renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 31.1.2024
Zobrazeno 1 968x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

8h CEC Slovakiaring aneb jak amatéři jezdí stejně jako EWC

Vloženo: 21.07.2019, Uskutečněno: 21.07.2019, Stav tachometru: 11999 km, Zhlédnuto: 16x, Firma: Wildmotors , Bod zájmu: Slovakiaring


Jak název napověděl, vydal jsem se s naší partou na Slovakiaring kde pod křídly Wildmotors se jel osmihodinový závod týmů. Osm hodin závodu slušná porce ježdění za super cenu jelikož jsem to koupil od jednoho z jezdců, co byl, jak se říká moderně byzy!

Trénink na tento okruh jsme s kolegou provedli v Brně na Dafitech takže můžeme vyrazit směr Orechová Potóň.

Týden před akcí uděláme s Pankáčem trénink na kole cca 85km a následně podobný trénink s Roumenem v týdnu před akcí. Vše je připraveno – technika, piloti, kondice, myslivec jelikož v týdnu se slavily narozeniny členů našeho sdružení.
Aby se transfer vyvíjel dobře tak pomohu klukům ze servisu Brabax moto zabalit dodávku a musím říci level tetrisu 3D vyšel výborně vešlo se to!
V mezičase přichystám motocykly na vozík aby následně proběhlo přepřáhnutí soupravy.

Souběžně běží s klukama od M-Style hecování o tom kdo komu kolik povolil šroubků atd :)) prostě fair play souboj lepší mrtvej než druhej! Bude boj.
Jsme komplet jelikož Pankáč přijel s 15s rezervou v odhadovaném čase. Slušný!
Naložíme okruhový bordel, jak tomu přezdívám, pomůžeme klukům s několika stojany a frčíme směr Slovensko.

Teda první obligátní zastávka je vykradení pumpy v Poděbradech u Tesca.
Tam je fronta jak na banány za dob ČSSR a po chvíli čekání obsazujeme s naší soupravou pravou část stojanů slovy pravá část 2 stojany. První nefunguje …. No on funguje jen nemá papír …. Wtf …. Nevadí, rabujeme druhý stojan. Ovšem větší kápo přijede do protisměru s cisternou rozhází kužely a zavře benzínku s tím, že nás nechá ještě dotankovat. V mezičase Roumena inzultuje starší pán skoro holí jelikož mu odpověděl, že první stojan nefunguje a pán nevěříc mladému čestnému muži nacouvá ke stojanu a vykoná pokus> ano pokus úspěšný papír ve stojanu stále není a tím je mimo provoz. Rozjíždějící fronta vrhá na přítomné chlapce cucající benál a naftu ukrutné pohledy takže krásně zvyšujeme skupině motorkářů společenský kredit na level: kůrovec, řepka, andy a milouš? ps.: but it is BENZINA !

Hotovo karavana jede dál směr HavlBrod. Cesta ubíhá docela vesele, jelikož probíráme pěkná témata například: Manuellu Melandri, MotoGP, Bautistu atd…
Cestu nám zpříjemní pán v Octavii 5J4 2475 který tvoří brzdu provozu, hold nemáme výkon soupravy na bezpečné předjetí takže emocionálně stříkám z jeho jízdy …. A vyvrcholí to poznámkou ty vole jako jsi mohl být nejrychlejší spermie ….

Čím blíže k čtverci D1 alias Ťokově průsmyku stáčí se debata na 8h závod přeci jen to není už úplný amatérismus když se i EWC jede na 8h na stejném okruhu! Budu si připadat jako Canepa až budu kroužit své stinty a můžu si říct, že jsem nejen jel po stejné dráze ale i byl na stejném hajzlíku jako on
Jsme na D1 směr Brno a Blava takže probíhají první bačovské ftípky ? asi nejlepší je Bača a fitnes lopty.

Za Brnem předjedeme jednoho supá táhnoucí hezký vozík a na něm V4 Panigale … kampak asi jede chlapec no na Slovakiaring …. Táhl se za námi až do cíle?
Hotovo jsme v cíli po jednom pit stopu na Benzině v krásném čase 19:00:00 a začínáme vykládat do boxu č.11 kde na nás již čekají Veverky. Složeno jest, připraveno také je čas začít kecat a lehce doplnit vitamíny nejlepším nápojem a to chmelovým iontovým nápojem na zcela přírodní bázi! Bohužel až na Slovensku zjišťuji zapomenutou první věc a to láhev myslivce… tragédie takže pijeme jen ionťák.

Každopádně večer je zajímavý při výměně názorů na parkování s boxem č. 10 kdy to vypadá dokonce na budoucí fackovačku a to jsme ještě ani nevyjeli na dráhu. Ale jelikož jsme kulturní lidí tak je vše po chvíli vyjasněno a bude tady klid!
Debata se stočí na fyzickou připravenost jezdců a výdrže na 8h závodě a probíhá debata nad stavem půlek čili prdel(í) s tím, že někdo by si tu prdel vyměnil ovšem odpověď já bych s tou výměnou počkal ….. no co proti gustu ….
Následuje pro Kitty rozbor stopy a řazení na R6 takže rada je jasná tady zatopíš ale trať vede rovně … odpověď vedle jo vím tam jsem taky ležel … to máme další sekundy dolů:)

Pokračuje veselý večer, a jelikož nemáme kapitána Ozzáka (buduje v Bulharsku národní síť pro hackery) tak se mu trochu úmyslně smějeme, že až přijede na okruh tak to nebude blbeček z děcáku ale dědeček z děcáku.
Následuje rozbor místních krasavic takže přiletěla poznámka #po deseti pivech no a co …. #bylo jí 15 …. Radši to nebudu pitvat ….
Popravdě už jsem byl trochu nabit ionty chmelového nápoje takže další souhra událostí byla vtipná, protože mě přestala fungovat břidlicová tabulka jako zápisník.
Každopádně zde jsou úryvky z nedochovaného záznamu – někdo má levé stehno tlustší jako to pravé, přeložíš si lakatoš na druhou stranu, jsou to holky já si to oveřeoval béééé

V paměti mě zůstalo od Kitty následující ženský pohled co se týče tloušťky muže:
Level high > Nevidíš kdo ti ho kouří ** vtipná epizoda


Jdeme spát dle plánu v pondělí časně nad ránem , lebo pohoda jedeme grupu č.1 v 10:00. Teda něž jdeme spát proběhne pár videoklipů na téma – chutný nápoj, máme radost Vincente, Negr plachtil čtyři patra a teď má vadu řeči, si v pořádku … ne nejsem, tady pro pana domácího

Pondělní ráno, snídaně pohodička , nahříváky, tlaky rozcvička jdeme na věc ?
Skupina č.1 není vůbec pomalá proto to je jednička takže od rána si zvykám na tento okruh kde jsem 10 měsíců nebyl. JE po letech znát, že na Slovakiaringu přibylo nerovností nebo spíš dost hnusných boulí, které člověka solidně rozhodí. Čas je příslibem úspěšného útoku na čas tři minuty? Jak jsem psal výše o té V4 Panigale tak jí věnuju zmínku – měla to za sebou v první rundě skupiny 4 … slušný no odhadl jsem to okem nezkušeným tento lehký pád na cenovku cca 120Tis Kč bez dépéháčky ….. tak to mě nechutí teda

Druhá runda zlepšení stabilní kola spokojenost vše funguje!
Ve třetím tréninku dojde na race incident kdy se opřeme do sebe s jednou RSV4 z týmu Darzi za druhým horizontem. Prostě stalo se plácli jsme si protože oba na kolech a ok. Z mého pohledu to mohlo být horší.

Polední regrouping a nakonec o tři pozice je u mě downgrade do skupiny B takže budeme větší boj a roztáhnu Roumena, který se trochu trápil ve dvojce.
Jedeme ve skupině B abychom měli kvalifikační čas jelikož odpolední tři rozjížďky jsou kvalifikační. Docela se mě daří i pokus o roztáhnutí Roumena, který má takovou poloviční úspěšnost. Každopádně to probíhá dobře a solidně se vytáhnu za Homolákem ovšem krásné kolo nám ukončí red flag ….. hold příště !!

Poslední kvaldu vynechám a věnuji se přípravě techniky na další den – řetězovka, benzín, olej výměna brzdových destiček, zadní pneu atd.

Poladím stroj a jdeme na vyprážený rezeň polévku a pivo - krásný menu ? tohle menu dotvořím na benzině protože krom 50 benzínu si dám jedno magnum ? cestou si koupíme ještě meloun kvůli dopingu v rámci Endurance. Vtípek okamžiku dodá rádio, které hlásá výtěžek chorým a hendikepovaným na festivalu pankáči děťom na adrese pankáčiděťombodkaeská …. Ty kráso! Vzpomenu si, proč se našemu pankáčovi říká Forest ….. !

No jdeme zpět k večeru, který probíhá poklidně a cca 22:00 se odeberu směr nocleh. Zbytek týmu jde za chvíli. Ráno na pohodu vstaneme a začne příprava na závod. Dle kvaldy jsme na P4 SSP a Total P10. Jsem zvolen demokratickým přehlasováním startérem je o co bojovat.
Před závodem 8h není WUP ale Ladies race kde sleduji po očku polewoman Kitty která nakonec po statečném výkonu bere v cíli P2. Mišule v rámci jednoho týmu ji o chlup z oholeného ohanbí porazila. No dobře byl to větší chlup možná

Start 8h závodu se blíží, je to magické stejná dráha jako při EWC, délka závodu také. Rošt na tento závod má 27 týmů ! Krásný bude boj!
Je chvíli před 10:00 zazní siréna otevření pit line a jdeme na věc! Kluci sundají nahříváky a motorku ze stojanů a já vyjedu na dráhu. Zkouška nových brzdových platniček ….. naozaj ty koksa to brzdí aj ty ovca …..
Stavím se na rošt a zcela v klidu jdu na druhou stranu, kde zaujímám místo kousek od Posáka, který startuje za Brabax tým. Sportovně si plácneme a jdeme na to. Trochu první místo na startu zdržuje s laborací litrového BMW asi hledají setup-start-endurance-mapping- ja ja, wir schaffen das fertigung - ok atd …..
Klid před bouří, vše je, v klidu startérka drží pevně v ruce vlajku slovenského státu a já poslouchám traťáka za bariérou jak do vysílačky iděme na to ….
Vlajka se pohne a já běžím směr stroj, start za jedna gaz a jedem ? Podle fotky ze startu krásný výjezd hned za Posáka takže jedeme ve skupině vstříc první vingl. Endurance se v první zatáčce nevyhrává takže se držím skupiny před sebou, kde si prohlídnu i Frankyho novou kombinézu. Po druhém kole je skupina pryč takže si jedu svůj stint na maximu co to jde s jistotou, jelikož jedeme na 8h zákaz padání je v platnosti a cíl je jasný zkusit to takticky na Brabax a když se to nepovede tak musíme ubránit P4 před SUTR Tech týmem na P5.

Kroužím stabilně a po cca půl hodině kdy začínají některé týmy střídat je na trati rušněji a postupně se potahám s někým občas někoho předjedu. V první levé leží kus něčeho a druhý protikus této věci leží za třetím horizontem, sice to není ve stopě ale zamávat žlutou by nevadilo…..
Signál 40min zaregistruji, takže mám před sebou pár kol, než mě rezerva řekne je čas
Čas střídání ruka letí nahoru, následuje potvrzení a já zajedu směr pit line. Střídání proběhne a na dráhu vyjede Roman. Servisuji R6 – palivo, kontrola oleje, destiček atd. Je pěkné teplo, takže pitný režim je nezbytná nutnost! Roman se rozjíždí a jede stabilně. Jsme na P4 v SSP celkově P10-12 kde se střídáme s litrovým týmem. Cíl je jasně nastaven – do cíle s bodama a v celku. Ne jasně radši mrtvej než druhej žééé.

Sledujeme Romana ukazujeme 40 min a následuje nedlouho poté signál na střídání.
Pankáč je připraven, provedeme velmi rychlý pit stop a vysíláme Pankáče směr dráha. Ihned jede na pankáče takže rychle a bez romantiky krájí, co mu přijde pod ruku. Teda s tou přípravou pankáče to bylo trochu horší, jelikož v zájezdovém kole Roumena se zeptám Pankáče jestli si zkontroloval tlak. No jeho tlak letí vzhůru a kontrolujeme přední pryž kde jsou asi 3,2bar … takže ubereme na předepsaných 2,3-2,4bar to mohl bej extra tlama…… prostě salto mortale multiplo

Romanovi pomohu s motorkou a sleduji Pankáče. Pobavil mě v tomto případě tým Motobaby, které to jedou ve 2 – jako respekt! Proč pobavil, protože rider coach Mišule ji shání a ony v tu dobu jsou na týmovém obědě a kafíčku …. Prostě pohoda, nakup kabelky nebyl ?

Pomalu se připravím jelikož 40min pankáčova stintu uběhlo a je čas na můj druhý stint. Signál potvrzení střídán jde se na věc, trochu bojujeme při výměně tranďáku se závlačkou ale jde se na věc. Ve zkratce by reportér EWC řekl Kopyta RC PIT IN, change rider, bike, transponder and PIT OUT.

První kolo opatrně a tahám. Dostanu se rychle do tempa a pocitově jedu svoje solidní tempo. Občas dostanu obložku od litra a taky od Šubiho z týmu PRIO ale tohle není soupeř jelikož já si přijdu jako překážka na trati v jeho tempu (imho v mistráku na Pannonii si Šubi ukrojit dost bodů gratulace!). Takže vesele jedu dál a po půlce stintu potkám Kitty z týmu Motobaby po obědě a lehce ji jako gentleman obložím? Teda krom Kitty potkávám několikrát za stint paní na SV650, takhle za svoje dvě kola ji potkám i třikrát ….. to je jako moc a úplně chápu traťáky, že v tomto případě by se tou modrou vlajkou u mávali k smrti.
Po zbytek stintu se nic extra nestane a signál na střídání dávám po necelém kole na rezervu a následuje obligátní PIT IN – PIT OUT kdy je vyslán na druhý stint ze tří Roumen

Trochu upravujeme strategii s posledním stintem, já zkusím vydržet opět na nádrž a uvidíme, jak to dopadne. Brabax má pohodlný náskok přes minutu a půl takže ani střídáním to je neřešitelné hold kluci jedou lépe.

Roumen krví co to jde a sází časy kousek za svým osobákem takže chytl tempo parádní.

Hlídáme Roumena a taky tým za námi tj SUTR Tech na který získáváme náskok kolo a kousek.
Komfortní náskok ale pořád je o co jet, Endurance má kouzlo, že nikdy nevíš, co přinese poslední hodina, další stint atd.

Roumenův signál na střídání potvrzení a proběhne PIT IN - PIT OUT. Roumen je trošku unaven ale hlava mu funguje zobáčik zahnutý oči vypulené na pohodu. Ještě ho čeká jeden stint.
Pankáč krouží a závodí, co to jde. Brabax má odstup kolem jednoho kola takže se soustředíme na sebe. Sleduji střídání u ostatních týmů a občas se bavím jak někdo zajede a všichni popíjejí kafe a nečekají zajetí pilota
No bavil jsem se a nevěděl, že budeme mít opět v mém stintu podobný průběh.
Pankáč žene Daytonu, co to dá, signál 40min a nedlouho potom střídáme, jelikož i Daytona nemá nekonečnou nádrž.
Vyjedu na svůj poslední stint, nedlouho po začátku stintu mě přelítne skupinka čtyř litrařů, kteří letí solidní dýku
Co se nestane před třetím horizontem kde dojedou Kitty takže ta dostává solidní gangbang od této skupinky a následně i ode mě vnějškem před čtvrtém horizontem. Decentně vobtáhnul jako Evžen Vobtáhlo
Pokračuji další dvě kola a vidím v druhé levé prach kouř atd. Ouuu to byla morda. V kačírku motorka 2 traťáci pilot. Úsek pd žlutou vlajkou a dva lidi mě předjedou ?! WTF ste přemotivovaný ? Jeden z nich je Franky, který jako instruktor by měl vědět co se má a nemá. Tohle nebylo na hraně tohle bylo za hranou! Nejsem plačka ale na rozpravě bylo jasně řečeno předjíždění pod žlutou = penalizace 1 kola takže uvidíme po dojezdu.

Jak jsem se zamyslel, tak na konci cílovky vlají žluté vlajky a já tak tak dobrzdím za Mišulí abych neměl tu penalizaci také.

Zbytek stintu proběhne docela v pohodě a solidně pozávodím s kolegou od vedle v boxu s BMW. Je to nerovný souboj na rovině ale v zatáčce brát BMW venkem je pohlazení šestkového ega. S kolegou máme svítící rukávy od TechAiru takže nakonec ještě hodíme na konci řeč. Respekt začít kroužit v 55 letech a ještě na BMW!

Každopádně konec stintu se blíží rezerva blik tak zvedám ruku na cílovce. Doufám, že mě Pankáč vidět a čekám na ceduli v dalším kole. Jedu mávám jak na prvního mája a ukazuju na nádrž. Cedule v píči, jebu na to musím zajet jelikož na další kolo není benál.

Zajíždím, pankáč s cedulí letí do boxu pro Roumena, já přilítnu před box a chaos je tady. Roumen se strojí já beru tranďák z moto, kterou odhodím na zeď a jdeme Roumena vyslat.

Ještě v mezičase chaosu Pankáč zahazuje Roumenovu Daytonu na zem >> BEZ PÁDU TO NEUMÍME!

Vypustíme Roumena a trochu hlasitě jako CEO jsem dal najevo nespokojenost se střídáním – špinavé prádlo se pere doma takže vaginální opisy zde nebudu publikovat.

Hold ztráta minuty navíc podle výpisu. No a jelikož to vygradovalo všechno v tomhle stintu jdu podat podnět na prošetření situace předjetí pod žlutou. Ano byl jsem na race direction říci, že v čase tolik a tolik mě několik jezdců předjelo pod žlutou chci prošetřit situaci. Podle časomíry se toho moc nezmění ale pravidla jsou jasná a závazná pro všechny. Ředitel závodu rozhodl o penalizaci to můžu napsat rovnou a Frankymu jsem tou vyhlášení nezapomenul připomenout, že mě vzal pod žlutou.
Každopádně Roumena hlídáme celý stint já i Pankáč. V tomto stintu vlaje na cílovce pyžamo jelikož někdo na R1 ztrácí olejovou náplň. Vypadá to dramaticky protože tohle je o tlamu. Trvá několik kol než borec zajede signalizace ne signalizace. Blíží se konce stintu a Roumen ukazuje signál na střídání už na protilehlé rovince, který ovšem Pankáč neviděl, takže hold občas se stane no.

Potvrdíme střídání, připravíme Pankáče.

Střídáme a vypouštíme Pankáče na poslední stint až do cíle
Pankáče sleduji po očku a mám připravený bike, s domrdanou přední pryží, která mě dala najevo, že už má dost ale bike je připraven na dojetí co kdyby.
Nic mimořádného se nestane a jsme v cíli, opět bramborová medaile. Tak jsme čtvrtý no a cooooo. Celkově v pořadí závodu P9 z počtu 27 týmů.
P1 v SSP PRIO – 200kol
P2 v SSP Motoriders – 198kol
P3 v SSP Brabax – 197kol
P4 v SSP Kopyta RC – 196kol
Sem hrdej na náš výkon odjeto na maximum i s pádem

Jdeme si pro pohárek útěchy aneb království bramborové , ještě u vyhlášení sledujeme masakr na volných jízdách veřejnosti – motorky v laminu a do toho GS1200 nebo leštěnky ze silnice…. To nechceš. Hned v prvním kole jede někam sanita a mrtvolák ……trochu public deathmatch ono při čase těsně pod 4 minuty je to palba no

Zabalíme bordel a motorky, vtrhneme do zavírající restaurace takže o hladu na cestu dom. Ještě před odjezdem mrknu na techniku Moto AIN 96 – kteří rozbalují svoje zázemí v krajním boxu. Pěkná práce ty EWC Biky navíc jsou to mistři světa EWC kategorie SST roku 2019.

Domů to frčí v pohodě, dávám si na benzině jako neřidič pivo ještě za Brnem přepadneme KFC a kolem 01:00 složíme motorky ke spánku a s nejnutnějším množstvím věcí se odeberu dom. V 02:00 sem v poloze ležmo ale ráno do práce to bude mazec …. Budík na 05:30 je nemilosrdný ale vydělat na tenhle koníček musíme

Event to byl krásný takže v srpnu směr CEC Most 6h – už se těším!

Děkuji také za podporu dalších bikerů, kteří tohle čtou a neváhaj přijít do boxu a vyjádřit svoje poděkování! Dost mě to překvapilo a potěšilo !

Chceš to zažít? Pojeď s námi

CEO KOPYTA RC #13Chruska v.r.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Ppepek (2) napsal 08.08.2019 v 11:45

mike.46 (604) napsal 21.07.2019 v 21:24

Čoveče, mě se zdá, že se čím dál tím víc soustředíte na ježdění a výkony, než na společenské radovánky...

Ozzy_ (1136) napsal 21.07.2019 v 19:51

Jo tak dedecek z decaku ... pisu si zaznamenavam.

Chippman (7) napsal 21.07.2019 v 16:16

Super report, jako vždy.
Aci, aby jste nemuseli o hladu, tak při cestě hned v Orechovej Potoni je Pizzérka Valentino a docela tam obstojně vaří - nejen pizzu

https://goo.gl/maps/BpN6gSMq6gMJL93k6

Karel V.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Jerez de la Frontera Circuit Angel Nieto & Circuito Ca

    JEREZ 2024 „ řeklo se bez bab“ aneb co se přihodilo ve Španělském království! Tak sezona 2023 skončila zářijovým eventem v Misanu kde to bylo epické a romantické včetně loket fotky od fotografa. No a co dál?! Jerez

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.01.2024
    Uskutečněno: 29.01.2024
    Komentářů: 14x
  • RIDE ON COLOURS!

    RIDE ON COLOURS! MISANO CIRCUIT MARCO SIMONCELLI #58 Misano! Uprostřed sezony na okruzích, kdy se tu poflakujeme po ČR tak Pankáč jako správný kumpán zasel myšlenku na zářijový víkend do Misána. No myšlenku a dvě pro

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.09.2023
    Uskutečněno: 27.09.2023
    Tachometr: 26666km
    Komentářů: 4x
  • KOPYTA RC BRNO 2023 final event B4L!

    Tak se pojedeme podívat do Brna, kde se uprostřed srpna koná finálový event B4L sezony v rámci Endurance sezony a i sprintů. Event se konal 16-17/8 2023 kde kluci s B4L pojaly jako Malou cenu Brna. Konkurence a zvlášť

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 24.08.2023
    Uskutečněno: 24.08.2023
    Komentářů: 5x


TOPlist