renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024
Zobrazeno 1 968x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 20.08.2019, Uskutečněno: 13.08.2019, Stav tachometru: 12555 km, Zhlédnuto: 24x , Bod zájmu: AUTODROM MOST


Tak je tu druhá akce Wildmotors v Mostě. Asfalt krásně zajetý od pilotů z IDM a naše závodní sdružení amatérských vyznavačů okruhového kroužení si dává sraz právě na této akci a rovnou v plné sestavě.
Event začal klasickým odjezdem balením a přepřaháním povozů. Vyrazíme směr Most společně s Roumenem současným přepravníkem čti vochcávkou v dízlu na hlínách s klimou ?
Sraz kolem 19:15 u závory a čekáme až se cirkus IDM odjebe z paddocku. Dáváme pokec a pivo, současně sledujeme hon místního sboru ozbrojených šimpanzů na německé hříšníky, kteří nedodrželi značku přednosti v jízdě při odjezdu z okruhu. Vrátnej není moc optimista a tvrdí zarytě půl devátá? v 20:15 signál můžete a jedeme na místo činu.
Parking u boxu rychlá předávka klíčů a už se začínáme ubytovávat. Zanedlouho jsme v boxu a proběhne příprava. Teda příprava byla rychle ukončena jelikož mě to nestartuje a Roumenoj taky ne ….. rychlá diagnostika s přístrojem starýho alesandra volty , která nám napověděla kde je zakopanej volt …. Nevadí nabíječky připojeny a za nedlohou to obživne.
Probíhá živá diskuze a sledování videa motoGP z Rakouska. Řešíme počasí, jelikož večer začíná pršet a déšť pokračuje i v noci.
Optimisté jako já si nachystají druhá kola a nářadí, pesimisté přezouvají motorky a největší narušitelé mají dva motocykly suchý a mokrý.
Každopádně ráno nás probudí zima a zatažená obloha ale už relativně oschlá dráha. Takticky vynechám první dvacku, protože stav dráhy se pomalu zlepšuje a lepší vyslat skautíky. V klidu posnídám a vyhodnotím předchozí večer jako povedený.
Vše připraveno jdeme do první dvacky a osaháme si místy flekatou trať, ale jde to. Čas stabilní a dost mě překvapil a to nemile stav nového asfaltu v určitých částech nájezdu do technické pasáže.
TVL to jako fakt ? je to tam pár měsíc a to tam ještě nejezdily trucky.
Za chvíli mě předjede Mišule a to jako ne …. Mozek přepne mód> když tě předjede Mišule musíš přidat plyn? každopádně to v boxu následně schytám posměchem ….. no co tak mě pojela buchta.
Druhý trénink začíná kapkami deště na plexi ale jde to. Podmínky pro všechny stejné takže není se na co vymlouvat ale souboj s Mišulí se opakovat jako nebude. Polední pauza a jdeme se podívat do restaurace, kde do sebe nasoukám žebírka, zeli a knédl. Pankáč to kontruje slovy sis jako nedal pivo?!! Hold jdu do sebe?
Odpoledne je kvalifikační před druhým dnem kde došlo ke změně – jedou se jak sprinty tak poté 4h Endurance. Pro někdo změna zajímavá pro někoho méně to nechám na posouzení každého?
Odpolední kvalda je napínavá jelikož počasí se mění velmi razantně a vyjedu na oslizlou dráhu protože potom třeba šance nebude. Něco zajedu a chystám se na druhou kvaldu při které je plán full gas s přezutou pneu. Jdeme na to zaváděcí kolo první ostré s Roumenem se dotáhneme na jednu panigálku a Roman ho vyřeší já chci řešit vzápětí ale místo řešení RED FLAG. Zajedeme a je po tréninku. Příčina je únik oleje z motoru a pád Mišule na tomto oleji. Na scéně je safety car, medical car a traktor se smetákem v retardéru rozmetajíc horu vapexu. Mišule po výletu mimo dráhu se odebrala do nemocnice.
No co tak v poslední kvaldě to dáme. Jsme na to stejně, takže sledujeme ostatní skupiny.
Počasí se vylepšuje ale přesně opačně, takže je ve hře možná mokrá poslední kvalifikace. Uvidíme necháme to osudu. Poslední kvalda tu je takže já to takticky chladím a Roumen něco zajede na Marquéze takže slick a voda aby byl kvalifikován protože u 4h Endurance se může stát cokoliv a člověk může být na startu i v předposledním vinglu.

Hotovo a jdeme se věnovat pozávodním radovánkám v podobě týmové diskuze, strategie a konzumace pochutin a lahodných nápojů.
Jdeme se osprchovat ale tekla jen extra chladná voda, takže výsledkem je, že mohu další den jet holčičí závod ?
Místo grilování objednáváme pizzu a za nedlouho po objednání přijede pizza poslíček hezky opálenej jak po dovolený z egypta ovšem jedna pizza chybí a zrovna moje sdílená s Ozzákem …. Nevadí tak si to tenhle OTO – občan trvale opálený dá ještě jednou? Chvíli na čekání vyplňuju pokecem s #89 a #12 čili bratrským duem Michal a Filip Salač ? V mezičase Mišule navrátivší se ze špitálu pije magický voko a já utrpím jeden cucík fefrmincky?
Otík nám přivezl chybějící pizzu tak se láduju, co to dá ? k tomu probíhá pitný režim a dost nedemokratická volba startéra – no tak jo! Vezmu to na sebe přeci jen tu magickou chvilku před mávnutím praporu zbožňuju?
Do boxu zatáhneme Dominika Jůdu co se po crashi na silnici za námi přijel podívat a padají z něho slušný vtípky a to už nebyl ani černej humor!
Součástí večera se stane i rozbor situace s nápojem vskutku lahodným s názvem STARÁ MYSLIVECKÁ ? takže rozbor situace se zvrhne jelikož Petr od vedle z boxu je myslivcový typ a po dopití lahve takticky vytahuje záložní technologii ? takže ještě jednu flašku.
V boxu je velmi veselo padají vtípky jako například, na úkor jednoho tělesného rozměru a to u více obézních lidí (třeba některých pilotů na HP4) protože ti mají jen jeden tělesný rozměr a to poloměr ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tohle všechno si nepamatuju ….
A zde je pohled od Kitty na události téhož večera:
Pár bodů k večeru 12.8.


Pizza přes aplikaci damejidlo.cz se osvědčila, byla výborná, velká, poměr cena/výkon naprosto super. Z 6 pizz se najedlo tak 8 lidí a ještě zbylo. Zde bych vyzvedla příživníka Dominika, který se dobelhal, navečeřel a oblažil nás historkami ze svého pádu a dalšího léčení. Hlavně jeho rozhovor s Martinem Horkým (motorkář s jednou nohou, který brázdí okruhy a to dost rychle), který jeho zranění komentoval „no ty vole to je hrozný, to bych fakt nechtěl, tos měl horší než já“ a na námitku „ty vole ale vždy ty nemáš nohu!“ prý řekl, že to furt není tak hrozný Pacienti...

Po konzumaci pizzy a nastupujícím večerem to kolem 20.hodiny vypadalo v boxu jak u jebnutých sov. A to tak, že kompletně, všichni zírali do blba, oči vypůlené, huby střídavě dokořán. Ozzy chtěl jít ve 20:15 spát. Kolem 20:30 se to nějak rozprchlo, prej pro kafe. Veverka si pro něj i došel a vrátil se zpět, ostatní ovšem ne. Takže jsme měli manželskou seanci kdy jsme si každej klikali nějaký nesmysly do mobilu a nikde nikdo. Po 21.hodině se objevil Ozzy, Ace a Roumen s pivem a trochu se to zlepšilo. Láhev myslivce na stole ale ještě vypadala značně plně. Později se objevil Pankáč, nicméně ten si zjevně nedal jen kafe, ale byl inzultován mRumem kdesi v boxu u Motoriders, kde ho nehrající kapitán Parmič zkusil zlikvidovat krajně zákeřně.

Padlo pár hlášek (poloměr, míra mužské tloušťky – nevíš, kdo ti ho kouří atd.), flaška myslivce byla najednou prázdná a v boxu se objevil Petr Procházka z vedlejšího boxu, kterej strávil posledních tak 20 hodin šroubováním na jeho zbrusu novém motocyklu Honda CBR1000RR Fireblade verze SP, najeto 1000km...no prostě porno, bylo mi Veverky líto, protože tohle je jeho sen a láska a vůbec je z ní víc hotovej než ze své manželky s milenkou dohromady (co chtít po 13 letech že ). Ten tomu dodal korunu, protože ze svého bydlíku vyštrachal další láhev myslivce, ovšem byla nějaká rozbitá, protože její obsah zmizel asi za 15 minut Mezitím odešel Ozzy spát, nabádaje svůj team, aby neponocoval, protože zítra se závodí. Prej neboj neboj...

Já se držela jen vína, ale hlavně Ace a Pankáč se trochu rozjeli...kolem 23.hodiny přišel hlad, pod stolem se v krabicích od pizzy vyštrachaly zbytky. Prej je to studený, poradila jsem tedy, aby si Honza pizzu ohříval v nahříváku. Ten to šel samozřejmě zkusit, naštěstí to nedotáhl do konce, to by asi bylo překvapení, kdyby druhý den ráno po sundání nahříváku uklouzl na třicítce eidamu nakonec pizzu snědl studenou. Alobalista začal prozpěvovat hity legendární kapely Hermaphrodit – Interrupce, defekace, kašovitá stolice...

Později se začaly trousit návštěvy, Jindra, který ovšem zklamal a společenského veselí se neúčastnil, druhý den ho čekal pracovní pohovor. Jinak zněl spokojeně, jen s těma ženskýma to prej stojí za hovno, ale furt ho víc nebaví si ho honit než se otravovat s babama...

Po půlnoci se zjevil CEO James alias další nehrající kapitán s alkoholem, hovor se stočil na sport všemi uznávaný a to fotbal. Složení v boxu ve stylu Sparťan, Hradečák, Baníkovec Veverka PYČO! a ve finále fanda Bohemians 1905 se ukázalo jako ne zcela kompatibilní. Peťan jaksi nechápal ideu fotbalu vůbec, jak prej může mít kurva fotbal třetí poločas, když poločas je půlka a ty jsou doprdele přece DVĚ!! A vůbec ten fotbal je hra na hovno...no málem se tam servali a dali si ten třetí poločas i bez těch předchozích dvou sovy hlůpé. Další komentáře už pak šly na adresu komentátorů přenosů MotoGP a jiných motocyklových závodů, toho, že pomalí jezdci nemůžou za to, že jsou pomalí a nějakej rychlej vocas je zezadu nakouří a sejme je a pak se vymlouvá, že on jel pomalu

Byla asi jedna ráno, kdy jsme to rozpustili. Teda aspoň většina, Pankáč prej pokračoval s mRumem a Parmičkou dál asi do dvou nebo kolika...ráno vypadal pobledle, ale časy sázel neskutečný, asi na tom, že střízlivej nezrychlíš něco bude Je to rebel.

napsala Kitty

Večer utekl velmi rychle a nakonec se chvíli po 93:99 odebereme spát, ale předtím ještě do tématu motocyklů zabředne fotbal a fandění. No zjistil sem kdo komu fandí a divím se, že spolu ještě mluvíme ale bylo to výživné to jsme si náhodou zapamatoval.
Každopádně jdeme spát no u mé spíš kóma ale Pankáč stále nikde, no co je dospělej tak si poradí. Usínám sladce……spíš zdechnu snadno a rychle
Ráno se proberu teda spíš mě probere ranní video, které Roumen pouští v našem motorhome ? Je to pohoda jedu až za hodinu a pět minut? jako WUP. Počasí ? DeLuxe ne vedro akorát, modrá obloha s malým počtem mráčků!
Snídaně a probíhá zjišťování včerejších událostí. Teda těch událostí bylo víc než si pamatuju hold reset mozku proběhl solidně. U Pankáče taktéž ovšem úsměv na tváři #973Veverčáka prozrazoval, že sem se vylil jak váza jelikož on na moje restarty je dost zvyklej ?
Jdeme do WUP jelikož jsem potřeboval dojet zadní pryž a na pár kol akorát. Motorka funguje já taky takže pohoda, sprint vynechám a budu se soustředit na svůj úkol v Endurance případně open pit line.
WUP hotové a jdeme se dívat na závody. První je SSP kde jízdu start-cíl ukázal Filip Salač#12 a radost pohledět na styl!
V závodě SSP jede také Pankáč který tam pošle 48,5 a ukáže kdo je aktuální týmová neohrožená jednička – jak mu chutí Daytona R? ofiko vítězem závodu se stal jezdec #časomíra takže mrkněte na instáč tam všechno je
Následuje závod SBK, kde v prvním kole pod matadorem dojde k pádu jezdce.
Shrnu to takto> crash>red flag>fire>medical/safety car> vrtulník a závěrem:
Míro uzdrav se ale na závodění se už vykašli!
Zažil jsem takovou situaci na dromu poněkolikáté a je to hnusný, že jsem se na to chtěl vykašlat…. Opět si člověk uvědomí, že stačí jeden vingl a situace se mění.
Pořád je to sranda a zábava ale ta rychle skončí …..
No situace je jasnější, v boxu u kluků stojí GSXR v airbrushi hasící technika, pacient komunikoval slovy odposlechnuto: nevolejte hlavně manželce…..

Zdržení v programu a jde se závodit dále. Tentokrát Ladies+Závod útěchy?
Výhru si se zlomenou zánártní kůstkou atd vybojuje Mišule, solidní umístění s porcí bodů takže spokojenost. Ozzák se účastnil taky jelikož trénoval na KTM RC390 ale pro závod protáhnul šestku a po stíhací jízdě zajíždí na asi páté pozici před koncem do boxu. Moudré rozhodnutí.
Když jsem se zmínil o KTM tak dva boxy od nás stojí tým Freundenberger WSS300 který jede tříkila ve světovém mistrovství. Piloti mají v průměru asi 155cm výšky, 55kg a jedou na tříkilu v Mostě 46-48 hrozná kudla ? ale hanebně za kamionem mají zaparkovaný autobus ? je jich jako hyen v africe?
Nastává obědová pauza a příprava na závod. Celkově pozice 17, v SSP 7. Bude boj o body.
Cíl jasný dojet na co nejméně střídání co nejrychleji do cíle.
Soupeři jsou jasní. Jde se na věc, zazní signál otevření dráhy a všech 34 týmů jde na to.
Stavím bike na místo a jdu na druhou stranu. Využiju pozici v kruhu abych měl dobrý start na vlajku. Vlajka se pohne běžím, skáču na bike mačkám startér a nic! Do píči vše ok na tlačítka ale nevrkla až po dalším pokusu…. Celé pole v prdeli jedu na to. Teď při tvorbě reportu vím, že jsem ztratil tři pozice po startu celkem ale pořadí se míchá o 106. Je stále s kým závodit. Na dohled mám skupinku ale nemám zbraně tak se dostanu do tempa a přijdou dvě chyby při podřazení co mě dost rozhodí protože falešný neutrál prostě levá noha je víc levá ale nevadí – hlava dýchat taháme dál. Jsou to 4 hodiny.
Tahám co to jde a užívám si souboje, které endurance s takovým počtem pilotů na dráze přináší.
Pár soubojů mě dá zabrat jelikož je to práce s litrem. Ovšem nejlepší souboj stintu přišel kolem 40té minuty kdy jsem se dotáhl na jednoho z bratrů Šebáků ovšem nevím za koho jede ale je to jedno oba týmy jsou soupeři takže musím. Postupně se docvaknu a máme tam ještě Matyse na CBR1000RR. Matys jezdí dlouho takže není to snadný soupeř. Nejprve beru šestkaře do vracáku a Matyse následně vyřeším do Matadoru a peláším pryč co to jde protože musím najet náskok.
Každopádně celý souboj a následné předjetí mě potěšilo protože to bylo velmi sportovní a pro oko diváka jistě napínavé. Na cílovce po očku kouknu na časomíru jelikož čekám v dalším kole ohlášení rezervy a potřebu střídat.
No trvá to jedno kolo navíc a začne střídací procedura. #58 KOPYTA RC PIT IN change rider/change bike.
Jak jsem pokazil start tak předávám na P9 , ve třídě SSP se pořadí mění každou chvíli takže něco mezi P3-5.
Stint jede Pankáč a seká tam solidní osobák a bojujeme v rámci několika sekund s týmem M-Style a Brabax o třetí místo.
Pankáč odjede svůj stint a vyšleme Romana na svůj stint. Roman chvíli po začátku stintu má Safety Car, který jako obvykle někomu pomůže a někomu nepomůže.
Safety Car zajíždí a rozhoří se opět bitva na dráze. Roman jede co kolo to osobák? Pěkná práce.
Do konce zbývá času tak akorát na dva kratší stinty. Pokusíme se zabojovat hrao třetí místo je reálná.
No reálná do doby mého stintu kdy mě přejede Ríša Bazala z Brabaxu a druhej brácha Šebák z M-Style. Ač jedu solidně na jejich palbu nemám. Jak potom zjistím na Filipa jsem neztrácel tolik ale Richard jede pryč. Zbývá cca 40min do konce a střídáme naposledy teď je to all in. Všechny týmu hrající o třetí místo dělí asi 15s na dráze. Všichni z boxovky signalizujeme push push ….. Petan krví a dotahuje M-Style na cca 1,8s seká tam osobák a M-Style zrychluje taky. Je to nervák.
Nakonec prohráváme asi o 8s kdy se to cca 11 minut do konce změní a tak to zůstane.
Petanovi po dojezdu blahopřejeme k osobáku má radost ale když mu řekneme P5 tak hází rukavicemi jako já. Osobně to chci obratem prodat a vykašlat se na to. Všichni osobáky nejlepší stinty co kdy jsme kdo zajel a nic. Ozzák nás uklidňuje ale moc to nepomáhá. No a pak se situace otočí. Pankáč při obhlídce daytony zjišťuje motorový olej v záchytné vaně lamina. Oleje tam je dost a v motoru je na spodní rysce měrky ….. ty vole to mohlo skončit blbě, záhryzem , držkometem atd atd …. Fuj takže jsme rádi, že jsme v cíli.
Dostaneme pohárek útěchy a zabalíme okruhový bordel naložíme Janču z Brabaxu a jedeme směr MB, cestou proběhne super debata o jejímž obsahu nebudeme psát jelikož jsme pod přísahou. Janču vyložíme v pořádku doma, uklidíme okruhový bordel a jedeme se spát protože mě osobně ráno čeká v 06:00 budíček a odchod směr Herman Göring Werke čili AZNP?

Event parádní, počasí druhý den luxus, bylo s kým závodit!

Příště Pannonia v září s Wildmotors?

Plusy: Povrch v Mostě je famózní má to grip ! Ta dráha je zábavná, solidně naplněný event. Piloti a expiloti z Moto3, AA, WSS300, RR, STK1000 při WSBK i MČR

Mínusy: Vrtulník na dráze, destrukce nového povrchu v určitých místech , teplá voda ve sprše nebyla:D

Ps.: díky všem co si čtou tyhle moje slinty? osobně cítím, že tohle psaní nebylo úplně ono takže příště se polepším ? aneb ria ria Hungaria !

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
RoumenS (153) napsal 22.08.2019 v 11:59

Mel si jeste zminit rozhovor s Kitty, po ozkouseni Daytony
Jinak za me super

mike.46 (604) napsal 21.08.2019 v 14:02

Zase starej dobrej Aceiho report

James_71 (28) napsal 21.08.2019 v 10:39

Excelentní.. Bravissimo..

Ppepek (2) napsal 21.08.2019 v 10:18

Ozzy_ (1136) napsal 21.08.2019 v 07:33

Ja mel teplou vodu pod vezi vzdy. Karma je zdarma. ?

Chippman (7) napsal 20.08.2019 v 22:17

Ejsi super, díky za report

To-Funnky (0) napsal 20.08.2019 v 21:27

Hančaa (161) napsal 20.08.2019 v 21:21

Chi chi chii
Jo a teplá voda byla vždy ve sprchach na parkovišti

Kamikadze-Ace (3374) napsal 20.08.2019 v 21:06

JURY projednala protest na vydala prováděcí ustanovení č.1:

BANÍČEK PŘIDÁN PYČO!

Veverčák (72) napsal 20.08.2019 v 20:58

Vzhledem k cenzuře podávám protest

Banik pyčo

Kitty (8) napsal 20.08.2019 v 20:51


Hezký jako vždy


Nejnovější záznamy v deníku
  • Jerez de la Frontera Circuit Angel Nieto & Circuito Ca

    JEREZ 2024 „ řeklo se bez bab“ aneb co se přihodilo ve Španělském království! Tak sezona 2023 skončila zářijovým eventem v Misanu kde to bylo epické a romantické včetně loket fotky od fotografa. No a co dál?! Jerez

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.01.2024
    Uskutečněno: 29.01.2024
    Komentářů: 14x
  • RIDE ON COLOURS!

    RIDE ON COLOURS! MISANO CIRCUIT MARCO SIMONCELLI #58 Misano! Uprostřed sezony na okruzích, kdy se tu poflakujeme po ČR tak Pankáč jako správný kumpán zasel myšlenku na zářijový víkend do Misána. No myšlenku a dvě pro

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.09.2023
    Uskutečněno: 27.09.2023
    Tachometr: 26666km
    Komentářů: 4x
  • KOPYTA RC BRNO 2023 final event B4L!

    Tak se pojedeme podívat do Brna, kde se uprostřed srpna koná finálový event B4L sezony v rámci Endurance sezony a i sprintů. Event se konal 16-17/8 2023 kde kluci s B4L pojaly jako Malou cenu Brna. Konkurence a zvlášť

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.08.2023
    Uskutečněno: 24.08.2023
    Komentářů: 5x


TOPlist