PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024
Zobrazeno 1 970x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 16.01.2023, Uskutečněno: 16.01.2023, Stav tachometru: 24024 km, Zhlédnuto: 35x


Tak je konec sezony teda je to jasné kdy na Pannoniaring na začátku října protnu cíl na bramborovém umístění. S pocitem blaha a osobáčku jelikož 2:05 není už úplný mrdalství se zabalím rozloučím se sestavou boxu Kitty, Radkem a bystrou bulvou z Bystrca – Hančou.

Táhnu se domů a je to jasné, jelikož sem vyhrál díky instagramu Vánoční poukaz na okruhové dovádění v Andalusii a Almerii. Ideálně to spojím s lednem a Valencií.
Ultimativní plán hodný kalouse ušatého a ohořelé brokolice (rozuměj politiky) se mě líbí. Ovšem získat někoho na tento event je dost nereálné. Někdo jako Ozzy chce v listopadu jet do Barcelony na dovolenou s manželkou, přitom nenápadně si přibalit motorku a kroužit v Montmeló.
No tuhle vsuvku zkrátím byl slušně vysouložen pořádající agenturou a jet tam na hyenu je trochu za hranou.
Takže ani po tomto neúspěchu jsem nezískal svého obvyklého parťáka na španělský event.
Nevadí plánuji cestu separátně. Získat spolujezdce není jen tak ale chromý nervní starší pán aka můj otec se přihlásil na výzvu povinně volitelného předmětu politické průpravy důstojníka lidově demokratické armády velmi rychle.
Začíná propočet. Počet dnů na okruhu, povoz a vozík. Vozík vyřešen deluxe károu od Filipa. Pro základní přepočet 2500 km od startu, 2 dny cestky, spotřeba ať se to dobře počítá 10 l/100 km naturálku.
Jdu blejt, tohle moc dobře nevypadá a budu tam moc dlouho abych to ujezdil.
Propočet číslo 2 zabalit bike k agentuře a letět tam letadlem. No nezní to zcela špatně a má to mínus. V celku to vyjde o trochu víc než povozem Kamzíkem s vlekem.
Ovšem plus: na cestě budu 3 h, přistanu vezmu auto a 2 h na drom ……dobře i s cestou na Ruzyň 7,5h komplet …… neunaven v klidu vybalím bike atd. Nápad zní super.
Dobře je rozhodnuto 19-23.12 Almeria, 2.1-4.1 Andalusia (+IBERIA tj spojení Andalusia a Almeria dohromady) 6-8.1 Valencia
Hooo hooo ! VAMOS!
Plán potvrzen a jde se laborovat transfer biku. Bikepromotion přepraví bike v paletě za 550€, věci na paletě vedle za 230€ nasyp tam vše co potřebuješ. Teď to píšu ale jel jsem s pocitem, že se tam toho tolik nevejde chyba! Vejde viz foto. Beru základní racing výbavu plus 4x pryž zadní vč 1ráfek, 1 pryž přední. Kanystr, křesílko, racing bednu s nářadím, flašku myslivce.
Domluveno a v den 30/11/2022 se v 12:50 vytratím z AZNP a jedu připřáhnout vozík naložit bike a jedeme směr GERA Deutschland zaokrouhleno 290 km.
Cíl přijet, složit na paletu atd.
Vyrážím s Tajfunou do transportu. Regulérně sem jí zabalil a vezu do lágru. Cestou Tajfuna na vozíku divočí, mineme totiž odbočku Sachsenring a on už vidí jak vyprcá germána na báwu. Jo to jako motivace funguje. Úmyslně se tady netrefuju do Floriana jménem a Zwerg příjmením protože mě to přijde nefér se asi bojí když sem proti jeho litru o dost rychlejší na drtivé většině okruhů.
Dorazím na místo určení, rozřazovací prostor, mlhavé počasí zima, lampy …. No chybí jen strážní věž a štekající pes.

Vykládám a celé to řídí Herr Thieme Helmut, nejstarší z osazenstva Bikepromotion. Složeno ovšem překvapení: ne na paletu ti to sbalíme to udělají junioři až přijedou ze Španěl. No v pořádku pokecáme trochu mixem ENG/DE. Helmut má rád Most, Becherovku a Špindl. Trochu jsem asi díky jemu změnil názor na východní šišlavé němce, protože on nešišlá! Žádný iš miš, habš….cvanciš
No jedu zpět a v cca 21:15 sem doma.
Takže ano jedno odpoledne zabere odvoz biku do transportu.
Technické část dokonána a jdu řešit letenky, transfery atd. Ono mimo sezonu do Španělska nic extra ale na první rundu před Vánoci to řeší let PRG-Malagá. Pohoda v součtu za 6005czk tam a zpět.
Půjčení auta ( jo italskou překoňovanou svini Fiat 500 nebo SEAT IBIZA) za cca 102€ na 6 dnu cajk …..
Trochu horší je letenka na druhou rundu jelikož nemá smysl řešit Malagu a vracet auto ve Valencii je lepší Valencia – Valencia ale podaří se mě urvat zajímavý krátký let se SWISS. No co dovolená a tak se neptám jestli osmička je ok. Bohužel je týden po novém roce, svátek tří králů, Španělsko.
Hotovo letenka v emailu hlavně cesta po ježdění zpět bude delxue. Zabalím bike, odjedu z dromu na letiště 20min nasednu do letadla a ještě ten večer usínám doma! WTF!
No a takhle se to připravilo. Ted 08/12/2022 kdy sem sesmolil tuhle část reportu, pripravuji příruční zavazadlo co povezu sebou?
Trochu zabaleno ale úsporně. Ulovil jsem letenky na druhý turnus. No žádná akce jako výprodej se nekonal takže jsem nucen hold vysolit trochu cashe navíc takže druhý turnus je letenka v součtu za 9300,-czk no ted se vyděsíte ale ono letět po svátku tří králů někam je obecně dost drahý jen Vueling jako lowcost z Valencie stál 183€ a tak Swissair zpáteční za 5300,- a v byznysu není k zahození? my lítáme v byznysu rádi
Poslední co budu klikat je pojištění od Kooperativy a hlavně povoz v ESP. Povoz bude ta zajímavá položka jak jsem psal o pár odstavců předtím.

Je 11/12/2022 venku mrzne sněží a já sjíždím onboard Almerie abych věděl do čeho půjdu? Carlos Táborský s novým M1000RR to slušně nasadil a je mě jasné pokud se dostanu po 1:50 bude to výhra. Teda první den. Potom bude time attack mode on. Ulovit blbečka rozuměj Ozzyho. Času bude dost a kdyby to nešlo půjčím si báwo aby to bylo mezi muži fair play.
Odlet 17/12/2022 z Prahy do Malagy tam to začne.
Zaparkoval jsem povoz na letistu Tri Duby čti Malagá tak uvidíme. Venku padá sní je 15/12/2022 06:36 a už se těším. Počasí a předpověď je příznivá racingu na okruhu. 16-18°Celsia bude cajk.
Hotel na první den před příjezdem do Malagy vybrán, no podněcování závisti v týmu je v plném proudu.
Cíl v Almeri ii Andalusii v rámci SSP předjet Ozzáka jelikož na něj ztrácím na první dráze 0,25s a na druhé 0,8s. Mám na to čas, takže není kam spěchat. První den bude zahřívací osahat si dráhu poladit bike, který bude s gumou medium chlíf? Potom už začnou pryže time-attack new one.

V mezičase poladím pojištění abych tam měl napsáno výslovně motorsport, okruhy atd. Ano je to za pár korun víc ale chci mít trochu klidu v duši co by kdyby. Celkově na celý event to vyšlo přes trojku a krytí motorsport atd a výlohy 400 000,-€ a proč? Když to mám odpuzuje to pády

Nic není ideální a vím o jedné věci co jsem provařil. Zapoměl jsem přibalit olej na výměnu, takže ve Valencii budu hledat z místních zdrojů ale Motul to pořeší? případně REPSOL.

Hotelová hyena hoduje, teda v rámci bookování hotelu v Malaze mám chvíli času a hezky se proklikám hotely a ulovím deluxe hotel na pobřeží za velmi hezkou cenu. No neber to přes booking za 60€ bez bookingu za 45€.

Chumelí se chumelí padá snížek bílý v tabernas je krásně zajezdím si wheelie aneb trochu mě hrabe. 16/12/2022 09:31

No ale to byl fejk jelikož wheelie neumím ano jsem takový vemínko, umím nedobrovolné wheelie na startu protože mám klokaní benzín.

16/12/2022 10:47 dotaz jestli s transportem běží vše dobře, no běží Tajfuna bude na místě v neděli v noci. Což je v pohodě, vše se stíhá na pondělní kroužení. Jednoduše Tajfuna se nevešla do dobytčáku tak jede v dodávce s někým od Bikepromotion.
Trochu rozladěn z této informace ale cíl jasný v pondělí bude VAMOS ? jedu tam na 5 dnu kroužení ?
Chudák Tajfuna jede s někým v dodávce koho neznám ale jak řekl Thomas z BP: bike is going to Spain with very good friend of my …… No určitě to bude něajekj Florian Zwerg ….. tohle je kampaň ! Účelovka

Tak den odletu směr sezona 2023, od rána jsem módu VAMOS! Prostě se těším, předpověď počasí je deluxe, takže už stačí jen obkroužit pár kol a ulovit blbečka.
Na mcz probíhá debata na téma R1 a motory, no včera u dealera Yamaha – MMB měl byl nabídnut hrnek s R1 a já: já bych ji chtěl bez hrnečku (na kafe ne hrnku jako válce)
Nené problém objednáme? Ne zatím ne ještě musím porychlit na R6 a bude litr.
Jen mě trochu znepokojuje výdrž motoru ale co nějak se těch 200 kobylek musí živit a není to nesmrtelný.
Uvidíme, jak to dopadne, nebo si vezmu hypotéku zfotrovatím a bude klid. Žádný diskotéky decibely a pivo – pak maj tyhle pudy.

Už je čas pane profesore Long way ESPA?A 2023 započala, jedu směr Ruzyně ne kriminál ale letisko.
Zaparkuju na parkingu a vydám se směr terminál, rychlý check in a odlet 17:20, Je 16:25 a v klidu si dám pivo než projdu bezpečností kontrolou.
Hotovo v pohodě jdu na gate, kde už je veselo několik maminek s kočárky – to bude let. Malá holčička mě ukazuje svoji opici. Ne myslím tím plyšovou opici a ne svoji matku za zády.
Hlášení a jde se do letadla. No díky covidu ate jsem nelětěl skoro 3 roky. Trochu mě to chybělo ale nadšení z plného dobytčáku mě trochu utlumilo.
Let 3h 3min chvíli podřimuju, koukám jak ubíhá cesta na appce a v 20:32 přistání na letišti Malaga.
Vylezu ven +15°C nice one. Počkám asi 18 minut na trasfer do půjčovny, který jsem urychlil společně s další českou skupinkou díky telefonu.
Klik klik občanka řidičák a jedu. Trochu zalamím první kruháč ale v cca 22:05 jsem na hotelu kousek od Malagy. Stihnu ještě taktické pivo na úspěch a z baru koukám na šplouchající moře.
Cena auta so 17/12- pá 23/12 102,54€ což je paráda.
Dobrou noc!
18/12/2022 ráno snídaně v hotel u pláže. Nešetřím to a na správného čecha se nasnídám a udělám svačinu ( ne dělám si srandu ).
Cesta na okruh 213km. Povoz je bílá polární liška takže jsem vyfasoval SEAT Ibiza 1,0 …….R3 atmosféra. No tohle nebude na trhání asfaltu ale dálnice na pohodu tunely klikatá cesta většinou značka 110 v hod takže na pohodu 99.
Vyrážím s tím, že cestou bude svačinka a kafíčko. No trochu chybka, jelikož za Malagou jsou 2 benzinky a potom až do Almérie ani deko. Takže bez svačinky. Ovšem když já bez svačinky tak auto se začlo dožadovat taky přísunu – ne paliva ale oleje! Cože?! Jsem extra alergický na oranžové kontrolky a ta mrška díky infotainmentu v češtině mě to napsala s vykřičníkem.
Ještě, že sem v klidu oranžová nic neznamená až to zčervená bude to průšvih.
No poblíž Almérie je v plánu pauza s pískem, a tak sjedu podle ukazatele na pumpu. No byl to trochu zaplivaný truck stop ale s autem budu jezdit ještě pár dnů a tak pořeším olej.
Výběr od repsolu je velký ale nevim jestli fritovací nebo olivový. Nakonec vezmu olej 1L 10W40 za 10€ (no radši 10€ než pokus o záhryz klikovky) k tomu voda za 1,25€ at mam flašku a dodržuji pitný režim.
Jdu na kasu platím 50€ a paní mě vrátí 40€ 80centíků…. pohoda uvědomím si to až později. Asi ten olej byl ve slevě.
Benzín stál 1,41 a naftička 1,47€ za litřík
Otevřu kapotu, vytáhnu měrku a tam olej olizuje spodní rysku. No pohoda, bez mrknutí oka tam leju 0,4l a cajk. Zavřu zátku, kapotu start a jedem.
Motor je znatelně tišší a tak mám klid. Jelikož jedu pohodové tempo jedu za 4,5-4,6l / 100km
V 13:00 vjíždím do paddocku Circuito de Costa Andalusia a namířím si to do restaurace. Dám si paellu, dezert a pivo á 11,5€
Obratem vyprudím zbytek týmu fotkou a sleduji kdo tu krouží a jak se to tu jezdí. Jsem tu po 2 letech a pořád je to dokola.
Po obědě vezmu útokem vrátnici a dostanu klíče od bydlení na kraji Paddocku. Hezký ubytko komplet, výhled na paddock.
Otázkou co zbývá box jaký a hlavně kde mám bike?! Kdy dorazí?! S kým?!
Jdu se projít po paddocku a sleduji Bundeskamaraden jak rozkládají racing ležení. Trochu závist už bych nejradši leštil Tajfunu.
Cestou zpět míjím dodávku která je zarovnaná po strop. Moje bystré oko si všimne divných stojanů! Ano vypadají jako moje. Jdu blíž a poznávám zadní ráfek.
Pozdrav a za chvíli pomáhám Renému s vykládáním věcí, Tajfuna přijela v autě s další R6! Reného už jsem tady viděl jezdit, má zkušenosti s IDM a bude tu 14dnů ? má tu i manželku a psa. Deluxe karavan.
Super Tajfuna je ready jen počkám, jaký box dostanu, ubytuji ji, a hlavně udělám motorovou zkoušku! Přeci jen baterka tři týdny v mraze a kdo ví kde. No, co navíc tam ty šestky dělaly. René mluvil o Endurance jak to jezdí na jednom biku a má vychytávky na výměnu kola atd.

Určitě Tajfuna tohle slyšela a bude chtít extra péči.
Při zevlování po paddocku mě ochytne José Mária Jesus z vrátnice a chce abych zaplatil. Nemám problém ale musíme u šéfa ten bude za hodinu ….. a z hodiny už jsou dvě …… myslím skončí to para la maňana….
Dnes krom ubytování Tajfuny ještě večeře v Route 66 a než ubytuju bike vyrážím směr večeře.
Route66 nezklamala a potom co jsem dnes viděl indiánskou osadu jako kulisy natáčení u Tabernas tak v Route66 mají dostavení kovbojové roku výroby asi 1905. Je tam dost veselo jako obvykle místní jsou dost namrdaný. Jeden ošahává figurínu Marylin Monroe další si ustlal u baru. Je 17:30….

Nevadí vdechnu večeři a pivo. Cestou zpět se zastavím na Repsolu natankovat kanystr jako krmení šestky cena je 1,61€ ale při placení se odečte 0,25€ z ceny jako podpora ze strany vlády ESP. Dobrá podpora se mě líbí cena 1,46€ => 36,5 za litr N95.
Návrat do sluje a čekání co se bude dík. No v paddocku přistál kamion Ducati Trondheim takže přijela stará Liz Koberhůdová. No sem na ni zvědav na Fionu.

Už se pohnul i kamion BP a za chvíli echo BOX 12. Jdu k Renému jestli mě přeparkuje a za chvíli hotovo. Je zaparkováno v boxu. Sestava moje R6, Vedle Markus von Swiss, potom Honza Skoták, nevím jak se jmenuje ale je from Scotland takže Skoták. Večer to doplní fungl nová R6 YART a pilot asi Helmut.
Přezuji, udělám motorovou zkoušku, vyčistím lamino, vše připravím a jdu se natáhnout. Dopíšu report, trochu rozdám úkoly do práce a zkusím spát.
Dobrou noc, čeká mě náročných 4,5dne kroužení.
Venku tma, hvězdičky ……už chybí jen tak láska ale ta má doma nějakou virózu : -/ ani psát se jí nechce.

Buenos Días! Je 05:07 a nechce se mě spát večer jsem vytopil okruhovou noru na 29° ale do rána teplo fuč, no dám technickou v technické místnosti a jdu spát. Pustím topení a usnu.
Vstávám 08:10 pohoda, venku se rozednívá a jdu na snídani. Teda snídani mám v boxu co dům dal. Kafe u registrace, sušenku a banán. Spíš se mě jíst nechce už mě to svádí tahat heftem.
Zapnu nahříváky, poladím základní věci zkontroluju tlaky, ha vpředu 2,05 na tu přední se nešáhlo od Pannponie takže za 2 měsíce a 17 dnů ztráta 0,4Bar to je v poho. Dofouknu pumpou ano pumpa není moje je Markuse co vedle parkuje RSV4F X….RR něco taková fialový kapoty a všude křídlo.

Čistím lamino a dávám samolepky. Samozřejmě poděkování do MMB Yamaha Official dealer!
Samolepky na místě za času kurvování. Jedeme až 11:15 jelikož ráno má asfalt 4,5°C
Kafíčko č.2 a sušenka. NO jak málo stačí k radosti. Bike se hřeje vč motorové zkoušky. Ono ta motorová zkouška je tady snad „mandatory, geplicht…..“ protože zkouší všichni
Registrace skupina 2 čili B. nabídnuté A odmítám ono PAX521 z WSBK předtím WSS tak tomu nechci překážet a další rychlíci z IDM atd.
No největší rychlík mimo LT je #14 Arbo jo ten co vyhrál nad Filipem v Mandalice. Jede na R1 chuligán malej.

Takže to máme, 11:15 start první runda je 15min pohoda klídek času dost není kam spěchat jsem tu 4,5dne nevyhraji hned.
Oblečen, rozhýbán uvidíme jak to bude vypadat. Časomíra iOS SE na místě. Proč iOS jsem Hruška tak opak a SE – Sóšl Edišn …. Tvl ale normálně vedle u Markuse to zbudilo zájem a jeho slovy: It is nice! Markus ze Swissu má teď 3 měsíce volno, RSV4F XXX je jeho třetí závodní bike BMW -bum motor, R1 bum motor, RSV – má chvíli a čeká to taky! Tak ted si vyber

Sestava boxu Markus, na druhé straně Honza Skoták, potom R6 od YART – ta ráno řekla Kein Rennstrecke! No jo jeho baterie na mém měřáku ukazuje 9,7V před startem.
Zbytek boxu 2x SSP300 z IDM Marvin s mekánikem, mekánik s manželkou a mimčem v kočáru.
Greenflag jedem! Z kopečka do prvního vinglu, 3-4 …. Horizont a El Curvón. Jedu opatrně první runda zjištuju kudy to vede, změny na dráze. No změna v šikaně vzadu místo motocrosu je tam asfalt a na něm dva plastový prahy ( jo dají se přeskočit, jsi rychlejší) ovšem za nima je mastnej flek nemůžeš dávat gass takže nula od nuly pojde? jako v mariáši.
První runda 15 min je u konce, s převodem 15-46 zjišťuji kvalty a adaptuji se na dráhu. Čas není marný ale ten chlíf vzadu je max na dvě možná tři rundy.

LT ještě neběží teda běží ale je prázdný a tak iOS SE říká 53 ? na první rundu dobrý.
Druhá runda jde se na věc, konečně to dává smysl nový podvozek ( teda ten sem tu ještě vpředu neměl) funguje cajk i tak Platos Frenos ? jsou španělsky brzdové destičky
Druhá runda u konce a rezerva maxima 4 kola. Pit In. 51,9 vzadu guma 6min před smrtí. Kouknu na LT a tam přijde překvapení dne na pozici 12 s číslem 13 český závodník s finskými kořeny JARI HOUSKA! Samožrejmě to zjistím z týmového whatsappu kde je hrozna prdel.
V následné rozjížďce je RED FLAG, R6 YART z boxu s novou baterkou měla asi divokou noc to víc levá strana R1 pravá strana CBR RRR a blinká vodu. Pouze si gentlemansky odplivla asi tak 0,3l a jede se dál! Jinak ten bike od YART je fakt kurva hezkej a dobře udělanej!
Takže je jasný, že dnes nejedu za KOPYTA RC ale za JOKERIT HELSINKI TUULI KALIO RACING.
Tak a je to, jdu na registraci abych se přejmenoval, tam sedí nás ESP kámoš drdatej Bob Marly – Ozzy ho miluje a já taky potom co nás nechal přestěhovat předloni z boxu do boxu …. Dnes je uplne happy asi možná špíček ke svačině. Teď to ještě kámoš není ale bude !
Kousek od registrace je kamion starý Kobrhůdový ale Fiona nikde ….. zatím ?
Třetí runda před obědem už slušně taháme a skupina 2 se mění chvíli v overtaking, no a pak to přijde docvaknu skupinu jednoho vyřeším a potom někdo vyřeší mě! No vyřešil mě a zbytek skupiny kdo ? #14 Arbo tvl jako dobrej sklil a čistě!
No díky tomu se dotáhnu asi 1s za osobáček ale guma říká jako NE, NO, NEIN, HET!
Pit In , Guma OUT, Reserva MAXIMA is calling!
PYČO tady to žere všechno! Gumy, benál i € z peněženky!
No přezouvačka na další chlívek a dolití Gasoliny Repsol Eficta 95. Pilot si následně zajde na oběd a následuje opalovačka před odpoledním pokusem o push hard.

Vyrážíme do odpoledních tréninků a první runda fajn, jede se mě dobře pořeším litraře a jedu kousek za Honzou Skotákem, chlapec umí! Potom v boxu pokec a jeho CBR RRR je trochu nasypaný a říkám, jak si se mnou vytřel na rovině, že z výjezdu na brzdy mě dá 1,5-2s a on: I am scary of this power

Pohoda kafíčko opalovačka, první den cajk, drobně řeším smrdící lamino na R6 ale všude izolace tak uvidíme. Trochu asi bublina v chlazení dojedu, parkuju a teplota vyběhne na větráky 102-105 a klesne dolů …… aj aj aj to se mě dneska nechce řešit asi to zreklamuju. Až v březnu po Aragonu?

No tak paty trenink dnes tak tomu dáme. Výjezd a jedu za Honzou Skotákem, dobrý guide a díky litru na rovině nic moc ale ve vinglech se blížím. Dojedeme ve třetí kole jedno BMW a tady to začne. Honza Skotát za ním visí a mě to nebaví dám proto seknu ho a visím za BMW ale nemám už tolik nasypáno abych ho dorazil a přijde ving Entrada Recta a Honza mě sekne a následně na brzdy sekne i BMW. Teda vidím to z dálky jasně. Díky tomu já se dotáhnu na BMW a cílovka tak mě ujede ale brzdy zpátky, jsem na něm včetně prvního horizontu. Do ElCurvónu to nejde tam litr zatáhne a riziko velký pro převzetí pozice.
Nevadí druhý horizont tam má BMW slabé místo ale taky nevyzpytatelnou stopu. No hold, tě dám po druhém horizontu v překlápěčce. Sem tam dávám plyn pořádně, už v další vlásence nepodřazuju ono to na tu trojku de taky. Třetí horizont šikana výjezd Entrada Recta ….. co se nestane BMW power 207HP vs 127 HP …… matematicky je vám to jasný a zdravotně znevýhodněným čtenářům čili retardům to napíšu tak: ano na konci rovinky čili ve Finale Recta je BMW první. A situace se opakuje ovšem tentokrát BMW pořeším za prvním horizontem a trochu víc na srdíčko a jedem dál. Díky tomu se ve finále recta zjevím první já i když to BMW zkoušelo před brzdným bodem ovšem kdyby to probrzdil tak si v restauraci dává Chilli con Ojnice de la BMW?
Ok tohle kolo to pujde …. No nešlo dojel jsem 250ccm GP 2T motající se po trati za El Curvón a byl neřešitelnej zleva doprava mota se tam jak klacek pod jezem nebo jak když jsou u GAZu v putyce akce na 1+1 vodku zdarma ( to vím o čem mluvím // tím 1+1 jako lahev + lahev jo)

No vyřeším ho na překlápěčce a jedu dál a co se stane? Ano BMW na rovince úřaduje a začíná nahánění. Akorát už ho nestáhnu ale dvě kola za BMW s tím, že tenhle Helmut jezdí šikanu zasádně zkratkou skáče ty „ retardéry“ trakce zaštěká a jede doprdele! No tohle jako ne, ti na LT nadělím Lap canceled 999x . Do konce rundy už jsem za ním a tak to skončí. Pit In. Ochladilo se a poslední rundu vynechám. 36kol dnes stačilo.

Péče o bike, přestrojit a jedu na nákup do Tabernas a zpátky pit stop Casey 27
Nákup – dobroty, pivo, vino, snídaně atd ? Đ

Je 19:58 dopsaný report dne a následuje sprcha, whatsapp, volaní atd
To Atd: VINO TINTO luxusní věc + sýr a tohle deluxe víno dle etikety 21 měsíců v sudu stálo 2,19€ => 55czk bůh žehnej vínu!

Dobrou noc, venku hvězdičky, vánoční palma u Reného ?

Raceday #2 20/12/2022
Tak je tu druhý den kdy ráno začíná lehce nevlídně. Nemyslím tím ledovku v CZ ale je to mokro z mlhy, teda místy. Box ještě zavřen a registrace taky. Proto po light snídani dám lehký trackwalk asi polovinu okruhu. Spojím to s klasikou tj bufetění v kačeru. Ano trackwalk +1 rychloupínák při ceně 100czk za kus dobrý walk.
Udělám pár fotek a videa pro KOPYTA zkouknu vedle na Andalusii formule co se tam od rána nahánějí.
Následuje kafíčko, péče o bike a příprava. Je docela zima a první runda ve skupině A si vyžádá red flag. Honza Skoták za instruktorem zához – předeček. Takže šroubuje.

No my v klidu dáme ranní WUP teda spíš polední když jedeme první rundu 11:15
Hotovo pohoda, doleju trochu krmení do motorky a jdeme na druhou rundu. Jede se mě dobře pocitově chytám tempo, vím kde co řadit. Takhle letím po cílovce brzdím na klid ono na tom předku co mám tak už je něco najeto a vedle mě zachrchla bike, předjede mě s vystrčenou nožičkou #14 Arbo. No paráda tak mě to ukáže, hned chytám slinu a mozek říká in this lap! Pravé zápěstí taky a Arbo sice ujíždí ale ukazuje mě krásně ty tipy a triky jak na Almerii. No a T2-3-4-5-6 hezký už se vzdálil a motivace mě nechybí. Nálet do T7 do překlopení T8 ovšem tam si vrknu o plyn zkusím zatočit a předek říká tvl ses posral ne…… takže srovnat zbrzdit a směr kačer.
No jsem tu v kačeru prvně, na trackwalku se mě zdál mělký a proti kačerům co znám je o dost jemější. R6 mě fackuje a skoro nulová rychlost předek neposlouchá a co plesknu sebou nebo ne?
No neplesknul ustál sem to. Traťák v boudě maňána ……jen to sleduje a počet vlajek ? Nula v klidu dál sedí a pokuřuje ….. no hezky rozjetý kolo v prdeli ale tak příště.
PIT IN. Okouknu bike a jasné rozhodnutí jdu přezout předek, zadek vydrží ještě jednu rundu možná i odpolední poslední 15min…..bude trénink na uklouzaný pryži a držícím předku.
Jde se přezouvat k drdatýmu kámošoj ( co nás předloni přestěhoval z boxu do boxu)
U BP se přezouvá za 15€ což je při kurzu teď 370czk. Přezouvá i Markus a za chvíli je hotovo. Dám to nahřívat a do první odpolední rundy mám 37 minut, jelikož oběd tu je 30min.
Takže pořádně nahřeju a odpoledne dám dvě rundy. Času dost.
Kafíčko, pokec s Reném ohledně řazení a poradí mě jednu věc. Finale RECTA jezdi na trojku, wtf? No sice tady seš pomalej ale nemusíš v překlopení řadit a na cílovku bude trojka víc rozmotaná ….Uvidíme zkusím to.
Jdeme na věc, zakusuju přední Bridge SOFT a jede se najednou parádně. Zadek klouže takže fakt guma ve smrti. Zkouším radu od Reného a fakt tvl nálet na cíl bleje na tacho +10 víc ….. no kde to vezmeš. Navíc mě to nutí Finale RECTU jet zleva a přesně trefit apex a zatáhnout trojku.
Pocitově ztráta 3s ale na časomíře stabilních 52 občas 51 což zní dobře.
René mě v téhle rundě předjede na R1 ? hezky mu to chrochtá – si půjčil od kolegy jak říká he is very fast old man. Takový rychlý děda má tu R1 postavenou YARTem a SD1290 jako backup.
Runda u konce a v 16:30 poslední trénink. Guma zcela po smrti ale 4 kola musí dát. Pocitově je dost zima a K2 vzadu ideální, jen nesmí být jak píšu ve smrti.
Ok dle plánu vyjedu 4 kola kdy nájezdové tři rychlá a pit in. Nebudu to pokoušet. No nemůžu tahat prdel ujíždí a při podřazení hezky zadek zametá. Ale neskutečně mě to baví lepší než pitland, co všichni vychvaluji do nebes a já teda ne.
Hotovo dnes najeto okolo 30ti kol. Přezuto vzadu nová útočná K2 od Roumena tak jsem zvědav co to je za archivní kousek.
Oběd jsem odfláknul tak pojedu na nákup a cestou v R66 dám dobrotu. Ještě se předtím zastavím u Reného a co tam nevidím před stanem je ta YART R1 ve stavu po prodělání kačeří ofenzívy ….
Ve zkratce ve finále RECTA kde R6 jede 235 tak litr 270+ si šáhl na brzdu na nic ……… a to nic bylo tak málo, že skopal kvalty a v kačeru se děj vůle boží.

Karbonové kapoty, nádrž, výfuk, pravý přepínač řídítek ….. Peter jako majitel si z něho trochu dělá srandu protože se nic nestalo. René vykouzlí na oplátku pro všechny havana+cola
Peter zavolá Mandymu, šéfovi YART. Odpovědí je ok balíme když se to povede 23.12 to tam mááš jinak po neděli v pondělí. WTF?! Jo pak z nich vypadne jsou to kamarádi a Peter dělá pro KTM CNC součásti na moto3 zajímavá sestavička.

Jedu na nákup konečně cestou zpět večeře v R66 a tam pro změnu pes na baru a pánovi oblizuje talíř se špagetama.
Viděl sem hodně …..ale tohle ne.
Natankuju u CS27 jelikož to každý den sežere kolem 18l paliva tady.

Ještě pro doplnění nejlepší skupina Arbo, Bensnayder moto2, Pax, Oettl WSBK pak 3x R6 španělský školy ….trpaslíci brutálně rychlí.

Zbytek večera pokec u Reného ve stanu, je to blázen do Endurance doma má R6 s 24l nádrží tvl mazec.
Last drink a 22:45 koma.

Raceday #3 21/12/2022
Buenos Días, oskar od rána má na pilno i přes lehké mraky. Dnes ležím hezky v pelechu a teď v 09:15 se pomalu zvednu a zkulturním se k racingu.
Třetí den, trochu cítím některé svaly ale od toho jsem na sobě makal abych to vydržel. Zkontroluji olej u R6, tlaky v gumách. Hlavně vzadu je nová KáZwáj 180/55 trochu staršího data uvidíme jak to na ní pojede.
11:15 se jde na věc. Vyjíždím do první rundy mezi prvníma a je to fajn. První kolo nálet do druhého a tlačím na pilu. Pocitově ta 180/55 je tady prostě lepší kvůli profilu dráhy.
51,0 lap time ok to by šlo zkusím zatlačit a další kolo podobný čas vč 2x předjíždění a to mě stálo dost času. Tady jsou místa kde to prostě nechceš zkoušet.
Nevadí vyřešeno v tomhle kole to půjde. Ideální první sektor a pak to přišlo. Letím do ElCurvón a před druhým horizontem doženu poslední z vláčku. A jen co vykouknu za horizont je po všem 5 lidí za sebou to prostě nepokrájím jako gothaj.
Takže dojedu kolo a v dalším PIT IN. Konzultuju to s Markusem, který je dohnal chvíli později a to vyjížděl až poslední z pitline? No nevadí na další rundu vyjedeme první.
Dotankovat nemusím Tajfuna je nakrmená. Další runda je za 35min jelikož tenhle program ubíhá rychle.
Helma, pustit laptime, rukavice a jedem. Vyjíždím jako první a rovnou sypu. Ideální počasí co teď?!
Lap 1 pohoda Lap 2 vchytám řazení alá René vč překlápění v šikaně a když to zkrátím v šikaně mám sice lepší průjezd ale na apexu nižší rychlost v dalším vinglu.
Lap 3 nikde nikdo, teď by to mohlo, Tajfuna kvičí, Kácváj funguje přední Bridge drží.
Nálet na cíl vytočená 3, prásk 4 49,xx cajk to by šlo tak tlačíme dál. Nikde nikdo tohle by mohlo být to kolo. Horizont trefenej po koleni, nálety přes obrubníky to by se mohlo povést, správně řadit na Entrada Recta zalehnout ( kluci Bóža by ze mě měl radost jak zalehám) Brzdy za kuželem zadek zametá výlet na cílovku a za cílem 48,xx je to tam ? času dnes dost takže PIT IN Lap.

Mám radost, protože se to povedlo a úplně sám to mě hřeje na levé kuličce. V pit in lapu ještě vobložím dva lidi co sem dojel.
V boxu zářím radostí jelikož 48,85 je krásný čas tady a na šestce.
Nahříváky, benzín kafíčko aktualizace osobáčku v databázi. Na týmovém WA už probíhá oslavné hůkání sov. Podpora týmu na dálku je super.

Třetí předobědová runda větší provoz a čas 49-50 pohoda. Musím pilovat sektory.
Oběd rýže, maso a CERVEZA! Paráda, odpoledne první vynechám jelikož se chci slunit. Opalovačka v cajku je vedro. Jdu do odpoledního tréninku číslo 2. První rychlé kolo a za cílem mě do stopy skoro vjede jedna R6 ale vyřeším to v pohodě. Borec se omlouval a tahám takže 50,0 a další kolo time attack, laptime je zelený a cajk to bude ono. Ovšem v T8 leží ta R6 co mě tam skoro vjela a nevím co bude, tahám dál ale na Finale Recta běžící traťák s červenou končí rozjeté kolo. Jo mohl sem na prase dojet kolo ale proč. Nikdy nevíš co ti bud v kačeru a blbeček pro osobák ti opozdí sanitku.
Opalovačka a zkoumání pryže. Úklik na kompresi pomohl a guma je hladší ale životnost 1 den SSP a pravá strana mrtvá levá polo mrtvá …..
Poslední runda jedu první a podle všeho jsem jen dva. Teda před výjezdem řešíme v boxu SSP300 crash a RSV4F XX blije chladičku.
No poslední runda, už je znát ochlazení a zase to funguje trochu jinak podvozek líp já hůř ale potahám a na konci je o fous nový osobáček 48,82 prostě o fous.

Spokojen v boxu otvírám pivo, dělám základní péči o bike a Egona
Večeře pokec s Thomasem na téma okruhy a agentury – no zajímavé věci jsem se dozvěděl ale jemu jsem naopak rozšířil obzory jak se věci mají nebo se podniká po česku na téma výherní zvíře na tři los a česká agentura „ DICKE FOTZE“ v překladu tlustá píča.

Večerní západ slunce a teplo => magický místo.
Samou radostí se vožeru jako samička a trochu emocionálně vyblinkám. Proč? Je to fakt náročný takhle kroužit sám samička, trochu hrabu na svoje limity prostě tým je jasně lepší.
Klofu zápis do reportu a ještě si neodpustím pracovní email popíchnout šéfa a udělit mu napomenutí. On nás známkuje a tak já ho napomenul. Uvidíme co se stane tohle fakt nečekal napomenutí s pozdravem Feliz Navidad!
Call s Ozzym a dobrou noc.
Buenas Noches Buč!

Raceday#4 22/12/2022
Nespěchám z postele je 9:30 a vylezu ven. Oskar už od rána peče dnes to bude pohodový den.
Snídaně v boxu + pitline kafíčko + selfíčko. Doma hnus tady krása. Svět je v pořádku a v rovnováze.
Musím se pořádně protáhnout jelikož 3 dny na dráze už cítím a dnes je plán dojet gumu ( to je strašná práce) nová K2 přezutá a víte kdo to přezouval Obergruppenführerin Christi! Ano kdo četl můj report z ESP #1 rok 2020 tak to je ona. Má nový účes na hlavě víc LezboBundeswehr ale dokonce ráno pozdravila ne teda Sieg Hanz ale Gutten Morgen.
No jdu se strojit a 11:15 WUP na 4 kola.

WUP vyjedu mezi prvníma a ač na sjetý pryži se mě jede fakt dobře, jak je vedro tak pocitově jedu v červnu v Mostě. Pohodička, motorka funguje jak má. Užívám si to protože dráha je prázdná a toho jednoho borce co sem potkal jsem elegantně vyřešil za prvním horizontem. Trochu overtake eventu ale když to jde tak s prstem v nose. Báwo jedu zapráskaný.
WUP je u konce a na pohodu PIT IN, kafíčko opalovačka. Žádný Vánoční humus jen všechno v pohodě.
Druhá runda a pryž před smrtí, ale trénink musí být a tak to dojedu do smrti.
Docela to sype a v šestém kole to seknu asi vteřinu za osobáček, krása. Úplně mě to šimrá na kuličkách.
Následuje po tréninku dolití benzínu Repsol Eficto 95. Povídám s Thomasem na registraci jelikož všichni sou ukecaný. Na registraci se naučím nové slovo. Z vysílačky traťáků se vzrušeným hlasem ozvývá „ bandera rocha bandera rocha“ čili Španělsky Bandera Roja – červená vlajka.
Pro dopoledne se dojezdilo T2 čili první horizont popravil jedno BMW a to BMW pochcalo kde co kapalinou. Rider trochu zválenej ale Báwo je RIP. Slovy klasika budíky hýr, podsedlák hýr ( teda zbytek) AIM Solo hýr. Přední kolo „ la banana“

No přesně tohle nechceš. Hold to není balet.
V rámci oběda měním zadní gumu a zakousnu další K2 co by kdyby. Možná bude wosobáček.
Oběd a pivo, pokec s Honzou Skotákem v restauraci. Zase takovej výpitek to nebude když má respekt z mého obědového piva.
Guma se hřeje, já se opaluju jelikož tohle má prostě kouzlo. Trochu sem se smahnul ale je potřeba trochu dráždit okolí v CZ nejen na instagramu. V rámci opalování ještě dostanu hostinu od turecké echt dojč části boxu čerstvé dobroty z grilu.

Chtělo by to nanuka ale na toho ještě přijde čas. Jde se na věc ideální podmínky, nová pryž tak come on! PIT OUT nikde nikdo, jediné co je takhle horší je to slunce, z určité části dráhy to je jeden žlutý flek. Hold tmavé plégo je tady nutnost.
Kolo 50,0 pak 49 – 48 fajn teď to půjde! Letím za cílem hezký brzdy a za Elcurvón už vidím, jak si jedu pro osobáček. No a jak to bývá, tak přesně to byl ten čas dostat varování. Je to 4tý den na dráze a únava a ztráta koncentrace tu číhá. Taky se to ukázalo za druhým horizontem, kdy ho vyletím po koleni ale s moc plynem a musím se složit do následující pravé zatáčky. Předek je na limitu, a ještě to poskočí…. jsem trochu v krizi a nedržím koncentraci aneb jak se během dvou vinglů skoro rozbít. No díky ne, krizovka tu je a jasný signál VYKAŠLI SE NA TO! Osobáček máš, další dva dromy před sebou tak jeď na pivo.
PIT IN a otevřu si pivo. Opečuju R6 a vyrazím na nákup – sýr a dobroty do CZ aby mezi Vánocema a Silvestrem bylo co do chřtánu.
Nakoupeno a vyrazím zpět se vyvalit před box, Egon usychá a pohoda. Pomůžu klukům mohamedánskej s přezouváním Kawy, vyfotím je atd. Odměnou mě je pivo ? to sem dostal od nich. Lejou všichni a moc se s tím náboženstvím nepředřou. Jo cestou z krámu ještě pitstop benzina pro Tajfunu a Baby 6V atmosféru. Vamos Ibiza!
Nejlepší sranda 3 Turci + jedno zadní kolo ZX10R 2016 a hledání matičky M8 do osy padáků ….. dobrá komedie inu turecké hospodářství.
Nenašli!
Ještě chvíli povídáme slunce zapadá a vyrazím do sluje. Cestou se obligátně stavím u Reného a jeho oznámení havana+cola! Tak pokecáme asi do 22:00 a pak se odeberu už za hvězdiček do sluje. No chtělo by to už jen tu lásku a bude to fajn.
Ve sluji mám ještě červené tak to trochu přikrmím a vytuhnu. Tohle mělo základ etikety okruhového samotáře alkáče.
Spánek!
Buenos Días Raceday #5 23/12/2022
Po úsudku jak s pátkem se takticky ráno na to vykašlu. Nemá smysl to pokoušet zvlášť když v rámci oběda je v plánu odjezd směr Malaga Aeropuerto.
Jelikož souběžně běží pracovní akce Kafe s Milošem tak přes Teams si zavolám s klukama z práce a dám si poslední drink v ESP 2022 PreChristmas event.
Pobalím věci a po zaplacení boxu, pryží přezouvání odvezu Tajfunu do boxu #19 Circuito Andalusia. Uložím věci rozloučím se, vdechnu špagety carbonara a jedu směr Malaga.
Cesta na 3 h a něco. Zdá se to být hodně dopředu ale pátek před Vánoci, Španělsko ….. Přejedu Kopečky do Almérie a hned mlha od moře libovka, slunce/mlha/slunce/mlha.
Cesta nakonec dobrá, v Malaze natankuju, přepadnu McŽrutku. Hotovo a vezu Baby V6 na vrácení. Jelikož jsem nedostal od oleje lístek tak € zpátky nedostanu ale abych se nervil kvůli 100czk za olej tak to ne. Zbytek oleje mám v boxu pro strýčka příhodu.
Transfer mě odveze na terminál a já se rozkydnu na lavičce s tím , že mám asi 3,5h do odletu. Původní plán byl kafe v Malaze a turistika ale při pátečním vánočním shonu kdy sem opět potkal nespočet santů v převleku na moto ! Tak i díky provozu radši strávím v letištní hale.

Dopisuju první část reportu a těším se po Silvestru zpět.
Dráha v Andalsuii má předělanou první zatáčku tak jsem na to zvědav, už se nelítá okolo pitwall ale cca 10-15 m od ní.
See ya in 2023 Event Andalusia+Valencia

Vánoce 2022 proběhly v klidu a míru. Žádné EC135 atd se nekonalo a já jsem se z hor kde bylo mokro a asi +11° stáhnul do sluje v MB kde jsem nabíral síly na druhý event.
Předpověď počasí se trochu pokurwila! Čo pokurwiloš?! Prognóz?! Bljať !
No na Andalusii má třetí den lejt jako prase tak uvidíme max budeme dva dny pushhardovat jako svině?
Takže booking auta no auta ….. FixedAgainTony čili FIAT CINQUECENTO 2022 limited edition.
Cena 1-9.1 20223 2780,- czk a já myslel když FIAT tak zadarmo. Nevadí uvidíme
Lety potvrzeny tak hurá směr ESP 2023. Kurz € 24,90czk za jedno ojro krása?
Jdu se zkrášlit k lazebnici z Kijeva – byl sem tam na služební cestě všechno nový ty panimáješ ….da tak to tady chytni

31/12/2022 Oslava Silvestra se nekoná a já jdu zalehnout

DALŠÍ POKRAČOVÁNÍ V ODKAZU ZDE

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kubik19 (780) napsal 16.01.2023 v 15:28

tak dočtena první část :) a je to boží uplně mě to nadchlo :)

3 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 16.01.2023 v 18:09

díky



Nejnovější záznamy v deníku
  • Jerez de la Frontera Circuit Angel Nieto & Circuito Ca

    JEREZ 2024 „ řeklo se bez bab“ aneb co se přihodilo ve Španělském království! Tak sezona 2023 skončila zářijovým eventem v Misanu kde to bylo epické a romantické včetně loket fotky od fotografa. No a co dál?! Jerez

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.01.2024
    Uskutečněno: 29.01.2024
    Komentářů: 14x
  • RIDE ON COLOURS!

    RIDE ON COLOURS! MISANO CIRCUIT MARCO SIMONCELLI #58 Misano! Uprostřed sezony na okruzích, kdy se tu poflakujeme po ČR tak Pankáč jako správný kumpán zasel myšlenku na zářijový víkend do Misána. No myšlenku a dvě pro

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.09.2023
    Uskutečněno: 27.09.2023
    Tachometr: 26666km
    Komentářů: 4x
  • KOPYTA RC BRNO 2023 final event B4L!

    Tak se pojedeme podívat do Brna, kde se uprostřed srpna koná finálový event B4L sezony v rámci Endurance sezony a i sprintů. Event se konal 16-17/8 2023 kde kluci s B4L pojaly jako Malou cenu Brna. Konkurence a zvlášť

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.08.2023
    Uskutečněno: 24.08.2023
    Komentářů: 5x


TOPlist