PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024
Zobrazeno 1 970x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 16.01.2023, Uskutečněno: 16.01.2023, Stav tachometru: 24500 km, Zhlédnuto: 18x


01/01/2023 06:10 budík a jde se na věc. Sprcha, snídaně light, kufřík do ruky ano 30/12/2022 jsem objel asi 12 krámů a počet kufrů 2 ….. takže Sportisimo to vyřešilo za 999,- ten v CCC se španělským nápisem socka čili Lasocki za 1700,- byl stejnej.
Start motoru a vyrážím směr letisko. Chvíli po 08:15 jsem na letisku, pohodové 1h55min před odletem.
No proč tak brzdy no protože tolik kotoulů čili indů co se za mnou hrnulo na security check sem dlouho neviděl. Taky jsem je nechal za sebou a prošel v klidu teda v klidu ne šel jsem na random check na výbušniny nebo co . Negativní …..¨
Zakempuju u gate C11 za chvíli přijede přípoj a jde se na věc. Měl sem tak 25min klidu.
Sedačka 9F a odlet směr Curych tam mám 55min na přestup a pak hurá do Valencie.
Let do Curychu v klidu, chvíli jsem si pospal. Voda a čokoládička od SWISS přišla vhod.
Curych přistání a dle času mám 50min. To bude úplně akorát. No jedeme zaparkovat do horní dolní, potom autobus a odvoz na terminál. Rychlá orientace a jdu na gate. Cestou čůrpauza a sedám v klidu na pár minut u gate A84. Fronta se tvoří a první zajímavost chodí tam GESTAPO babka ta co žvatlá španělsky a pamatuje Franca. Tahle babka je kufr babka kontroluje lidem rozměry kufru a váhu. No já jsem v klidu rozměry cajk a asi 12kg takže jako obvykle přes!
Pohoda už vybrala dost obětí a ještě vyhrábne jezevčíka! Ten má prio boarding. Chci bejt pes.
Jdeme na palubu sedačka 36F. Vzadu u okna klídek. No není klídek na 36D sedí a teď abych nedostal BAN. Žena afroameričkana výška 160cm, latex leginy, váha asi 140kg, bundička kožíšek tygří vzor. Afro koule na hlavě. Slušně požádám excuse me nigga chci k voknu!
Trvá jí to než se zvedne a to ještě neví, že to bude opakovat jelikož mezi námi bude sedět další chlapec. Jako tohle bylo fakt crazy moc.
Odlet směr Valencia a opakovačka voda+čokoládička. Ve Valencii přistání v pohodě a východ z letiště je fakt rychlej.
Podle propozic z půjčovny jdu po značkách. Ty vole nebejt ve skautu asi 20 let tak jsem tam ještě teď. Nasedám do transfer wagenu a jedeme s Doňou Izabelou směr půjčovna a tam začíná epizoda.
FIAT – Fantastičnája Imitacija Aftomobila!
Přepážka, řidičák, občanka ok. Popis kde budu klíče na stole a druhá Doňa Lopézová – zaplať! Já: sem už platil na webu vč pojištění!
No to sice jo ale to jsou Rental cars a my si nejsme tím jejich pojištěním jistý! Kdo by tu mrdku krad?! Nebo zničil, když to je Dolcevita edišn!
Nechci pojištění mám ho, dej mě auto. No ok na tohle máme „ zálohu“ no a kolik je záloha ty zlodějko? 1100€ blokace na kartě, po vrácení vracíme.
No vy ste zloději. NO minule v Malagacar.com to bylo 1* a tady 4*. No trochu bych kecal ale Malagacar minule chtěli vše až po, že si to strhnou po vrácení jako palivo atd a tady před.
Prakticky nula od nuly. Dostanu FIAT 500 Dolcevita edition. No jediný co chybí je růžový dildo v kastlíku.
Auto obejdu nafotím jelikož už prodělalo mnoho ofenzív. Motorizace R2 0,9turbo MHEV.
Vyfotím a popíšu každej detail. No deformace AZNP se nezapře.
Start a jedeme trasu Valencia- Almeria ano proč? Je to lepší s cestou zpět a vrácením auta protože Končím ve Valencii na dromu 18min od letiště.
Cenovka půjčení do 09/01/2022 je asi 110€. Trochu jsem FIATa prohnal a žere to 5,2 na sto. Jo pro ilustraci kdyby vpředu sedělo moje dvojče tak si ramenama flákáme pořád.
Z čeho teču jsou ovladače a tvar. Tohle dělal návrhář erotických pomůcek no jako fakt velikost, průměr a drážky. No ve Fiatu to mají rádi zvláštní. Tempomat navrhnul taky retard co běhal někde po lese s buzolou a potom šel náhodou do práce.
No nevadí dojedu do Almerie, registrace, chvíli drama s klíčema od ubytka ale nedlouho potom mám apartmá č.8 s výhledem na kopečky.
R6 a motorová zkouška hotova, pivo v ruce a jdu zpátky na ubytko. No zámek něrabotajet! Tvl ještě chvíli a rozkopnu ty dveře. Nakonec s citem otvírám ale ufff tohle nebylo dobré a tím, že tu přes den nic nebude tak jen zabouchnu.

Večerní tým chat a spánek.

Raceday #1 02/01/2023
Sestava Boxu já! Lasse Bosse Olle jako dětu z Bulerbinu akorát povyrostly a mají všichni litry! Už chybí jen Pipi ale uvidíme jestli přijde.
Skupina 2 middlefast s tím, že pokud budu chtít jdu do jedničky FAST.
10:05 nahříváme!
No a abych nebyl za wocáska tak jsem si prohodil časový rozvrh.
Jedu první rundu 10:30 a druhou 11:25.

MAMA MIA! INCREDIBILLE! Wocas Hr.Birne hat Problem!

Začalo to pohodovým ránem, kdy vstanu s klidem, že jedu 11:15 a před desátou se vypravím k boxu. Okolo vřískají biky a před boxem se ZX10R u karavanu a dvou dětí Julian ( ano tak se jmenuje, jeho žena Katja) mají pohodu pod stanem a Julin je komplet Vorbereitet!
Asi nemohl dospat! Jdu do boxu tam Tre Kronör ready na značkách a oblečený.
Tady je kurva něco špatně?! Já sem špatně!
No co dospěju v muže, nahřívám gumičky a uvidíme co dál. Jo 11:25 to půjde. Moje bohulibé drbkání se na vajcách vykonalo svoje.
Projebal sem to. Ovšem sestava Vikingů má pochopení a moc se jim na dráhu nechce +9,8°C na nahřáté cílovce.

Nevadí, jedu pro kafe je to daleko. Tajfunu s kafem v ruce přemluvím k lásce čili předehra.
Obleču se, rozhýbám a čekám na akci. Vzadu K2 chlíf deluxe ale 5 let stará ano Roumene prodal jsi mě starou gumu ( nechtěla se pářit s asfaltem)
Tohle téma pneu bylo v rámci týmu diskutované a omluva Roumenovi, ten za to nemohl prostě už to tak koupil. Foto napoví stejný pilot, stejná dráha, teploty shodné. Výsledek úplně jiný.
Zadní K2 180/60 221€
Start I13 SE ne to není Jablíčko pro kokůtky sóšl edišn ale Inteligentní časomíra #13 Sóšl edišn

Jdu na věc, tlaky ok, Egon čistej. První kola opět kudy to vede za 3 roky to mám najeto asi 23 kol.
První runda zjistím úpravy dráhy. T1 je zcela jinak a zjistím jak se to vlastně zatáčí. K tomu moje oblíbená „RAMPA“ je taky jinak a nálet dolů co byl na srdíčko je v poho můžeš tam srát plyn jak se ti líbí ale počítej s tím že na obrubníku a za ním ač je asfalt je typu „MOTOCROSS“ asi asfalt z OBI v pytli.
První runda PIT IN, na osobák daleko ale takhle dráha bolí fyzicky!
LT neběží a jsem pod palbou asi jako V Kijevě nebo na Krymu ( je to jedno soudruzi Ivan vs Ivan)
Co mě začalo trápit je zadní K2 Metzelerka. Trochu z Almérie načatá ale tady se jí nelíbí. Ok mínus jedna odskok jako minule. Pomohlo.
Druhá runda za 40 min a jde se na věc, od Ozzyho dotaz zda tam je stále jeho kytka v ramci brzdného bodu.

Odpověd ano jsou tam 3! a v tom vinglu jsou cerstve cary od biku. Asi si někdo spletl kytku no se stane no. Jednou jsi s Hanou a potom s Annou ( sou moje babičky Vážení čtenáři) takže já to mám v rámci rodiny jasné babičky jsou pevné!

To jsem odbočil od racingu ale dojedu a změna podvozku se gumě když sem víc tahal nelíbí ještě víc….. tvl foto a pošlu to Richardoj ( Ktech Mekánik) trocha dohadů a uvidíme.

No po obědě v restauraci kde si dám za 11,50 ale EURO menu jdeme na odpolední rundy.

Zadní guma po změněn s končila s klinickou smrtí, ale odmítá se zlepšit, asi problém ale uvidíme dále.
Jdu na kafe a pokec do registrace a tam potkám jednu samičku ….. PSI kombi black/pink na hrbu Yamaha a na prdelce nápis HONEY …… tvl HONEY is back náš první pes, co vypil celeé pivo sežran kde jakou mrtvolu a potom blil jak já po 12ti pivech 6ti Becherech a cigaretě.

No týmový chat říká aha EPIZODA ZWERG#2 oponuji nebude tvl …… och jak jsem to nevěděl …

Jdu na odpolední rundu, podvozek lepší zadní K2 ve smrti. Ok dotrénuju a dám ještě IBERIA Circuit což je spojení Almeria+Andalusia takže jedno kolo 9km! Malej racing kde je všechno …. Povrchy, horizonty atd.

Moje K2 zhyne smrtí na Iberii a pojedu. Kluci ze Švédska jestli sem jel Iberii já: ještě ne, švédové zkusíš a vymrdáš se na to. l
Švédsky snadno a rychle Tak – Děkuji Skol-na zdraví ?

Jedu na Iberii a než vyjedu tak první grupa z Almérie sekne cílovku v Andalusii. Ok pit out.

Cajk vyjedu sem v tempu for fun, zadní pryž v hnoji. Nevadí dojedu někoho a potrestám ho. Asi turista, jedeme dál spojka na Almerii no doprdele!
Tam kde sem byl na horizontu napravo na koleni a vytočená trojka je to opačně …. .UFF!

Zbytek dromu pohoda nikde nikdo Entrada Recta, Finale Recta ….. cílovka a jak je chladnějí tak to je brutus …. První horizont na Almerii trochu crazy ale jedeme dál, spojka na Andalusii …… povrch cajk v ramci gripu ale kdo tam udělal ten jump jak kozy mýho PilsnerFanClubu dementi …… vytočená tři….. blibl bych. Ne na ty kozy ne, to je umělecký dílo Kokůtci!

Další kolo a koho nedojedu! Je to ona PSI black/pink a co víc na R6! Tajfuna není lesba ale chce jí říznout! No jenže technika jedna věc a hormony druhá! Samička na R6 vábí samce vůní! Ne obyčejnou!
A čím vábila samička samce?! Než sem jí dojel cítím olej a dřevo víc teda olej. No a tahle samička ( Sie ist aus Deutschland) po mě házela sekrety její …………………………R6 ! Tajfuna rozhodla, že její láska není tady ale jinde ( …… LoveYou)

Overtake na rampě a pelášíme dál. Další kolo a potom PIT IN. 9km 4:15 osobák. Beru

Tajfuna na stojanech, péče, guma K2 smrt pokračuje ale na ráno bude dobrá, první dvacku netřeba mrvit novou K2 Září 2022 někdá září a někdo v Září! ( pro normálně smýšlející)

Jedu na pokec dolů, tím jak mě neznámá mušlička poházela sekretem nemohu nechat bez odpovědi. Na registraci se dožaduji! Čeho?! Pořádku na dráze, tohle smrdělo průserem! Ne to jestli mě její Karl sejme ale toho, že ona popraví další lidi.

R6 nalezena vč jejího Zwerga …… a teď jsem u řešení ….. von se fakt jmenuje Julian a výsledkem je podání rukou a poděkování! Z jeho strany a obdiv jak já mám přehled na dráze! I mimo ni. Náhoda tyhle Juliánové!
Thomas z BP poděkoval a byl rád jak mu to funguje. Hold někdo říká nejlepší agentura Dafiti( servis, jidlo ceny) beru to ale s Thomasem aka BPEurope jezdil i #93 MM viz vloni v Calafatu….. no počkám si na Mrkveze. V Calafatu posekal všechny na CBR600RR no tak s mojí R6 se potkáme.

Už sem jezdil s kde kým ale MM mě chybí ……. a na šestce by to bylo víc kulervoucí!

Hotovo jedu na večeři a cestou zpět krmelec CS27 Repsol. Tajfuna žere? No není to zrovna výlet čoprdebilů ( Chopper – až budu tlustej jak hrabě ze Knoedlsteinu, Nářadí krátké pojedu na chopperu s avestu koženou MC BUZNA SMALLDICK PRESIDENT BLOWED BY GRETA( SHE BLOWS AS CALIPO ICE)
V Boxu veselo Lasse mění olej a Olle to s pivem v ruce má v píči, jo chápu poznámku chlastá jako Dán ale Švédové! Tre Kronör! Mají styl Vikingové. Jo tady se evoluce nezapře.
Jo kdyby su někdo hledal sociální témata tak nehledejte! Mám se dobře ok! Dokážu se rozdělit? Ok ale nejsem sponzor tvé DEBILITY!
VAMOS!

Tenhle report není jen o racingu ale i vztazích celkově. Tým, lidi kolem, práce atd!

No největší můj prezident Fanclubu si to se mnou údajně rozdá v GROBNIKU // teda pokud to tam z Aragonu stihnu to víš, na regionální souboje nejsem zavedenej. Pokud ovšem budu vyzván tak se jako správný gentleman zúčastním v souboji za úsvitu.

Pro Ty co to čtou je to ONA co chci uchvátit pro svůj život. Čtenář pochopil, ONA nechce podlehnout!

No ale jelikož ONA nechce tak co ? Jdu spát…..sám ale čti dál můj support z CZ/DE/RUS/SVK/IND/POL je velký.

Díky všem za Support! Kubík Matulík, Pankáč, Roumen+Nikča+ Anežka, Kitty+Radek, Primera Vipera ( zmijí sestra Hrušky) , Luky Knapp, Pavel ŠIMRÁD #46 ŽLUTKO! Dál JELENBEESIX! ZDENDA + OBR, Špáca + Hamburger a další jako ZEBRA!
Support z práce je super a díky pánové za to jak jste normální! Michalové, Standa, Jarda a Petr! Díky zbytku oddělení PFS/1 za podporu!

Dobrou noc !

Raceday #2 03/01/2023
Ráno pohoda budu ready, co není ready je sms od vedoucího čili náčelník vytáhlé ucho, záměrně nepíšu jméno a náznaky abych nebyl v rámci inkluze vyloučen. To víš do 40 top manažer ale JZD neuřídíš ….. o tom až příště!

Jdeme na věc trénink na smetené gumě, řazení plyn a nálety. No to kluže to vzadu ale musíš makat. Slovy ona se mrskala ale stejně jsem ji ulovil, čubku!

Trénik 15 min pohoda pit in, čas daleko za osobákem ale pocit? Na pohodu!

Na odpoledne je ready K2 180/60 říjen 2022 ale dojedu do smrti tuhle K2 od Romana.

Druhá runda, guma klouže ale i tak jedu čas nehodný mrdalství! Co se nestane ?!

Co je švédská trojka víme 2ženy 1 muž ( kdo komu čím kam vynechám – dle vkusu)

Ovšem pan Birne #13 dostane švédký bůro ……………. Litrový bum bu mbum bu mbam bam ….

Lasse mě vorval na motor ale na brzdy nic moc, omluvil se!

To bylo v poho! Extra prasečinka to nebyla.

Oběd v restauraci, plus zadni gumička je ready!

Jdeme na věc, pit out dvě kola a obě kola WOSOBAČIK cajk!

Pit in moje kámoška reserva MAXIMA byla u toho.

Jsem happy dle LT 12,5 a oficial 13,001

Beru!
Ještě díky předku na sračku, jsem to nevychytal a ještě bude další runda.

Vyjedu pohoda klídek rychlé kolo a v tom dalším to padne.

No nepadlo dojel jsem instruktora s žákyní …… Rijeka 2019 DEJAVÚ to tvl v cíli to není osobák. *Spoiler tahle žákyně je roku výroby asi 1937 a SD1290

Pořeším žákyni , že to pojedu dál. No von ten učitel přidal ( neměl zrcátka) a začal tahat mě ale v místech kde bych ho měl říznout jeho R měla náskok a já byl v píči ….. takže instruktor tahal mě ne žákyni ……….. prdele předek je po smrti a mrdám na to. PIT IN a než pit in tak mávám rukou jak na prvního mája keď onanujem a žákyně nikde ………..

Asi po 20 s mě tedy žákyně pojedem hrubým ovetejkem na motor. SD1290 vs R6.

PIT IN, předek dolů přezout u BUNDESWEHRLESBIANGRUPPENFÜHRER CHRISTTI
Se vymalovala asi bude polízanice ……….. černý top, brýle černé, kraťasy černé ale jesště opravuje bawo ….. smolík za Tanzen Wir nichts!
Následuje Tajfuna přeutí, nákup, pivo v boxu ale sameček alkoholovy okruhovy pitlajnovy

Večer kasárna………. Dopsal jsem report a světlo zhansne! Nepřítel naslouchá a v 04:00 prej maj bejt meteority! Když mě to trefé si tohle nepřečteš
BUENAS NOCHES BUČ!

04/01/2023 Raceday #3
Trochu jsem to večer přehnal s oslavou osobáčku a dospívání v muže probíhá. Ono se není čemu divit, je dost zima. Mraky poletují nízko a není to zcela racing počasí. Takový počasí jako studený květnový Most kdy se to zcela nevede.
Nahřívám pryže, kafe v ruce a je nutné náplánovat den. Tréninky, zabalit jak bike tak pak sebe směr Valencia.
Bookuju hotel IBIS Bionare, 15min od okruhu, 8min letisko. Ideální poloha vedle je nákupní centrum kde je všechno.
No a jdeme na. Dráha už má 11° tak to jdu zkusit. Ekipa Vikingů se nechystá přitom jsou na zimu zvyklý.
Pár kol, zakousnutí nového předku Bridge SOFT. Cena 189€ kurz 24,70kč za ojro čili 4680,-czk, Zadní 180/60 K2 stála 221€ DOT 3422
Rychlé kolo kdy to jde a říkám si to půjde no šlo to většinu kola na dostřel mám dva litraře ale držíme si odstup. No tohle ovšem skončí před vinglem „ u kytky“ jako referenčního bodu.
Litraři dojedou další dva a konec. Hned jsem na jejich zádech a neřešitelný. Takže dojedu kolo a PIT IN. Úzká dráha a nemám skill2kill prostě ne.
Zadní K2 funguje cajk, zakousnutá a předek jede jako po kolejích. Jsem opravdu spokojen s přední bridžkou a budu ji používat i dále. Proti Pirelli má větší výdrž ale o to víc na konci degraduje. Ovšem vše čitelně a jasně.
Och pocit dobrého předku je cajk.
Oskar vylezl z mraků a začíná zimní opalování. Lehce pofukuje ale to třeba Iljovi z EWC vůbec na Báwu nevadí a seká to tam jak baťa cvičky.
Jdeme rundu před obědem. Takticky vyjedu jako první i za případnou cenu čekání na pitline u mi amiga Juana místního traťáka, šéfa klíčníků a správce státního pokladu košťat
Dává to smysl a první kolo velmi nadějné. Jedu úplně sám a celý tenhle trénink konečně dává smysl. Rytmus dráhy řazení atd.
Takhle jedu dvě kola a opravdu si to užívám. Och tohle mělo smysl.
Než proletím cílem mrknu na laptime a pohoda vypadá to, že to tam je a tak tlačím ještě víc a bylo to tam opět.
Ano pocit uspokojení se dostavuje a tohle vypadá na osobáčikovou rundu. Zkusím to ještě v dalším kole ale už se blížím ke dvojici pilotů a tohle už je jasný tohle nevyřeším a tak v posledním kole se jen tak poflakuju po dráze. Ona krom osobáčiku se přihlásila moje kámoška REZERVA BENZINA NENALILA.
PIT IN, benzín, ofiko osobáček 2:12,1 to by odpoledne mohlo jít na 11!
Oběd v restauraci a pivo k tomu.
Opalování se na sluníčku oskar to rozpálil ale jak pofukuje chce to mít opalovací závětří.
Relax, třetí den na Andalusii je náročný protože tady tahle dráha prostě bolí. Natrénováno máš ale jsou okruhy kde se dá odpočívat viz třeba Brno.
No jdu do odpoledního tréninku s vizí útoku na osobáček. Podmínky parádní jde se na věc. První kolo druhé kolo teď to půjde. Tlačím na pilu ale o fous to nevyšlo ale první sektor dalšího kola je mínus tak pojď. Kroutím to věcí na pravém řídítku co to jde , zkouším brzdit později a dříve přidávat.
No daří se to a ano přišlo to hned po chvíli. Výjezd z rampy dolů levá obrubníky a za obrubníky najedu na „ pořádnej motokros“ takovej divnej asfalt. R6 se rozvlní a začne mě fackovat tvl tak tohle není dobrý. Nakonec to ustojím ale hnědý pruh na prádle je znatelně cítit.
No tak tohle bylo to upozornění,že je čas skončit. Dojedu kolo a zatáhnu.
Je čas říci Andalusii pápá. Tajfuna na stojan a já se začnu balit. Věci na hromadu, zajedu vyřešit paletu. Po cca 15mint přijede Pacho as rasta man as náš kámoš z předloňska.

Balím Tajfunu do palety a úplně easy to není ale Lasse podržel a půjčil nájezd. Cajk, doporučení příště si beru svoje kurty. Kurty od BP jsou sice praktické ale já jim zcela nedůvěřuju. Moje nedůvěra v kurty je normální Ozzy věří též jen svému nářadí a kurtám! Na Paletu jsem vše zabalil, Egona vypnul – ve Valencii ho musím nabít. Přeci jen běžel několik dnů a na noc ho nevypínám.
Hotovo zabaleno. Zaplatím za ježdění čili jen místo v boxu. Krása tohle se mě líbí.
Plácnu si CEO Thomasem, zatleskám vítězům závodu ten byl nakonec jeden a v Almerii. Jako abych si šel pro pohár za to, že dojedu ( v SSP bych skončil nejhůř třetí) a vyhrál to chlapec asi 13 let ze španělský školky jezdecký. Tvl tak to by moje ukrutný ego nedalo.
Start směr Valencia. 4h cesty prvních 40km okresky a zbytek dálnice.
Cesta se vleče, Fiat jede na tempomat 120km/h z kopce i víc do kopce v prdeli.
Ale cesta nakonec uběhla až na dvě zdržení ok. U Murcie kolona potom zmatená navigace, chtěl jsem jet jak chci já ne ona.
Nakonec sem se dobral do Valencie a příjezd k hotelu. Podle google to je krásně rudé všechno! OMG tady je něco zdarma a já jako správná čech to musím mít také.
Ve zkratce 6.1 má Španělsko svátek a rozdávání dárků. Tvl a podle toho to vypadalo. Vybojoval jsem parking, check in, obsluha baru/recepce pohoda týpek.
Pokoj 004.
Jdu ulovit něco k večeři. Díky loňské Valencii vím kudy kam. Jen vloni tu v únoru nebylo živé duše a dnes asi půlka Valencie.
Zakempuju v hospodě jako vloni a za chvíli mám pivo. Vrchní se omluví, že jim nejdou karty na platby ale moje heslo cash is king vítězí takže za chvíli druhé pivo, salát, hlavní chod a dezert.
Spokojen. S plným pupíkem ulehám ano osprchoval jsem se, nejsem takový čuník.
Dobrou noc!

05/01/2023
Aklimatizační den, popracuju aby návrat do reality HGW byl trochu pozvolnější.
Plán dne – postel, postel nákupy proč? 06/01/2023 je tu volno a tak si musím koupit krmení.
Na drom pojedu až na šestou abych počkal na Tajfunu vyložil a ubytoval v boxu.
Cestou zpět to bude masakr co se týče provozu okolo hotelu ale už sem se našel cestu. Výhoda já totiž chci směr nákupní centrum když všichni odjíždí . Taktika!
Den uběhl ok a já se vydám na drom kolem 16h abych zkouknul co se tam dějej, pokoukal na případné rychlíky a dal walk okolo.
Plán hezký jen u brány mě ho překazí José Armandu, že mám jít bránou č.4 no co dělal s tím vofuky jako prvnička.
Probojuji se přes zábradlí u brány č.4 a jsem na tribuně. Co následuje známý zvuk z T1 kdy něco drhne o zem a koukám na ukázkový konec lowside panna vorel atd. Rider OK, red flag.
No hezký jako kdybych za to mohl. Následuje další ježdění u EDER racingu a koukám na crash festival. Příčina? Sluníčko hřeje ale fouká a první pravá si vybírá další bike. Red flag. Jako sem přišel na Bandera Roja Fiesta!
No ok takže se v závětří sluním a sleduji jak to tu lítá. Honda FCC TSR France na CBR letí velmi hezky.
Pak se uklidím do auta a počkám na parkingu s velkou skupinou pilotů co chtějí taky jezdit s BP.
17:30 u brány zastaví kamion BP a to je znamení, že bike je tady.
Už zapadlo sluníčko a je kosa, vítr tady udělá divy. A to netuším co se bude dít dál na dráze.
18:30 PIT IN.
Překvapení Tajfuna a zbytek biků je venku z kamionu takže je dílem 15minut být v boxu číslo 31! Odnosím věci na třikrát a bike v zápětí, mohl jsem počkat vzít si ještěra a dovést to do boxu vše.
Sestava boxu se tvoří za pochodu ale čistě BUNDESMANSCHAFT! Teda k tomu jeden HANZ BIRNE #13.
Samé BMW, sem tam HP4, SD1290, RSV4F a R1 od Mahonniho. SD1290 babičky z Andalusie i jejího instruktora HP4
Boxy Valencia jsou úzké ale dlouhé takže celkem jeden share box 9 lidí.
Tajfuna R2R připravena. Jedno pivo, rozpis a jedu zpět na hotel. Teda ještě předtím dojedu pro palivo Tajfuně. 1,701€/litr a žádná podpora ….tady začal tvrdý kapitalismus!
Jaké překvapení za 14 minut jsem v hotelu z okruhu. Ideální ono nakonec se na IBISu potká z boxu 7/9
Jdu na večeři a vyberu TEXMEX a za 17€ se nadlábnu. Ano v rámci této dovolené chodím na večeře zvlášť když oběd je skromný tak večer se nacpu jako to čuně.

Raceday #4 Valencia 1/3
Jdu do peřin, budík na 07:30. Snídaně v hotelu no uvidíme. Ráno se mě vůbec nechce je pátek a u mám to v mozku a tak se válím a bojuju se vstáváním. No start a jede se na drom. Po deváté sem v boxu. Guten Morgen Sonnenschein! Tvl a překvapení na parkingu u hotelu. FIAT rozsvítí hvězdičku! Svině malá.
Výhřev sedaček, volantu atd italšrot neokopíroval.

Box 31, čepice bunda s sluneční brýle.
Je kosa, od pusy se páří, kafe stydne a dáha na cílovce 2,3°C a jedeme za 1h 30min. Skupina 2nd fastest.
No to bude boj na R6 tady proti litrům. Ale odhodlání nechybí. Rozprava! Thomas jasně opakuje je to studený, nechci Vás v nemocnici počkejte. Oskar to nahřívá co to jde ale pomalu.
Když to vidím jak to je, tak si dávám kafe č.2 a hřeju se v bundě.
Už je čas #13 na scénu. Jdeme na věc. No první runda vede to dokola a jsem trochu ztracen. Protože na litru to tady bylo super lehký na šetce opak.
První runda ale čas lehce pod 02:00. No to by šlo. Uvidíme další rundy. Navíc jedu na pneu, která už něco najela v Andalusii ale tady je to doleva čili opačně takže hezky ji sjedu.
Druhá runda, začíná to dávat smysl a je hezky. Paráda takhle by to šlo.
Oběd, trochu prvobytně pospolná společnost spontálně jsme vysypaly jídlo na hromadu a dlabeme.
Jak v boxu jsi všichni trochu samotáři tak nás to přirozeně pospojuje. Jednou stojan a nahřívák Mahonnimu a potom on mě. Druhý instruktor Mike tak ten tam má svoji kočičku asi metrickou. Tak tu si pečuje on. Kočička na BMW ? jede neskutečnou plíseň ale nasazení tu je.

V poledne regroup a udržel jsem skupinu B! WOW to jo. Sem rád, že nejsem v Áčku. Tam jse to WSBK FP. Pax+Oettl.
Odpolední rundy a jdeme na věc.

V první odpolední než se rozjedu mě přefrčí R6 a vzadu GOPRO. Ok chlapče rozpoutal jsi humus.
No takže výsledek sedm kol fight jako svině až se borec pravidelně otáčí kdo za ním visí. No tak dlouho jsem visel až borec s Curva Aspar jede rovně. No další kolo šachovnice. Vtipný na LT jsem před ním.
Tohle mě nakoplo a jdeme do druhé odpolední rundy ale ještě ne! Co to vidí oko mé V4S Pramac, Shark přilba divně barevná a na zadku kombi ZARCO ? tak máme tu prvního GP ridera.
Jdu na druhou rundu a rozjedu se dobře, jenže ve třetím kole žluté vlajky tak zvolním a jen co je volno a můžu zatáhnout tak mě přefrčí moto3 no skupina skrčků co ještě nehoňká.
No na rovině si to beru zpět a trvá jim to část kola než mě doženou. No a tady se to stane, na prase mě přelítne Rocco Sessler a na rovince jak Ozzy vloni vyvezl Germána mu to vrátím na motor, nechal tam dost místa pohoda uklapnu chci zatočit a náraz ! Tvl pindik malej to mě jebne, oba jedeme dál čumíme na sebe on gestikuluje alá moto3 tohle umí a kolo v prdeli. Gestikulujou i ty další trojkaři a mávaj jak na prvního máje.
Nechám je jet a na cílovce všechny operu. Na brzdách se rozhoří fight kde mě to trojkař vrací a je dost nevní. Já ho vyfackuju levačkou, počkej v boxu. Ty mít na kombinéze znak perníkova tak teď je z tebe potrava pro žraloky ve vodním svwtě Valencia.
Před T2 uberu mávnu a pustím školku před sebe. Tohle nemá smysl a tak mě to nadzvedne, že ideální slot začít tahat. Oni jsou o fous rychlejší takže nehrozí, že je dojedu a tahám. Následující tři kola se to podařilo a všechno pod 50. Osobáčik R6 a zkusím poslední kolo zatlačit na 48 ….. Nepodaří se to velmi těsně. Proč chci 48 ? Ulovit Ozzáka a Douchu.
Nevadí pohoda pit in. R6 na stojanu a jde se fackovat mládež. Box 29 si vyžádám managera toho malýho trpaslíka vyjasníme si to. Trpaslík zapoměl mluvit face to face. ale prostě mladý ucho. S managerem je to cajk a poprosím ho aby tahle školka vyjela vždy jako první a táhla. V dobrém se rozcházíme ale kdyby mě vytočil tak bych seřezal i jeho.

Následuje kafíčko a selfíčko s JZ5 ? Zase není v reálu takovej namistrovanec jak působí v MGP.
Imho jezdí RS7 hezký!

Poslední runda jdeme na věc to půjde. No nejde zaprvé se ochladilo, jak padá sluníčko dráha chladne, první pravá si vybírá svou daň a navíc proti sluníčku co je nízko to je peklo. Půlka dráhy proti slunci. No tři kola pit in. Dnes hotovo 1:49,2 na šestce poprvé tady není vůbec marné. Na JZ5 ztrácím 13,8s.
Pivo s Mahonnim aspol. Klub anonymních alkoholiku okruhových samotářů je tady.
Jdu s nimi na večeři a tam se přidává i Thomas z BP. Všichni bydlíme v IBISu.
Teda odchod je 20:20 ale zbytek sestavy tráví čas mezi příjezdem z okruhu a odchodem na baru, jsou slušně na šlupky!
Cajk
Večeře La Tagliatella a paráda. Překvapení nakonec, ne nikdo mě nepozval ale všichni vysází cash na dřevo a vezme se to průměrem cena/počet lidu ….. Cajk. Baví mě Mahonniho kámoš s přezdívkou PIVO. Borec asi 55. Pivo pije s přítelkyní rosé a všichni germáni se mu tlemí A DOST MU TO DÁVAJÍ SEŽRAT. Narážky na „TO“ jsou dost dobrý. Po pár pivech mluvím německy a občas všechny překvapím smysluplnou větou.
Jak miluju germány, hlavně toho jednoho tak tady se to otočilo. Já se nima ještě skoro muckám!

Pocit ze super dne, dostává to všechno smysl. Motorka, okruh, fyzička a podvozek!
Konečně!
Samozřejmě sem se Roumenovi omluvil ohledně té gumy ale prostě je to znát ta starší guma. Roumen jako správný muž omluvu přijal. Žere mě to jak to vyznělo ale prostě
Téma vyřešeno.

Je čas jít směr hotel, dobrou noc milé děti! No to ovšem dvě malé princezny v hotelu na patře nezajímá. Je jim asi 5 a 3,5 lítají po patře za indiánského řevu. Odhaduju to na večeři SUNAR&KOKS
Pohoda matka si je srovná jelikož jedno řve, že druhé ho mlátí a to řve protože mu to oplácí. I takový je večer ve Valencii.

Někdo klepe! Rozumně klepe! Ha šláftruňk bude. Ne malá holčička si spletla pokoj. No tak nic láska nebude. To by bylo dnes fajn ještě tu mít ženskou.
No chlapče smolík a to co jsi viděl cestou u cesty to už radši tvl navždy nic. Místní štěťule tak to nechceš ani vidět to máš disfunkci od pohledu.
Už je klid takže dobrou!

Kvalitní spánek a je tu sobota ráno. Všude klid!
06/01/2023 Raceday#5 Valencia2/3
Sprcha a odjezd na drom. Kafíčko, malý track walk. Je sice tepleji ale fouká takž dráha má ne 2,3°C ale 5°C takže takticky jdu do druhé rundy.
Tak je po tréninku a guma začíná mít dost ale tak to využiju na trénink.
Třetí dopolední runda čili moje druhá a už to klouže dost, nemůžu se dostat dobře z vinglů a tak přes oběd je výměna zadního kola s novou pryží. 180/60 K2 za 221€ dot 3422 cajk uvidíme.

Guma co šla dolů vydržela celkem 58kol Andalusia+Valencia tj odhadem 260km. BŮH ŽEHNEJ PODVOZKU!
Po obědě jdeme na věc, ideální slot tak to tam pošleme.
No jelo se výborně ovšem osobáček o necelé 0,3s nepadá. Zato jsem měl tu čest dnes již podruhé ve skupině B pojezdit se Zarcem. Před obědem mě obložil v T6 na výjezdu a pohoda fast and gentle. Stabilně jedu časy 50 nízko spokojenost, on byl na trati provoz takže cajk.
Podruhé to bylo nálet na cíl, Okopíroval jsem stopu rychlých šestkařů a dobré. Zarco mě bere vnitřkem a V4S letí doslova doprdele.
No jelikož to bylo na začátku rundy tak jsem kolo nedostal. Proto Ace vs Zarco 0-2.
Ok kafíčko a repas kávovaru. Koho to nevidí oko mé modravé na registraci ano další GP stár. Vítěz posledního GP závodu sezony ve Valencii #42 Alex Rins. Zítra to bude zajímavé.
Selfíčko a pokec až zítra. Jdu na druhou rundu jenže. Extra fouká a dráha chladne. Vítr je extra hnus a taky je to vidět na počtu pádů. Ve skupině A to zahodil Mahonni! Na předeček ….. no byla to třetí pravá.

OMG! V naší rundě další v T4 na předek, vítr hnus pit in. Tohle nemá cenu. Fouká a Zarco jezdí o 2s horší časy ! To nebude náhoda ten vítr.
Dráha chladne a tak to balím. Dostanu pivo od babči s SD1290. Pokec a jedu na hotel, nákup, večeře.
Než sem odjel tak v poslední rundě Ačka se vítr uklidnil a Zarco seknul 1:34,xxx nice one. Taky tam byl sám ale padá se i v Áčku. Boxu 33 to odneslo jedno CBR v kačeru. Zarco využil slot dvou kol dokonale. Hold umí!

Lepší obětovat 15 min na konci než celý den/event.
Odjezd, cestou na hotel potkám místní kněžky lásky a jsem asi asexuálně nebinární.

Večeře v LaBocallinda a velmi dobré. Chtěl jsem jít na burger do texmex ale už jako v 18:30 měli kitchen closed a okolo stovky hladových krků takhle se business nedělá!
No akorát mě to trochu leze na mozek tu být sám. Jo jsem dost koncentrován na šmrdlání se po dráze ale ta společnost mě chybí. Sem fakt trochu vyměkknul a sem rád za podporu ze všech stran !
Díky bez Vás všech to nejde!

08/01/2023 Raceday #6 Valencia 3/3

Dobré ráno, trochu ospalé. Venku v čas kdy vstávám je větší tma. Otevření okna v hotelu a co venku? Vítr, teplo, dešťové mraky!
Ok takticky se stahuji do peřin. No co není kam spěchat šulíni. Šulit v moravském dialektu je fajn slovo ;)
Ranní hyena a odjezd směr drom. Box 31 rozsvítím a začnu nahřívat. No a v neděli tu nás je méně a je regroup. Těsně pod čarou ztrácím skupinu 2 a jsem ve trojce! Kdo mě vystrčil?!
Alex Rins poslední vítěz MotoGP Grand Prix Valencia na Suzuki teď aktuálně na LCR Honda.

Bolí to ale já jako mrdal třídy numero uno se nemohu stěžovat.

Alex kempuje v boxu 26, Johan Zarců 27…..
Ok času dost, opravím kávovar a připravuju se. Počasí crazy, vítr, mraky nízko ale! Teplota dráhy 13°C no pojd mi hop!
Skupina A Zarco Pit Out, Rins stays in PIT, Öttel & Pax pit out PROSTĚ ÁČKO WSBK MGP do toho zbytek co jdou kRychlíku
Pitwall plná, teda v rámci eventu! Moto3 co nejsou v Áčku se můžou uhoňkat! Správnej event!

Cajk, tlaky kontrola a jsem připraven zkusit popravit Douchu a Ozzyho s litro časama.
R6 je také připravena, zadní pryž zakousnutá a přední na půlce. Uvidíme co podmínky.
Podmínky na racing cajk dráha má grip je ohřátá ale ten vítr a a mraky to je hnus. Jak rychle se ve Valencii změní podmínky mě připomene Misano. Je to dost podobné. Jen Valenci je od moře 15 km a misano 2,5.
Jdeme na první rundu, ještě si teda vyměním plego za čiré abych viděl.
Jezdí nás ve skupině fakt málo dva litraři mě pořeší. Já pořeším moto3, teda on pohledem na mě na pitline pochopil, že jeho pindík musí dorůst.
Ale k moto3 se vrátím.
Seknu v první rundě slibný čas ale ten vítr trápí všechny. Zarco jede o 2s pomaleji než včera. To asi není náhoda.
Koukám na Rinse a tvl to je styl! Jo sice vypadá jako kdyby hrál ve filmu Šindlerův seznam a Operace Finále ale je úplně normální! On si tam s mechanikem dává sám nahřívák, kouká z pitwall! Jako žádný mistrovský manýry jako žlutky! Jo musel sem se do stádečka navést zvlášť když v boxu převládají helmy JL99!
Asi dobrá helma od Sharku.

Dopoledne se jezdí výborně, počasí je takové ideal racing s ale. Vítr a změny teplot, to je totiž co Valencii tvoří zvláštní rychle se ohřeje a rychle dokáži za hezkého počasí ochladnout. Výsledek hledejte v T4+T5 v kačeru.
Před obědem se rozjedu pořeším BabyPanigale 959 V2 na rovině ta svině dává dost. Tak 0,3s udělá ale já to doženu odhodláním. Už sekám časy pod 50 a další kolo. Idela last lap ted pojd ulovíme je!
Jde to velmi dobře, no jde až tak dobře kdy se tajfuna splaší nakopne mě a já jedu v T11 směr long lap. Cajk to ubrzdím a zatočím!
Leda hovno zlatá rybko! Jedu rovnou do kačera až k bude traťáka, který výrazem z budky stylem TO ROZHODNĚ NE MÁCHALE! Mě vyhání pryč a dokonce od svačiny nechutně bere prapor.
Pit In. Ok stačilo odpoledne dojedu benzín a uvidíme co časy.
Spokojenost foto a pokec s AR#42 který to balí. Nemá za potřebí se ve větru nahánět s náma. Ono taky toho najel dost přes tři skupiny takže i já mám ve skupine žážitek s Rinsem. Nedostal jsem obložku a tím pádem cajk.
Oběd co box dal a jdeme do odpolední rundy. Počasí je cajk teplo a vítr. Tahám pár kol a už to prostě nejde samá 50,0 50,2 50,1 atd
Hlavně za sebou mám moto3 a slyším jí v různých místech, zkusil mě to tam poslat na prase ale nedal sem se a po nahánění to za cílovkou vyvezu mávnu at jede.
Poděkuje a je to cajk ! Fackování nebude
Dám další rundu a blik! Konec rezerva paliva.
Je skoro konec pohádky jak se Hruštička vydal směr Španělsko sbírat zkušenosti a osobáčky!

PIT IN, motorka na stojan a pivo do ruky.
Bylo to jezdecky náročné, všechny dráhy jsou super. Je fakt, že než sem se našel v Almerii trvalo to a trochu bych to změnil. Pokud budou další eventy tak ne 3+3 dny na dromu ale 2+3. Hezky se rozjet kde to znám a potom nový drom.
Celkově spokojenost zabalím věci a je jasné SEE YA IN ARAGON! Parking motorky do deluxe bydlení v rámci okruhu Valencia. No krásný zákoutí to tam má.
Rozloučení a jedu na hotel. Večeře s Bundesgruppe 20:00, sraz 19:30 na baru.
Nakoupím dárečky čili žrádlo a následuje večeře.
Dobrá tečka ve Fosterrs Bionare. Žebírka! Och!
Spánek a trochu zamotaná hlava protože princezna …….. No co přetlak působí!

No nakonec se vyspím, ráno 09/01/2023 zaplatím za hotel, odvezu půjčenou káru zpět a čekám kdy mě zpátky na účet přijde záloha na auto a palivo.
Se bude hodit necelých 1200€
Valencia letiště, check in a salonek jelikož sem si koupil business tak se od rána krmím v salonku. Krmím doslova vč bílého vína.
Spokojenost tohle za 200czk navíc stálo. Odlet a jsem nový fanoušek týmu ŽORK JAGODINA ženská házená a slušný kobry se mnou letí. Ztroskotat s nima na pustém ostrově tak po týdnu uteču.
Letíme směr Curych a máme zpoždění takže tam mít jako minule 55min tak nestíhám. Ono ale nespěchat má plusy čeká mě salonek SWISS.
Cestou ochutnám echt pivo ze Švajcu a už si to šteluju směr salonek. Och krása, pivo točené co vypiješ ty hovado. Ale díky skladbě jídla si beru bílé víno.
Obžerství jede!
No je asi 15min do nástupu a jdu na gate.
Tam menší zdržení jelikož babča s děduškou mají nadrozměr kufru. Do letadla nás jde asi jen 30.
Přeskok do Prahy a lehká svačinka – dobrá byla. S alkoholem jsem skoncoval jelikož musím z letiště autem.
09/01/2023 19:00 Hruštička has landed!
Dojdu pro povoz a jedu do MB, přistanu doma v posteli a dám si drink co taky jinýho!
Dobrou noc a díky za počtení.

Tak to je vše.

Pokud někdo chce vědět kolik co stálo tak to tady trochu rozpitvám.
Celkem najeto 1265km na okruhu
Startovné Almeria/Andalusia/Iberia 0 czk
Startovné Valencia + transfer biku a veci + box 41 000,-czk
Půjčení aut ESP 6000,-czk
Benzínu do moto a aut asi tak 7000,- czk
Letenky první runda 6000,- druhá 9300,- ( no hnus já vím)
Hotely něco sežraly ale ten komfort nesrovnatelnej, mohl jsem spát v boxu na zemi jako obvykle

Pneumatik mnoho ? tohle je položka individual
Takže když to sečtu a za hotely na tři akce budu počítat 10 000,-czk tak asi ok

V součtu 80 000,- CZK pro srovnání social racing vloni stal 51 ale jen dva okruhy.
Celkem 11 dnu na draze když bych to mel vzit třeba do Mostu tak předprodej 5000,- za den a dnes jsem na 55tis takže ač suma vysoká tak na jeden okruhový den to vychází s drobnou tolerancí jako normálně
Nelituju ani koruny co sem do toho dal vnitřně mě to strašně nakoplo a motivovalo zrychlit a makat dál. Jdu na to jinak, fyzicky to je horší ale dá se to dohnat rychle. Mindset co ted díky tomu mám je level co sem hledal a našel. Bohudík. Těším se na pokračování v Aragonu.

Report trochu upraven, Aragon zaplacen on den v Aragonu vyjede levněji jak dle aktuálních cen Brno v předprodeji….
Závěrem díky za přečtení a komentář a budu se na Vás opět těšit v dalším příběhu z Království Španělského!

Díky
CEO #13HRUŠTIČKA vlastní rukou
VAMOS
TE QUIERO!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jindřej (472) napsal 12.02.2023 v 22:51+1

Jako vždy, super počtení

1 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 13.02.2023 v 09:53

DÍKY


Kubik19 (780) napsal 17.01.2023 v 13:09

tak jsem se nadechl. A je to skvělé čtení :) díky za to.. VAMOST KOPYTA! :) tak snad se někde potkáme. Třeba v dubnu v Rijece

doucha (184) napsal 16.01.2023 v 17:17

Čau Honzo, opět super přečetl jsem to jedním dechem Těším se na setkání v Aragonu

Ozzy_ (1137) napsal 16.01.2023 v 12:10

Prozival jsem to na dalku s tebou centuwijone. A potacel se od nadseni z tvej vykonu az po deprese tady v tom hnusu

Super reprezentace, dobrej trening, a tesim se na dalsi spolecnou sezonu, KOPYTOTOOOOO

VAMOS


Nejnovější záznamy v deníku
  • Jerez de la Frontera Circuit Angel Nieto & Circuito Ca

    JEREZ 2024 „ řeklo se bez bab“ aneb co se přihodilo ve Španělském království! Tak sezona 2023 skončila zářijovým eventem v Misanu kde to bylo epické a romantické včetně loket fotky od fotografa. No a co dál?! Jerez

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.01.2024
    Uskutečněno: 29.01.2024
    Komentářů: 14x
  • RIDE ON COLOURS!

    RIDE ON COLOURS! MISANO CIRCUIT MARCO SIMONCELLI #58 Misano! Uprostřed sezony na okruzích, kdy se tu poflakujeme po ČR tak Pankáč jako správný kumpán zasel myšlenku na zářijový víkend do Misána. No myšlenku a dvě pro

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.09.2023
    Uskutečněno: 27.09.2023
    Tachometr: 26666km
    Komentářů: 4x
  • KOPYTA RC BRNO 2023 final event B4L!

    Tak se pojedeme podívat do Brna, kde se uprostřed srpna koná finálový event B4L sezony v rámci Endurance sezony a i sprintů. Event se konal 16-17/8 2023 kde kluci s B4L pojaly jako Malou cenu Brna. Konkurence a zvlášť

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.08.2023
    Uskutečněno: 24.08.2023
    Komentářů: 5x


TOPlist