veselý píst opustil smutnou ojnici a ta provedla asi toto“ Piston rod left the engine through the strainer cover ….. ale tvrdě!

No Kubík je na ručník tak hlavně , že rider OK!
Jdeme na první rundu a zadní SC0 otočená a orvaná začíná hynout smrtí pro mě po roce ještě hrubějším asfaltu, hrbolatém. No docela to ujde časem 2:18 sem spokojen, odpoledne uvidíme, jestli bude pace na osobák.
Kafe povídání a jdeme na trénink číslo 2. Ještě teda při druhé rundě Céčka přijede Aleš ale nevidím Romana, ptám se Pankáče co je a Pankáč: zahnul se mu zobáček ale je ok.
Roman zához, z něhož má sérii fotek! Respekt sovo huu huu. Takže pro Endurance dopisuju na soupisku kromě Kitty ( Pitwall Führerin) Aleše a Radka.
Roman je ok, kombinéza dostala zabrat ale za chvíli je R2R, na biku se šroubuje.
No a druhá runda je velmi plodná, jede se mě pocitově dobře. Hezky rozjetý kolo, jedu stadion táhlou levou a začala epizoda:
How I met Chuďas!
Dojedu vingl otočím plynem a dojedu krátkou rovinku kde následuje „ překlápěčka na Déčko a v tom se to stane. Zatočil jsem a najednou race incident! Chuďas mě dá dost slušnej ťukanec, nevím jestli to ustojím co já ale i Panigále a Chuďas.
Trochu tam tancujeme ale oba bohudík jsem to ustály. Pro ilustraci tohle kolo bylo za 2:23 a jelo se dál ale na klidu mě to nepřidalo. Po dalším kole pit in ať sem v klidu.
Race incident a vtipný bylo jak jsme na sebe gestikulovali ? Prostě MGP stárs hadr.
Po dojezdu do boxu následně přijde Chuďas s omluvou! Ale aby to nebylo jen na Chuďase díky tomu jsem následně začal tady zatáčet později a využít překlápěčku na předjíždění!
Chudas race incident #1 done! Ps.: zkurvil sem mu kolo už mu tam blikalo 2:07….

No a třetí runda před obědem tak opět okusuju Veverku a máme z toho hezký fotky ? No ale co se nestane za Schwantzem vyjezd tři na pohodu zvedám ruku , že bude pit in ať nepřekážím a pro změnu Chuďas z leva a opět sem mu pokazil kolo na 2:07.
Omlouvám se Chuďas ale my dva na dráze je silně nekompatibilní konzistence a být spolu v boxu tak to je na zeď :D

Takže to máme # 2 done! Jestli bude třetí? Tak #3 proběhlo tak, že Chuďas mě přelít a jel pryč v rámci odpoledne.
No pokračuje dopolední pohoda a Endurance strategie. Demokraticky jsem startér, pojedu co to dá a vystřídám, následně pojede Radek, Pankáč a Aleš. V nouzi asi Roumen jelikož daytona dostava duck tape design.
Třetí runda a hanebně naháním Veverku …čili vačnatce ale vačnatec to není je to strunatec! Trocha biologie a jdeme na obědovou pauzu.
Přezuji na K1 vzadu, přední K2 tu přezuju po závodě a dávám si Relax.
Start 14:50 – držák biku Pankáč, jdu na věc. Pitwal Führerin dostala jasné rozkazy co a jak.
Na lajně trochu zmatek startér červená vlajka odchází a Ondra mavá českou a běžíme!
Start na jistotu, běh famozní a podle LT první kolo P15->13. No samej litr a dvě pekelně rychlé SSP.
Boj se rozhoří na Áčku kde mezi nás vjede Richard! Začínám vidět rudě! Tohle jako fakt?!

Nenechám si to líbit a ve třetím kole ho dojedu ulovím a jedu dál. Zůstanu ve skupině Tuono V4 a Šebák Filip na S1000RR k tomu jedna žlutá kawa.
No Šebákoj to nedaruju ale na rovině mě báwo nasaje. Na záda mě pořád někdo tlačí tak to není nuda. Lap 2 byl 2:18 nízko což v tomhle vedru a gripu je dobré. Nastavení hlavy je cajk, jedu last stint of Endurance this season a #1SSP nás nemine ale proč to dávat zadarmo že!
Po asi pátém kole se to hezky zjednoduší kawa vyřešena a naháním Tuono V4 no naháním borec má dost vtipnej nápis na kombinéze obča ho pořeším venkem v T1 nebo na stadionu ale V4 výkonem jede pryč ale jedu pro kluky aby měli motivaci Radek a Aleš o bednu.

Prostě dnes na osobáček to nebude ale týmově to musíme poladit. Po 29 minutách jsem ano já jsem dostal kolo od Pokyho. No slušný po 29minutách.
Pokračuje fight ono totiž po pátém kole už sem potkal první kolaře. To byl boj o zrno. Občas mě přijde, že je modrá vlajka vyděsila a vznikla krizovka. Podle Tv to vypadalo jako dobry akční záběry ale ve skutečnosti boj o život.

No blíží se 40 minuta a já uvidím kolik dám následně. Motorka pocitově je lehčí ale je jí dost teplo, teda mě taky.
Letím cílovku a jen co minu Kitty na zídce tak blik! Rezerva. Ouuu to budou dlouhá tři kola .

Takže signalizace rukou při dalším kole, rezerva to dá na 4 kola a kousek. Třetí kolo potvrzení ruka a cedule. PIT in lap!
Zajedu a světe div se zajížděcí mrdlací kolo 2:29 …. Omluva týmu, měl sem být rychlejší. Výměna pásky a jdu se uchladit.
Tak souhrn stintu kol 21 start #15 a předávka #7 nice job 47 minut v akci. V SSP jsem dokonce na bedně a kolo sem dostal ještě od čela včetně týmu kde jel Stepan Zuda na kawě ( má ji prej od Oncüa) Letí to neskutečně hold pilot IDM.
Tak taktika je jasná necháme tam Radka co zvládne potom nasadíme Pankáče a Aleš to dojede. Počítáme, že tam už nebudu muset ale připravím se co by kdyby, Roumen ve stavu „ ze max v nejvyšší nouzi“
Takže Radek vydrží 11 kol a zvedá ruku. Střídáme v po proceduře a pořadím padáme někam na 17 místo.

Pankáč pit out a stoupáme pořadím. Pankáče hlídáme a odjede zdatně svůj stint. Vracíme se na #12 Aleš vyjíždí. Jako taktiku dojedeš do cíle nebudeme ztrácet střídáním deset minut do konce.
Spočítám na logaritmickém pravítku s využitím moliérova grafu vlhkého vzduchu spotřebu atd. tohle vyjde!
Pokud ne jsem připraven dokroužit konec závodu tak max 7-8 kol.
A tak jelikož vše jede jdu na chvíli okomentovat závody na livestream.
Děkuju za reakce – pozitivní!
V rámci závodu nás dopočítám na #3 SSP no tady se omlouvám všem… zvoral sem to a v cíli to byla brambora….. chjo tak příště kluci ale sem na Vás pyšnej jak jsme to odjeli!!!
Ukázalo se jak dobře na tom jsme ?
No takže cíl závodu a pivo! Celkově vyhrál tým tři bratři – gratulace Poky a Ondra Kubička plus Griňas !

No a jdeme vyhlašovat. Trochu to trvá a potom přijde pocit co zahřál obhajoba se stala reálnou a jdeme pro celosezonní #1!
Jako hlavní trofej naštěstí dostaneme rozbitou tak nemusí soupeři dělat to co Verstapenoj v F1 kde mu ty trofeje ničí!
Trofej vypadá jako koňský falus čili #juráškovo dildo ale prej to tak nevypadá se ozval znalec ….
Ještě v rámci odpoledne jsem ukázal obchodnický talent: prodal sem jetou spojku na R6 a borce „autobusáka „ jsem zachránil.
Po vyhlášení jsem autobusáka navštívil a ochutnal jeho naražený sud z pivovaru Národní (Praha)
Pokračuje veselí v boxu, tak jsme první no a co.
Hyena úřaduje a při pohledu na Tolina jak je zafáčovanej a jeho kawa změnila geometrii předního kola o 90° a mucká se s chladičem ….. takže racing bude možná i timeattack.

No a následuje masáž bránice, jelikož pohled na můj výkon na WSBK dostal zcela jiný rozměr! Och, jak poetické to bylo při WSBK Most.
#Kopyta jedou dance!
# požadujeme opakování ceremoniálu kvůli trofeji, už sem pochopil pana Volejníka

Zbytek večera se vedl v družném rozhovoru včetně ofenzívy Jágrmajstrů!

Takový byl první race day a uleháme zmoženi teplem a jégrem kolem půlnoci.

Druhý sprintový den už ráno ukázal, jaké to bude náročné jelikož ve skupině A dostávám obložku. Pochvalu od Ozzáka, že v Endurance mám dost záběrů v racingu? Och!
Přezul sem přední gumu aby byla jistota ve spodním prádle. K2 front! Zadní K1 chlíf je na rozjetí v cajku ovšem Pankáč nasekal 2:15,8 a nasadil level emocionálního humusu!
Gratulace týmová jedničko!
Místo oběda seknu dozadu novou gumičku a bude hard race. Za sebou mám Richarda a bude fight!
Start 15:00 p19
Roumen má trudomyslnost ohledně crash derby a povrchu. Ale fotky z crashe má luxusní! Zobacik vzhuru Sovo!
Tak jsem připraven na race, bude to řežba.
14:55 pitline open, service squad sundá nahříváky a bike ze stojanů. Come on jdeme na zavadeci kolo.
Sedmá řada vlevo cajk docela post. Okolo soupeřů plno bude fight. Zahřívací kolo docela ok start.
Ostrý start natočím motor světla svítí blik jedem….. R6 se odlepí dost dobře ale najednou místo 12tis otáček hůůů hůůůů 7 tisíc a jako nic. Tvl předjedou mě asi tři řady a začíná brutální řežba prvního kola.

Něco zvládnu do T1 venkem na trojku v téhle mlýnici. Zpětně podle live stream asi tři pozice.
To co vidím před sebou je hadr na býka! Richard!
Tak to chlapče ne!

Na stadionu opět řežba na pozice a ještě jednu pozici a mám Richarda. No ale v rámci přklápěčky si beru pozici ale na výjezdu ji odevzdám .
Hezký boj v každém vinglu to je proč to děláme!
Lap1 done! #19
Lap 2 chasing! #17
Lap 3! #17
Na konci cílovky si beru další pozici venkem a cíl další je Richard!
Toho si povodím v oblíbeném místě kousek za „ late apex „ Tady to Chuďas vyladil? díky
Lap 4 #15
Postupně se přitahuju dalšímu stroji – žlutá podsedlovka (asi) za cílovkou na klid
Lap 5 done! #14
Lap 6 vedro! Done! #14
Lap 7 ! Jsem posekán bráchou od Filipa – mechanika
Lap 8! done doženeme dalšího a ulovíme #14
Lap 9! prohodíme si vedení asi 2x ale v cíli je Mr.Bulvas přede mnou
Last lap! Přiblížím se za cílovkou ale na stadionu to nevyjde a už to bude jasné. Tohle nedám.

Cílovka prapor! V celku! Dochladím R6 a pit in. No na osobáček to nedalo ale krom prvního kola vše pod 2:20 no to není na mrdala jako sem já špatný! Musím sem jet vícekrát za rok. Přijedu než zjistím kudy to vede je konec. Ale optimismus by tu byl optimal lap už je velmi nadějný.
No tím, že jsme se v rámci WSBK upsali do Misana za super price tak jedem do Misana s Actionbikem. Tam očekávám řežbu a osobáček. Od 2018 sem tam nebyl ovšem natěšení veliké.

Balím a chvátám směr Břeclav pro Veruši jelikož bude víkend v lednici takový to racing Relax – víno, obžerství, spánek a možná.
Po očku koukám na Chuďase jestli dá 2:07 ale nakonec nedal kluk jeden. O výhru se utkal Mr.Chlup a Poky! Chuďas bronz!
Mizím z dromu zapomenu pár věcí ale to se pořeší.
No evetn u konce, sezona v CZ také a spokojenost.
Ted krátce k agentuře: pro někoho nebyly B4L dost dobrý ale v rámci progresu se ukázalo, že to kluci dělají správně! Vyprodané Brno a nápady pro lidi jsou fakt super. Když sem ricahrda uklidnoval, že do Brna mu přiijede dost lidí tak mě nevěřil ( škoda).
Občas se něco nepovede ale Tonda a spol velmi dobře naslouchají ( hlas lidu -> hlas boží) a implementují připomínky do organizace.
Pánové jen tak dál! Váše nadšení a zapojení celých rodin je v rámci agentur super!
Těším se na sezonu 2024! A pokud bude LS přenos půjdu pomoc s komentováním!
Poděkování za Brno: Kitty super práce na zídce! Hanče support!

Chuďas a Tobě omluva nakonec ,že sem Ti překážel na dráze!
A Veverko gratulace k wosobáku!

Howg
ILOVEHER6
CEO KOPYTA RC #13 HRUŠTIČKA vlastní rukou!