PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 4.10.2017
Aktualizováno 4.10.2017
Zobrazeno 901x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

KOPYTA RC do EWC aneb WET RACE => WET WIN olalala

Vloženo: 18.10.2019, Uskutečněno: 18.10.2019, Stav tachometru: 12666 km, Zhlédnuto: 325x, Firma: Wildmotors, Brabax, Restart Energy , Bod zájmu: Slovakiaring


KOPYTA RC do EWC aneb WER RACE WET WIN olaalala

Tak konec sezony je tu. Naše zájmové sdružení nadšených amatérů se vydává zakroužit s Wildmotors na Czech Endurance CUP 8h Slovakiaring kdy třídenní akce je příslibem hodně kroužení.
Nebudu tady pitvat a řešit prč nebyla akce na Pannonii , kde jsme si místo eventu promotéra udělal tým Kopyta RC vlastní testík ale zároveň si Roumen přivodil tři dráty do ramena

Akce je naplánovaná a po lehkém organizačním refreshi vyrazím sám svým povozem společně s mechanikem Jirkou z Brabaxu. Nakládání probíhá ve vyhecované atmosféře, kdy nakládám motorku i týmu Brabax …… ne my vyhrajme čestně. Cesta ubíhá rychlostí česká pošta doručuje balík ve vánočním období takže kecáme a kecáme. Máme zajímavá konverzační témata – traktory, kůrovec, mechanika ale okruhovek tam moc není. Okolo Čáslavi provede objetí kolony a přitom máme i leteckou podporu Gripena.

Ťokův průsmyk překonáme a chvíli po sedmé večer jsme na Slovakiaringu.

Čekáme až autíčkáři se zaměřovačem na kapotě a cedulkou AMG vypadnou a jdeme vykydat nářadíčko.
Ubytuji motorku v boxu a dám si drink. Pivo chutná, i když je solidní kosa proto takticky se zahřívám vším, co teče, krom benzínu.

Postupně dorazí kompletní sestava Ozzák s překvapením – Péťou H jako naší posilou na zídku takže máme Pit Line Leader a k tomu nejhezčí ……. No kdo z Vás to má?!
Veverky taktéž na místě a chvíli později dorazí Pankáč.

Celkově někdo na cestě strávit přes 8h protože prostě D1.

Zábava probíhá a střádáme plány na druhý den. Já takticky nepojedu ranní trénink, protože bude kosa a první a druhá levá by řekl klasik past vedle pasti. Přes dva boxy je sestava maďarských pilotů, kteří mají v boxu 12 biků ….. jak poznamená konkurence od Brabax týmu si mohou otevřít bazar. Probíhá konverzace ohledně eventu, dalších plánů a počasí. Počasí, které dle předpovědi slibuje luxusní slunečný pátek a lehce vlhčí sobotu. Jdeme chrápat po menší ofenzívě Jágrmajstra, který prohrává u druhé lahve! Ranní probuzení do slunečného, ale mrazivého rána mě nechává klidným, jelikož takticky první dvacku nejedu . Zpestření eventu je účast pana #94 Jonase Folgera expilota MotoGP. Radost se dívat na tohohle kluka prostě nádhera jak jede po uchu ve vinglu a brutálno rýchlo hej! Pomalu si dám snídani a rozmrzám. V mezičase sk.D je již veselo jelikož si kačírek pochutnal na jedné motorce maďarského boxu. Následuje jedna pěkná nová R1 z níž udělal kačer okruhovku než bys napsal abraka dabraka kačer …. Prostě příběhy píše z téhleté říše kačer úúúúú?

Jelikož dopoledne je kvalifikační nemohu rozmrzat věčně a jde se na věc. Ohřeju stroj sebe a vyrazím s vhodnou kombinací pneu na dráhu. Na první dvacku to není špatné cítím se dobře rozhýbán a čas mě překvapuje, jelikož to není asi o pár tisícinek osobáček. Nevadí od toho tu nejsem, cíl je 8h v co nejlepší umístění.

Další runda skupiny D končí ihned, jak začala červenou vlajkou a tentokrát mrtvoláčik taxi přivezl Kitty jelikož opět vyletěla svíčka z provizorně opraveného závitu ….. Kitty je v pohodě jelikož má sebou druhý bike takže cajk ? Sleduji v nejrychlejší skupině Folger gang …. Slušný stádečko takhle partička.

Jdeme do druhé dvacky, že pojedeme spolu s Pankáčem a Ozzákem ? To se jeví jako dobrý nápad jede se mě výborně akorát v půlce tréninku na mě blikne taková ta kontrolka co říká, že bike chce krmení jinak nebude žrádlo do válce. Pohoda to dá ještě kolo mám tam cca 5km rezervu po dojezdu kola. Předjede mě Posák od Brabax týmu a signalizuje něco jako come with me baby ….. ale této nabídky nevyužívám protože no fuel no fun no love my baby…..

Hezky jedu mimo stopu a pak nastane překvapení. R6 škytla na čtvrtém horizontu a je to tady. Hůůůůůů hůůůůůů jako sova sem dohučel(dojebal) na post traťáka kde se mává žlutou jelikož v poslední zákrutě se vyválel někdo.
Rider Ok. Traťák zvolá na mě benzííín ? No ten nemám tak jen odpovím áááno. Traťák rychle odpovídá do vysílačky megéhertvármotocyklošbenzínoš a dává se se mnou do řeči za poznámky, že chalani dojdů a odvezů ma. Traťák je v důchodu chodí na brigádu na drom je mu fajn peňaží potřebuje každý doma s bábou to je nic moc akorát povídá, že už je kosa na motorku, že jsem měl přijet v létě. Odpovídám a ty vole v létě sem tu jako nebyl ? To mě ten benzín došel jen o 400m dál. Osoba traťáka je zajímavá jelikož se narodil pracoval celý život v Příbrami na uranu a na dochodok sa vrátil dom. Ještě povídáme o závodech vlajkách mávání atd. Říkám mu, že nám možná zítra bude zima na Endurance když bude mokro a on: mě to nevadí já si pustím kurenie a klido si tu sadím na pohodu borec tam má v boudě všechno ?

Přijede taxi mrtvoláčik na okruhu jazdí zadarmo hej! a jedem ještě s borcem na Ninje směr Box. Poznámky o benzínu nekomentuji shrnu to jen od Chuďase: zase benzín jéžiš ty si lempl …… ne já zkouším co to dovede pro Endurance ?

Doleju si palivo a mrknu na časomíru a hle pak že osobáčik tam nepude takže druhá dvacka slušný výsledek osobáčik-mrtvoláčik

Je pro dopoledne hotovo, počasí deluxe oskar se snaží a je krásný racing den. Oběd včetně piva mě udělal dobře jelikož podle plánu odpoledne na volný trénink dojedu zadní pryž médium chlív jak tituluje naše smetené gumy Ozzák a je to. Do sprintu závodu nejdu, jelikož se budu věnovat přípravě na Endurance. Kvalifikovaný jsme a děj se vůle boží.

Odpolední závody využiju ke sledování co se děje na dráze ono ještě v tréninku se objeví Veverka s Bestií, která má novou převodovku a jako bonus to půjčí Péťe, která si s tím hlavu neláme a kvalitně to zajíždí ?
Respekt Péťo. Nechtěl bych být mužem pod tvoji taktovkou

Do sprintu jde Ozzák s Pankáčem a udělají si hezký race? Já sleduji předpověď počasí a ladím strategii na zítra. Hlasování kdo bude startér ani nedělám ( stejně bych prohrál) takže startuju. Předpověď slibuje nejdřív oslizlou dráhu po ránu a potom spíš lázně o teplotě vody řeky Volha v březnu.

Večer se držíme taktické rozpravy za účasti Jágrmajstra, Rumu atd ? Popravdě nic vtipného se nedělo protože jdeme spát velmi brzy(tj dle slov básníka závod je zítra ne za pět hodin dobrou). Pokud nebudeme odpovědní do EWC se nedostaneme ani na tribunu jako diváci nebo jako správci Canepova instáče …..?

Spánek pohoda ve vyhřáté dodávce. Tedy než jdeme spát lehce krápe ale nic extra. Nad ránem jdu jako starej prostatik obhlédnout boudu wc jestli tam je zhasnuto a šetřil se proud aby ta malá čubka gréta mohla klidně spát :D

Nad ránem situace zajímavá parkoviště má mokré fleky ale to uschne a pojedeme na suchu meteorologové zase trefa dle heslá ááá útočník sám před prázdnou bránou … strela aaaaj trefil rohovú zástavku …..
Ještě zalehnu ovšem za nedlouho se situace změnila a začíná solidně chcát ? No co tak spíme dál, mokrý kola máme ready, nářadí taky atd ?

Probouzím se po sedmé do dost mokrého rána a zapnu všem nahříváky jelikož věřím, že to oschne, protože aktuálně neprší. Situace je nejasná ale bude veselo protož e optimista jako já věří, že to oschne ovšem chvíli před osmou začne opět postřikovat z nebe a je to tady WET RACE.

Nejdřív teda v devět WUP Holky a potom WET GIRLS RACE ….. Prostě tři řady mokrých holek teda některé třeba ty na Tuonu jsou pro labužníky…….

Závod vyhraje Monča a na druhém místě Péťa H s Bestií ? what a wet race of wet girls….?

My se pomalu chystáme na start z P12 celkem P6 SSP. Šance tu je, beru si čiré plexi abych viděl. To se ukáže jako chyba hned ani ne po 10min stintu ale o tom později. Ohřeju bike, uděláme si rozpravu v rámci týmu.

Pokusíme se jet na jistotu s tím, že kdo dnes dojede vyhraje. Z nebe se snáší deštík a průběžně vyživuje asfalt vodou. Chvíle ticha před otevřením dráhy jsou u Endurance velmi působivé já to zbožňuju. Jdeme na věc, záložní jezdec ready, držák moto na startu také. Jdeme na to. Jede se na dráhu. Vody po kokot, takže pomalu testuji co bike zvládá, jak jsou na tom brzdy. Stavím bike na pozici proneseme týmové VAMOS a jde se na druhou stranu dráhy.

Postupně tam stojíme všichni jen tým na P13 ladí bmw s pomocí kompresoru, startér čeká my také a pohled na ty dvě lemry…. Dofoukne si přední kolo a jde na zadní …. Od vedle letí hláška ještě si vyměň volej debile. Pomalý jezdec jde už také na druhou stranu dráhy a oči upřené na startéra, který je také lehce zkrápěn deštěm.

Vlajka letí vzhůru a já běžím směr R6, start na jistotu klap jedna gas a jedem. Podle videa zpětně velmi slušný start. V prvním vinglu je lehká tlačenice a je cítit od ostatních, že v tomhle to nikdo nechce rozbít. Předjedu nejen Camfrňouse z PRIO racing týmu ale taky Posáka z Brabaxu. Na výjezdu to tam ještě z překvapení nasypu #89lesapánoviconemáles( ale chtěl by ho, pak bude ještě rychlejší jak bude mít les). Jsem překvapen kde jsem jelikož jedu na P6. Před sebou mám R6 Lakiho Svobody, který jel letos prvně na IOM TT2019 !

jak vypadal start ? mrkni se :


Jedeme všichni na jistotu, první dva litry pomalu ale jistě metr po metru se vzdalují před čtvrtým horizontem při překlápění vystupuje Laki směr kosmos a tak já uklapnu abych tam nebyl také. Uff nebyl oto hezké, bude SC ? Nebude a tak projedeme první vodovodní kolo.
V druhém kole se #tenconemáles lepí na mě a já ustupuji z pozice ale jedu s odstupem v dohledu(zatím). Je pravda lepší mrtvej než druhej ale mě P2 SSP nevadí aktuálně

Postupně se dostanu do tempa a začíná boj s problémem, jelikož se mě zamlžuje plexi i s pinlockem. WTF čiré plexi a pinlock u SHOEI se mlží ….. co to kurva je. Otevřu všechny větrací otvory a situace se nezlepšila ani nezhoršila ale je na píč*. Díky tomu mě #89LesaPán fouknul a tak jedu sám. Plexi se po cca 30min na dráze zhoršilo tolik, že uvažuji o střídání ale to mě tým vykostí a vynadá já CEO nemohu střídat, protože zamlžený plexi nejsem žlutej uplakánek, co jezdí v létě +30° na Brod na benzinu na kafíčko hustokrutě to konzultovat) . Zkouším cestou na určité části otevřít plégo a vyvětrat zda to pomůže. No nepomůže jen mám umytou držku. Co pomohlo je trochu upravit pozici přilby na hlavě což nakonec pomohlo a měl jsem ideální tankový racing průzor na kroužení asi jako tankista z tanku T34. Tohle už dám musím není jiná šance když jedu na P2. Střídavě potkám občas kolaře na dráze a některé za svůj stint několikrát.

Po cca 40min kdy mě kluci signalizují K40 z dálky vidím 2x R6 v akci jeden je Richard z Brabaxu a za ním jedoucí ŠUBI#33 nejedou úplnou pilu tak postupně se na ně dotáhnu a Šubiho vezmu vnitřkem do levého vracáku a jedu za Richardem, který mě krmí vodní lázní. Chudák motorka musí jet snad se skoro zavřeným termostatem jelikož má stále 75°C ale má! Richarda vezmu na brzdy do své zatáčky kde jsem už kdysi dávno ležel pro komentátora eurosportu he passed two riders and také the position….. otázka jak to vypadalo v boxu, když jsem se vynořil na horizontu č. 4 první nevím asi radost. Ale zpět do mého vinglu vody tam je mraky je hrbolatý a lehce klouže. Dostavuje se adrenalin. Teď oba vydráždím a bude waterfight. Ten ale není jelikož jsem jim odjel. Sleduji na cílovce hodiny jelikož mám dost času sledovat i čas tak se pomalu blíží hodina na dráze. Uvidíme kolik R6 v tomhle tempu vydrží ale kalkulace nádrž na max, volnější tempo takže hodina něco je jistota. Jistota ale jednou končí a tak rezerva blikne proto začne střídání. Komentátor Eurosportu poznamenal – KOPYTA RC in PIT in 2 laps due prediction ? Signál na zídku, potvrzení a jde se na to. Zajedu na pitline a Pankáč mění tranďák a vypouští našeho vodovodního vítěze z Misána Ozzáka ?

Pankáč mě oznamuje, že sem debil jak jedu a pozici P1 SSP. To mu nevěřím jelikož to nechápu. Je to tak P1 a kolo náskoku. Mám “dežaví“ protože tohle už bylo na Pannonce a jak to dopadlo. Ano jak jsi nahoře tak následuje pád z Hrušky ….

Sledujeme Ozzyho a opečuji R6 a začínám řešit přilbu. Pankáč má přezuto dostane instrukce pro svůj stint co bude za hodinu jelikož Ozzy tam vydrží fakt dlouho, já jsem tam vydržel 1h 10min a kousek.
Pozice na čele je zajímavá protože P2-3-4 všechno je v jednom kole. Celkově jsme dost netypicky vysoko ale hold vodníci.

Ozzy jede stabilně, náskok se nezvětšuje ani nezmenšuje protože za tým Motoriders FR jede instruktor co sebou pleskne v posledním kole sprint závodě protože nechce pohárek. To jak se urodil náskok nám objasnil Parmič z téhož týmu. Po střídání dle plánu vyjel na dráhu ale musel za chvíli zajet jelikož má velký SSP chladič tak motorce byla zima, motor měl 40°C to nebylo dobré tak zajel střídat proto dvě střídání na Slovakiaringu udělají takový náskok.
Sledujeme naše nahánění dále a náskok je stabilní. Co mě zvětšilo ego bylo, že sem stále držel týmové nejlepší kolo. Jak málo stačí k radosti. Ozzymu ukážeme K40 aby věděl jak dlouho tam je. Ono mít větší nádrž tak by to byla půlka stintu. Udělám si čaj abych se zahřál jelikož v prvním stintu mě voda zatekla všude ale tak rychle jsem nikdy neměl mokro na levé sféře.
Péťa Hlavsová nám odpovědně hlídá člena týmu, takže je to fajn mít tam velitelku?
Pomalu se připraví Pankáč. Řešíme počasí, jelikož tu je šance, když přestane pršet a protrhnout se mraky tak konec na suchu případně oschlé dráze přeci jen za 5h se uděje mnoho věcí. Na vše jsme připraveni, strategie na pneu je jasná. Jen co to trochu oschne a všichni ještě pojedou na mokrých pošleme tam Markéze na slicku ? jasná věc

Ozzy signalizuje touhu střídat takže mu vyhovím ale nerad jelikož letos toho moc nenakroužil a správně by tohle měl je úplně sám a já bych ho metodicky s pivem v ruce řídil z boxu!
Střídáme a vysíláme Pankáče na mokrý stint. Mám trochu obavu jelikož na vodě s Daytonou jel jen na Pannonii chvíli a to bylo fakt teplo. Takže já jsem připraven pro strýčka příhodu. Pankáč ovšem po cca deseti minutách začíná sázet časy shodné s Motoriders FR takže stále P1 SSP. Celkově už jsme dost vysoko za TME Racing, Wildmonkeys, kteří pro závod draftovali Veverku s bestií, kterého jsem taky při jeho stintu pozoroval. Wildmonkeys měl zajímavou strategii 3 piloty, 2 motocykly. A po Veverkově stintu na jeho bike přes střídání dalšího vodníka Jamese se vydal Ondra Plesl ovšem ten kvůli technické závadě měl pád a je přivezen na mrtvoláku. Rider Ok škoda na technice minimální.

Sledujeme Pankáče a počasí, které se lehce změnilo – už nechčije a v dálce je vidět modrá dírka v mracích . Soupeři z Brabax týmu už vidí suchou dráhu na konci závodu ale tohle nadšení nesdílím. Nemá to jak vyschnout jelikož jsme ulatnil znalosti z termomechaniky a konkrétně Molliérova diagramu vlhkého vzduchu. Tohle nemá šanci …… není teplo tj rozdíl teplot, vzduch je nasycen vlhkostí, tlak se nemění ……. Tak to sem nečekal …. Jednou použiju, termodynamiku ze školy …..

Každopádně jsem využil Ozzáka a jeho zásoby konkrétně jeho čiré náhradní plexi ale to se mě mlží také jelikož nemá pinlock a s mým pinlockem se mlží také. Problém odhalen starší pinlock. Očištění nepomůže tak není co řešit pojedu na Drsoně s tmavým plexi. Oskar v dálce naznačuje, že teď tolik chcát nebude a naděje, že to vyschne stejně nepřijde.

Signál pankáčovi K40 a povel na zídku pro Péťu aby ho od cca 58minuty sledovala jelikož nevíme kolik daytona ujede, navíc jsme nebyl u tankovací procedury dle Ozzáka tj dokud nemáš litr benálu v kapotách dole nemáš to po víko.

Pomalu se připravím a jako bonus na stint č.2 mám nahřáté mokré bridge? jako profíci nahřejem i mokré ale jen tak lehce dle doporučení výrobce.
Zahřáto mám, po hodině a kousek Pankáč vydává signál touhy po střídání. Následuje potvrzení a jsem ready na stint č2. Ozzák vykoná střídací proceduru a já vyrážím vstříc dobrodružství stintu č. 2

Hned se dostávám do tempa a slušně si pozávodím v závěsu za týmem TME a Wildmonkeys akorát mám nevýhodu ty jejich biky na vodě s kontrolou atrakce to je na palici oni si zatáhnou jak chtějí a motorka se rozjede, jak potřebují z vinglu. Já takhle zatáhnout tak skončí naděje na p1, která mě trochu hlodá v hlavě. Neposer to ty experte musíš jet na jistotu.
Což činím i dle signalizace z boxovky palce nahoru nebo stálé tempo. Pravidelně někoho obložím protože tempo lidí na vodě je značně odlišné oproti suchu takže pokosím co se dá ? někoho třeba na zelené starěí kawě potkám asi pětkrát protože prostě nejede. Docela na hulváta obložím Kitty ale nebyl čas se ptát kdo je kdo. Vrchol blaha nastává v táhlé pravé do šneka => kolínko na zemi táhlý vingl … teprve potom mě dojde, že sem to možná přehnal ale tam to bylo labůžo

Motorka funguje skvěle a obloha je světlejší ovšem za prvním horizontem se kde se vzal tu se vzal opět deštík wtf……. Plexi se mě nemlží tak můžu jezdit v klidu a pohodě s vědomím neposer to na P1. Až večer po závodě se dozvím co se děje v boxu, proti týmu na P2 v sestavě padající Šmoula, #lesapánconemáles(ale chce ho) a Parmič navyšuji náskok.
Protože jedu v módu WET RACE trochu na debila a tým trne! Kolem 40 minuty protože kolo co kolo stahuji nejlepší kola týmu plus skáčou mě sektory zeleně jako best S1-2-3 celkem pravidelně. Ozzy prohlásil ,že mě umlátí a pošle asi na Sibiř pokud to zahodím.
No nezahodil sem ale jiní třeba za cílem provedli hlubší orbu kačera. Signál K40 se zaznamenal a jede se mě suprově, jsem úplně mokrej ale ten adrenalin na vedoucí pozici hřeje ale ne tak, že potřebuju čůrat ale co nebudu zastavovat to radši to pustím do nohavice aspoň bude chvíli teplo.

Postupně začínám myslet na střídání, jelikož hodina je pryč. Pocitově motorka je lehká čekám docca dvou kol rezervu. Začalo opět pršet takže vody je stále dost ? takový ladný slalom stopou mimo kaluže. Nalítám na cílovku v dáli vodní tříšť a začínám zpomalovat do první zatáčky v tom začíná borec traťák mávat jak na prvního mája ale čím >>> doprdele pyžamo! Co to? Předtím tu byl borec hluboká orba ale kouknu na první horizont a tam je dýmovnice.
Pohled na asfalt vypadá následovně před zatáčkou začíná stopa z úniku oleje relativně úzká. Stopa před prvním horizontem kdy vědomě uklapuju a jedu velmi pomalu se zvětšuje, traťák máma jako o život a za horizontem je většina olejové náplně motoru dalšího jezdce. Stopa není je to všude. Voda pomohla olejovému filmu se rozlézst skoro po celé dráze. Za druhou pravou na levé straně jako bonus stojí vzor italské spolehlivosti motocykl z Borgo Panigale a už ani nekouří. Tak tohle je v prdeli bude SC jak signalizuje další post. Jedu dál abych SC někde dojel no nevadí a v tom blik REZERVA …. Ty svině nééé teď nééé za SC se střídá blbě, zvlášť vloni se to v Mostě z P2 nepovedlo. Na cílovce už dojedu SC.

První je šmoula potom další pilot a Honza Šebák z Brabaxu. Jedem velmi pomalu jak husy ale co mě trápí je rezerva. Jedeme opravdu pomalu, chčije…. Benzín dochází a na cílovce signál 2 kola a končím tvá máňa. Kluci rozumí a v dalším kole už vidím Ozzyho jak je na Bleskovi ready2race. V mezičase drama přiživuje šmoula, který jede střídat. No musíme to stihnout!
Jsem třetí za SC a tlačím Honzu Šebáka aby jel co nejblíž za prvním pilotem a SC. Jde se na věc – je mě zima, nervová soustava pracuje, komentátor u eurosportu řeší situaci Kopyta RC no fuel …. How to make a pit stop …. Amazing situation in EWC here in Slovakiarin 8h in wet conditions ?

Poslední zatáčka rvu za plyn a letím do boxu střídat, vletím na pit line kontroluju rychlost aby nebyla pentle…. Brzdím ….. a slovy JP belmonda z filmu zvíře … brzdi …. Vždyť to nebrdí ….. blížím se k místu pitstopu a spíš prokloužu okolo pankáče asi pět – deset metrů dál. Drama pokračuje SC projíždí okolo Pankáč přehodí tranďák presto ultimativo KOPYTO!

Ozzy odjíždí a staví se na červený semafor výjezdu na pit line. Blik zelená and kopyta exit pits … and still leads !
Pankáč má proslov typu magor, psycho atd. Jdu chcát protože fakt jako potřebuju. Cestou probereme s dalšíma pilotama na pisoáru co a jak.

Po návratu na dráhu ze střídání se rozechcalo ještě více, SMĚREM OD PRVNÍHO HORIZONTU JDE BÍLÁ STĚNA….. Osobně nevěřím, že to dokážou uklidit. Ideální varianta je přerušit závod a uklidit to v klidu alá Bol D´Or. zatím SC a skupina zmoklých slepic krouží dokola za silné dešťové přeháňky. Dráha má asi 11°, vzduch ještě méně… no nádhera v tom závodit.

Přes většinu jezdců co vystřídala a konzultujeme stav je ideální varianta závod přerušit a následně dojet případně RED FLAG DUE SECURITY REASONS.

Čas do konce 02:54:20 a RED FLAG – SC a zbytek pole pit in kromě Honzy z Brabaxu, který si chaoticky projede ještě jedno kolo.

Co bude teď? Restart ? Ozzy jasně říká v tomhle nejedem! Hasiči za pomocí vapexu uklízeli olejovou lázeň z Ducati ovšem déšť jim to více rozplavil a bylo hotovo. Dle mapy následně natrasuju olejovou stopu na délku 1,3km!!

Kitty přijde jako posel zpráv : ZÁVOD UKONČEN, PLATÍ POŘADÍ DOJETÍ ZA SC !
JAKO FAKT?! JO! JSTE PRVNÍ ! PROPUKÁ NEFALŠOVANÁ RADOST PROTOŽE KOPYTA TO DOKÁZALA! P1 SSP naše sdružení amatérů to jako dokázalo ….. wow
Tak a začíná něco co prostě vyvolává pocit vítězství!
Takže obratem pivo do ruky, poklek k motorce a slzičky štěstí, rozprava s motorkou !
Kluci ze mě asi maj srandu ale mě to je jedno. Vítězný pokřik Vamos! Tak jsme první no a cooooo ?

Delší dobu po ukončení závodu je open pit, kam vyjede jeden pilot od vedle z boxu na gsxr …. No shrnu to: kačer si pošmáknul hned v prvním kole ale před cílem slovy pilota byl tam bordel. Podle mě bordel bylo to, že ambice převýšila talent.

Začínáme se zahřívat – otevření rumu hned pomáhá.
Obratem telefonuji Roumenovi, který se doma léčí a trne u live time – škoda, že tu není no ale musím mu poděkovat, že bez jeho benzínu co jsem mu cucnul v garáži nevyhrál ?
Oslavný pocit graduje protože solidně lejem. Spíš chlastáme ještě před vyhlášením, kam jdu v mokré kombinéze, jelikož očekávám sprchu bublin ?
Pomalu se to blíží, stálý pokřik tak jsme první no a coooooo ? jdeme na stupně vítězů ?
Gratulace od soupeřů včetně taťky instruktora šmouly atd….
Před výstupem na P1 pokleknu a hezky poklepu na P1. Hostestka sličné blond děvče nám rozdá tašku výher, medaile, pohár a bubliny ?
Obratem ač neuznávám styl jít přímo na dělohu tak jdu po špuntu. V ten okamžik se spouští palba soupeřů. Štípe to štěstím a bublinama v očích? Ale jelikož šestkaři mají nejlepší střik po první palbě jdu do protiútoku kdy jsem střelec a Ozzy zbraňový operátor. Takže taťka šmoula taky dostane, hosteska taky, Pepča Chlomek taky plus ještě #89LesaPán dostane taky ačkoliv je za stupni vítězů v relativním pocitu sucha a bezpečí ? ne nebyl ale statečně držel když sem to na něj cákal?
Finále lahve padne na souboj s Richardem ? slušnej střik ? Následuje pití z poháru a focení atd ….
Jdeme na večeři dám si pivo a jídlo. Rum i nadále bude téct proudem.
V boxu je pekelně veselo, možná jsme chtěli vypít i benzín. Indický rum zahřál všechny na duši ? včertně soupeřů – nejsem nelida prostě první výhra v Endurance a navíc 8h i když zkráceném z bezpečnostních důvodů.
Ozzák se rozpovídal jak to vypadalo po nájezdu na dráhu a jeho popis se rovnal olejové apokalypse. V průběhu večera přijde Hanča od Darzi týmu, jehož stroj to takto polil olejem. Foto vypadalo brutálně spojkové víko se oddělilo od karteru ….. a všechno šlo ven a díky odvozu SC má DARZI bednu v SBK!! To je Endurance !!
Celý večer utíká jako velmi rychle protože v jeden čas popíjím s #89lesaPánem hopsinkovou šťávu a vedeme velmi družný rozhovor kdy ho jako majitel lesa přesvědčuji, že si musí les pořídit! A poznámka bez kůrovce les nebrat! Ale tento rozhovor si nechám pro sebe jelikož vládla upřímnost.
Občas se nám ztratí Pankáč, kterého naleznu u soupeřů v boxu kde probíhá soutěž Forest StarDance aneb když okruháři tančí neboli KOPYTO tančí. By můj dvojník Eben s Kostkovou čučel na drát :)

Kreace jež předvádí Pankáč jsou ultimativní. Po kreacích následuje po vzoru Robina Bazaly skok do pneumatik plavmo navíc hlavou napřed ? osobně si nejsem jist jestli jsem se náhodou nepřidal předtím na parket kde jako tance styl převládalo HARDCORE POGO! Pro ty co neví co je pogo tak nechť použijí google a youtube
Jelikož mám o pankáče strach tak ho chci odtáhnout ale pankáč se vrací na místo činu i s přilbou na hlavě a následuje Hardcore POGO EXTENDED VERSION !

Z tohoto dílu Stardance když okruháři tančí je jasný vítěz …..

Já se zaseknu v boxu u dalšího drinku a začala část večera kdy jsem dával rozhovory do TV a místo mikrofonu sem měl flašku rumu (prázdnou). Tento rozhovor dosáhl velmi vysoké sledovanosti a druhý den si čtu blahopřejné reakce. Teda na videu byl ožralej žvatlal a vypadalo to jako projev pojď mi hop z hradu .
Možná některé události nejsou vhodně formulovány nebo mají časový sled ale tři promile na žíle tak sem rád, že jsem trefil červenou dodávku na spaní.

V boxu řešíme všechna témata i třeba 4% menšinu ….. jak se díváte na lesbičky pane? Nevím jak kdo ale já v HD rozlišení

Další heslem večera RIDE YOU MUST ? ještě orientačně provedu motorovou zkoušku u R6 abych ohřál box. No radost okolí je maximální! Tak určitěěě! AKRAPOVIČ !!!
Alkoholová únava z výhry se projevuje ono lejt 6h v kuse je docela prasečina ale tak jsme prvnííí no a cóóó

Pankáč se nám ztratil, ovšem hodní lidé nám ho vrátili zpět! Díky moc! Dobří lidé existují a není jim lhostejné najít někoho někde odpočívat v nepřirozené pozici tak se o něho postarají ! Inu motorkáři !!
Pankáče uložíme jak leží a je přitažen. Ještě si dám drink na dobrou noc a za zpěvu chorálů se chci jít uložit. Už jsem v pelechu a prichodí volaký dědko aby tady bol klúd ….. odpovění mu je no nie …..a jedem znova písní s heslem na oblíbenou postavu co nemá klitoris ….. :D

Ještě než usnu se probudí pankáč a tak mu poskytnu první pomoc pivo a vodu ? dáme si live stream jako parodii na Abáju protože musíme ? teda není to na takové profi úrovni ale vypadá to jak když se baví dva negři v tunelu :D ale hlášky ultimativní

Spánek …… ranní vopička je naozaj brutálná, Pankáč je polomrtvej, v boxu to je jak po návštěvě divokých čuníků na chutném kousku kukuřičného pole ?
Jelikož třetí den nejezdím tak na pohodu posnídám pivo a nabídnu na dojezd Pankáčoj cucnout aby to měl příjemnější ráno:)
Kluci si po zkulturnění a střízlivění dají race a pankáč sebe další pohárek – ultimativní event!

Závod o pohár lesních samot s hlavní cenou v podobě výhry vycpaného kuního ohonu vyhrál ten kdo nemůže unést podnět předjetí pod žlutou vlajkou

Závěrem odpoledne jedu domů s Jirkou v autě, pokec a solidní test soupravy jelikož vezu vzadu 2x R6 je parádní a chvíli po 20:00 jsem doma. Kombinéza váží asi 15kg, z bot kapalo ještě třetí den, rukavice jsou out, přilba vyschla další dny
Pohárek doma spí se mnou v pelechu ?

Howg takový to byl event.
*******************
Ještě poznámka od MŽNŠ > šmoula – šmoula neunesl situaci kdy v letním 8h Endurance jsem byl předjet několika jezdci pod žlutou vlajkou i dvojitou tak jsme šel na racedirection podat podnět na přezkoumání situace a na základě toho podnětu racedirection rozdala penalizace Vvíce jezdcům. Takže šmoulíku nejsem žalovníček ani MŽNŠ jak mě tituluješ ani nemám Marquezův sydrom jako podle tebe Chuďas ale chovám se dle řádů fair play a ty jako instruktor by jsi to měl ctít jako první a zkus si někdy udělat sebereflexi…….<3 :-* čau zase příště na dráze
ps.:
My se na dráze chovat umíme i mimo ni, nazýváme věci pravým jménem a popisujeme situaci reálně!
********************

Takže sezona 2019 je u konce a see ya in 2020! J sem zvědav co nám to přinese a první věci budeme vědět 16.11.2019 po vyhlášení …… hold sezonní brambora a ukončení výhrou. Gratulace vítězům CEC a Brabax týmu, který urval o jeden bod P2 před PRIO racingem na P3.

Něco ke Slovakiaringu > díky dešti se ukázalo jak je dráha rozbitá a kde jsou louže takže někde by to sneslo opravu jako první levá, a za ní další pravá, úsek za třetím horizontem ...

K eventu>
Event plný závodů sprint a jednoho Endurance je zajímavý.
Folger je ufo!

KOPYTA RC >>>> VAMOS! DÍKY PÁNOVÉ ZA SUPER SEZONU!

ZÁVĚREM DÍKY VŠEM CO TENTO ROK PŘEČETLI PÁR ŘÁDEK Z REPORTŮ, TENTO REPORT BYL POZNAMENÁN ADRENALINEM, ALKOHOLEM A ČIROU RADOSTÍ ZE ŽIVOTA! CHCEŠ TO TAKY ZAŽÍT? POJEĎ TAKY

pro další reporty jsem si doplnil funkci diktafon na telefon takže to bude příště reálnější a přímo doslovně popsané

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
doucha (1) napsal 22.10.2019 v 19:08+1

Mazec gratulace, jako vždy výborně napsaný

1 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 22.10.2019 v 21:04

díky


Chippman (0) napsal 20.10.2019 v 11:43

Super report a gratuluji k P1

1 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 22.10.2019 v 21:04

díky moc


mike.46 (602) napsal 19.10.2019 v 20:35

Paráda a ještě jednou velká gratulace! Za váš přístup jste si to prostě zasloužili jsem rád, že jsem měl v minulosti možnost být součást vaší bandy

Logrus (0) napsal 19.10.2019 v 14:58

Borci gratulace největší ještě jednou. Bylo to prostě epic! Fakturu na polovinu opravy ducati dle dohodu pošleme až po Vánocích

1 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 22.10.2019 v 21:05

samozřejmě, dle dohody rozepsat na položky ocelová konstrukce cena za kg krát počet kg a hlavně BEZ DPH :) datum dodání 6-8 týdnů od objednání :)


RoumenS (148) napsal 19.10.2019 v 12:55+1

Luxusni zalezitost, nejake hlasky maji potencial stati se legen...pockej si...darniii Lesby v HD

Hančaa (0) napsal 19.10.2019 v 03:21

Moja bránica tě nemá ráda!

1 reakce

Kamikadze-Ace
Kamikadze-Ace 19.10.2019 v 08:15

Jeste, ze jen branica )


alobalista (13) napsal 19.10.2019 v 00:40+1

Diky Aci, ukapla mi slza.

Ozzy_ (231) napsal 18.10.2019 v 21:44

Ejsi, brecim tu u toho smichy. Bylo to krasny kluci ...


Nejnovější záznamy v deníku
  • Myslivec s CECkama kroužící v Mostě….

    Tak je tu druhá akce Wildmotors v Mostě. Asfalt krásně zajetý od pilotů z IDM a naše závodní sdružení amatérských vyznavačů okruhového kroužení si dává sraz právě na této akci a rovnou v plné sestavě. Event začal klas/cestovani/?act=poi&did=856

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 20.08.2019
    Uskutečněno: 13.08.2019
    Tachometr: 12555km
    Komentářů: 11
    POI: AUTODROM M
  • 8h CEC Slovakiaring aneb jak amatéři jezdí stejně jako

    Jak název napověděl, vydal jsem se s naší partou na Slovakiaring kde pod křídly Wildmotors se jel osmihodinový závod týmů. Osm hodin závodu slušná porce ježdění za super cenu jelikož jsem to koupil od jednoho z jez/cestovani/?act=poi&did=857

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 21.07.2019
    Uskutečněno: 21.07.2019
    Tachometr: 11999km
    Komentářů: 4
    POI: Slovakiari
  • Neoblíbené Brno a kroužení s Dafitem

    Tak po několika pokusech jsem se s prací, časem a zbytkem party co spolu kroužíme po okruhu dostal na podle ohlasů “přední“ českou agenturu Dafit Filla Motoracing ? na okruh do Brna. Mé velmi ale velmi neoblíbené Brno/cestovani/?act=poi&did=857

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 23.06.2019
    Uskutečněno: 18.06.2019
    Tachometr: 12222km
    Komentářů: 3


TOPlist